Doe jij journalistiek daar... Vertel es.....quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jammer, ik ben net weg daar als jij binnen komtLeuke school, mooie vrouwtjes, altijd leuk
hahahah It is!quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:45 schreef Faceoff het volgende:
nou k vind infantiel anders wel een OntBReeZaH woord
Nee Digitale Communicatie, zit in hetzelfde gebouwquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:45 schreef kloely het volgende:
[..]
Doe jij journalistiek daar... Vertel es.....
Je hebt al 5 topicsquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:50 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Je hebt al 5 topics![]()
![]()
CU2 TE KOOP!
CU2 TE KOOP! #2 - Kloeky O+
Ontbreezah-woorden
Maak het hier goed met kloely!
Anti leolinedans en scorpy ( goed geschreven he ;)
ik ben niet geslaagd.. ik ben over..
BTW... proficiat dat je geslaagd bent![]()
Wat?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:42 schreef kloely het volgende:
[..]
heb je dyslexie ofzo? infantiel
het is ANNADEL
Hoiquote:
ja hoor, tuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach welnee, beetje een grapje maken tegen Leo kan altijd![]()
Het is IJsmeis of ijsmeisquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ijsmeis, laat je erwtjes eens zien dan, dan kunnen we lachen!
Zoals ik al had verwacht, zeer teleurstellende erwtjes indeed. Ga je nu weer ff ergens anders tieten kweken?quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is IJsmeis of ijsmeis.
En tada. Veel plezier met mijn erwtjes:
[afbeelding]
Ach, als er leolinedance in de TT staat is het al gedoemd te mislukken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:58 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het is niet wat je verwacht had he?![]()
Ik vind inderdaad dat jij wel een stel tieten kan gebruiken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoals ik al had verwacht, zeer teleurstellende erwtjes indeed. Ga je nu weer ff ergens anders tieten kweken?![]()
Dr moet wat mis zijn met je las-ogen, je leest namelijk niet goed, ik had het over die platte voorgevel van je.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad dat jij wel een stel tieten kan gebruiken.
Je zeikt namelijk als een wijf.
Ik ben geen vrouw. Ik heb een dikke tokus.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dr moet wat mis zijn met je las-ogen, je leest namelijk niet goed, ik had het over die platte voorgevel van je.
Wel cool dat je toegeeft dat vrouwen alleen maar zeiken, hoe voelt dat nu, opgelucht zeker?
Yep, tis ijsmeis, onthou die naam. Als er 1 onzinnig figuur ronddwaalt op dit forum, dan is zij het wel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:13 schreef kloely het volgende:
hahaha, o er is een nieuwe saaierd gearriveerd
Goh. Het heet hier ook nog eens onzinquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yep, tis ijsmeis, onthou die naam. Als er 1 onzinnig figuur ronddwaalt op dit forum, dan is zij het wel.
De onzin die zij post, is niets vergeleken bij die van andere newbie`s!
Ik pas me alleen maar aan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:13 schreef kloely het volgende:
Dit is dus een mooi voorbeeld van wat ik bedoel; mevrouw leest snel, post een onzinnige reactie waaruit haar (gebrek aan) intelligentie blijkt, en vervolgens moeten wij weer gaan vertellen wat we nou bedoelden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Goh. Het heet hier ook nog eens onzin!
Wtf! Wat een toeval !
Misschien toch nog een rel-topicquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, als er leolinedance in de TT staat is het al gedoemd te mislukken.
Kortom, jij stalkt mij en leest alle posts van mij?quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit is dus een mooi voorbeeld van wat ik bedoel; mevrouw leest snel, post een onzinnige reactie waaruit haar (gebrek aan) intelligentie blijkt, en vervolgens moeten wij weer gaan vertellen wat we nou bedoelden.
Nou goed ijsmeis; zoals ik schreef (en 99.9% van dit forum snapt) zei ik dat JOUW onzin menig malen ONZINNIGER is dan die van anderen. Dit heet een vergelijking (gaat het te snel, lees dan even een bladzijde terug, daar staat Begrijpend Nederlands Lezen voor Dummies), en word gebruikt om iemand, in dit geval jou dus, af te schilderen als totaal dom figuur.
Er is in geen ENKEL geval een referentie gemaakt aan het subforum Onzin, het gaat puur en alleen om JOU.
Snap je hem nu wel denk je?
Ja, die hoort in hetzelfde rijtje als jij en die Sara Raatsquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:13 schreef kloely het volgende:
Ja, fear me bitch, ik sta op je stoep in no-timequote:Op woensdag 22 juni 2005 16:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kortom, jij stalkt mij en leest alle posts van mij?
*ril*
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:21 schreef kloely het volgende:
wie begint de nieuwe topic als deze vol is?
reeksen mogen niet meer op fokquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:21 schreef kloely het volgende:
Niemandquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:21 schreef kloely het volgende:
Oe.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, fear me bitch, ik sta op je stoep in no-time![]()
Wacht maar tot je zijn dikke tamp tussen je benen hebtquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oe.
Ik sta al te trillen op mijn benen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |