Ja het is een meisje ja...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:16 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Was/is ze neukbaar?
Het is wel zo, ik ken haarquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:18 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Haar fotoboek zegt van niet.
Goed plan! Wacht, ze heeft dr tieten nog niet laten zienquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:52 schreef DamagedBrain het volgende:
Link naar het: Hoi-ik-ben-een-newbie-hier-zijn-mijn-borsten-topique?
Nee man, hij heeft dr al toegevoegd op MSNquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:56 schreef RearGuard het volgende:
ey pool als je met haar wilt kletsen ketsen dan kun je ook gewoon dr nummer vragen hoor...![]()
We dreigen dat we zijn Smirnoff afpakken, daar zal hij vast voor buigen! muhaha!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:21 schreef Faceoff het volgende:
KloeKy, 't spijt me dat ik pogingen heb gedaan om lullig tegen je te doen.
En het spijt me dat de boodschap van al die pogingen niet 1 keer is overgekomen!
[edit]
En natuurlijk spijt t me dat we je tieten nog niet gezien hebben.
Kun je niet je vriendje eens t forum op schoppen. Kunnen we heb bedreigen enzo zodattie ons foto's van jou gaat geven. Heeftie vast wel.
[/edit]
ik stel me effe voorquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:52 schreef DamagedBrain het volgende:
Link naar het: Hoi-ik-ben-een-newbie-hier-zijn-mijn-borsten-topique?
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 15:44 schreef kloely het volgende:
net nu ik me tieten wou posten
Dus kloely nou niet terugkrabbelen!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 15:46 schreef kloely het volgende:
ik wou net m'n tieten posten
Ze is nog niet goed genoeg gepaald door die bi-vriend van dr, ze lult nog steeds dom uit dr nekquote:
niets wat een keer goed anaal uitwonen niet kan verhelpenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze is nog niet goed genoeg gepaald door die bi-vriend van dr, ze lult nog steeds dom uit dr nek![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |