Hahaha jaja, als ze gaan reageren, hoop ik...quote:Op maandag 20 juni 2005 12:05 schreef MUUS het volgende:
Dit wordt toch wel een goede rel he? Anders word ik boos.
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:14 schreef kloely het volgende:
Ze zijn zó zielig dat ze blijkbaar de hele dag door domme reacties zitten te bedenken achter hun computertje :w
Of je door een schildpad laten pijpenquote:
as I am, in tegenstelling tot ene Scopriequote:Op maandag 20 juni 2005 12:22 schreef Scorpie het volgende:hihihi geweldig, ze heeft de "nieuw topic" knop gevonden!
wat lief
Geef er dan op z'n minst een link bij ..quote:Op maandag 20 juni 2005 12:23 schreef kloely het volgende:
[..]
as I am, in tegenstelling tot ene Scoprie![]()
Ga maar in dat andere topic lekker dom over me praten, doe ik dat HIER over jou
Inderdaad.. en onderbouw je uitspraken door met bewijzen te komen ofzoquote:Op maandag 20 juni 2005 12:24 schreef The_Langolier het volgende:
Kloely, het is erg jammer dat je op deze manier andere forumusers in een kwaad daglicht stelt. Het kan zijn dat je persoonlijk iets tegen hen hebt, maar om dat dan op een openbaar forum te gaan verkondigen, getuigt niet van enig tact.
Hoezo, je probeert toch ook dom over ons te praten in dat andere topic? En dan mogen wij het hier niet doen....tja meid, lees ff de FAQ door, iedereen mag reagerenquote:Op maandag 20 juni 2005 12:23 schreef kloely het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om dat zo tegen me te zeggen, maar je hebt die andere topics vast niet gelezen... Ze beginnen zelf met dit trieste gedoe.. Actie - reactie.. Ze zijn ech zielig bezig, de hele dag bezig met zogenaamde br33za's haten.. Ze gaan nu al weet ik veel hoe lang door over een grapje dat ik had gemaakt.. Waar ze ook alleen maar bij zijn gekomen omdat een vriend van mij dat voor de grap postte.. Lees eerst die andere topics maar en kom dan maar weer wat lullenquote:Op maandag 20 juni 2005 12:24 schreef The_Langolier het volgende:
Kloely, het is erg jammer dat je op deze manier andere forumusers in een kwaad daglicht stelt. Het kan zijn dat je persoonlijk iets tegen hen hebt, maar om dat dan op een openbaar forum te gaan verkondigen, getuigt niet van enig tact.
Iedereen heeft wel doodswensen.. zoniet bewust dan wel onbewust... Maar niemand spreekt het uit !!!quote:
sterfquote:
verkapt-kijk-mij-in-de-slachtoffer-rol-kruipen-postquote:Op maandag 20 juni 2005 12:28 schreef kloely het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om dat zo tegen me te zeggen, maar je hebt die andere topics vast niet gelezen... Ze beginnen zelf met dit trieste gedoe.. Actie - reactie.. Ze zijn ech zielig bezig, de hele dag bezig met zogenaamde br33za's haten.. Ze gaan nu al weet ik veel hoe lang door over een grapje dat ik had gemaakt.. Waar ze ook alleen maar bij zijn gekomen omdat een vriend van mij dat voor de grap postte.. Lees eerst die andere topics maar en kom dan maar weer wat lullen![]()
Inderdaad.. ik wil het verhaal van twee kanten horenquote:Op maandag 20 juni 2005 12:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
verkapt-kijk-mij-in-de-slachtoffer-rol-kruipen-post![]()
het zijn allemaal doetjesquote:Op maandag 20 juni 2005 12:31 schreef Posdnous het volgende:
Wordt er nog gescholden en vernederd of hoe zit dat?
zeg ik dat je niet mag reageren dan? neequote:Op maandag 20 juni 2005 12:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo, je probeert toch ook dom over ons te praten in dat andere topic? En dan mogen wij het hier niet doen....tja meid, lees ff de FAQ door, iedereen mag reageren![]()
Voor de luie Fok!-ers: Ontbreezah-woorden
Ja, ik wil nou wel eens uitgescholden wordenquote:Op maandag 20 juni 2005 12:31 schreef Posdnous het volgende:
Wordt er nog gescholden en vernederd of hoe zit dat?
Eentje voor dat andere topic; je impliceert het welquote:Op maandag 20 juni 2005 12:32 schreef kloely het volgende:
[..]
zeg ik dat je niet mag reageren dan? nee
[Jerry Springer] Oeeeeeeeeeeeeeeeh! [/Jerry Springer]quote:Op maandag 20 juni 2005 12:33 schreef kloely het volgende:
Ask your mum, als die dat rothoofd van je ziet dan begint ze vast vanzelf
Ow, je neemt het serieusquote:Op maandag 20 juni 2005 12:28 schreef kloely het volgende:
Lekker makkelijk om dat zo tegen me te zeggen, maar je hebt die andere topics vast niet gelezen... Ze beginnen zelf met dit trieste gedoe.. Actie - reactie.. Ze zijn ech zielig bezig, de hele dag bezig met zogenaamde br33za's haten.. Ze gaan nu al weet ik veel hoe lang door over een grapje dat ik had gemaakt.. Waar ze ook alleen maar bij zijn gekomen omdat een vriend van mij dat voor de grap postte.. Lees eerst die andere topics maar en kom dan maar weer wat lullen![]()
Mja ze hebben allemaal niet zo snel een hekel aan een ander denk ik Kloeky.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:38 schreef kloely het volgende:
hahaha, tsja begin'r zelf eentje dan :L
Hey, wat van mij is, is van jou schatje.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:43 schreef kloely het volgende:
uwl, ik wil geen vlooien
* Mr-Z rent weg uit dit orgie topic...quote:Op maandag 20 juni 2005 12:40 schreef Scorpie het volgende:
Weet je wat, we gaan een groepsknuffelsessie houden, zodat we allemaal weer vredig ons eigen weg kunnen gaan!
Je bedoelt mijn hond? Ach, die heeft er al zoveel, die kan er wel een paar missen hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 12:45 schreef kloely het volgende:
haha, of niet natuurlijk. Geef die vlooien maar aan die bastaard van je
*En we gaan er met zijn allen overheen hiep hoi...quote:Op maandag 20 juni 2005 12:48 schreef star_gazer het volgende:
Gaat er hier nog genueck worden of wat?
Goedmaaksex
Geslacht: Manquote:Op maandag 20 juni 2005 12:48 schreef star_gazer het volgende:
Gaat er hier nog genueck worden of wat?
Goedmaaksex
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:50 schreef this_is_Gigolo het volgende:
kloely, voor dit soort problemen gebruik je je pms systeem periode![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:50 schreef this_is_Gigolo het volgende:
kloely, voor dit soort problemen gebruik je het pm systeem![]()
Zie je wel! Pool, je bent een kloonert.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:07 schreef Pool het volgende:
Kloely, ik houd echt van je!![]()
En die sukkeltjes mogen inderdaad van de trap vallen. Trek het je niet aan, dat zijn toch maar de tweederangs-users hier. Dat Muus en de andere toffe mensen dit topic openlaten zegt al genoeg over jouw rijzende populariteit.![]()
dit topic zegt meer over jou dan over de twee in de TTquote:Op maandag 20 juni 2005 12:23 schreef kloely het volgende:
[..]
hoooi ja hoor! laatste week en dan kan ik iedere dag op aquabest gaan liggenquote:
tsja, erg slim om als newbie zo te gaan doen hequote:Op maandag 20 juni 2005 12:24 schreef The_Langolier het volgende:
ja, maar dat ziet kloeky zelf nog niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
dit topic zegt meer over jou dan over de twee in de TT
zeker zeker!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:23 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
hoooi ja hoor! laatste week en dan kan ik iedere dag op aquabest gaan liggen![]()
En bij jou ook alles goed?
Blijkt wel uit het feit dat ze niet reageertquote:Op maandag 20 juni 2005 13:32 schreef leolinedance het volgende:
Kloeky, het topic loopt volgens mij niet helemaal zoals je gewild had he?
![]()
oh scorpie je bent nog stagiair ookquote:Op maandag 20 juni 2005 13:33 schreef Scorpie het volgende:
Stagelopen is relaxtmoet nog 1 week, daarna afstuderen en dan 2 maanden vakantie
Lekker man!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
oh scorpie je bent nog stagiair ook![]()
relaxed! Ik moet nog 1,5 dag![]()
ze is mensen weg aan het jagen uit het zwembadquote:Op maandag 20 juni 2005 13:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blijkt wel uit het feit dat ze niet reageert
Dat zijn ik en Leolinedancequote:Op maandag 20 juni 2005 13:38 schreef R2cksson het volgende:
Zijn dit nieuwe kankermongolen of wat moet ik me hierbij voorstellen?
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:38 schreef R2cksson het volgende:
Zijn dit nieuwe kankermongolen of wat moet ik me hierbij voorstellen?
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:36 schreef BossFight het volgende:
Heeft ze haar tieten al laten zien?
Ja had ik ook al wat over gehoord.. waarschijnlijk lig ik daar vanavond ff (nadat we over de kermis van Son zijn gelopenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
zeker zeker!
ik moet nog 2 dagen. Ben vorige week nl. 2 dagen ziek geweest die ik nog ff in moet halen. En dan ga ik ook op aquabest liggen. Die nieuwe strandtent daar is echt wel chill! (sunrise)![]()
*zucht* Wat heb je nou aan zo'n breezahsletje als ze haar tieten niet postquote:
Dat vragen we ons ook af. Ze heeft sowieso niet veel tiet, dus dr is weinig mee te beginnen.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:48 schreef BossFight het volgende:
[..]
*zucht* Wat heb je nou aan zo'n breezahsletje als ze haar tieten niet post![]()
gewoon helemaal niks. Van haar gespreksstof moet ze het ook niet hebbenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:48 schreef BossFight het volgende:
[..]
*zucht* Wat heb je nou aan zo'n breezahsletje als ze haar tieten niet post![]()
oh is daar kermis ja? Misschien vanavond of morgen ook ff checken dan. Ben gisteren nog door Son gereden naar Nederwetten, maar geen kermis gezien.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:47 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja had ik ook al wat over gehoord.. waarschijnlijk lig ik daar vanavond ff (nadat we over de kermis van Son zijn gelopen)
wat denk je zelfquote:Op maandag 20 juni 2005 13:59 schreef MUUS het volgende:
Zou het nog wat worden als kloelus terug is?.
Eerlijk gezegd, lieve MUUS, denk ik niet. Gooi maar dicht anders, denk het beste voor iedereenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:59 schreef MUUS het volgende:
Oeh houd mij op de hoogte! ik ben altijd wel in voor feestjesquote:Op maandag 20 juni 2005 14:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
oh is daar kermis ja? Misschien vanavond of morgen ook ff checken dan. Ben gisteren nog door Son gereden naar Nederwetten, maar geen kermis gezien.
Maar die strandtent is van de broer van een van mijn beste vrienden (aquabest is van zijn pa). Gaan ze binnenkort ook feesten geven, dus dat is wel relax.
Nee, die kutkankernewbies krijgen teveel aandacht. Ik vind dat het welletjes is geweest.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:59 schreef MUUS het volgende:
je wist wat de consequenties waren toen je hier posttequote:Op maandag 20 juni 2005 14:08 schreef R2cksson het volgende:
En hij moet uit mijn AT.
Een verweer? Eerder een bevestiging van een crimineel feitquote:Op maandag 20 juni 2005 14:25 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Een verweer tegen een verdachtmaking![]()
En wat is dit dan voor post? Een iets minder verkapte TVP?quote:Op maandag 20 juni 2005 14:08 schreef tho_Omas het volgende:
Edit: ik zal nooit meer verkapt TVP'en
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:38 schreef Scorpie het volgende:
Koekelekoe is buiten aan het spelen denk vrees ik.
okee nestor, als jij het zegt moet ie dus dichtquote:Op maandag 20 juni 2005 15:55 schreef Rainboww het volgende:
Arme kloely...
Ze moet het ook helemaal alleen opboxen tegen alle ONZ fok!kertjes![]()
Eigenlijk is ze best wel liev![]()
Alleen op haar sugababes praat ze in br33zahtaal (,, en CaPsJ Juhweetwel)
Maar dat is meer meelopersgedrag... met 16 ben je nog wat naïef![]()
Maar als ze wilt, dan kan ze het wel! (ABN dus)![]()
Dus: topic kan dicht, en we worden allemaal op 17 augustus uitgenodigd op haar verjaardagsfeestje!![]()
zou haar vriend een bReEzAhBoY zijnquote:Op maandag 20 juni 2005 16:03 schreef Faceoff het volgende:
Mja ach ik moet ook toegeven dat Kloeky dr beter uitziet dan dan dat haar vriend verdient,
en we zijn misschien wel een beetje lullg tegen dr. maar goed dit is niet voor niks onzin voor je leven.
Hier kun je alles zeggen en dan nog niks bedoelen...
Ik vind het maar niksquote:
Ik wil er niet aan denkenquote:Op maandag 20 juni 2005 16:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks![]()
moet je eens indenken...je staat met je maten bier te drinken enzo en opeens...![]()
bah![]()
Jij bent een vrouw. Veel vrouwen hebben ooit met een andere vrouw gezoend tijdens stappen hoor ik. Mijn huidige vriendin heeft het ooit gedaan, evenals een ex. En zo ken ik er nog wel meer in mijn kennissenkring. En die zijn allemaal 100% hetero.quote:
Vrouwen die zoenen kan ik nog wel aanzienquote:Op maandag 20 juni 2005 16:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw. Veel vrouwen hebben ooit met een andere vrouw gezoend tijdens stappen hoor ik. Mijn huidige vriendin heeft het ooit gedaan, evenals een ex. En zo ken ik er nog wel meer in mijn kennissenkring. En die zijn allemaal 100% hetero.
Maar het schijnt dat vrouwen die drang toch wat eerder hebben (om het een keer te proberen)![]()
Al ben ik nog zo zat ofzo, dat zal mij toch niet gebeuren![]()
ahh ben je bang geworden?quote:Op maandag 20 juni 2005 14:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, lieve MUUS, denk ik niet. Gooi maar dicht anders, denk het beste voor iedereen
Who f*cking caresquote:Op maandag 20 juni 2005 17:43 schreef kloely het volgende:
Ik ben wezen zwemmen met me vriendjeEn ja het was gezellig
Ik ook, moet nog zat dingen regelen :Squote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
straks![]()
na 9:00 als ik tijd heb. moet morgen op stage een en ander afronden![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:22 schreef Scorpie het volgende:hihihi geweldig, ze heeft de "nieuw topic" knop gevonden!
wat lief
Alsof ze verliest, omdat toevallig een paar nerds denken dat ze adrem aan het reageren zijn. Ik heb nog niets gezien dat kloely's niveau overstijgt, integendeel. Op mijn eigen posts en die van de mods na dan hè.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:38 schreef RearGuard het volgende:
[..]
![]()
ja he
![]()
Kloeky meid.. echt waar. Leuk geprobeerd, je doet het echt goed met die quotes enzo en die smileys.. maar toch adviseer ik je om eerst in een wat lager niveau een beetje te oefenen.. enne als je een bashtopic begint, zorg dan iig dat je niet alleen staat.. wante... the odds are not in your favour hier he..
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Alsof ze verliest, omdat toevallig een paar nerds denken dat ze adrem aan het reageren zijn. Ik heb nog niets gezien dat kloely's niveau overstijgt, integendeel. Op mijn eigen posts en die van de mods na dan hè.
rightquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:38 schreef RearGuard het volgende:
[..]
![]()
ja he
![]()
Kloeky meid.. echt waar. Leuk geprobeerd, je doet het echt goed met die quotes enzo en die smileys.. maar toch adviseer ik je om eerst in een wat lager niveau een beetje te oefenen.. enne als je een bashtopic begint, zorg dan iig dat je niet alleen staat.. wante... the odds are not in your favour hier he..
![]()
verkapt ik-ben-beter-dan-jullie-zijn-postquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Alsof ze verliest, omdat toevallig een paar nerds denken dat ze adrem aan het reageren zijn. Ik heb nog niets gezien dat kloely's niveau overstijgt, integendeel. Op mijn eigen posts en die van de mods na dan hè.
Laat dat 'verkapt' maar weg.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 07:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
verkapt ik-ben-beter-dan-jullie-zijn-post![]()
slijmbal.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:59 schreef Pool het volgende:
[..]
Laat dat 'verkapt' maar weg.
Goedemorgen
Kloely!
![]()
![]()
Ja hallo! Dit topic is geopend om te rellen.quote:
Precies! Rellen moet je krengquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja hallo! Dit topic is geopend om te rellen.
DOE DAT DAN OOK!
henk-mijn-zusje-slaat-me-in-elkaar-als-ik-haar-pest-dus-pest-ik-een-onbekende-breezerquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
slijmbal.
piet-ik-kan-geen-meisje-krijgen-dus-versier-ik-maar-een-breezer![]()
LOL wie opent nou dit topic dan joh, lees anders ff de OP, aap! Sjeesquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:57 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Het is ook wel erg makkelijk met zijn 2en een breezer pesten![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:57 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Het is ook wel erg makkelijk met zijn 2en heel het forum behalve pool een breezer pesten![]()
mwuahahahaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
LOL wie opent nou dit topic dan joh, lees anders ff de OP aap! Sjees![]()
Soms moet je mensen tegen zichzelf beschermenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
LOL wie opent nou dit topic dan joh, lees anders ff de OP, aap! Sjees![]()
Weet je dat jij na 3 pagina`s de 1e bent die eindelijk een rel begintquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:09 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Soms moet je mensen tegen zichzelf beschermen![]()
En breezers moeten er ook zijn anders zou jou IQ nu onder het gemiddelde zitten
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weet je dat jij na 3 pagina`s de 1e bent die eindelijk een rel begint![]()
EDIT:
jou IQ ? dat moet natuurlijk jouw IQ zijn toch?
Wie claimt dat dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:27 schreef this_is_Gigolo het volgende:
taalfouten hebben nog steeds geen verband met IQ![]()
Tuurlijk wel. Mensen met een lager niveau zullen eerder taalfouten maken.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:27 schreef this_is_Gigolo het volgende:
taalfouten hebben nog steeds geen verband met IQ![]()
Je verdraaid het nu. Ik zei dat een taalfout niet meteen betekend dat iemand zwakzinnig isquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Mensen met een lager niveau zullen eerder taalfouten maken.
Dat is ook weer waar.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:45 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Je verdraaid het nu. Ik zei dat een taalfout niet meteen betekend dat iemand zwakzinnig is
Wat jij zegt ontken ik niet![]()
IK, loser, jij lacht mij uit, maar zelf bak je d'r al helemaal niks van! ZÓ oud en dan nog zulke fouten! Shame on you!quote:
Je denkt ook echt alleen daaraan he? ZIELIGquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:16 schreef Scorpie het volgende:
precies. Kloeky laat je tietuh zien!
oh, toch niet?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:11 schreef Faceoff het volgende:
hij is niet de enige...
En theoretisch kan niemand aan jouw tieten denken als niemand ze nog gezien heeft.
Naja je vriendje misschien ma goed, daar wil ik niks mee te maken hebben verder
? Welke fouten bedoel jij nou weer danquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:09 schreef kloely het volgende:
[..]
IK, loser, jij lacht mij uit, maar zelf bak je d'r al helemaal niks van! ZÓ oud en dan nog zulke fouten! Shame on you!
[terugrel modus]quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:19 schreef Faceoff het volgende:
Wanneer gaat er nou gereltd worden???
Ik zit me hier al de hele dag te vervelen en ik heb wel ff zin om te rellen.
[om alvast in de stemming te komen modus]
Scorpie,
Yo mamma's so fat, if she would jump in the grand canyon, she'd get stuck!
NOFI natuurlijk
[/om alvast in de stemming te komen modus]
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[terugrel modus]
WAT?! WAT!?Niemand praat zo over me moeder!!
Jouw moeder is.......jouw moeder is....net zo intelligent als kloekelekoely!!
[/terugrel modus]
Nou, ondanks de hoogte van je IQ kom je een heel eind, je deed me denken aan kloekeloei met haar "Losers!" taalquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:37 schreef Faceoff het volgende:
aaaaaaaaaaauw, die komt hard aan
jij bent StOm!! JiJ DeNkT aLLeeN aaN TieTeN!!
'k ben bezig met een BreeZaH inburgeringscursus, maar mijn IQ staat het niet echt toe
Nejjj lul 'r maar omheenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
? Welke fouten bedoel jij nou weer danNiet de hele wereld draait om jou Kloekie, lees ff goed wie ik quote
![]()
amateur!
Ah, de ware aard van de BrEeZaH komt naar boven, zodra mevrouw in het nauw zit "lult de andere eromheen"quote:
Ik vind het twijfelachtig. Beiden hebben recht op de koppositie vind ik. Al is die sara ook wel duf jaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:34 schreef RearGuard het volgende:
Koeleyoekie (met of zonder zoetzure saus) Tot nu toe sta je op 2 in mijn lijstje van domste Noobs op Fok! misschien morgen met stip naar 1....![]()
voor de liefhebber de nummer 1 is TS van ik stel me effe voor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat interesseert mij dat?? Deze informatie hoef je mij niet melden..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:34 schreef RearGuard het volgende:
Koeleyoekie (met of zonder zoetzure saus) Tot nu toe sta je op 2 in mijn lijstje van domste Noobs op Fok! misschien morgen met stip naar 1....![]()
voor de liefhebber de nummer 1 is TS van ik stel me effe voor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sara liet tenminste haar tieten nog zien.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:33 schreef kloely het volgende:
[..]
wat interesseert mij dat?? Deze informatie hoef je mij niet melden..
Maar goed, jij staat bij mij op nummer 3 van meest gehate personen hier
tering sukkel
om over jou nog maar niet te sprekenquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind het twijfelachtig. Beiden hebben recht op de koppositie vind ik. Al is die sara ook wel duf ja![]()
Sara is een hoerquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:37 schreef BossFight het volgende:
[..]
Sara liet tenminste haar tieten nog zien.
Ik zet je éven in de wachtquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, de ware aard van de BrEeZaH komt naar boven, zodra mevrouw in het nauw zit "lult de andere eromheen"![]()
Bij deze vraag ik om opheldering van je standpunt!
Oja?? hoe kom je daarbij? droomde je zeker vanachtquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:46 schreef BossFight het volgende:
[..]
En jij laat je gratis palen, wat is het verschil dan?![]()
Manieren om effectiever te lezenquote:
darling, ik heb zelf ook nederlands.. Maar verklaar je zelf eens naderquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:58 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Manieren om effectiever te lezen
1. Allereerst lees je een tekst oriënterend. Zo krijg je een globaal idee van het onderwerp van de tekst en de manier waarop dit wordt behandelt. Als je dit eenmaal weet, kun je makkelijker meedenken met de tekst, lees je sneller en begrijp je de tekst beter. Begin met het lezen van de titel en bedenk waar het boek of de tekst over zal gaan. Daarna kijk je in de inhoudsopgave of dit klopt. Bekijk de verschillende hoofdstukken en eventuele bijlagen met toelichtingen of bijzonderheden. Hierbij let je vooral op de titel per hoofdstuk, de paragraaftitels, de figuren en plaatjes. Lees hier en daar kleine stukjes tekst, zodat je een idee krijgt van de moeilijkheid van de tekst en de hoeveelheid tijd die het zal kosten om het (gedeeltelijk) door te nemen.
2. Nu je weet waar de tekst ongeveer over gaat, lees je de tekst zoekend. Het doel hiervan is te weten te komen wat hoofdzaken, bijzaken, belangrijke en onbelangrijke stukken van een tekst zijn. Bij zoekend lezen van een tekst laat je je ogen over de tekst glijden en kijk je welke hoofdwoorden vaak (gezamenlijk) voorkomen, welke woorden vet, schuin gedrukt of onderstreept zijn of op een andere manier opvallend in de tekst staan. Het kan handig zijn die woorden op te schrijven. Verder moet je letten op kernzinnen. Deze worden vaak begonnen met een signaalwoord: "Het is belangrijk dat", "Samenvattend:" of "In het algemeen". De eerste en laatste alinea van een tekst geven meestal informatie over de centrale gedachten van een tekst.
3. Vervolgens lees je de tekst begrijpend. Hierbij probeer je het betoog van een tekst te achterhalen. Gekeken moet worden naar wat de schrijver duidelijk probeert te maken en naar wat de feiten en conclusies zijn. Dit doe je door zinnen aandachtig te lezen en te proberen te begrijpen. Noteer kort belangrijke zaken of maak een aantekening in de tekst.
4. Als in de tekst sommige stukken belangrijk of moeilijk blijken lees je deze stukken analytisch. Dit doe je om de waarde van de centrale gedachten van een tekst en de argumenten voor en tegen precies te weten te komen. Probeer zin na zin, te begrijpen wat er precies staat en beoordelen in hoeverre het gelezene waar is. Probeer de regels van de redeneerkunst of logica toe te passen en vergelijk feiten die je van andere teksten kent met gegevens die in het te analyseren stuk worden gegeven. Aan het eind van het analytisch lezen kom je meestal tot een conclusie: je begrijpt de tekst of niet, de schrijver heeft geheel of gedeeltelijk gelijk of niet. Zie ook argumenten analyseren.
5. Als je een hoofdstuk hebt doorgenomen, lees je de hele tekst herhalend door. Ga snel langs de tekst en probeer de belangrijke woorden, zinnen, figuren en paragrafen te herkennen en de grote lijn van de tekst te bevatten. Gebruik je aantekeningen of markeringen van belangrijke zaken.
6. Regelmatig oefenen van deze punten is nodig en verbetert het vermogen tot effectief lezen.
Hij bedoelt dat je zeg maar eerst een post grondig leest, vervolgens er over na denkt, en dan antwoord geeft, niet gewoon maar wat onzinnigs neertyfen en denkt "het zal allemaal wel goed zijn" .quote:Op woensdag 22 juni 2005 02:02 schreef kloely het volgende:
[..]
darling, ik heb zelf ook nederlands.. Maar verklaar je zelf eens nader
Nu eis je wel erg veel van een breezahquote:Op woensdag 22 juni 2005 07:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je zeg maar eerst een post grondig leest, vervolgens er over na denkt, en dan antwoord geeft, niet gewoon maar wat onzinnigs neertyfen en denkt "het zal allemaal wel goed zijn" .
Ja hallo, moeten we die verwijfde bi-figuren en die snollige BrEeZaH niet eens wat bij gaan brengen danquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nu eis je wel erg veel van een breezah![]()
goed puntquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja hallo, moeten we die verwijfde bi-figuren en die snollige BrEeZaH niet eens wat bij gaan brengen danHoe moeten we anders de oorlog winnen
![]()
nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja hallo, moeten we die verwijfde bi-figuren en die snollige BrEeZaH niet eens wat bij gaan brengen danHoe moeten we anders de oorlog winnen
![]()
ZM!! Lekker ding!! Alles goed schoonheid?quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:39 schreef ZwarteMagika het volgende:
Moeilijk he, S-c-o-r-p-i-e
Scorpie =![]()
![]()
![]()
dat je het even weet
Eej geile slet! Met mij is alles goed hoor, met jou ook? Nog geneukt??quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
ZM!! Lekker ding!! Alles goed schoonheid?![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Eej geile slet! Met mij is alles goed hoor, met jou ook? Nog geneukt??![]()
Zo nu weer OT: Breezah sletjes zijn![]()
en ik danquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:39 schreef ZwarteMagika het volgende:
Moeilijk he, S-c-o-r-p-i-e
Scorpie =![]()
![]()
![]()
dat je het even weet
Het is open.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:28 schreef Sai het volgende:
Ze gaat d'r fotoboek zometeen open gooien. Zitten we allemaal klaar?
Zeer. Vooral omdat newb users al na een maandje of wat een naamtopic hebben. Maar mijn 1,5 jaar, kwaliteitsposts en tiptopics, wat leveren die mij op? Geen zak!quote:
Ach, het duurde bij mij ook een jaar voordat ik een reltopic kreeg, kop op!quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:20 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zeer. Vooral omdat newb users al na een maandje of wat een naamtopic hebben. Maar mijn 1,5 jaar, kwaliteitsposts en tiptopics, wat leveren die mij op? Geen zak!![]()
![]()
![]()
Heb jij nog geen naamtopic gehad?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:20 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zeer. Vooral omdat newb users al na een maandje of wat een naamtopic hebben. Maar mijn 1,5 jaar, kwaliteitsposts en tiptopics, wat leveren die mij op? Geen zak!![]()
![]()
![]()
ohhhquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:22 schreef Pool het volgende:
Heb jij nog geen naamtopic gehad?
Dan krijg je er eentje van mij; op een drukker moment uiteraard.
Ik heb je in de wachtrij achter Tokay gezet.![]()
Waar typ je nu in dan? Behoudens de spelfout dan hè.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:26 schreef Scorpie het volgende:
Hey! mag ik daarna? Een naamtopic mist nog op mijn lijstje!
haha, denk je dat? Kijk als jij je zo gedraagd op vakanties dat moet je zelf weten, maar dan hoef je dat niet over mij te zeggenquote:
manwijven zijnquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Eej geile slet! Met mij is alles goed hoor, met jou ook? Nog geneukt??![]()
Zo nu weer OT: Breezah sletjes zijn![]()
Dit is mijn REL topic, ik wil een NAAMtopicquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:29 schreef Pool het volgende:
[..]
Waar typ je nu in dan? Behoudens de spelfout dan hè.![]()
yessssquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:41 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Eh jou ken ik nietmaar jij bent vast ook heel
![]()
![]()
hoor
Ga je nu weer wat meer zinnigere dingen zeggen? En wat meer nadenken voordat je post?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:36 schreef kloely het volgende:
maar ik ben wel over![]()
![]()
![]()
was alle stres toch niet voor niks! Op naar HAVO5 !!
Oke koeleyoekie met zoetzure sausquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:37 schreef kloely het volgende:
nu kunnen jullie mijn humeur lekker toch niet verpesten
stelletje graftakken( Leolinedance en scorpie dan he )
alsof ik ooit onzinnig postquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga je nu weer wat meer zinnigere dingen zeggen? En wat meer nadenken voordat je post?
Dan mag je nog 1 jaar breezeren.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:36 schreef kloely het volgende:
maar ik ben wel over![]()
![]()
![]()
was alle stres toch niet voor niks! Op naar HAVO5 !!
Eens een BrEeZaH, altijd een BrEeZaH!quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan mag je nog 1 jaar breezeren.
Op het HBO is dat namelijk redelijk not done![]()
Begin maar vast te trainen dus![]()
nou denk 't nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan mag je nog 1 jaar breezeren.
Op het HBO is dat namelijk redelijk not done![]()
Begin maar vast te trainen dus![]()
Wordt dit topic dat toch zinnig?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:37 schreef kloely het volgende:
nu kunnen jullie mijn humeur lekker toch niet verpesten
stelletje graftakken( Leolinedance en scorpie dan he )
okequote:Op woensdag 22 juni 2005 15:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens een BrEeZaH, altijd een BrEeZaH!
Oja kloely, als nu het topic dichtgaat, je weet hoe dat komt he, 300 posts is het maximum![]()
Haha! En Hitler heeft niet bestaan zekerquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:39 schreef kloely het volgende:
[..]
nou denk 't nietIk ben geen br33za, dus ik hoef ook niet te veranderen
![]()
Als je dan weer een reltopic opent, ga dan wel rellenquote:
wel, heb je niet op school gezeten ofzo?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha! En Hitler heeft niet bestaan zeker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:42 schreef kloely het volgende:
[..]
heb je dyslexie ofzo? infantiel
het is ANNABEL
Ja! Journalistiek in Utrechtquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke,![]()
gefeliciteerd met de overgang naar 5 Havo. Al enig idee wat je hierna wilt gaan doen?
stokerrquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Infantiel! Ze schold je uit voor Infantiel! Pik je dat!!
Doe jij journalistiek daar... Vertel es.....quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jammer, ik ben net weg daar als jij binnen komtLeuke school, mooie vrouwtjes, altijd leuk
hahahah It is!quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:45 schreef Faceoff het volgende:
nou k vind infantiel anders wel een OntBReeZaH woord
Nee Digitale Communicatie, zit in hetzelfde gebouwquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:45 schreef kloely het volgende:
[..]
Doe jij journalistiek daar... Vertel es.....
Je hebt al 5 topicsquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:50 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Je hebt al 5 topics![]()
![]()
CU2 TE KOOP!
CU2 TE KOOP! #2 - Kloeky O+
Ontbreezah-woorden
Maak het hier goed met kloely!
Anti leolinedans en scorpy ( goed geschreven he ;)
ik ben niet geslaagd.. ik ben over..
BTW... proficiat dat je geslaagd bent![]()
Wat?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:42 schreef kloely het volgende:
[..]
heb je dyslexie ofzo? infantiel
het is ANNADEL
Hoiquote:
ja hoor, tuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach welnee, beetje een grapje maken tegen Leo kan altijd![]()
Het is IJsmeis of ijsmeisquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ijsmeis, laat je erwtjes eens zien dan, dan kunnen we lachen!
Zoals ik al had verwacht, zeer teleurstellende erwtjes indeed. Ga je nu weer ff ergens anders tieten kweken?quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is IJsmeis of ijsmeis.
En tada. Veel plezier met mijn erwtjes:
[afbeelding]
Ach, als er leolinedance in de TT staat is het al gedoemd te mislukken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:58 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het is niet wat je verwacht had he?![]()
Ik vind inderdaad dat jij wel een stel tieten kan gebruiken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoals ik al had verwacht, zeer teleurstellende erwtjes indeed. Ga je nu weer ff ergens anders tieten kweken?![]()
Dr moet wat mis zijn met je las-ogen, je leest namelijk niet goed, ik had het over die platte voorgevel van je.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad dat jij wel een stel tieten kan gebruiken.
Je zeikt namelijk als een wijf.
Ik ben geen vrouw. Ik heb een dikke tokus.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dr moet wat mis zijn met je las-ogen, je leest namelijk niet goed, ik had het over die platte voorgevel van je.
Wel cool dat je toegeeft dat vrouwen alleen maar zeiken, hoe voelt dat nu, opgelucht zeker?
Yep, tis ijsmeis, onthou die naam. Als er 1 onzinnig figuur ronddwaalt op dit forum, dan is zij het wel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:13 schreef kloely het volgende:
hahaha, o er is een nieuwe saaierd gearriveerd
Goh. Het heet hier ook nog eens onzinquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yep, tis ijsmeis, onthou die naam. Als er 1 onzinnig figuur ronddwaalt op dit forum, dan is zij het wel.
De onzin die zij post, is niets vergeleken bij die van andere newbie`s!
Ik pas me alleen maar aan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:13 schreef kloely het volgende:
Dit is dus een mooi voorbeeld van wat ik bedoel; mevrouw leest snel, post een onzinnige reactie waaruit haar (gebrek aan) intelligentie blijkt, en vervolgens moeten wij weer gaan vertellen wat we nou bedoelden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Goh. Het heet hier ook nog eens onzin!
Wtf! Wat een toeval !
Misschien toch nog een rel-topicquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, als er leolinedance in de TT staat is het al gedoemd te mislukken.
Kortom, jij stalkt mij en leest alle posts van mij?quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit is dus een mooi voorbeeld van wat ik bedoel; mevrouw leest snel, post een onzinnige reactie waaruit haar (gebrek aan) intelligentie blijkt, en vervolgens moeten wij weer gaan vertellen wat we nou bedoelden.
Nou goed ijsmeis; zoals ik schreef (en 99.9% van dit forum snapt) zei ik dat JOUW onzin menig malen ONZINNIGER is dan die van anderen. Dit heet een vergelijking (gaat het te snel, lees dan even een bladzijde terug, daar staat Begrijpend Nederlands Lezen voor Dummies), en word gebruikt om iemand, in dit geval jou dus, af te schilderen als totaal dom figuur.
Er is in geen ENKEL geval een referentie gemaakt aan het subforum Onzin, het gaat puur en alleen om JOU.
Snap je hem nu wel denk je?
Ja, die hoort in hetzelfde rijtje als jij en die Sara Raatsquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:13 schreef kloely het volgende:
Ja, fear me bitch, ik sta op je stoep in no-timequote:Op woensdag 22 juni 2005 16:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kortom, jij stalkt mij en leest alle posts van mij?
*ril*
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:21 schreef kloely het volgende:
wie begint de nieuwe topic als deze vol is?
reeksen mogen niet meer op fokquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:21 schreef kloely het volgende:
Niemandquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:21 schreef kloely het volgende:
Oe.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, fear me bitch, ik sta op je stoep in no-time![]()
Wacht maar tot je zijn dikke tamp tussen je benen hebtquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oe.
Ik sta al te trillen op mijn benen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |