Ja ja weer een meeting....
En op veler verzoek zal de komende meet in Amsterdam worden gehouden.
Zo heeft Uddel nog wat aan zijn seizoenskaart op de wallen...
Meeting? Ja? Waar? Hoe? Enzo?Laten we eens beginnen met wanneer:
De datum die is vastgesteld is 1 mei 2005
![]()
Dat is een zondag
![]()
.
Het idee is in ieder geval om dan je eigen wedstrijd te kunnen volgen in een louche internetcafe in de Bijlmer of in het centrum of zo
![]()
Maar we hebben ook nog wat activiteiten daarvoor.... We kunnen denken aan een Kroegen-(fristi)-tocht. Of een rondvaart door de hemelse grachten van A'dam... Of nog duizenden andere dingen. Hoe we precies die dag gaan invullen, wil ik laten afhangen van de reacties die er komen.
Het is namelijk wel leuk als we iets doen dat ook leuk is
![]()
Snappie?
![]()
Ook moet er gekeken worden naar vervoer... Als je kijkt naar de woonplaatsen van de de HT-ers, is het onmogelijk om ieder weinig reistijd te geven... Maar goed, in welk ontwikkelde plaats we ook de meeting zouden houden, SW zou toch teringveel reistijd hebben, dus daar houden we geen rekening mee
![]()
Bovendien is er ook nog een mini-meet in Groningen ooit toch? Hmmzzz ik dwaal af
![]()
Maar goed, ik had het over vervoer enz. A'dam schijnt redelijk te bereiken te zijn, er schijnen treinen aan te komen en zelfs er ook vandaan te vertrekken.
Het is misschien een optie dat we wat slaapplaatsen proberen te regelen via via. Als we proberen een hotel/jeugdherberg te boeken, dan kan je flink wat uitgeven dus daar voel ik niet zo veel voor.
Ook hiervan wil ik even de reacties afwachten.
Van de andere kant: Als we de meet om 13.00 uur laten beginnen (ik noem maar wat) en we doen wat leuks, we vreten wat en we zien een pot hattrick, dan hebben we een leuke dag.
Er zullen nog genoeg treinen rijden om jou thuis te brengen, mocht jouw dorp al op het nederlands wegen- en spoornet zijn aangesloten.
Goed...
Zoals je ziet is er natuurlijk ruimte voor discussie... Ik heb zelf nog veel meer ideeen, maar die hou ik nog even voor me... Ik zie liever de reacties van jullie en dan
kan ik die altijd nog weigeren en stiekem zeggen dat we toch wat anders gaan doen kunnen we altijd nog zien wat we gaan doen
Fok!-Cup:
Robarka proficiat!Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari