G#dv^rd#g*dv@r! Ik had nog zo gezegd: "Niet teveel breezahs zuipen kreng!quote:
Lloret is opzich welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:19 schreef Rainboww het volgende:
volgende week is ze er ook niet, dan zit ze in Lloret
Kloely's 'tevens', wat doen ze!quote:Schrijftaal: dit woord klinkt te formeel en te stijf. Gebruik een neutraler alternatief.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:58 schreef Pool het volgende:
Die Bill Gates is verdomme ook al een Breezah.
Stuurde die spellingcheck jou even van het cache naar de muur zeg.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:55 schreef coz het volgende:
ik heb wel eens in een loop gezeten met die spellingcheck
do {
de voorgestelde verbetering kreeg vrolijk weer een kringeltje en er werd een derde woord voorgesteld
de voorgestelde verbetering kreeg vrolijk weer een kringeltje en er werd het eerste woord voorgesteld
} until pc spontaan kapot is![]()
Je bent echt fucking zieligquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:53 schreef kloely het volgende:
[..]
zal wel meevallen..
Ik zat hier al een tijdje, dee hier alleen niet zo heel veel..
Kom we gaan hier gewoon Pindax0r adorerenquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:58 schreef Pindax0r het volgende:
~ Noob (ipv N3rdjuh)
zoo jij bent slim, dat je dat zietquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:01 schreef Pindax0r het volgende:
kut dit topic is al meer dan een jaar oud xD
Niet zo beidehand br33z4hquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:14 schreef kloely het volgende:
[..]
zoo jij bent slim, dat je dat ziet![]()
gast, wie kickt er nou een topic van een jaar oud?quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:14 schreef kloely het volgende:
[..]
zoo jij bent slim, dat je dat ziet![]()
ga het nou niet goedpraten, het is een feitquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:27 schreef kloely het volgende:
[..]
dat moet ik toch zelf weten. Je bent wel erg bevooroordeeld.. KANSLOOS!
haten is verlatenquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:27 schreef kloely het volgende:
[..]
dat moet ik toch zelf weten. Je bent wel erg bevooroordeeld.. KANSLOOS!
Nou, niet allemaal hoor .....quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:46 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ja maar moeten wij allemaal ook een aanval krijgen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |