ook goedquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
afgunstig, ijverzuchtig, naijverig zal je bedoelen, lelijke Josti.
Je praat alleen nog wel in breezah..quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:34 schreef SMAW het volgende:
hmmm der worden hier weer goede woorden gesproken
ik denk dat ik ook maar es een cu2 ofzo te koop zetkrijgk heel veel vrienden enzo mee en veel bekendheid...
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:47 schreef kloely het volgende:
dat is betreurenswaardig toch? Het was zo gezellig eerst...![]()
Tja, het is behelpen Tokay.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:31 schreef Tokay het volgende:
Pool, je topic!
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
afgunstig, ijverzuchtig, naijverig zal je bedoelen, lelijke Josti.
kijk, dat je suggereert dat ik een josti ben, zegt al genoeg over jouquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:13 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
![]()
![]()
En josti, waar zouden wij dan jaloers op moeten zijn?
Op dat je een josti bent en wij niet?
Nou ik hoop dat je trots erop bent![]()
![]()
Dat rare, maar toch leuke gevoel, hebben 99%van de fokkersquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:21 schreef PhaE het volgende:
Voel me wel oud, vooral na het bekijken van het cu2 profiel van koekeloeriewiebenikkienieweetniekloekiejoekiepoekie..
Maar toch stiekem voel ik me ook eigenlijk wel een beetje overontwikkeld vergeleken met het gemiddelde niveau daar...![]()
Blijf proberen josti, maar ik suggereer niets, ik vertel de waarheid.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:26 schreef kloely het volgende:
[..]
kijk, dat je suggereert dat ik een josti ben, zegt al genoeg over jou
Daar ben je vast goed inquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:57 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
Blijf proberen josti, maar ik suggereer niets, ik vertel de waarheid.
Ontopic:
Ik heb een NIEUW ontbreezah-woord:
masturberen!
Blijf potverdullie ontopic! Zo moeilijk is het toch niet om iets te zeggen als:quote:
quote:Daar ben je waarschijnlijk zeer bedreven in!![]()
![]()
Het doet mij uitermate teleurstellen dat ik van u dit bericht moet vernemen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:32 schreef ooge het volgende:
Haha, dit is te grappig. Allemaal kansloze dudes die denken intelligent te zijn. Maar eigenlijk zijn ze gewoon gefrustreert dat ze kansloos zijn bij de lekkere jonge breezerneukertjes
[afbeelding]
Elke 'kansloze' nerd heeft een schijnbare kans om te slagen bij deze jongedames van onze maatschappij.quote:
haha, denk je dat? Ik heb een vriendje hoor... Dus lul niet zo dom als je van niks weetquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Elke 'kansloze' nerd heeft een schijnbare kans om te slagen bij deze jongedames van onze maatschappij.
Foei!quote:Op zondag 19 juni 2005 04:29 schreef kloely het volgende:
booooooooring
Je hebt gelijk, je verveelt ons. Doe eens wat leuks, misschien dat dit topic gezellig blijft.quote:Op zondag 19 juni 2005 04:29 schreef kloely het volgende:
booooooooring
verbeter dit topic begin bij jezelfquote:Op zondag 19 juni 2005 11:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je verveelt ons. Doe eens wat leuks, misschien dat dit topic gezellig blijft.
Mischien moet Mevrouw Josti opsodemieteren ?quote:Op zondag 19 juni 2005 04:29 schreef kloely het volgende:
booooooooring
Amen. Het dermate afgetakelde 14-jarige wereldvreemd meisje dient zichzelf te distantieren van eventuele vervolging van plaatsing van zinloze berichten.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:47 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
Mischien moet Mevrouw Josti opsodemieteren ?
U begint ons te irriteren prikkelen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |