sorry ik zit vol, maar zou hem best willen andersquote:
Rian van der Kerkquote:Op zondag 1 mei 2005 13:51 schreef komrad het volgende:
he artic, hoe is het met mijn ex speler nu?
doortrainen tot formidabel (mijn eerste formi dus).quote:Op zondag 1 mei 2005 14:43 schreef komrad het volgende:
mooi zo artic, wordt nog wel iets met hem, ga je hem doortrainen of verkopen dan?
great, leuk dat mijn YP goed doorgetraind wordtquote:Op zondag 1 mei 2005 15:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
doortrainen tot formidabel (mijn eerste formi dus).
afhankelijk van prestaties en financiele situatie ga ik dan pas aan verkoop denken.
ja, verdien je er ook nog aanquote:Op zondag 1 mei 2005 15:03 schreef komrad het volgende:
[..]
great, leuk dat mijn YP goed doorgetraind wordt
je krijgt in de IX ook een medaille maar dat is pas na afloop van de competitie
voor hoeveel heb je hem eigenlijk gekocht?quote:
23-02-2005 vintage fc Helmunt 29 000 ¤ 480quote:Op zondag 1 mei 2005 15:27 schreef komrad het volgende:
[..]
voor hoeveel heb je hem eigenlijk gekocht?
2% is mine dat weet je he
idd 800k volgens de transfervergelijking.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:35 schreef komrad het volgende:
formi levert wel meer op dan 500k hoor
Inderdaad.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:03 schreef komrad het volgende:
ach het is allemaal gepiel in de marge, het is gewoon leuk als er overal spelers van je rondlopen
toen was je nog wel vrolijkquote:
de kampioenswedstrijdquote:Er was geen regen voorspeld, zodat er vandaag 41708 toeschouwers naar De Sportfinne trokken
Nou, daar staat ie dan. Met pijn in m'n hart.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Inderdaad.
Al is inmiddels op 2 spelers na mijn hele beginteam weg, en die ene is inmiddels te goed voor me (formidabel positiespel) dus die gaat verkocht worden
quote:Maarten Blokhuis (35059427)
23 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 830
Loon: 960 ¤/week
Eigenaar: Bavianen vooruit!
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Dodenherdenking is alleen in nederland toch? dan valt het wel mee IR.quote:01-05-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 307 747 ¤ aan entreegeld.
Hmmmmmmmm... Dan zitten er nog steeds zat mensen in Nederland achter de PC...quote:Op zondag 1 mei 2005 20:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou IR, dat heb je weer geweldig bedacht, de transfer loopt op 4 mei af om 5 over 8.
Briljant..
Hoe groot is het jouwe dan? Ik ga ook (zo goed als zeker) promoveren naar VII, en ik heb nu 15k, maar dat zit dus vol. En m'n fanclub gaat langzaam richting de 700.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:57 schreef komrad het volgende:
ik moet ook echt gaan uitbreiden omdat ik toch hoop naar de VII te gaan
20k, mijn max is 19946quote:Op zondag 1 mei 2005 21:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hoe groot is het jouwe dan? Ik ga ook (zo goed als zeker) promoveren naar VII, en ik heb nu 15k, maar dat zit dus vol. En m'n fanclub gaat langzaam richting de 700.
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:50 schreef komrad het volgende:
dat moet lukken helmunt
dat stel ik uit tot morgen oke.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:20 schreef One_conundrum het volgende:
4-0 winst, 36.5 ster, training van een speler verneukt...
owja en kampioen en topscoorder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |