quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:
quote:
quote:
is dat geacteerd danquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:09 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
hives 6e
ik zie nog eerder jenna jameson een oscar winnen voor beste actrice
voor de christenjugend onder ons die jenna niet kennen: http://www.clubjenna.com
quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
is dat geacteerd dan, ik dacht dat het gewoon echt een verborgen camera was
![]()
Dan verdiend ze inderdaad die prijs, en ik de 6e plek
ja hallo, ik zit niet meer op schoolquote:
Ik zou er moeten zitten..quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja hallo, ik zit niet meer op school
MadKow feli met je kampioenschapquote:
leuk begin van de zondag, al zeg ik het zelfquote:Jimi van Driel (60868130)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 930
Loon: 725 ¤/week
Eigenaar: lycky bullballs
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
quote:peler met ID 60868938 is voor het laatst gezien op de golfbaan. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
beste koei,quote:Op zondag 24 april 2005 02:24 schreef DaMadKow het volgende:
lekkere YP geit, volgens mij zit hij redelijk hoog idd
mijn YP:
[..]
Matigquote:Franklin Boogaard (60913650)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 340
Loon: 552 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: goed
Ahem sirda, die is übergeilquote:Op zondag 24 april 2005 02:12 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
leuk begin van de zondag, al zeg ik het zelf
mijn bescheiden mening zegt dat ie vrij hoog is, maar ik kan het mis hebben.. Wat zeggen de positiespel trainers?
quote:Andrew van Tilburg (60918222)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 1 060
Loon: 645 ¤/week
Eigenaar: sporting amsterdam
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
voor jou, atlijdquote:Op zondag 24 april 2005 09:38 schreef qyn het volgende:
[..]
Ahem sirda, die is übergeil
Als korte termijn yup dan, want hij stijgt denk ik wel in een traininkje of 1..
Die hou ik in de gaten. Stel je hem wel op, woensdag?.
SD...quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:27 schreef sir_dalord het volgende:
en niemand die durft te reageren omdat ze niet durven toe te geven dat ze haar kennen
quote:Aanmelding geaccepteerd
23-04-2005
Je aanmelding voor lidmaatschap van de federatie Lapfschwanz-Federatie is geaccepteerd. Je bent nu een lid ervan.
Weer een golfer erbij.quote:Rune Bult
TSI = 1 220, 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: rampzalig Keepen: matig
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
quote:Op zondag 24 april 2005 15:29 schreef Terrestra het volgende:
Hier mijn yp , is deze verkoopbaar of moet ik hem ontslaan ?
.
quote:Simeon van Acker (60952300)
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 1 270
Loon: 798 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
Als beginnende positiespeltrainer zeg ik: Ja, hij is hoog..quote:Op zondag 24 april 2005 02:12 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
leuk begin van de zondag, al zeg ik het zelf
mijn bescheiden mening zegt dat ie vrij hoog is, maar ik kan het mis hebben.. Wat zeggen de positiespel trainers?
en dan hopen dat deze van vandaag dit seizoen nog stijgt naar formi...quote:Simeon van Acker
TSI = 1 270, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Technisch]
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
quote:Op zondag 24 april 2005 18:55 schreef One_conundrum het volgende:
transferopbrengsten van jeugdspelers
Datum_____ Van _________Aan ___________Prijs_____ TSI toen
01-01-2005 K.F.C. Minnertsg FC Teletubbies e 70 000 ¤ 620
13-02-2005 K.F.C. Minnertsg Youngstars F.I. 125 000 ¤ 350
06-03-2005 K.F.C. Minnertsg FC Leidsche Boys 185 000 ¤ 1 590
30-03-2005 K.F.C. Minnertsg Slim Pickins 204 000 ¤ 1 030
20-04-2005 K.F.C. Minnertsg Fiães Sport Club 110 000 ¤ 1 870
Dit maakt een totaal van 694000 aan opbrengsten van goeie jeugdspelers dit jaar. Alleen de eerste daarvan is van het oude seizoen. Reken daarbij nog enkele matig pulls die ik kon verkopen voor 30k of minder en dan heb ik lekker veel verdiend aan mijn jeugdopleiding.
dat wordt een bidwarquote:Op zondag 24 april 2005 09:38 schreef qyn het volgende:
[..]
Ahem sirda, die is übergeil
Als korte termijn yup dan, want hij stijgt denk ik wel in een traininkje of 1..
Die hou ik in de gaten. Stel je hem wel op, woensdag?.
Tssssssssssssssk....quote:Op zondag 24 april 2005 18:55 schreef One_conundrum het volgende:
transferopbrengsten van jeugdspelers
Datum_____ Van _________Aan ___________Prijs_____ TSI toen
01-01-2005 K.F.C. Minnertsg FC Teletubbies e 70 000 ¤ 620
13-02-2005 K.F.C. Minnertsg Youngstars F.I. 125 000 ¤ 350
06-03-2005 K.F.C. Minnertsg FC Leidsche Boys 185 000 ¤ 1 590
30-03-2005 K.F.C. Minnertsg Slim Pickins 204 000 ¤ 1 030
20-04-2005 K.F.C. Minnertsg Fiães Sport Club 110 000 ¤ 1 870
Dit maakt een totaal van 694000 aan opbrengsten van goeie jeugdspelers dit jaar. Alleen de eerste daarvan is van het oude seizoen. Reken daarbij nog enkele matig pulls die ik kon verkopen voor 30k of minder en dan heb ik lekker veel verdiend aan mijn jeugdopleiding.
yepquote:Op zondag 24 april 2005 21:47 schreef One_conundrum het volgende:
Zonder te trainen of wat dan ook? gelijk de zondag op de lijst die gast?
Dat heet een YP bij mijn weten...quote:Op zondag 24 april 2005 21:47 schreef One_conundrum het volgende:
Zonder te trainen of wat dan ook? gelijk de zondag op de lijst die gast?
lekker man, 17 jaar met uitstekend hoofdstat?quote:Op zondag 24 april 2005 22:24 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat heet een YP bij mijn weten...
Ja dus...
Jij wel!quote:Op zondag 24 april 2005 22:11 schreef Johan-Derksen het volgende:
[afbeelding]
Ik kan nog 3e, 4e, 5e, 6e of zelfs 7e worden...
Maar ik zet mn geld op plek 3
Daar gaan we maar even van uit
Als iets meer ervaren positiespel trainer zeg ik nee hij is gemiddeld.......quote:Op zondag 24 april 2005 18:06 schreef Uddel het volgende:
[..]
Als beginnende positiespeltrainer zeg ik: Ja, hij is hoog..
ik weet het, maar ach, ik heb na verkoop van deze speler iig winst gemaakt op met mijn jeugdopleiding. Er zijn er veel die niet zoveel geluk hebben gehad..quote:Op maandag 25 april 2005 10:34 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Als iets meer ervaren positiespel trainer zeg ik nee hij is gemiddeld.......![]()
Zonde dat je hem aan het einde van het seizoen pullt want zal nu niet bijzonder veel meer opleveren. ( nog steeds een leuk bedrag hoor maar om nu te spreken van rijkdom, nee.... )
quote:Op maandag 25 april 2005 18:28 schreef JJHelder het volgende:
zijn er hier ook mensen die hun stadion nog gaan uitbreiden aant einde vh seizoen?
aangezien de prijzen opnieuw verdubbelt zullen gaan worden zit ik er nog over te twijfelen, zit momenteel op 30.000 plekken en ik promoveer naar VI volgend jaar, dus mss is het geen overbodige luxe
IK ga m'n stadion eind vh seizoen ook dik uitbreiden.. zit nu met 11700 plaatsen.. ja.. in VI ja.. zit al het hele seizoen vol en vorig seizoen ook bijna altijd..quote:Op maandag 25 april 2005 18:28 schreef JJHelder het volgende:
zijn er hier ook mensen die hun stadion nog gaan uitbreiden aant einde vh seizoen?
aangezien de prijzen opnieuw verdubbelt zullen gaan worden zit ik er nog over te twijfelen, zit momenteel op 30.000 plekken en ik promoveer naar VI volgend jaar, dus mss is het geen overbodige luxe
haha dat heb ik niet met mijn 53500.quote:Op maandag 25 april 2005 18:42 schreef ASSpirine het volgende:
maar je had dan toch iedere keer een volle stadion van 7 k
wat? geen smileys? geen grap? geen steek onder water?quote:Op maandag 25 april 2005 18:58 schreef The_Hives het volgende:
feli kampioenen en bijna kampioenen.
quote:Op maandag 25 april 2005 19:10 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
wat? geen smileys? geen grap? geen steek onder water?
Wat is er jong? Komt het door suriman? dat je in een identiteitscrisis terecht bent gekomen?
quote:Op maandag 25 april 2005 19:10 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
wat? geen smileys? geen grap? geen steek onder water?
Wat is er jong? Komt het door suriman? dat je in een identiteitscrisis terecht bent gekomen?
quote:Op maandag 25 april 2005 19:59 schreef DeHovenier het volgende:
Hives een zachte kant
En pakjesavond valt zeker op 5 december![]()
Ik sta nog steeds 1e, met 3 punten voorssprong op de nummer 2. As zondag ga ik tegen de nummer 3 en daarna tegen de nummer 2, dus dat wordt wat! Gister had ik een nieuw toeschouwersrecord, er kwamen maarliefst 20990 toeschouwers! Dat leverde zon 150k op. Wat ook leuk is, is dat de laatste wedstrijd van het seizoen tegen de no. 2 bij mij thuis is
. Dat wordt een uitverkocht stadion!
Ik ga iig promoveren, en ik hoop ook dat ik kampioen wordt.
Dus voor het dubbele (26.000) krijg je 180k. Haal je er 5.000 supporters vanaf kom je wel bij die 150k. Zo gek is dat niet, en dat is volgens mij voor iedereen hetzelfdequote:Op maandag 25 april 2005 20:03 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ik krijg voor 12980 toeschouwers al zo'n 90 k aan kaartverkoop (en dat zonder VIP-plaatsen)
dan is 150k maar weinig vind ik
dat heb ik al wekenquote:Op maandag 25 april 2005 20:13 schreef TimmyAsd het volgende:
25-04-2005 Je fanclub heeft er 7 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 210 ¤ op voor de clubkas.en dat na de 1-0 nederlaag.
hoeveel krijg je per staanplaats, zitplaats, etc...?quote:Op maandag 25 april 2005 20:15 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dus voor het dubbele (26.000) krijg je 180k. Haal je er 5.000 supporters vanaf kom je wel bij die 150k. Zo gek is dat niet, en dat is volgens mij voor iedereen hetzelfde
ja okay, maar als je verliestquote:Op maandag 25 april 2005 20:21 schreef TimmyAsd het volgende:
Had er elke week iets van 25 supporters bij, dus diet valt wel een beetje tegen
Hey Hives....quote:
sobi? Wasda?quote:
Bereid je voor, het is erger dan dat.quote:Op maandag 25 april 2005 21:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
sobi? Wasda?
Heb je weer eens één of andere maroc-term opgepikt bij je foute wigger vrienden
25-04-2005 Je fanclub heeft er 1 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 30 ¤ op voor de clubkas.quote:Op maandag 25 april 2005 20:13 schreef TimmyAsd het volgende:
25-04-2005 Je fanclub heeft er 7 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 210 ¤ op voor de clubkas.en dat na de 1-0 nederlaag.
Sowieso Overal Beter Inquote:Op maandag 25 april 2005 21:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
sobi? Wasda?
Heb je weer eens één of andere maroc-term opgepikt bij je foute wigger vrienden
Ik las het, echt beterquote:Op dinsdag 26 april 2005 07:52 schreef Ruudt het volgende:
26-04-2005 Modified arena increase
As we have previously informed you, the costs for expanding your arena will double on May 23. However, we are now making a modification to this price increase: The price per seat will double as already stated. However, the additional fixed cost for initiating an expansion, which is currently 60,000 ¤, will not double. Instead, it will be lowered to only 10,000 ¤. This will especially help small clubs to expand their stadiums in small increments gradually as their fanclubs grow.
Maar SuperWeber zegt dat hij in alles beter is dan Hives, en SuperWeber is een Feyenoorder en Hives een Ajacied.. en Ajax is nog altijd beter, dus die hebben meer recht om dat te zeggen..quote:
Spannend, het gaat om deze jongeman.quote:
Beste conundrum,
Na de uitschakeling voor de U20 World Cup, gaan we verder met de U20 als een groep van 17 en 18-jarigen. Nu behoort jou speler tot één van de kandidaten. Zou je ons een update kunnen sturen met het aantal weken dat hij die stat heeft?
Bij voorbaat dank,
Pierewiet,
Hoofd Spitsenscouting U20
Hij is in week 8 van dit seizoen uitstekend geworden, en ik verwacht dat hij over 2 á 3 weken naar formi stijgt.quote:Micha Kusters (56152172)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 4 550
Loon: 869 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Kapitaal: -7 146 ¤ (-171 485) ¤quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:30 schreef The_Hives het volgende:
Kapitaal: 386 689 ¤ (1 358 041) ¤
voor het eerst boven de miljoen.........
Tsssssssssssk...quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:45 schreef Uddel het volgende:
[..]
Maar SuperWeber zegt dat hij in alles beter is dan Hives, en SuperWeber is een Feyenoorder en Hives een Ajacied.. en Ajax is nog altijd beter, dus die hebben meer recht om dat te zeggen..
(Goed, lesje logica van vandaag..)
jawel, maar hives stond 2 seizoenen geleden nog op het randje van faillisement...quote:Op woensdag 27 april 2005 10:05 schreef Mokkaboon het volgende:
zoveel stelt dat nou ook weer niet voor hoor
tis een leuk feitje, maar verder ook niks meer... en een beetje goede speler levert dat op, of kost dat ook... dus weg is je miljoen...
SD Niet weggaanquote:Op woensdag 27 april 2005 12:33 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
jawel, maar hives stond 2 seizoenen geleden nog op het randje van faillisement...
Dus daarom is ie zo blij![]()
Sow, dit was ff de onderbreking in een non stop gaming avontuur...
sd heeft namelijk WoW ontdekt
tot over 2 weken
wanneer ik weer internet thuis heb zal ik je wel vergezellenquote:Op woensdag 27 april 2005 13:08 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
SD Niet weggaan
Hoe moet ik sobi nu promoten op IRC. Zonder jou moet ik het helemaal alleen doen![]()
quote:
27-04-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 14 571 ¤ aan entreegeld.
Da's balen dan wordt daar niet meer overheen gebodenquote:Op woensdag 27 april 2005 18:58 schreef TimmyAsd het volgende:
2-1 verloren van een mede-Amsterdammer, geen schande
En mijn uitstekend verdediger, voor 450.000 op de transferlijst gezet. En er is op gebodenEn is net geblesseerd geraakt voor 4 weken
Had ik ook niet verwacht. Dit is de 4e keer dattie erop staat..quote:Op woensdag 27 april 2005 19:33 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Da's balen dan wordt daar niet meer overheen geboden
Ik heb Dinsdagavond al tegen een Bulgaarse vijfdeklasser gespeeld.quote:Speler met ID 11727277 is voor het laatst gezien in oranje! Zijn overall stak fel af tegen de donkere vuilniswagen waar hij achterop stond. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
Ach, wat is nou 2 weken voor een reserve spitsquote:Op donderdag 28 april 2005 11:57 schreef SuperWeber het volgende:
Smerige koei...
Beetje mijn spits van het veld aftrappen... Dan mijn keeper in de spits laten zetten he...
Wacht maar tot volgend seizoen in de cup
Dat is 2 weken teveel...quote:Op donderdag 28 april 2005 13:07 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Ach, wat is nou 2 weken voor een reserve spits
toemaar toemaar........ gelijk ontslaan? je beste mid?quote:Op vrijdag 29 april 2005 07:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
Gvd... mn beste mid is nu in waardeloos vorm
Ff ontslaan dan maar
waarom ben je een bijstat gaan trainen als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:11 schreef Mokkaboon het volgende:
ik ben voor de eerste week bezig met m'n nieuwe training (kben gewitched) en gelijk had een speler van mij een verhoging...
passing is hetgeen wat ik train.
nu ff nieuwe coach maken, en ik kan 2 wedstrijden PICCEN
quote:Lees bericht
Verzonden 2005-04-29 09:55:00
Van Pierewiet-SG
Onderwerp Re:
>Waarom is deze speler 57148576 geselecteerd als 3e spits. En niet mijn spits 56152172 met veel hogere TSI?
-----
Dit schreef je mij: "Kusters is in week 8 van seizoen 14 (dit seizoen) naar uitstekend gestegen. ik heb em gepulled op 20 februari. Ik verwacht dat hij over 2 á 3 weken stijgt naar Formi. "
En we hebben al spelers met formi+4, dus die zijn beduidend beter ondanks een lagere TSI. Waarschijnlijk wordt die hoge TSI veroorzaakt door nog een hoge pm- of def-stat.
Helaas,
Ja, tegenover wie moet je nu nog de sobi uithangen..quote:Op woensdag 27 april 2005 13:08 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
SD Niet weggaan
Hoe moet ik sobi nu promoten op IRC. Zonder jou moet ik het helemaal alleen doen![]()
Jou bv...quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:33 schreef Uddel het volgende:
[..]
Ja, tegenover wie moet je nu nog de sobi uithangen..
quote:
quote:Number 32 of 32 by Jonks 29.4.2005 at 03.53
tjow, wayt een avond, wat een presentatie, het isigneren van al die almankankkken wsa gaaf en a hte tbier! natuurlijk ook l:)
wat voor speler mag dat zijn???quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:17 schreef JJHelder het volgende:
TSI: 1570 (+1930/-360)
Vorm: -2 (+1/-3)
Vleugelspel: 1 (+1/-)
18 jarige naar Formidabel, ergens deze week op de lijst denkik, moet nog even kijken, hij heeft Goed passen erbij dus dat levert wel wat op. Verder blijft de vorm dalen, btje jammer. Maar me beste winger stijgt nu met 1000 TSI per week, das wel lekker
Ik hoef geen negers in mijn selectie en zeker geen fopnegers...quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:09 schreef Chen het volgende:
het is een neger
het is een neger, dat kun je dus vergeten...quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:09 schreef Jonks het volgende:
hopelijk dat die 1e voor een record bedrag verkocht wordt !
quote:
18 jarige met Briljant vleugel en redelijk passen, gaat binnen 2 week naar wonderbaarlijkquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:04 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wat voor speler mag dat zijn???
1000 tsi per week...
dat is wel enorm veel
quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:38 schreef REFUSED het volgende:
een plaats in de VI is officieel veilig gesteld
Series: # 7 in V.227quote:Op zondag 1 mei 2005 00:17 schreef komrad het volgende:
ik mis iets denk ik sirda
jouw reactie kon iig toch nog een mooie glimlach op mijn gezicht toveren op deze zwarte dag, bedanktquote:Op zondag 1 mei 2005 00:20 schreef komrad het volgende:
oh wist ik niet, jammer refused. Komt ook omdat je in finland speelt enzo
hoezo, jij gaat echt wel van VIII naar VII, zo moeilijk is die tegenstander van je ook niet...quote:Op zondag 1 mei 2005 00:23 schreef komrad het volgende:
die zwarte dag was toch gisteren al, je moet het zo maar zien, je zit dan iig nog 2 divs hoger dan ik
quote:Numan Organa (61391555)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 690
Loon: 664 ¤/week
Eigenaar: Forza Fiasco
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Wat een verhaal...quote:Op zondag 1 mei 2005 09:37 schreef Jonks het volgende:
veldspeler _o-
Dit was dan wel weer fijn aan de eco update, (gisteren nog -211K in het zwarte)
Kapitaal: 2 461 839 ¤ (2 394 069) ¤ hehebijna 10 mln uit transfers!
Dit is geen keeper, mocht dat gecamoufleerd zijnquote:Ferdy van de Laarschot (61396299)
Een gemeen persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 1 660
Loon: 824 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: rampzalig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Jammer van z'n leeftijd. Qua stats m'n beste YP ooit.quote:Ferdy Tempelmans (61402683)
19 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is calm and honest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 030
Wage: 646 ¤/week
Owner: Waailappen United
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: poor Goaltending: disastrous
Playmaking: wretched Passing: passable
Winger: weak Defending: weak
Scoring: solid Set Pieces: poor
Het mocht niet baten. Hoogmoed komt voor de val.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:22 schreef One_conundrum het volgende:
Hmm, morgen weer even een speler met een TSI van +1000 pullen. Heb der nu al zin in![]()
Dat zijn de betere YP's.quote:Steffen Hoogendijk
TSI = 1 470, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Krachtig]
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
sorry ik zit vol, maar zou hem best willen andersquote:
Rian van der Kerkquote:Op zondag 1 mei 2005 13:51 schreef komrad het volgende:
he artic, hoe is het met mijn ex speler nu?
doortrainen tot formidabel (mijn eerste formi dus).quote:Op zondag 1 mei 2005 14:43 schreef komrad het volgende:
mooi zo artic, wordt nog wel iets met hem, ga je hem doortrainen of verkopen dan?
great, leuk dat mijn YP goed doorgetraind wordtquote:Op zondag 1 mei 2005 15:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
doortrainen tot formidabel (mijn eerste formi dus).
afhankelijk van prestaties en financiele situatie ga ik dan pas aan verkoop denken.
ja, verdien je er ook nog aanquote:Op zondag 1 mei 2005 15:03 schreef komrad het volgende:
[..]
great, leuk dat mijn YP goed doorgetraind wordt
je krijgt in de IX ook een medaille maar dat is pas na afloop van de competitie
voor hoeveel heb je hem eigenlijk gekocht?quote:
23-02-2005 vintage fc Helmunt 29 000 ¤ 480quote:Op zondag 1 mei 2005 15:27 schreef komrad het volgende:
[..]
voor hoeveel heb je hem eigenlijk gekocht?
2% is mine dat weet je he
idd 800k volgens de transfervergelijking.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:35 schreef komrad het volgende:
formi levert wel meer op dan 500k hoor
Inderdaad.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:03 schreef komrad het volgende:
ach het is allemaal gepiel in de marge, het is gewoon leuk als er overal spelers van je rondlopen
toen was je nog wel vrolijkquote:
de kampioenswedstrijdquote:Er was geen regen voorspeld, zodat er vandaag 41708 toeschouwers naar De Sportfinne trokken
Nou, daar staat ie dan. Met pijn in m'n hart.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Inderdaad.
Al is inmiddels op 2 spelers na mijn hele beginteam weg, en die ene is inmiddels te goed voor me (formidabel positiespel) dus die gaat verkocht worden
quote:Maarten Blokhuis (35059427)
23 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 3 830
Loon: 960 ¤/week
Eigenaar: Bavianen vooruit!
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Dodenherdenking is alleen in nederland toch? dan valt het wel mee IR.quote:01-05-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 307 747 ¤ aan entreegeld.
Hmmmmmmmm... Dan zitten er nog steeds zat mensen in Nederland achter de PC...quote:Op zondag 1 mei 2005 20:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou IR, dat heb je weer geweldig bedacht, de transfer loopt op 4 mei af om 5 over 8.
Briljant..
Hoe groot is het jouwe dan? Ik ga ook (zo goed als zeker) promoveren naar VII, en ik heb nu 15k, maar dat zit dus vol. En m'n fanclub gaat langzaam richting de 700.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:57 schreef komrad het volgende:
ik moet ook echt gaan uitbreiden omdat ik toch hoop naar de VII te gaan
20k, mijn max is 19946quote:Op zondag 1 mei 2005 21:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hoe groot is het jouwe dan? Ik ga ook (zo goed als zeker) promoveren naar VII, en ik heb nu 15k, maar dat zit dus vol. En m'n fanclub gaat langzaam richting de 700.
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:50 schreef komrad het volgende:
dat moet lukken helmunt
dat stel ik uit tot morgen oke.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:20 schreef One_conundrum het volgende:
4-0 winst, 36.5 ster, training van een speler verneukt...
owja en kampioen en topscoorder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |