je durft gewoon nietquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:01 schreef komrad het volgende:
Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Dan is het sowieso onmogelijk om uberhaupt er om 1 uur te zijn. Kansloze datum dus voor mij
quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:09 schreef sir_dalord het volgende:
ik meld me bij deze af..
als nou voor meer mensen die datum een problem is kunnen we het misschien beter een week vervroegen/later doen.quote:ik kan die datum absoluut niet.. Ik heb een kater van hier tot tokio en bovendien heb ik vrienden uit limburg op bezoek
Dan is eigenlijk je leven kut dusquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:15 schreef komrad het volgende:
elke zondag is voor mij kut. Maar elke ma tot za ook
nou valt mee al zeg ik het zelfquote:
trusteh., verbal verblijft momenteel iets buiten london voor zijn stage. Dus ik denk dat hij de lucht boven de rails verkiestquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:25 schreef truSteh het volgende:
er heet ook zo'n ding op een rails, trein ofzoiets.. is stukkie goedkoper
quote:Op zondag 3 april 2005 13:14 schreef sir_dalord het volgende:
8 mei [14.gif]
ik slaap bij hives. Daar slapen ze al mijn zijn tienen op 1 kamer, dus eentje meer maakt waarschijnlijk toch niet uit
Ik kan het regelen voor jequote:
dan is het de bedoeling dat jullie reagerenquote:Op donderdag 7 april 2005 18:39 schreef The_Hives het volgende:
Weinig reacties tot nu toe
Ik verwacht toch minimaal dat nicomart, Grumpey, Robar, Timmy, Raffie en alle andere randstedelingen die ik zo gauw vergeet komen. qyn, MadKow, Lortnoc, JD enzo proberen het ook allemaal
En tsja sirdalord
Ik ben er welquote:Op donderdag 7 april 2005 18:39 schreef The_Hives het volgende:
Weinig reacties tot nu toe
Ik verwacht toch minimaal dat nicomart, Grumpey, Robar, Timmy, Raffie en alle andere randstedelingen die ik zo gauw vergeet komen. qyn, MadKow, Lortnoc, JD enzo proberen het ook allemaal
En tsja sirdalord
quote:Op maandag 11 april 2005 12:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
zo. 22 mei WEL
zo. 29 mei WEl
zo. 5 juni
zo. 12 juni
zo. 19 juni WEL
zo. 26 juni WEL
Geef aub aan op welke van deze dagen je WEL zou kunnen...
Alvast bedankt...
quote:Op maandag 11 april 2005 12:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nou, ik heb weer even geinventariseerd zoals dat zo mooi heet...
Het blijft een lastig iets om een datum uit te zoeken... want ook op 8 mei kunnen er veel niet...
Daarom ga ik een lijstje data posten waarop mensen kunnen reageren...
Misschien dat we er dan uit komen
zo. 22 mei
zo. 29 mei
zo. 5 juni
zo. 12 juni
zo. 19 juni
zo. 26 juni
Alvast bedankt...
zo. 12 juniquote:Op maandag 11 april 2005 12:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
Het blijft een lastig iets om een datum uit te zoeken... want ook op 8 mei kunnen er veel niet...
zo. 22 mei
zo. 29 mei
zo. 5 juni
zo. 12 juni
zo. 19 juni
zo. 26 juni
Alvast bedankt...
ik kan volgens mij alle dagen.. Natuurlijk kan ik niet de dag dat het kampioensfeest van ajax bezig is, dus die datum moeten we eventueel vrijhoudenquote:Op maandag 11 april 2005 12:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
zo. 22 mei
zo. 29 mei
zo. 5 juni
zo. 12 juni
zo. 19 juni
zo. 26 juni
Alvast bedankt...
dat is pas volgend jaarquote:Op maandag 11 april 2005 23:48 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik kan volgens mij alle dagen.. Natuurlijk kan ik niet de dag dat het kampioensfeest van ajax bezig is, dus die datum moeten we eventueel vrijhouden
niet volgens mijn sigquote:
jou sig loopt ook achterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |