quote:Op maandag 25 april 2005 18:28 schreef JJHelder het volgende:
zijn er hier ook mensen die hun stadion nog gaan uitbreiden aant einde vh seizoen?
aangezien de prijzen opnieuw verdubbelt zullen gaan worden zit ik er nog over te twijfelen, zit momenteel op 30.000 plekken en ik promoveer naar VI volgend jaar, dus mss is het geen overbodige luxe
IK ga m'n stadion eind vh seizoen ook dik uitbreiden.. zit nu met 11700 plaatsen.. ja.. in VI ja.. zit al het hele seizoen vol en vorig seizoen ook bijna altijd..quote:Op maandag 25 april 2005 18:28 schreef JJHelder het volgende:
zijn er hier ook mensen die hun stadion nog gaan uitbreiden aant einde vh seizoen?
aangezien de prijzen opnieuw verdubbelt zullen gaan worden zit ik er nog over te twijfelen, zit momenteel op 30.000 plekken en ik promoveer naar VI volgend jaar, dus mss is het geen overbodige luxe
haha dat heb ik niet met mijn 53500.quote:Op maandag 25 april 2005 18:42 schreef ASSpirine het volgende:
maar je had dan toch iedere keer een volle stadion van 7 k
wat? geen smileys? geen grap? geen steek onder water?quote:Op maandag 25 april 2005 18:58 schreef The_Hives het volgende:
feli kampioenen en bijna kampioenen.
quote:Op maandag 25 april 2005 19:10 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
wat? geen smileys? geen grap? geen steek onder water?
Wat is er jong? Komt het door suriman? dat je in een identiteitscrisis terecht bent gekomen?
quote:Op maandag 25 april 2005 19:10 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
wat? geen smileys? geen grap? geen steek onder water?
Wat is er jong? Komt het door suriman? dat je in een identiteitscrisis terecht bent gekomen?
quote:Op maandag 25 april 2005 19:59 schreef DeHovenier het volgende:
Hives een zachte kant
En pakjesavond valt zeker op 5 december![]()
Ik sta nog steeds 1e, met 3 punten voorssprong op de nummer 2. As zondag ga ik tegen de nummer 3 en daarna tegen de nummer 2, dus dat wordt wat! Gister had ik een nieuw toeschouwersrecord, er kwamen maarliefst 20990 toeschouwers! Dat leverde zon 150k op. Wat ook leuk is, is dat de laatste wedstrijd van het seizoen tegen de no. 2 bij mij thuis is
. Dat wordt een uitverkocht stadion!
Ik ga iig promoveren, en ik hoop ook dat ik kampioen wordt.
Dus voor het dubbele (26.000) krijg je 180k. Haal je er 5.000 supporters vanaf kom je wel bij die 150k. Zo gek is dat niet, en dat is volgens mij voor iedereen hetzelfdequote:Op maandag 25 april 2005 20:03 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ik krijg voor 12980 toeschouwers al zo'n 90 k aan kaartverkoop (en dat zonder VIP-plaatsen)
dan is 150k maar weinig vind ik
dat heb ik al wekenquote:Op maandag 25 april 2005 20:13 schreef TimmyAsd het volgende:
25-04-2005 Je fanclub heeft er 7 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 210 ¤ op voor de clubkas.en dat na de 1-0 nederlaag.
hoeveel krijg je per staanplaats, zitplaats, etc...?quote:Op maandag 25 april 2005 20:15 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dus voor het dubbele (26.000) krijg je 180k. Haal je er 5.000 supporters vanaf kom je wel bij die 150k. Zo gek is dat niet, en dat is volgens mij voor iedereen hetzelfde
ja okay, maar als je verliestquote:Op maandag 25 april 2005 20:21 schreef TimmyAsd het volgende:
Had er elke week iets van 25 supporters bij, dus diet valt wel een beetje tegen
Hey Hives....quote:
sobi? Wasda?quote:
Bereid je voor, het is erger dan dat.quote:Op maandag 25 april 2005 21:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
sobi? Wasda?
Heb je weer eens één of andere maroc-term opgepikt bij je foute wigger vrienden
25-04-2005 Je fanclub heeft er 1 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 30 ¤ op voor de clubkas.quote:Op maandag 25 april 2005 20:13 schreef TimmyAsd het volgende:
25-04-2005 Je fanclub heeft er 7 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 210 ¤ op voor de clubkas.en dat na de 1-0 nederlaag.
Sowieso Overal Beter Inquote:Op maandag 25 april 2005 21:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
sobi? Wasda?
Heb je weer eens één of andere maroc-term opgepikt bij je foute wigger vrienden
Ik las het, echt beterquote:Op dinsdag 26 april 2005 07:52 schreef Ruudt het volgende:
26-04-2005 Modified arena increase
As we have previously informed you, the costs for expanding your arena will double on May 23. However, we are now making a modification to this price increase: The price per seat will double as already stated. However, the additional fixed cost for initiating an expansion, which is currently 60,000 ¤, will not double. Instead, it will be lowered to only 10,000 ¤. This will especially help small clubs to expand their stadiums in small increments gradually as their fanclubs grow.
Maar SuperWeber zegt dat hij in alles beter is dan Hives, en SuperWeber is een Feyenoorder en Hives een Ajacied.. en Ajax is nog altijd beter, dus die hebben meer recht om dat te zeggen..quote:
Spannend, het gaat om deze jongeman.quote:
Beste conundrum,
Na de uitschakeling voor de U20 World Cup, gaan we verder met de U20 als een groep van 17 en 18-jarigen. Nu behoort jou speler tot één van de kandidaten. Zou je ons een update kunnen sturen met het aantal weken dat hij die stat heeft?
Bij voorbaat dank,
Pierewiet,
Hoofd Spitsenscouting U20
Hij is in week 8 van dit seizoen uitstekend geworden, en ik verwacht dat hij over 2 á 3 weken naar formi stijgt.quote:Micha Kusters (56152172)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 4 550
Loon: 869 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
Kapitaal: -7 146 ¤ (-171 485) ¤quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:30 schreef The_Hives het volgende:
Kapitaal: 386 689 ¤ (1 358 041) ¤
voor het eerst boven de miljoen.........
Tsssssssssssk...quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:45 schreef Uddel het volgende:
[..]
Maar SuperWeber zegt dat hij in alles beter is dan Hives, en SuperWeber is een Feyenoorder en Hives een Ajacied.. en Ajax is nog altijd beter, dus die hebben meer recht om dat te zeggen..
(Goed, lesje logica van vandaag..)
jawel, maar hives stond 2 seizoenen geleden nog op het randje van faillisement...quote:Op woensdag 27 april 2005 10:05 schreef Mokkaboon het volgende:
zoveel stelt dat nou ook weer niet voor hoor
tis een leuk feitje, maar verder ook niks meer... en een beetje goede speler levert dat op, of kost dat ook... dus weg is je miljoen...
SD Niet weggaanquote:Op woensdag 27 april 2005 12:33 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
jawel, maar hives stond 2 seizoenen geleden nog op het randje van faillisement...
Dus daarom is ie zo blij![]()
Sow, dit was ff de onderbreking in een non stop gaming avontuur...
sd heeft namelijk WoW ontdekt
tot over 2 weken
wanneer ik weer internet thuis heb zal ik je wel vergezellenquote:Op woensdag 27 april 2005 13:08 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
SD Niet weggaan
Hoe moet ik sobi nu promoten op IRC. Zonder jou moet ik het helemaal alleen doen![]()
quote:
27-04-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 14 571 ¤ aan entreegeld.
Da's balen dan wordt daar niet meer overheen gebodenquote:Op woensdag 27 april 2005 18:58 schreef TimmyAsd het volgende:
2-1 verloren van een mede-Amsterdammer, geen schande
En mijn uitstekend verdediger, voor 450.000 op de transferlijst gezet. En er is op gebodenEn is net geblesseerd geraakt voor 4 weken
Had ik ook niet verwacht. Dit is de 4e keer dattie erop staat..quote:Op woensdag 27 april 2005 19:33 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Da's balen dan wordt daar niet meer overheen geboden
Ik heb Dinsdagavond al tegen een Bulgaarse vijfdeklasser gespeeld.quote:Speler met ID 11727277 is voor het laatst gezien in oranje! Zijn overall stak fel af tegen de donkere vuilniswagen waar hij achterop stond. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
Ach, wat is nou 2 weken voor een reserve spitsquote:Op donderdag 28 april 2005 11:57 schreef SuperWeber het volgende:
Smerige koei...
Beetje mijn spits van het veld aftrappen... Dan mijn keeper in de spits laten zetten he...
Wacht maar tot volgend seizoen in de cup
Dat is 2 weken teveel...quote:Op donderdag 28 april 2005 13:07 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Ach, wat is nou 2 weken voor een reserve spits
toemaar toemaar........ gelijk ontslaan? je beste mid?quote:Op vrijdag 29 april 2005 07:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
Gvd... mn beste mid is nu in waardeloos vorm
Ff ontslaan dan maar
waarom ben je een bijstat gaan trainen als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:11 schreef Mokkaboon het volgende:
ik ben voor de eerste week bezig met m'n nieuwe training (kben gewitched) en gelijk had een speler van mij een verhoging...
passing is hetgeen wat ik train.
nu ff nieuwe coach maken, en ik kan 2 wedstrijden PICCEN
quote:Lees bericht
Verzonden 2005-04-29 09:55:00
Van Pierewiet-SG
Onderwerp Re:
>Waarom is deze speler 57148576 geselecteerd als 3e spits. En niet mijn spits 56152172 met veel hogere TSI?
-----
Dit schreef je mij: "Kusters is in week 8 van seizoen 14 (dit seizoen) naar uitstekend gestegen. ik heb em gepulled op 20 februari. Ik verwacht dat hij over 2 á 3 weken stijgt naar Formi. "
En we hebben al spelers met formi+4, dus die zijn beduidend beter ondanks een lagere TSI. Waarschijnlijk wordt die hoge TSI veroorzaakt door nog een hoge pm- of def-stat.
Helaas,
Ja, tegenover wie moet je nu nog de sobi uithangen..quote:Op woensdag 27 april 2005 13:08 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
SD Niet weggaan
Hoe moet ik sobi nu promoten op IRC. Zonder jou moet ik het helemaal alleen doen![]()
Jou bv...quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:33 schreef Uddel het volgende:
[..]
Ja, tegenover wie moet je nu nog de sobi uithangen..
quote:
quote:Number 32 of 32 by Jonks 29.4.2005 at 03.53
tjow, wayt een avond, wat een presentatie, het isigneren van al die almankankkken wsa gaaf en a hte tbier! natuurlijk ook l:)
wat voor speler mag dat zijn???quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:17 schreef JJHelder het volgende:
TSI: 1570 (+1930/-360)
Vorm: -2 (+1/-3)
Vleugelspel: 1 (+1/-)
18 jarige naar Formidabel, ergens deze week op de lijst denkik, moet nog even kijken, hij heeft Goed passen erbij dus dat levert wel wat op. Verder blijft de vorm dalen, btje jammer. Maar me beste winger stijgt nu met 1000 TSI per week, das wel lekker
Ik hoef geen negers in mijn selectie en zeker geen fopnegers...quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:09 schreef Chen het volgende:
het is een neger
het is een neger, dat kun je dus vergeten...quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:09 schreef Jonks het volgende:
hopelijk dat die 1e voor een record bedrag verkocht wordt !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |