die koesh koesh kan ik me niet in vindenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:31 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat is makkelijk man![]()
Koesh koesh komt ze vanavond eten.
Avril is d'r naam.
hhvvj is hou heel veel van je
nwly is never will loose you
Ow, dan is het kus kusquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
die koesh koesh kan ik me niet in vinden![]()
What do you fink (think) of a drink?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:37 schreef Faceoff het volgende:
hmm zit hier dan ook nog enige betenkenis aan in de breezer vertaling?
wdyfoad
zal wel meevallen..quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of jij kan weggaan....je bent ten slotte de nieuweling hier... 1 uur hier en je bent al dieptriest bezig...owhja, en al dat gescheld en getier kom je niet ver mee hier hoor.
Cl bij die ene foto staat toch niet voor city life hoop ikquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:40 schreef kloely het volgende:
oke, ze staan erop... Voor de LOSERS, die de URL nog niet wisten:
www.sugababes.nl/=*AnnA*=
aanschouw en enjoy it, natuurlijk
Reeuwijk-dorp de gekstuh!....quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:43 schreef ssebass het volgende:
[..]
Cl bij die ene foto staat toch niet voor city life hoop ik.
quote:
Haha je zit bij het broertje van mijn vriendin op school zie ik. Ik dacht dat het breezah gehalte daar wel mee viel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:08 schreef kloely het volgende:
wel citylife, maar ja...
hier nog wat ingewikkelde niet breezer woorden:
asymptoten
umh das wel genoeg..
asymptoten is ook een erg ingewikkeld woord jaquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:08 schreef kloely het volgende:
wel citylife, maar ja...
hier nog wat ingewikkelde niet breezer woorden:
asymptoten
umh das wel genoeg..
quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:08 schreef ssebass het volgende:
[..]
Als je minderjarige BrEeZaH sletten zoekt moet je in de city life zijn. Je ziet daar de hele historie van hangbuikzwijntjes met te korte doorzichtige truitjes korte leren rokjes met hele hoge zwarte plasic laarzen, zo'n klein zwart tasje op de rug, een mooie anita kuif en laag plamuur tot de huide Niggah breezah look.
Ik ben er tot me 19e ook nog heen geweest, was wel grappig maar je moet er idd niet te lang blijven hangenquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:08 schreef ssebass het volgende:
[..]
Als je minderjarige BrEeZaH sletten zoekt moet je in de city life zijn. Je ziet daar de hele historie van hangbuikzwijntjes met te korte doorzichtige truitjes korte leren rokjes met hele hoge zwarte plasic laarzen, zo'n klein zwart tasje op de rug, een mooie anita kuif en laag plamuur tot de huide Niggah breezah look.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:03 schreef kloely het volgende:
Hoojj ik ben er weer,,
hoort suggereer ook bij het rijtje van woorden die niet br33za zijn??
ja, hier hetzelfde. Denk dat ik de hand maar even aan mezelf ga slaan, denkend aan kloeky's foto'squote:Op woensdag 15 juni 2005 22:06 schreef StofjeB het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het zou schattig zijn als je het als suchereer had gespeld, maar de correcte wijze bezorgd mij ook een bolling in den onderbroek.
het is KLOELYquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ja, hier hetzelfde. Denk dat ik de hand maar even aan mezelf ga slaan, denkend aan kloeky's foto's![]()
Kanker he, ik heb heel veel josti's in m'n leven gezien, maar dit?quote:Op ooit schreef kloely het volgende:
please please jeugdcrimineel maak me belachelijk!
quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:45 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
Kanker he, ik heb heel veel josti's in m'n leven gezien, maar dit?
De een is dikke homo, nicht met lippestift die denkt dat hij gothic is{Verknipt, een wannab-gothic! Deze gothics is fake aight!} en de ander is gewoon kankergrote dikke josti met hamsterwangetjes...
[afbeelding]
"Het" ontbreezah-woord:
Ik ben een verkapte josti
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:52 schreef LePenseur het volgende:
DeZe Bo111 is eght SwEEtYYY --> deze jongen is niet te versmaden
A4RdiG GeK! --> behoorlijk curieus
Khou v4n me w1iffies! --> ik ben zeer content met dergelijk goede vriendinnen
PlaYa 4-life! --> Het is en blijft een typische rokkenjager
Ojee, potvolblommen!quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:12 schreef Pool het volgende:
[..]
tvp? Waarschijnlijk bedoel je een herontdekgeschrift (hog).
Nah, denk met haar bi-vriendquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:13 schreef Paulusman het volgende:
Hangt ergens in het centrum met een paar pimps of een nichterige gothic?
Da's al beterquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nah, denk met haar bi-vriendJosti-Familie
jealousquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:16 schreef kloely het volgende:
jullie zijn gewoon jealous
afgunstig, ijverzuchtig, naijverig zal je bedoelen, lelijke Josti.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:16 schreef kloely het volgende:
jullie zijn gewoon jealous
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |