Kapitaal: -7 146 ¤ (-171 485) ¤quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:30 schreef The_Hives het volgende:
Kapitaal: 386 689 ¤ (1 358 041) ¤
voor het eerst boven de miljoen.........
Tsssssssssssk...quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:45 schreef Uddel het volgende:
[..]
Maar SuperWeber zegt dat hij in alles beter is dan Hives, en SuperWeber is een Feyenoorder en Hives een Ajacied.. en Ajax is nog altijd beter, dus die hebben meer recht om dat te zeggen..
(Goed, lesje logica van vandaag..)
jawel, maar hives stond 2 seizoenen geleden nog op het randje van faillisement...quote:Op woensdag 27 april 2005 10:05 schreef Mokkaboon het volgende:
zoveel stelt dat nou ook weer niet voor hoor
tis een leuk feitje, maar verder ook niks meer... en een beetje goede speler levert dat op, of kost dat ook... dus weg is je miljoen...
SD Niet weggaanquote:Op woensdag 27 april 2005 12:33 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
jawel, maar hives stond 2 seizoenen geleden nog op het randje van faillisement...
Dus daarom is ie zo blij![]()
Sow, dit was ff de onderbreking in een non stop gaming avontuur...
sd heeft namelijk WoW ontdekt
tot over 2 weken
wanneer ik weer internet thuis heb zal ik je wel vergezellenquote:Op woensdag 27 april 2005 13:08 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
SD Niet weggaan
Hoe moet ik sobi nu promoten op IRC. Zonder jou moet ik het helemaal alleen doen![]()
quote:
27-04-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 14 571 ¤ aan entreegeld.
Da's balen dan wordt daar niet meer overheen gebodenquote:Op woensdag 27 april 2005 18:58 schreef TimmyAsd het volgende:
2-1 verloren van een mede-Amsterdammer, geen schande
En mijn uitstekend verdediger, voor 450.000 op de transferlijst gezet. En er is op gebodenEn is net geblesseerd geraakt voor 4 weken
Had ik ook niet verwacht. Dit is de 4e keer dattie erop staat..quote:Op woensdag 27 april 2005 19:33 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Da's balen dan wordt daar niet meer overheen geboden
Ik heb Dinsdagavond al tegen een Bulgaarse vijfdeklasser gespeeld.quote:Speler met ID 11727277 is voor het laatst gezien in oranje! Zijn overall stak fel af tegen de donkere vuilniswagen waar hij achterop stond. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
Ach, wat is nou 2 weken voor een reserve spitsquote:Op donderdag 28 april 2005 11:57 schreef SuperWeber het volgende:
Smerige koei...
Beetje mijn spits van het veld aftrappen... Dan mijn keeper in de spits laten zetten he...
Wacht maar tot volgend seizoen in de cup
Dat is 2 weken teveel...quote:Op donderdag 28 april 2005 13:07 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Ach, wat is nou 2 weken voor een reserve spits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |