quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Eej geile slet! Met mij is alles goed hoor, met jou ook? Nog geneukt??![]()
Zo nu weer OT: Breezah sletjes zijn![]()
en ik danquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:39 schreef ZwarteMagika het volgende:
Moeilijk he, S-c-o-r-p-i-e
Scorpie =![]()
![]()
![]()
dat je het even weet
Het is open.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:28 schreef Sai het volgende:
Ze gaat d'r fotoboek zometeen open gooien. Zitten we allemaal klaar?
Zeer. Vooral omdat newb users al na een maandje of wat een naamtopic hebben. Maar mijn 1,5 jaar, kwaliteitsposts en tiptopics, wat leveren die mij op? Geen zak!quote:
Ach, het duurde bij mij ook een jaar voordat ik een reltopic kreeg, kop op!quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:20 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zeer. Vooral omdat newb users al na een maandje of wat een naamtopic hebben. Maar mijn 1,5 jaar, kwaliteitsposts en tiptopics, wat leveren die mij op? Geen zak!![]()
![]()
![]()
Heb jij nog geen naamtopic gehad?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:20 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zeer. Vooral omdat newb users al na een maandje of wat een naamtopic hebben. Maar mijn 1,5 jaar, kwaliteitsposts en tiptopics, wat leveren die mij op? Geen zak!![]()
![]()
![]()
ohhhquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:22 schreef Pool het volgende:
Heb jij nog geen naamtopic gehad?
Dan krijg je er eentje van mij; op een drukker moment uiteraard.
Ik heb je in de wachtrij achter Tokay gezet.![]()
Waar typ je nu in dan? Behoudens de spelfout dan hè.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:26 schreef Scorpie het volgende:
Hey! mag ik daarna? Een naamtopic mist nog op mijn lijstje!
haha, denk je dat? Kijk als jij je zo gedraagd op vakanties dat moet je zelf weten, maar dan hoef je dat niet over mij te zeggenquote:
manwijven zijnquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Eej geile slet! Met mij is alles goed hoor, met jou ook? Nog geneukt??![]()
Zo nu weer OT: Breezah sletjes zijn![]()
Dit is mijn REL topic, ik wil een NAAMtopicquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:29 schreef Pool het volgende:
[..]
Waar typ je nu in dan? Behoudens de spelfout dan hè.![]()
yessssquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:41 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Eh jou ken ik nietmaar jij bent vast ook heel
![]()
![]()
hoor
Ga je nu weer wat meer zinnigere dingen zeggen? En wat meer nadenken voordat je post?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:36 schreef kloely het volgende:
maar ik ben wel over![]()
![]()
![]()
was alle stres toch niet voor niks! Op naar HAVO5 !!
Oke koeleyoekie met zoetzure sausquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:37 schreef kloely het volgende:
nu kunnen jullie mijn humeur lekker toch niet verpesten
stelletje graftakken( Leolinedance en scorpie dan he )
alsof ik ooit onzinnig postquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga je nu weer wat meer zinnigere dingen zeggen? En wat meer nadenken voordat je post?
Dan mag je nog 1 jaar breezeren.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:36 schreef kloely het volgende:
maar ik ben wel over![]()
![]()
![]()
was alle stres toch niet voor niks! Op naar HAVO5 !!
Eens een BrEeZaH, altijd een BrEeZaH!quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan mag je nog 1 jaar breezeren.
Op het HBO is dat namelijk redelijk not done![]()
Begin maar vast te trainen dus![]()
nou denk 't nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan mag je nog 1 jaar breezeren.
Op het HBO is dat namelijk redelijk not done![]()
Begin maar vast te trainen dus![]()
Wordt dit topic dat toch zinnig?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:37 schreef kloely het volgende:
nu kunnen jullie mijn humeur lekker toch niet verpesten
stelletje graftakken( Leolinedance en scorpie dan he )
okequote:Op woensdag 22 juni 2005 15:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens een BrEeZaH, altijd een BrEeZaH!
Oja kloely, als nu het topic dichtgaat, je weet hoe dat komt he, 300 posts is het maximum![]()
Haha! En Hitler heeft niet bestaan zekerquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:39 schreef kloely het volgende:
[..]
nou denk 't nietIk ben geen br33za, dus ik hoef ook niet te veranderen
![]()
Als je dan weer een reltopic opent, ga dan wel rellenquote:
wel, heb je niet op school gezeten ofzo?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha! En Hitler heeft niet bestaan zeker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:42 schreef kloely het volgende:
[..]
heb je dyslexie ofzo? infantiel
het is ANNABEL
Ja! Journalistiek in Utrechtquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke,![]()
gefeliciteerd met de overgang naar 5 Havo. Al enig idee wat je hierna wilt gaan doen?
stokerrquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Infantiel! Ze schold je uit voor Infantiel! Pik je dat!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |