*En we gaan er met zijn allen overheen hiep hoi...quote:Op maandag 20 juni 2005 12:48 schreef star_gazer het volgende:
Gaat er hier nog genueck worden of wat?
Goedmaaksex
Geslacht: Manquote:Op maandag 20 juni 2005 12:48 schreef star_gazer het volgende:
Gaat er hier nog genueck worden of wat?
Goedmaaksex
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:50 schreef this_is_Gigolo het volgende:
kloely, voor dit soort problemen gebruik je je pms systeem periode![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:50 schreef this_is_Gigolo het volgende:
kloely, voor dit soort problemen gebruik je het pm systeem![]()
Zie je wel! Pool, je bent een kloonert.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:07 schreef Pool het volgende:
Kloely, ik houd echt van je!![]()
En die sukkeltjes mogen inderdaad van de trap vallen. Trek het je niet aan, dat zijn toch maar de tweederangs-users hier. Dat Muus en de andere toffe mensen dit topic openlaten zegt al genoeg over jouw rijzende populariteit.![]()
dit topic zegt meer over jou dan over de twee in de TTquote:Op maandag 20 juni 2005 12:23 schreef kloely het volgende:
[..]
as I am, in tegenstelling tot ene Scoprie![]()
Ga maar in dat andere topic lekker dom over me praten, doe ik dat HIER over jou
hoooi ja hoor! laatste week en dan kan ik iedere dag op aquabest gaan liggenquote:
tsja, erg slim om als newbie zo te gaan doen hequote:Op maandag 20 juni 2005 12:24 schreef The_Langolier het volgende:
Kloely, het is erg jammer dat je op deze manier andere forumusers in een kwaad daglicht stelt. Het kan zijn dat je persoonlijk iets tegen hen hebt, maar om dat dan op een openbaar forum te gaan verkondigen, getuigt niet van enig tact.
ja, maar dat ziet kloeky zelf nog niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
dit topic zegt meer over jou dan over de twee in de TT
zeker zeker!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:23 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
hoooi ja hoor! laatste week en dan kan ik iedere dag op aquabest gaan liggen![]()
En bij jou ook alles goed?
Blijkt wel uit het feit dat ze niet reageertquote:Op maandag 20 juni 2005 13:32 schreef leolinedance het volgende:
Kloeky, het topic loopt volgens mij niet helemaal zoals je gewild had he?
![]()
oh scorpie je bent nog stagiair ookquote:Op maandag 20 juni 2005 13:33 schreef Scorpie het volgende:
Stagelopen is relaxtmoet nog 1 week, daarna afstuderen en dan 2 maanden vakantie
Lekker man!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
oh scorpie je bent nog stagiair ook![]()
relaxed! Ik moet nog 1,5 dag![]()
ze is mensen weg aan het jagen uit het zwembadquote:Op maandag 20 juni 2005 13:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blijkt wel uit het feit dat ze niet reageert
Dat zijn ik en Leolinedancequote:Op maandag 20 juni 2005 13:38 schreef R2cksson het volgende:
Zijn dit nieuwe kankermongolen of wat moet ik me hierbij voorstellen?
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:38 schreef R2cksson het volgende:
Zijn dit nieuwe kankermongolen of wat moet ik me hierbij voorstellen?
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:36 schreef BossFight het volgende:
Heeft ze haar tieten al laten zien?
Ja had ik ook al wat over gehoord.. waarschijnlijk lig ik daar vanavond ff (nadat we over de kermis van Son zijn gelopenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
zeker zeker!
ik moet nog 2 dagen. Ben vorige week nl. 2 dagen ziek geweest die ik nog ff in moet halen. En dan ga ik ook op aquabest liggen. Die nieuwe strandtent daar is echt wel chill! (sunrise)![]()
*zucht* Wat heb je nou aan zo'n breezahsletje als ze haar tieten niet postquote:
Dat vragen we ons ook af. Ze heeft sowieso niet veel tiet, dus dr is weinig mee te beginnen.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:48 schreef BossFight het volgende:
[..]
*zucht* Wat heb je nou aan zo'n breezahsletje als ze haar tieten niet post![]()
gewoon helemaal niks. Van haar gespreksstof moet ze het ook niet hebbenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:48 schreef BossFight het volgende:
[..]
*zucht* Wat heb je nou aan zo'n breezahsletje als ze haar tieten niet post![]()
oh is daar kermis ja? Misschien vanavond of morgen ook ff checken dan. Ben gisteren nog door Son gereden naar Nederwetten, maar geen kermis gezien.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:47 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja had ik ook al wat over gehoord.. waarschijnlijk lig ik daar vanavond ff (nadat we over de kermis van Son zijn gelopen)
wat denk je zelfquote:Op maandag 20 juni 2005 13:59 schreef MUUS het volgende:
Zou het nog wat worden als kloelus terug is?.
Eerlijk gezegd, lieve MUUS, denk ik niet. Gooi maar dicht anders, denk het beste voor iedereenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:59 schreef MUUS het volgende:
Oeh houd mij op de hoogte! ik ben altijd wel in voor feestjesquote:Op maandag 20 juni 2005 14:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
oh is daar kermis ja? Misschien vanavond of morgen ook ff checken dan. Ben gisteren nog door Son gereden naar Nederwetten, maar geen kermis gezien.
Maar die strandtent is van de broer van een van mijn beste vrienden (aquabest is van zijn pa). Gaan ze binnenkort ook feesten geven, dus dat is wel relax.
Nee, die kutkankernewbies krijgen teveel aandacht. Ik vind dat het welletjes is geweest.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:59 schreef MUUS het volgende:
je wist wat de consequenties waren toen je hier posttequote:Op maandag 20 juni 2005 14:08 schreef R2cksson het volgende:
En hij moet uit mijn AT.
Een verweer? Eerder een bevestiging van een crimineel feitquote:Op maandag 20 juni 2005 14:25 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Een verweer tegen een verdachtmaking![]()
En wat is dit dan voor post? Een iets minder verkapte TVP?quote:Op maandag 20 juni 2005 14:08 schreef tho_Omas het volgende:
Edit: ik zal nooit meer verkapt TVP'en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |