Hahaha jaja, als ze gaan reageren, hoop ik...quote:Op maandag 20 juni 2005 12:05 schreef MUUS het volgende:
Dit wordt toch wel een goede rel he? Anders word ik boos.
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:14 schreef kloely het volgende:
Ze zijn zó zielig dat ze blijkbaar de hele dag door domme reacties zitten te bedenken achter hun computertje :w
Of je door een schildpad laten pijpenquote:
as I am, in tegenstelling tot ene Scopriequote:Op maandag 20 juni 2005 12:22 schreef Scorpie het volgende:hihihi geweldig, ze heeft de "nieuw topic" knop gevonden!
wat lief
Geef er dan op z'n minst een link bij ..quote:Op maandag 20 juni 2005 12:23 schreef kloely het volgende:
[..]
as I am, in tegenstelling tot ene Scoprie![]()
Ga maar in dat andere topic lekker dom over me praten, doe ik dat HIER over jou
Inderdaad.. en onderbouw je uitspraken door met bewijzen te komen ofzoquote:Op maandag 20 juni 2005 12:24 schreef The_Langolier het volgende:
Kloely, het is erg jammer dat je op deze manier andere forumusers in een kwaad daglicht stelt. Het kan zijn dat je persoonlijk iets tegen hen hebt, maar om dat dan op een openbaar forum te gaan verkondigen, getuigt niet van enig tact.
Hoezo, je probeert toch ook dom over ons te praten in dat andere topic? En dan mogen wij het hier niet doen....tja meid, lees ff de FAQ door, iedereen mag reagerenquote:Op maandag 20 juni 2005 12:23 schreef kloely het volgende:
[..]
as I am, in tegenstelling tot ene Scoprie![]()
Ga maar in dat andere topic lekker dom over me praten, doe ik dat HIER over jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |