quote:Op maandag 20 juni 2005 14:38 schreef Scorpie het volgende:
Koekelekoe is buiten aan het spelen denk vrees ik.
okee nestor, als jij het zegt moet ie dus dichtquote:Op maandag 20 juni 2005 15:55 schreef Rainboww het volgende:
Arme kloely...
Ze moet het ook helemaal alleen opboxen tegen alle ONZ fok!kertjes![]()
Eigenlijk is ze best wel liev![]()
Alleen op haar sugababes praat ze in br33zahtaal (,, en CaPsJ Juhweetwel)
Maar dat is meer meelopersgedrag... met 16 ben je nog wat naïef![]()
Maar als ze wilt, dan kan ze het wel! (ABN dus)![]()
Dus: topic kan dicht, en we worden allemaal op 17 augustus uitgenodigd op haar verjaardagsfeestje!![]()
zou haar vriend een bReEzAhBoY zijnquote:Op maandag 20 juni 2005 16:03 schreef Faceoff het volgende:
Mja ach ik moet ook toegeven dat Kloeky dr beter uitziet dan dan dat haar vriend verdient,
en we zijn misschien wel een beetje lullg tegen dr. maar goed dit is niet voor niks onzin voor je leven.
Hier kun je alles zeggen en dan nog niks bedoelen...
Ik vind het maar niksquote:
Ik wil er niet aan denkenquote:Op maandag 20 juni 2005 16:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks![]()
moet je eens indenken...je staat met je maten bier te drinken enzo en opeens...![]()
bah![]()
Jij bent een vrouw. Veel vrouwen hebben ooit met een andere vrouw gezoend tijdens stappen hoor ik. Mijn huidige vriendin heeft het ooit gedaan, evenals een ex. En zo ken ik er nog wel meer in mijn kennissenkring. En die zijn allemaal 100% hetero.quote:
Vrouwen die zoenen kan ik nog wel aanzienquote:Op maandag 20 juni 2005 16:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw. Veel vrouwen hebben ooit met een andere vrouw gezoend tijdens stappen hoor ik. Mijn huidige vriendin heeft het ooit gedaan, evenals een ex. En zo ken ik er nog wel meer in mijn kennissenkring. En die zijn allemaal 100% hetero.
Maar het schijnt dat vrouwen die drang toch wat eerder hebben (om het een keer te proberen)![]()
Al ben ik nog zo zat ofzo, dat zal mij toch niet gebeuren![]()
ahh ben je bang geworden?quote:Op maandag 20 juni 2005 14:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, lieve MUUS, denk ik niet. Gooi maar dicht anders, denk het beste voor iedereen
Who f*cking caresquote:Op maandag 20 juni 2005 17:43 schreef kloely het volgende:
Ik ben wezen zwemmen met me vriendjeEn ja het was gezellig
Ik ook, moet nog zat dingen regelen :Squote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
straks![]()
na 9:00 als ik tijd heb. moet morgen op stage een en ander afronden![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:22 schreef Scorpie het volgende:hihihi geweldig, ze heeft de "nieuw topic" knop gevonden!
wat lief
Alsof ze verliest, omdat toevallig een paar nerds denken dat ze adrem aan het reageren zijn. Ik heb nog niets gezien dat kloely's niveau overstijgt, integendeel. Op mijn eigen posts en die van de mods na dan hè.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:38 schreef RearGuard het volgende:
[..]
![]()
ja he
![]()
Kloeky meid.. echt waar. Leuk geprobeerd, je doet het echt goed met die quotes enzo en die smileys.. maar toch adviseer ik je om eerst in een wat lager niveau een beetje te oefenen.. enne als je een bashtopic begint, zorg dan iig dat je niet alleen staat.. wante... the odds are not in your favour hier he..
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Alsof ze verliest, omdat toevallig een paar nerds denken dat ze adrem aan het reageren zijn. Ik heb nog niets gezien dat kloely's niveau overstijgt, integendeel. Op mijn eigen posts en die van de mods na dan hè.
rightquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:38 schreef RearGuard het volgende:
[..]
![]()
ja he
![]()
Kloeky meid.. echt waar. Leuk geprobeerd, je doet het echt goed met die quotes enzo en die smileys.. maar toch adviseer ik je om eerst in een wat lager niveau een beetje te oefenen.. enne als je een bashtopic begint, zorg dan iig dat je niet alleen staat.. wante... the odds are not in your favour hier he..
![]()
verkapt ik-ben-beter-dan-jullie-zijn-postquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Alsof ze verliest, omdat toevallig een paar nerds denken dat ze adrem aan het reageren zijn. Ik heb nog niets gezien dat kloely's niveau overstijgt, integendeel. Op mijn eigen posts en die van de mods na dan hè.
Laat dat 'verkapt' maar weg.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 07:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
verkapt ik-ben-beter-dan-jullie-zijn-post![]()
slijmbal.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:59 schreef Pool het volgende:
[..]
Laat dat 'verkapt' maar weg.
Goedemorgen
Kloely!
![]()
![]()
Ja hallo! Dit topic is geopend om te rellen.quote:
Precies! Rellen moet je krengquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja hallo! Dit topic is geopend om te rellen.
DOE DAT DAN OOK!
henk-mijn-zusje-slaat-me-in-elkaar-als-ik-haar-pest-dus-pest-ik-een-onbekende-breezerquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
slijmbal.
piet-ik-kan-geen-meisje-krijgen-dus-versier-ik-maar-een-breezer![]()
LOL wie opent nou dit topic dan joh, lees anders ff de OP, aap! Sjeesquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:57 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Het is ook wel erg makkelijk met zijn 2en een breezer pesten![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:57 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Het is ook wel erg makkelijk met zijn 2en heel het forum behalve pool een breezer pesten![]()
mwuahahahaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
LOL wie opent nou dit topic dan joh, lees anders ff de OP aap! Sjees![]()
Soms moet je mensen tegen zichzelf beschermenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
LOL wie opent nou dit topic dan joh, lees anders ff de OP, aap! Sjees![]()
Weet je dat jij na 3 pagina`s de 1e bent die eindelijk een rel begintquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:09 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Soms moet je mensen tegen zichzelf beschermen![]()
En breezers moeten er ook zijn anders zou jou IQ nu onder het gemiddelde zitten
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weet je dat jij na 3 pagina`s de 1e bent die eindelijk een rel begint![]()
EDIT:
jou IQ ? dat moet natuurlijk jouw IQ zijn toch?
Wie claimt dat dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:27 schreef this_is_Gigolo het volgende:
taalfouten hebben nog steeds geen verband met IQ![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |