nog gefeliciteerd hequote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:10 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zou jullie anus strelen, maar dat is natuurlijk iets persoonlijks.
kijk maar rechtsonderin: 1999-2005.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:29 schreef Billekoek het volgende:
Fok 6 jaar?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:10 schreef junkiesietze het volgende:
wat zouden jullie ons dan aandoen?
Ik heb nog ergens een zootje vislijn en een doos met haken van verschillende grootte liggen (zo'n 50).quote:Op maandag 20 juni 2005 10:14 schreef this_is_Gigolo het volgende:
ik zou je toch minimaal 6 km achter mijn auto aan slepen... misschien zelfs wel 7
Tuinslang in anus en kijken hoe lang ze endeldarm het houd is ook altijd leuk. Kunnen we meteen een gokken hoe lang het duurd. Vermaakt ons dus ookquote:Op maandag 20 juni 2005 10:53 schreef Tique het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een zootje vislijn en een doos met haken van verschillende grootte liggen (zo'n 50).
Misschien een idee om dat te combineren!
Dan heb ik ook nog een bekkenklem, daar kunnen we dan zijn anus mee gaan oprekken en daar proppen we het hoofT van Zed_Leddelin in!
Dit spectakel moet uit meerdere hoeken worden gefilmd. We hebben eigenlijk ook nog een necrofiel nodig. Dan word de doelgroep ook wat groterquote:Op maandag 20 juni 2005 11:12 schreef Tique het volgende:
Dat doen we dan bij ZL
we moeten trouwens ook nog even een spijkermat regelen, kunnen hun daar mooi overheen slepen
edit: Er moet trouwens ook nog iemand zijn om het te filmen
quote:Op maandag 20 juni 2005 10:53 schreef Tique het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een zootje vislijn en een doos met haken van verschillende grootte liggen (zo'n 50).
Misschien een idee om dat te combineren!
Dan heb ik ook nog een bekkenklem, daar kunnen we dan zijn anus mee gaan oprekken en daar proppen we het hoofT van Zed_Leddelin in!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |