desalniettemin schrijf je aan elkaar lieve kloeky.quote:Op maandag 20 juni 2005 02:09 schreef kloely het volgende:
des al niet te min zijn jullie josti's en lach IK jullie uit
mwuahaha!quote:Op maandag 20 juni 2005 11:15 schreef Scorpie het volgende:
goddamn dat wijf is nog dommer dan ik dacht. De hoogvliet, heb ik ook een tijdje gewerkt, de cassieres zijn nog dommer dan het achterend van een varken daar...nou Koeky, het beeld van je begint langzaam maar zeker compleet te worden
Bij haar nog een jaartje of 40, 50 denk. Dan treedt de dementie weer op, en gaat ze terug naar het niveau waar ze nu op zit, dat van een 14 jarig BrEeZaHtje!quote:Op maandag 20 juni 2005 11:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
mwuahaha!
Ach ja, verstand komt met de jaren he
Al kan het bij kloerie nog ff duren.
Ze doet toch niks, ze heeft al een vriendjequote:Op maandag 20 juni 2005 13:04 schreef PhaE het volgende:
Hey kloeky, je mag het ook wel hier zeggen hoor
(ze wil me toevoegen op MSN)
Ik heb in mijn lijst eigenlijk alleen mensen staan die ik ook in het echte leven ken.
nee?! waar dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:00 schreef Scorpie het volgende:
leolinedance, heb je het gezienwe hebben ons eigen rel-topique!!
jouw username is anders ook aardig breezahquote:Op maandag 20 juni 2005 13:12 schreef Slaaitjuh het volgende:
ik vind het raar dat die breezahs opeens 2 komma's gebruiken enzo
presentquote:Op maandag 20 juni 2005 13:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Anti leolinedans en scorpy ( goed geschreven he ;)
hoezo? mijn broer noemde mij altijd een slaatje... en toen kwam ik op slaaitjuhquote:Op maandag 20 juni 2005 13:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
jouw username is anders ook aardig breezah![]()
he gaat om de -tjuhquote:Op maandag 20 juni 2005 13:35 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
hoezo? mijn broer noemde mij altijd een slaatje... en toen kwam ik op slaaitjuh
das kei breezer man
kvind et gewoon leuk om der op in te gaanquote:Op maandag 20 juni 2005 13:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
he gaat om de -tjuh
no offence verder hoor, was maar een geintje![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:22 schreef OneStupidDog het volgende:
oreren i.p.v KleTsUh
Volgaarne i.p.v pleazzzz
Dan ben je de eerte, want ik begrijp er nog geen fuck vanquote:
Die zal écht iedere breezah verbazenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:36 schreef coz het volgende:
alcoholvrij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |