quote:Dit topic is bedoeld voor Gitaarspelend Fok!
Elke gitarist is welkom:
Het maakt niet uit of je Acoustisch of Electrisch speelt,
Jazz of Metal Speelt, snel of langzaam bent etc.
Samples zijn erg welkom, het is leuk om elkaar te beluisteren.
Respecteer elkaars smaak en mening.
Rock on!
neenquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:31 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
heb de links deels naast elkaar gezet anders krijg je zo'n enorm lange OP
als er nog meer plaatjes bijmoeten moet je ff alleen de url posten
nog commentaar?
Neuh, denk het niet. In die prijsklasse maakt het denk ik niet veel uit of je een bekend merk neemt of niet, en als 'ie lekker klinkt en speelt..quote:Op woensdag 20 april 2005 00:01 schreef Ingrate het volgende:
dan meteen vraagie, ik had bij de gitaarshop sacksioni in a'dam een SilverStar bassgitaar gezien, uit korea en daar ook gebouwd, zag er geining uit, en de prijs is 450 euri... ben eigenlijk drummer maar wil ook bass gaan spelen. MAAR hij speelde lekker en was zowel passief als actief en kon brommen als een gek
wat raden julie mij aan, doen of toch voor bekender merk gaan?
I second that, en ook:quote:
Ça depend. Buizen of niet?quote:Op woensdag 20 april 2005 09:29 schreef Djaser het volgende:
[..]
I second that, en ook:
http://www.powertabs.net/
Iets anders, weet iemand hoe zwaar een 60 watt versterker ongeveer is? Ivm met eventuele verzendkosten.
14.5 kg (van de Roland websitequote:Op woensdag 20 april 2005 10:09 schreef Djaser het volgende:
Ik weet het eigenlijk niet eens, het is een Roland Cube 60.
Een etende Nyx? In mijn avatar zitten twee dingen verwerkt een (monk) uit de Commander Keen serie en een hieroglief. Maar volgens mij is dat niet wat je bedoelt?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:29 schreef Laxe het volgende:
OT, @Djaser: Zie nu pas in je icon een etende Nyx. Daar was ooit een discussie over op GOT, maar daar heb ik deze niet gezien. Hoe zit dat??
Volgens de site van Feedback 17,50 verzendkosten, dat vind ik redelijk voor zo'n groot ding.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:40 schreef Svyatagor het volgende:
Dat wordt een duur grapje om dat op te sturen denk ik...![]()
Ah, zie de cartoon sequence die we hebben gemaakt op GOT, dan snap je het. Ik kende die Commander Keen characters nietquote:Op woensdag 20 april 2005 13:09 schreef Djaser het volgende:
[..]
Een etende Nyx? In mijn avatar zitten twee dingen verwerkt een (monk) uit de Commander Keen serie en een hieroglief. Maar volgens mij is dat niet wat je bedoelt?
mijn leraar is linkshandig maar speelt rechtshandigquote:Op woensdag 20 april 2005 13:45 schreef Laxe het volgende:
Meteen maar een vraag dan: mijn dochter is linkshandig en ze zou wel gitaar willen gaan spelen. Ik heb niet echt veel zin om een linkshandige gitaar te gaan kopen, want het is de vraag of ze er genoeg tijd in zal willen/kunnen stoppen. Ik heb ook wel gelezen dat je gewoon rechtshandig moet leren spelen, omdat je in het begin toch zo met je vingers in de knoop zit dat het niet veel uitmaakt. Iemand hier ervaringen op dit gebied?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |