Ze gebruikt het woord tevens!!!!11111quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:52 schreef kloely het volgende:
[..]
jouw geboorte? een ongeluk en tevens een natuurramp
Of: "Welkom".quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:36 schreef Ambrosius het volgende:
Hoi ipv HeYzzZzZZZzzzzzZZZZzzzzzzzzzz
Hee doe eens ontopic en lief tegen kloely.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:44 schreef Scorpie het volgende:
Alles zonder mattie, love you, je moeder, haters, veel hoofdletters & veel nullen erin.
Owja; over die kloely; ik hoop dat ze een keer goed anaal gepakt word, ze heeft het hard nodig, arrogante *%$@#*(@# dat het er is.
Temeier.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:02 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik moet toegeven dat Pool altijd puikende topiques weet te realiseren![]()
Sorry, ik heb rechts-extremistische neigingen naar domme breezahsletjes toe, vergeef mij.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:49 schreef Pool het volgende:
[..]
Hee doe eens ontopic en lief tegen kloely.![]()
ligt het aan mij of is dat flesje heel erg slecht op die foto geplakt in Paintquote:
mijn god ik herken dat mens opeens weerquote:
best een mokkel voor zover ik het zo kan beoordelen, of niet?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:54 schreef beertema het volgende:
[..]
mijn god ik herken dat mens opeens weer
die zit/zat bij mij op school![]()
![]()
![]()
![]()
ze zit op het ubbo emmius te stadskanaal
Graag gedaan, StofjeB.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:43 schreef StofjeB het volgende:
Tof topic, Pool.
Maar gezien de discussie die nu gaande is in dat topic, is onze vriendin toch enigszins irritant.
Maar toch, tof topic, Pool.
[afbeelding]
Toffe kloon trouwens.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:03 schreef Pool het volgende:
Graag gedaan, StofjeB. [afbeelding]
Ik vermoed dat ze tijdelijk haar niveau heeft verlaagd naar dat van de zeikende fok!kers uit dat topic. Weldra zal ze weer onverwacht scherp uit de hoek komen met een woord uit de bovenstaande puike post van Renmaestro. Allicht vandaag nog.![]()
Of: vocabulaire.quote:
Beste Pool,quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:03 schreef Pool het volgende:
[..]
Graag gedaan, StofjeB. [afbeelding]
Ik vermoed dat ze tijdelijk haar niveau heeft verlaagd naar dat van de zeikende fok!kers uit dat topic. Weldra zal ze weer onverwacht scherp uit de hoek komen met een woord uit de bovenstaande puike post van Renmaestro. Allicht vandaag nog.![]()
woei d'r eerste halfnaam topicquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:30 schreef Pool het volgende:
Het beruchte Bacardi-drankje zelf mag dan een beetje 2002 zijn, maar de Breezah-vrouwkes zijn nog volop in. Zie sites als sugababes.nl, dat zegt genoeg.
Soms lijkt iemand op het eerste gezicht een breezereske voltreffer te zijn, maar kom je er even later achter dat het toch meevalt. Dit komt vooral voor, wanneer zo'n meid plotseling met een onverwacht, naar het intelligente neigend woord komt. Dit noemt men Ontbreezah-woorden.
Een voorbeeld uit het topic CU2 TE KOOP!
Het 16-jarige newbie-meisje kloely heeft haar Cu2 te koop gezet op marktplaats, want ze heeft inmiddels toch een profiel op sugababes.nl. Daar wordt in het topic om gelachen, waar ze zich vervolgens zelf tegen gaat verdedigen met behulp van een overdosis smileys.
Voorbarige conclusie: Kloely = breezah.![]()
Maarrrrrrrr....dan komt ze plotseling uit de hoek met deze reactie (cursivering door mij toegevoegd):
[..]
Ze gebruikt het woord tevens!!!!11111
Dat is een ontbreezah-woord. Bijgestelde conclusie: kloely = geen breezah, doch tof!![]()
Noem hier andere ontbreezah-woorden. Een goede filter is in het belang van fok! en ook voor de rest van maatschappij.![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:27 schreef kloely het volgende:
hey, weet een van jullie waarom ik niet meer kan reageren in dat cu2 te koop topic... Het gaat toch zeker over mij? Waarom mag ik mijn standpunten niet meer verdedigen?
Het topic is vol, mijn lieve begerenswaardige breezah.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:27 schreef kloely het volgende:
hey, weet een van jullie waarom ik niet meer kan reageren in dat cu2 te koop topic... Het gaat toch zeker over mij? Waarom mag ik mijn standpunten niet meer verdedigen?
Het is dicht, dat gebeurt automatisch na 300 reacties.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:27 schreef kloely het volgende:
Goed de grammaticaregel toegepast, die stelt dat in dit geval 'vind' zonder 't' geschreven dient te worden. Tof.quote:dat vind jij
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:30 schreef Pool het volgende:
[..]
Het is dicht, dat gebeurt automatisch na 300 reacties.
Schitterende laatste post trouwens: CU2 TE KOOP!
[..]
Goed de grammaticaregel toegepast, die stelt dat in dit geval 'vind' zonder 't' geschreven dient te worden. Tof.![]()
Je vind?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:30 schreef kloely het volgende:
hey, ik ben niet totaal achterlijk ofzo... als het je is, is het altijd zonder dt
jjja,, hoor.. Lekker triest weer dat commentaar op m'n foto's...quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:30 schreef Dead-Doll het volgende:
Mits bier..
Geen verdere uitleg nodig.
Héél slim.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:30 schreef kloely het volgende:
hey, ik ben niet totaal achterlijk ofzo... als het je is, is het altijd zonder dt
Wat is je sugababes?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:31 schreef kloely het volgende:
[..]
jjja,, hoor.. Lekker triest weer dat commentaar op m'n foto's...
Ik heb trouwens daarstraks nieuwe gemaakt...zal ik ze op m'n sugababes zetten? Kunnen jullie daar verder over gaan zeuren!
ja snelquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:31 schreef kloely het volgende:
[..]
jjja,, hoor.. Lekker triest weer dat commentaar op m'n foto's...
Ik heb trouwens daarstraks nieuwe gemaakt...zal ik ze op m'n sugababes zetten? Kunnen jullie daar verder over gaan zeuren!
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:30 schreef Pool het volgende:
[..]
Het is dicht, dat gebeurt automatisch na 300 reacties.
Schitterende laatste post trouwens: CU2 TE KOOP!
[..]
Goed de grammaticaregel toegepast, die stelt dat in dit geval 'vind' zonder 't' geschreven dient te worden. Tof.![]()
schaf een bril aan, zou ik zeggenquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:43 schreef Scorpie het volgende:
Na zorgvuldige bestudering van het aan mij voorhanden gelegde beeldmateriaal kan ik slechts concluderen dat hier sprake is van een ernstig geval van ver-breezahering!
wat denk je nou zelf? Vraag lekker aan je vriendin of ze daar foto's van gaat maken en ze je gaat laten zien...quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:42 schreef Dead-Doll het volgende:
TIE-TEN, zeg ik je. TIE-TEN.
yes, you arequote:Op woensdag 15 juni 2005 13:41 schreef Dead-Doll het volgende:
Oh, nou ben ik ineens een LOSER.
Volgens mij kan ze idd goed pijpen, ze kijkt zo zuur op sommige foto`squote:Op woensdag 15 juni 2005 13:53 schreef mkrijt het volgende:
Breezah-vrouwkes --> pijpslet
Het participium perfectum passief congrueert met een ander zinsdeel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:46 schreef sinaasappelsapje het volgende:
'De thematische aoristus wordt gevormd door de aoristusstam met de uitgangen van het imperfectum.'
Ah, nog iemand op een gymnasiumquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:55 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Het participium perfectum passief congrueert met een ander zinsdeel.
Ik vermoedde al dat je aanstonds in dit topic je opwachting zou maken!quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:54 schreef Tokay het volgende:
Penitentiair
Vermaledijd
Vernissage
Quadrupeden
Pied-à-terre
Dit was nu echt, wat je noemt, een uitgelezen kans om mijn rentrée te maken, amice!quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:10 schreef Pool het volgende:
Ik vermoedde al dat je aanstonds in dit topic je opwachting zou maken!![]()
Dat wil ik ook wel eens weten. Dit is toch die beste vriend van kloekelekoe die bi is, maar er niet voor durft uit te komen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:21 schreef leolinedance het volgende:
[afbeelding]
wat heeft die dude op zijn wang en kin?
die koesh koesh kan ik me niet in vindenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:31 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat is makkelijk man![]()
Koesh koesh komt ze vanavond eten.
Avril is d'r naam.
hhvvj is hou heel veel van je
nwly is never will loose you
Ow, dan is het kus kusquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
die koesh koesh kan ik me niet in vinden![]()
What do you fink (think) of a drink?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:37 schreef Faceoff het volgende:
hmm zit hier dan ook nog enige betenkenis aan in de breezer vertaling?
wdyfoad
zal wel meevallen..quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of jij kan weggaan....je bent ten slotte de nieuweling hier... 1 uur hier en je bent al dieptriest bezig...owhja, en al dat gescheld en getier kom je niet ver mee hier hoor.
Cl bij die ene foto staat toch niet voor city life hoop ikquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:40 schreef kloely het volgende:
oke, ze staan erop... Voor de LOSERS, die de URL nog niet wisten:
www.sugababes.nl/=*AnnA*=
aanschouw en enjoy it, natuurlijk
Reeuwijk-dorp de gekstuh!....quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:43 schreef ssebass het volgende:
[..]
Cl bij die ene foto staat toch niet voor city life hoop ik.
quote:
Haha je zit bij het broertje van mijn vriendin op school zie ik. Ik dacht dat het breezah gehalte daar wel mee viel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:08 schreef kloely het volgende:
wel citylife, maar ja...
hier nog wat ingewikkelde niet breezer woorden:
asymptoten
umh das wel genoeg..
asymptoten is ook een erg ingewikkeld woord jaquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:08 schreef kloely het volgende:
wel citylife, maar ja...
hier nog wat ingewikkelde niet breezer woorden:
asymptoten
umh das wel genoeg..
quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:08 schreef ssebass het volgende:
[..]
Als je minderjarige BrEeZaH sletten zoekt moet je in de city life zijn. Je ziet daar de hele historie van hangbuikzwijntjes met te korte doorzichtige truitjes korte leren rokjes met hele hoge zwarte plasic laarzen, zo'n klein zwart tasje op de rug, een mooie anita kuif en laag plamuur tot de huide Niggah breezah look.
Ik ben er tot me 19e ook nog heen geweest, was wel grappig maar je moet er idd niet te lang blijven hangenquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:08 schreef ssebass het volgende:
[..]
Als je minderjarige BrEeZaH sletten zoekt moet je in de city life zijn. Je ziet daar de hele historie van hangbuikzwijntjes met te korte doorzichtige truitjes korte leren rokjes met hele hoge zwarte plasic laarzen, zo'n klein zwart tasje op de rug, een mooie anita kuif en laag plamuur tot de huide Niggah breezah look.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:03 schreef kloely het volgende:
Hoojj ik ben er weer,,
hoort suggereer ook bij het rijtje van woorden die niet br33za zijn??
ja, hier hetzelfde. Denk dat ik de hand maar even aan mezelf ga slaan, denkend aan kloeky's foto'squote:Op woensdag 15 juni 2005 22:06 schreef StofjeB het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het zou schattig zijn als je het als suchereer had gespeld, maar de correcte wijze bezorgd mij ook een bolling in den onderbroek.
het is KLOELYquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ja, hier hetzelfde. Denk dat ik de hand maar even aan mezelf ga slaan, denkend aan kloeky's foto's![]()
Kanker he, ik heb heel veel josti's in m'n leven gezien, maar dit?quote:Op ooit schreef kloely het volgende:
please please jeugdcrimineel maak me belachelijk!
quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:45 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
Kanker he, ik heb heel veel josti's in m'n leven gezien, maar dit?
De een is dikke homo, nicht met lippestift die denkt dat hij gothic is{Verknipt, een wannab-gothic! Deze gothics is fake aight!} en de ander is gewoon kankergrote dikke josti met hamsterwangetjes...
[afbeelding]
"Het" ontbreezah-woord:
Ik ben een verkapte josti
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:52 schreef LePenseur het volgende:
DeZe Bo111 is eght SwEEtYYY --> deze jongen is niet te versmaden
A4RdiG GeK! --> behoorlijk curieus
Khou v4n me w1iffies! --> ik ben zeer content met dergelijk goede vriendinnen
PlaYa 4-life! --> Het is en blijft een typische rokkenjager
Ojee, potvolblommen!quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:12 schreef Pool het volgende:
[..]
tvp? Waarschijnlijk bedoel je een herontdekgeschrift (hog).
Nah, denk met haar bi-vriendquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:13 schreef Paulusman het volgende:
Hangt ergens in het centrum met een paar pimps of een nichterige gothic?
Da's al beterquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nah, denk met haar bi-vriendJosti-Familie
jealousquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:16 schreef kloely het volgende:
jullie zijn gewoon jealous
afgunstig, ijverzuchtig, naijverig zal je bedoelen, lelijke Josti.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:16 schreef kloely het volgende:
jullie zijn gewoon jealous
ook goedquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
afgunstig, ijverzuchtig, naijverig zal je bedoelen, lelijke Josti.
Je praat alleen nog wel in breezah..quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:34 schreef SMAW het volgende:
hmmm der worden hier weer goede woorden gesproken
ik denk dat ik ook maar es een cu2 ofzo te koop zetkrijgk heel veel vrienden enzo mee en veel bekendheid...
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:47 schreef kloely het volgende:
dat is betreurenswaardig toch? Het was zo gezellig eerst...![]()
Tja, het is behelpen Tokay.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:31 schreef Tokay het volgende:
Pool, je topic!
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
afgunstig, ijverzuchtig, naijverig zal je bedoelen, lelijke Josti.
kijk, dat je suggereert dat ik een josti ben, zegt al genoeg over jouquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:13 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
![]()
![]()
En josti, waar zouden wij dan jaloers op moeten zijn?
Op dat je een josti bent en wij niet?
Nou ik hoop dat je trots erop bent![]()
![]()
Dat rare, maar toch leuke gevoel, hebben 99%van de fokkersquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:21 schreef PhaE het volgende:
Voel me wel oud, vooral na het bekijken van het cu2 profiel van koekeloeriewiebenikkienieweetniekloekiejoekiepoekie..
Maar toch stiekem voel ik me ook eigenlijk wel een beetje overontwikkeld vergeleken met het gemiddelde niveau daar...![]()
Blijf proberen josti, maar ik suggereer niets, ik vertel de waarheid.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:26 schreef kloely het volgende:
[..]
kijk, dat je suggereert dat ik een josti ben, zegt al genoeg over jou
Daar ben je vast goed inquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:57 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
Blijf proberen josti, maar ik suggereer niets, ik vertel de waarheid.
Ontopic:
Ik heb een NIEUW ontbreezah-woord:
masturberen!
Blijf potverdullie ontopic! Zo moeilijk is het toch niet om iets te zeggen als:quote:
quote:Daar ben je waarschijnlijk zeer bedreven in!![]()
![]()
Het doet mij uitermate teleurstellen dat ik van u dit bericht moet vernemen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:32 schreef ooge het volgende:
Haha, dit is te grappig. Allemaal kansloze dudes die denken intelligent te zijn. Maar eigenlijk zijn ze gewoon gefrustreert dat ze kansloos zijn bij de lekkere jonge breezerneukertjes
[afbeelding]
Elke 'kansloze' nerd heeft een schijnbare kans om te slagen bij deze jongedames van onze maatschappij.quote:
haha, denk je dat? Ik heb een vriendje hoor... Dus lul niet zo dom als je van niks weetquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Elke 'kansloze' nerd heeft een schijnbare kans om te slagen bij deze jongedames van onze maatschappij.
Foei!quote:Op zondag 19 juni 2005 04:29 schreef kloely het volgende:
booooooooring
Je hebt gelijk, je verveelt ons. Doe eens wat leuks, misschien dat dit topic gezellig blijft.quote:Op zondag 19 juni 2005 04:29 schreef kloely het volgende:
booooooooring
verbeter dit topic begin bij jezelfquote:Op zondag 19 juni 2005 11:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je verveelt ons. Doe eens wat leuks, misschien dat dit topic gezellig blijft.
Mischien moet Mevrouw Josti opsodemieteren ?quote:Op zondag 19 juni 2005 04:29 schreef kloely het volgende:
booooooooring
Amen. Het dermate afgetakelde 14-jarige wereldvreemd meisje dient zichzelf te distantieren van eventuele vervolging van plaatsing van zinloze berichten.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:47 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
Mischien moet Mevrouw Josti opsodemieteren ?
U begint ons te irriteren prikkelen!
desalniettemin schrijf je aan elkaar lieve kloeky.quote:Op maandag 20 juni 2005 02:09 schreef kloely het volgende:
des al niet te min zijn jullie josti's en lach IK jullie uit
mwuahaha!quote:Op maandag 20 juni 2005 11:15 schreef Scorpie het volgende:
goddamn dat wijf is nog dommer dan ik dacht. De hoogvliet, heb ik ook een tijdje gewerkt, de cassieres zijn nog dommer dan het achterend van een varken daar...nou Koeky, het beeld van je begint langzaam maar zeker compleet te worden
Bij haar nog een jaartje of 40, 50 denk. Dan treedt de dementie weer op, en gaat ze terug naar het niveau waar ze nu op zit, dat van een 14 jarig BrEeZaHtje!quote:Op maandag 20 juni 2005 11:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
mwuahaha!
Ach ja, verstand komt met de jaren he
Al kan het bij kloerie nog ff duren.
Ze doet toch niks, ze heeft al een vriendjequote:Op maandag 20 juni 2005 13:04 schreef PhaE het volgende:
Hey kloeky, je mag het ook wel hier zeggen hoor
(ze wil me toevoegen op MSN)
Ik heb in mijn lijst eigenlijk alleen mensen staan die ik ook in het echte leven ken.
nee?! waar dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:00 schreef Scorpie het volgende:
leolinedance, heb je het gezienwe hebben ons eigen rel-topique!!
jouw username is anders ook aardig breezahquote:Op maandag 20 juni 2005 13:12 schreef Slaaitjuh het volgende:
ik vind het raar dat die breezahs opeens 2 komma's gebruiken enzo
presentquote:Op maandag 20 juni 2005 13:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Anti leolinedans en scorpy ( goed geschreven he ;)
hoezo? mijn broer noemde mij altijd een slaatje... en toen kwam ik op slaaitjuhquote:Op maandag 20 juni 2005 13:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
jouw username is anders ook aardig breezah![]()
he gaat om de -tjuhquote:Op maandag 20 juni 2005 13:35 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
hoezo? mijn broer noemde mij altijd een slaatje... en toen kwam ik op slaaitjuh
das kei breezer man
kvind et gewoon leuk om der op in te gaanquote:Op maandag 20 juni 2005 13:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
he gaat om de -tjuh
no offence verder hoor, was maar een geintje![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:22 schreef OneStupidDog het volgende:
oreren i.p.v KleTsUh
Volgaarne i.p.v pleazzzz
Dan ben je de eerte, want ik begrijp er nog geen fuck vanquote:
Die zal écht iedere breezah verbazenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:36 schreef coz het volgende:
alcoholvrij
G#dv^rd#g*dv@r! Ik had nog zo gezegd: "Niet teveel breezahs zuipen kreng!quote:
Lloret is opzich welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:19 schreef Rainboww het volgende:
volgende week is ze er ook niet, dan zit ze in Lloret
Kloely's 'tevens', wat doen ze!quote:Schrijftaal: dit woord klinkt te formeel en te stijf. Gebruik een neutraler alternatief.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:58 schreef Pool het volgende:
Die Bill Gates is verdomme ook al een Breezah.
Stuurde die spellingcheck jou even van het cache naar de muur zeg.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:55 schreef coz het volgende:
ik heb wel eens in een loop gezeten met die spellingcheck
do {
de voorgestelde verbetering kreeg vrolijk weer een kringeltje en er werd een derde woord voorgesteld
de voorgestelde verbetering kreeg vrolijk weer een kringeltje en er werd het eerste woord voorgesteld
} until pc spontaan kapot is![]()
Je bent echt fucking zieligquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:53 schreef kloely het volgende:
[..]
zal wel meevallen..
Ik zat hier al een tijdje, dee hier alleen niet zo heel veel..
Kom we gaan hier gewoon Pindax0r adorerenquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:58 schreef Pindax0r het volgende:
~ Noob (ipv N3rdjuh)
zoo jij bent slim, dat je dat zietquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:01 schreef Pindax0r het volgende:
kut dit topic is al meer dan een jaar oud xD
Niet zo beidehand br33z4hquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:14 schreef kloely het volgende:
[..]
zoo jij bent slim, dat je dat ziet![]()
gast, wie kickt er nou een topic van een jaar oud?quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:14 schreef kloely het volgende:
[..]
zoo jij bent slim, dat je dat ziet![]()
ga het nou niet goedpraten, het is een feitquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:27 schreef kloely het volgende:
[..]
dat moet ik toch zelf weten. Je bent wel erg bevooroordeeld.. KANSLOOS!
haten is verlatenquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:27 schreef kloely het volgende:
[..]
dat moet ik toch zelf weten. Je bent wel erg bevooroordeeld.. KANSLOOS!
Nou, niet allemaal hoor .....quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:46 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ja maar moeten wij allemaal ook een aanval krijgen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |