Henk corrigeert Frits in dezequote:Op donderdag 14 april 2005 16:42 schreef Z het volgende:
Ik zet er 5 euro op dat ze Di-rect niet goed uitspreken!
Die-ruikt!quote:Op donderdag 14 april 2005 16:42 schreef Z het volgende:
Ik zet er 5 euro op dat ze Di-rect niet goed uitspreken!
Heb nog nooit zo'n slechte gast gezien.. wat een kneus!!!quote:Op donderdag 14 april 2005 23:39 schreef tong80 het volgende:
Wat een sukkel die niks te zeggen heeft
Nope.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:47 schreef BB-King het volgende:
Wat een junk.
Is die Sonja Barend trouwens familie van Frits?
Hmm dat denk ik niet. Ze hebben gewoon de verkeerde persoon uitgenodigd. De heren hoopte op sappige roddels over het kabinet. Maar die vent is gewoon beleidsmaker/strateeg (en dan bedoel ik niet in zijn negatieve vorm) op communicatie gebied.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:46 schreef golfer het volgende:
Ik heb die gast nog niets inhoudelijks horen zeggen.
Volgens mij heeft ie een stevige borrel op.
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:48 schreef tong80 het volgende:
Conclusie :
Van te voren een alcohol controle houden
Lijkt me niet hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2005 02:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[knip]
En hij heeft de pech dat hij 3 topinterviewers tegenover zich heeft
Door z'n, uhm, 'omvangrijke' antwoorden kon hij maar niet bij z'n punt komen; hij werd steeds onderbroken met een andere vraag van Mulder, Frits of Henk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 02:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
Lijkt me niet hoor.
Hij liet zich helemaal niet interviewen. Hij was niet eens in staat om een redelijke vraag (te begrijpen en) te beantwoorden.
Ach, als je je zo presenteert, niet de besmuikte blikken ziet van de mensen om je heen, ben je dan een communicatiedeskundige? Ik denk dat tong gelijk had en dat ie een tikje aangeschoten was en in z'n bekende riedeltje schoot.quote:Op vrijdag 15 april 2005 02:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Door z'n, uhm, 'omvangrijke' antwoorden kon hij maar niet bij z'n punt komen; hij werd steeds onderbroken met een andere vraag van Mulder, Frits of Henk.
Maar dat'ie niet met voorbeelden kwam, of iets anders concreets w.d.b., was wel zwak.
Frits W. brengt het als een feit dus ja... hij's wel vaag bezig vandaag hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:31 schreef Hedgehog het volgende:
Wat een vertoning net zeg. Ze kunnen net zo goed heel dat programma opdoeken, want wat heb je aan gasten als je ze niet eens laat uitpraten. Het enige wat er gedaan wordt, is het neerzetten van de eigen mening van Frits, Henk en Jan. Iemand met een andere visie mag die niet eens fatsoenlijk toelichten. Ik vond het gewoon weg schandalig![]()
zijn voorbeeld over de vrouw en haar zoon was immers duidelijk genoegquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:01 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Frits W. brengt het als een feit dus ja... hij's wel vaag bezig vandaag hoor.
Haha! Ik verstond ook nog langer Frans.quote:Op zaterdag 16 april 2005 02:44 schreef Greetings het volgende:
En ja hoor, weer een fout bij de aankondiging van de muziek![]()
Lange Frans & Frans B![]()
Idd. Mijn GOD wat waren die presantatoren, hofnar Jan Mulder voorop, weer tenenkrommend onprofessioneel en gekleurd bezig toen Frits Wester het in de SP propaganda machine waagde te zeggen dat hij tegen een royaal gebaar van de Koningin was. Zo ga je toch niet met je gasten om? Jan heeft weer eens aangetoond niet voor rede vatbaar te zijn. Naast de "Nationale IQ test" zou je ook een "Nationaal Pieter Baancentrum test" moeten hebben. Ik weet al welke autisten daar niet voor zouden slagen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wester is een held. RTL4 na de VARA een tweede links bolwerk.. gatverdamme..
Dát is nou ook commerciele televisie.quote:Op zondag 17 april 2005 12:53 schreef sizzler het volgende:
[..]
Idd. Mijn GOD wat waren die presantatoren, hofnar Jan Mulder voorop, weer tenenkrommend onprofessioneel en gekleurd bezig toen Frits Wester het in de SP propaganda machine waagde te zeggen dat hij tegen een royaal gebaar van de Koningin was. Zo ga je toch niet met je gasten om? Jan heeft weer eens aangetoond niet voor rede vatbaar te zijn. Naast de "Nationale IQ test" zou je ook een "Nationaal Pieter Baancentrum test" moeten hebben. Ik weet al welke autisten daar niet voor zouden slagen.
De weduwe van..quote:Op maandag 18 april 2005 22:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie is Petra Heyhoer?
hehe ja, ze is wel opvallend ja..quote:Op maandag 18 april 2005 23:02 schreef APK het volgende:
Kolere, wat een kerstboom!
Dat je nog nog normaal kunt praten met zo'n ding aan tafel.
Nee hoor.quote:Op maandag 18 april 2005 23:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze is bezopen denk ik
Mee eens.quote:Op maandag 18 april 2005 22:56 schreef golfer het volgende:
Ze ziet er...uhm...heel bijzonder uit weer.
Inderdaad!quote:Op maandag 18 april 2005 23:02 schreef APK het volgende:
Kolere, wat een kerstboom!
Dat je nog nog normaal kunt praten met zo'n ding aan tafel.
Mee eens.quote:Op maandag 18 april 2005 23:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat mens spoort echt niet.
Inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2005 23:06 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
hehe ja, ze is wel opvallend ja..
Mee eens.quote:Op maandag 18 april 2005 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
Belachelijk mens.
Ik hoop van wel.quote:Op maandag 18 april 2005 23:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kan dat mens niet gewoon in een gesticht worden gestopt?
Volkomen mee eens!quote:Op maandag 18 april 2005 23:13 schreef cultheld het volgende:
Waarom is die zweefteef de hele tijd aan het woord? Ik wil Hiddink horen.
Spreek jij die aan met excellentie?quote:Op maandag 18 april 2005 23:29 schreef tong80 het volgende:
Moeilijk te accepteren dat iemand anders is dan je schoonmoeder
Daar was geen geld voor.quote:Op maandag 18 april 2005 23:43 schreef cultheld het volgende:
VDV naar PSV
En Robinho misschien ook wel![]()
En toen begon Frits over Chelsea en ging Hiddink in lettergrepen antwoorden.quote:
Guus was lekker vaag.quote:Op maandag 18 april 2005 23:42 schreef APK het volgende:
Lijkt me duidelijk, VD Vaart naar PSV....
quote:Monseigneur Bär
'Oud' Bisschop van Rotterdam
Vanavond is er een nieuwe paus gekozen. Benedictus XVI, voorheen kardinaal Ratzinger, verscheen vanavond als nieuwe paus op het balkon van de St. Pieterskerk. Monseigneur Bär komt vanavond aan tafel over zijn ontmoetingen met de nieuwe paus praten.....
Clémence Ross-van Dorp
Staatssecretaris van Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Sinds 22 juli 2002 is Clémence Ross-van Dorp staatssecretaris van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. De laatste weken is de slechte situatie rondom verzorgingstehuizen een heet hangijzer in de samenleving. Staatssecretaris Ross reageert op de verhalen en de kritiek...
Jeroen van Merwijk
Voorman Nieuw Elitair Elan
Jeroen van Merwijk is de voorman van Nieuw Elitair Elan. Hij vindt dat de elite op de Nederlandse televisie niet meer wordt bediend. 'De intellectuele elite heeft bij de VPRO niets meer te zoeken', verklaart Van Merwijk. 'Netmanagagers en kijkcijferdwang houden ook die omroep in de wurggreep'. Vanavond licht hij in BvD zijn uitspraken toe...
Christiaan Kuyvenhoven, SUN Yingdi en Anton Salnikov
Finalisten 7de Internationaal Franz Liszt Pianoconcours
Vorige week vond in Muziekcentrum Vredenburg Utrecht het 7de Internationaal Franz Liszt Pianoconcours plaats. De Eerste Prijs is door de internationale Jury toegekend aan de Chinese pianist SUN Yingdi. Anton Salnikov uit Rusland ontving de Tweede Prijs en de Derde Prijs werd toegekend aan de Nederlandse Christiaan Kuyvenhoven. Vanavond zijn de drie winnaars bij BvD voor een exclusief optreden...
Gelukkig wel tot nu toe.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
En ze laten de voetbalrellen zitten, goede zaak. Prioriteiten stellen.
# Riemer van der Velde. De voorzitter van voetbalclub SC Heerenveen komt praten over de veiligheid in stadions.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ranzige teef inderdaad.
Wie komen er vanavond?
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Begin gemist met Ajax supporters. Straks dan maar even helemaal kijken.
Ben dus weggezapt. PSV - Feyenoord werd penalties. Ga het straks nog wel even kijken denk ik.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Hadden ze nog wat interessants/zinnigs te melden?
En ze had zich speciaal nog zo mooi opgemaakt...quote:Op woensdag 20 april 2005 01:01 schreef DrDentz het volgende:
gadverdamme, dat wijf van gisteren [van maandag] vond ik super goor! GADVERDAMME!
Zit het nu ook te kijken. Deze meneer loopt te verkondigen dat de Ajax supporters lieverdjes waren en slechts uit zelfverdediging hebben gehandeld. Yeah right en Feyenoord wordt alsnog landskampioen en PSV wint de CLquote:Op donderdag 21 april 2005 00:04 schreef Ambrosius het volgende:
Pff..herhaling pas om 1.07. Niemand die het begin gezien heeft met de Ajax-supporters en die kunnen vertellen of het wat was?
Hij zegt niet dat ze lieverdjes zijn en onschuldig zijn. Alleen dat de schuld niet gelijk bijvoorbaat 100% bij de Ajaxsupporters gelegd moet worden. Tuurlijk blijft het slopen van de trein onnodig en triest, maar wanneer die trein niet stil was komen te staan, waren er in ieder geval geen problemen geweest. Dat wil ik best geloven.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:24 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zit het nu ook te kijken. Deze meneer loopt te verkondigen dat de Ajax supporters lieverdjes waren en slechts uit zelfverdediging hebben gehandeld. Yeah right en Feyenoord wordt alsnog landskampioen en PSV wint de CL
k ben ook niet bepaald trots op de voorzitter van onze supportersverenigingquote:Op donderdag 21 april 2005 01:47 schreef cultheld het volgende:
Wat een domme lul zeg. En zo'n proleet is voorzitter van de Ajax-supportersvereniging? En dan hebben Ajacieden het altijd over "boeren" als ze over tegenstanders anders dan Feyenoord, Utrecht en Ado praten. Die supporter met z'n stijlvolle Ajax-vest is de grootste boerenlul van Nederland.
ik krijg in de file ook altijd de neiging om mijn banken op de A16 te gooien..........quote:Op donderdag 21 april 2005 01:24 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zit het nu ook te kijken. Deze meneer loopt te verkondigen dat de Ajax supporters lieverdjes waren en slechts uit zelfverdediging hebben gehandeld.
Lekker makkelijk generaliserenquote:Op donderdag 21 april 2005 01:42 schreef milagro het volgende:
ja want als een trein stil staat, sloop je alle banken eruit natuurlijk, dat doet iedereen namelijk
als als als als ... gewoon aso's
schande hé,dat ze na gedane arbeid(het demonteren van een trein)geen water kregen....quote:Op donderdag 21 april 2005 02:40 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Lekker makkelijk generaliseren![]()
1600 man in de trein allemaal aso's, ja, en alle marokkanen zijn tasjesdieven!
Ik zeg toch niet dat ik dat goedkeur, ik zeg alleen dat niet alle 1600 supporters aso's zijn.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:45 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
schande hé,dat ze na gedane arbeid(het demonteren van een trein)geen water kregen....
ik zie milagro ook niet zeggen dat het alle x aso's zijn.............quote:Op donderdag 21 april 2005 03:00 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik dat goedkeur, ik zeg alleen dat niet alle 1600 supporters aso's zijn.
degene die zijn gaan slopen zijn aso'squote:Op donderdag 21 april 2005 02:40 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Lekker makkelijk generaliseren![]()
1600 man in de trein allemaal aso's, ja, en alle marokkanen zijn tasjesdieven!
precies, en dat hebben ze op zaterdag in de kroeg ook. Is het dan een supportersprobleem of een maatschappelijk probleem? Het is echt maar een klein gedeelte waar de stoppen doorslaan, want degene die bewust rellen gaan echt niet met een zwaar bewaakt treinvervoer mee.quote:Op donderdag 21 april 2005 03:07 schreef milagro het volgende:
degene die zijn gaan slopen zijn aso's
daar gaat het toch om hier, vandalisme in de trein door BEPAALDE supporters, dat soort lieden hebben geen aanleiding nodig, of liever alles is een aanleiding, al naar gelang de pet staat.
Veel ajax-supporters komen inmiddels uit "het hele land", zoals hij ook al zeiquote:Op donderdag 21 april 2005 01:47 schreef cultheld het volgende:
Wat een domme lul zeg. En zo'n proleet is voorzitter van de Ajax-supportersvereniging? En dan hebben Ajacieden het altijd over "boeren" als ze over tegenstanders anders dan Feyenoord, Utrecht en Ado praten. Die supporter met z'n stijlvolle Ajax-vest is de grootste boerenlul van Nederland.
Daar heb ik ook helemaal geen problemen mee hoor, maar dan moeten die Ajacieden toch wel de laatsten zijn die anderen voor provinciaaltjes uit durven te maken.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:54 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Veel ajax-supporters komen inmiddels uit "het hele land", zoals hij ook al zei
En een club afmeten aan zijn supporters is natuurlijk wel een beetje zieligGa me nou niet vertellen dat de voorzitters van die arbeidersclub uit krottendam of de boeruh uut iendhoevuh zulke coole figuren zijn
![]()
Inderdaad. Vind ik een beetje jammer, want ik vind dat die 26.000 mogen blijven.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat wijf van Royaal Gebaar was wel heel erg dom zeg.
Hoe je het ook wend of keert, in de vele malen dat ik (vanuit Breda en dus niet vanuit A'damquote:Op donderdag 21 april 2005 03:40 schreef milagro het volgende:
Ja eeh sorry maar daar had ik het niet over
die knul beweerde dat je moest zoeken naar de oorzaak van dat geweld, en ik zeg dat aso's slopen omdat ze er zin aan hebben
de oorzaak is dus gewoon het aso zijn, en niet slecht geregeld vervoer, een stilstaande trein, of een verkeerde wissel ... een hinderlaag zei die knul, ooooooh please
Nee tuurlijk niet... wel hebben we natuurlijk rechten om het leven van 26.000 mensen nu zomaar weg te gooien. Dat wij ze hebben opgevangen is onze fout geweest wellicht, maar dan neem je de verantwoordelijkheid dan ook maar. En dan vanaf nu maar eens een goed beleid gaan voeren.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er schijnen heel wat rotte eieren tussen te zitten inderdaad, maar die moeten sowieso weg volgens mij.
Tja, vervelend dat ze hier jaren hebben gezeten, dat is een fout geweest van de overheid, we hadden ze meteen weg moeten sturen toen ze uitgeprocedeerd waren, maar aan dat getreuzel kunnen ze geen rechten ontlenen natuurlijk.
En toch zijn wij boeren? Ik wil wel eens weten hoevel % amsterdams is in de arenaquote:Op donderdag 21 april 2005 13:54 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Veel ajax-supporters komen inmiddels uit "het hele land", zoals hij ook al zei
En een club afmeten aan zijn supporters is natuurlijk wel een beetje zieligGa me nou niet vertellen dat de voorzitters van die arbeidersclub uit krottendam of de boeruh uut iendhoevuh zulke coole figuren zijn
BLAAAAAAAAAAAT
We gooien geen 26.000 levens weg. Het was deze mensen al jaren duidelijk dat ze hier weg zouden moeten. Toch hebben ze tegen beter weten in alles gedaan om hun verblijf hier te rekken, dat maakt het vertrekt automatisch emotioneel moeilijker natuurlijk. Ook met behulp van linkse geitenwollensokkenclubs is dat verblijf gerekt, in de hoop om meer en meer in te kunnen zetten op irrationele argumenten. Deze mensen zal al tijden uitgeprocedeerd en gaan nu eindelijk eens weg. Het werd tijd.quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:32 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet... wel hebben we natuurlijk rechten om het leven van 26.000 mensen nu zomaar weg te gooien. Dat wij ze hebben opgevangen is onze fout geweest wellicht, maar dan neem je de verantwoordelijkheid dan ook maar. En dan vanaf nu maar eens een goed beleid gaan voeren.
Wat was dat trouwens voor dom gelul over "alles hangt van die paar minuutjes af" doelend op de 1-1 tegen psv en de 2-2 / 2-3 tegen ajax. Je verliest geen seizoen in een paar minuutjes, dat doe je m dat er al langer iets stuctureel mis zit. Toen ik ooit bleef zitten met een 5,3 voor Economie bleef ik echt niet op 0,2 zitten, maar op veel meer.
Niet veel, heel weinig zelfs. In De Meer zaten relatief gezien nog wel veel Amsterdammers, nu echt niet meer. Echt allemaal mensen uit Margraten, Vrouwenpolder, Uden, Hengelo, het Gooi, Almere, etc....quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:34 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
En toch zijn wij boeren? Ik wil wel eens weten hoevel % amsterdams is in de arena
Alleen jullie minderwaardigheidscomplex verraad steeds dat jullie echte boeren zijn jaquote:Op zaterdag 23 april 2005 02:34 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
En toch zijn wij boeren? Ik wil wel eens weten hoevel % amsterdams is in de arena
Minderwaardigheidscomplexquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:33 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Alleen jullie minderwaardigheidscomplex verraad steeds dat jullie echte boeren zijn ja
Boogerd en Perez, wel de moeite waard om te kijken.quote:Derk Sauer
Media-ondernemer
Media-ondernemer Derk Sauer stichtte vorige week de nieuwe uitgeverij Nieuw Amsterdam. Een groot aantal medewerkers en auteurs van concurrent L.J. Veen stapt over naar het nieuwe bedrijf. Hij verkocht daarvoor zijn Russische tijdschriftenuitgeverij Independent Media. Vanavond is hij te gast bij BvD.
Kenneth Perez
Aanvaller AZ
Het gaat AZ behoorlijk voor de wind. In de strijd voor de UEFA Cup doet de club nog goed mee... En ook in de Eredivisie gaat het lang niet slecht. De uit Denemarken afkomstige aanvaller Kenneth Perez schuift vanavond aan bij Frits en Henk om over dit alles te vertellen...
Michael Boogerd
Wielrenner
Tijdens de mistige Amstel Gold Race, twee weken geleden, behaalde Michael Boogerd de tweede plaats. Dit weekend moest hij het in Luik met een derde plek doen. In zijn nieuwste column schrijf Michael dat hij "genoeg heeft van tweede plaatsen"... Zijn reactie over dit alles, vanavond in BvD!!
Daniel Powter
Zanger
"I never really know what I'm playing. I just follow what sounds good in my head and keep going", is de omschrijving die Daniel Powter zelf geeft over zijn muziek. Vanavond is hij in de studio aanwezig om zijn single 'Bad Day' ten gehore te brengen!!
Hahaquote:Op maandag 25 april 2005 23:37 schreef milagro het volgende:
Die Sauer praat alsof ie een paar borrels op heeft
Hij praat geen poep of zo, maar hij klinkt lichtelijk lodderig zo af en toe
quote:Bart Jungmann & Jan Carmiggelt
Schrijvers
Wim Jungmann, oud-journalist van Het Parool, hield in de laatste maanden van het leven van hemzelf en zijn vrouw Loes een dagboekje bij. Na het overlijden van Wim Jungmann vonden zonen Jan Carmiggelt en Bart Jungmann het dagboek. Ze vulden het aan het het levensverhaal van het echtpaar en publiceerden het. Vanavond zijn beide mannen bij BvD.
Harry van Raaij
Oud-voorzitter PSV
In de halve finale van de Champions League moet PSV het opnemen tegen AC Milan. Naast een uitvoerige analyse van Jan Mulder is ook Harry van Raaij in de studio van BvD aanwezig om zijn licht te laten schijnen over de wedstrijd...
Hadewych Minis
Actrice
Aanstaande zaterdagavond, als Nederland aan het feestvieren is tijdens de festiviteiten rond Koninginnedag, zendt de VPRO de tv-film 'De Kroon' uit. De film draait om de situatie rond het wel of niet verschijnen van de vader van prinses Máxima bij het Koninklijk Huwelijk. Hadewych Minis speelt in die film de rol van prinses Máxima... Vanavond praat ze erover bij BvD aan tafel...
Madrugada
Band
Als je aan de drie leden van de Noorse band Madrugada vraagt waarom hun nieuwe album 'The Deep End' heet, geven ze allemaal een ander antwoord. Van het gevoel van zwemmen in het diepe tot het feit dat het op verschillende levels werkt. Hoe het ook moge zijn, vanavond treden ze op bij BvD met song 'The Kids Are On High Street'...
Ziekquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:04 schreef Bruce117 het volgende:
Waar is Frits gebleven ?
Henk is toch nix zonder Frits, Henk babbelt er altijd maar altijd wat bijquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben benieuwd hoe Henk het volhoudt. Eerste 10minuten vond ik hilarisch.
Hiervoor ga ik niet eens proberen te kijkenquote:Atzo Nicolaï
Staatssecretaris Buitenlandse Zaken
Het zijn uiterst spannende tijden voor (politiek) Nederland. Op 1 juni gaan we, massaal of niet, naar de stembus voor het referendum voor de Europese Grondwet. Omdat er nogal wat onduidelijkheden bestaan over de inhoud ervan, komt staatssecretaris Atzo Nicolaï vanavond uitleg geven. Hij houdt zich voornamelijk bezig met Europese Zaken...
Coos Huijsen
Historicus
Coos Huijsen wilde geen gelegenheidsboek maken rondom het 25-jarig regeringsjubileum van koningin Baetrix. Hij wilde een impressie van de werkelijkheid, en dat is gelukt. Hij sprak met de belangrijkste politici met wie de koningin te maken heeft gehad, met haar medewerkers, haar intimi en met de koningin zélf. Vanavond is hij bij BvD om te praten over het boek.
Bart Chabot
Schrijver/Entertainer
Het gaat nu bijna gebeuren. Koningin Beatrix trekt het land in om haar 25 jaar op de troon te vieren met het volk. Daarbij laat ze geen activiteit onbenut. Bart Chabot neemt vanavond het programma van koningin Beatrix onder de loep en bekijkt wat ze allemaal van plan is..
Ik ook niet.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hiervoor ga ik niet eens proberen te kijken
Die is erg irritant inderdaad.quote:Op maandag 25 april 2005 23:52 schreef ChRoNiC het volgende:
Cherry: Jan Mulder spant de kroon..
vergeleken met jan mulder is hij heilig!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:
wat is die Atzo Nicolaï toch een vervelende man
Ik post al twee weken niet meer hier. Ik heb het wel gehad.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:17 schreef Arcee het volgende:
Ik denk dat 't de leukste BvD van het seizoen wordt. Ga nou maar kijken, Tong, anders kun je er straks niet over mee posten.
Ik red dat niet kun je hem opsuren ?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:27 schreef golfer het volgende:
Ik ga wel kijken, misschien via de video.
Bedankt voor de tip, dat wist ik nog niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:20 schreef Lambiekje het volgende:
mmm .. vanavond bij Barend en Van Dorp .. Jack Spijkerman + caberetiers.
Was op RTLniews .. ze laten dus de grappen zien die ze voor de zaterdag gepland hebben .. begreep ik..vanavondquote:Op donderdag 28 april 2005 20:31 schreef APK het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, dat wist ik nog niet.
Anders lees je even een topic door of in ieder geval wat posts boven jequote:Op donderdag 28 april 2005 20:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Was op RTLniews .. ze laten dus de grappen zien die ze voor de zaterdag gepland hebben .. begreep ik..vanavond
Tong....meer dan 20 jaar ouder. Maar je verwoord precies mijn mening.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:14 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk niet ik mag jack niet, doet precies wat ik van hem verwacht had. Zeg maar Ajax verlaten voor een paar miljoen om naar een club te gaan voor de centen spelend in Luxemburg en niet wetend of ze ooit de top halen. Dat cabaret kan me gestolen worden is al twee jaar niks aan, lijkt me strek dat ze vanavond briljant uit de hoek komen.
Ik ook, ik kijk elke keer wie er zitten en heb al weken niet meer gekeken. Maar vanavond is anders, vanavond wil ik zien.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
Ik post al twee weken niet meer hier. Ik heb het wel gehad.
als ze nix zeggen dan is t ook nie goedquote:Op donderdag 28 april 2005 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
De cabaretiers hebben iig afgesproken om steeds te zeggen dat Jack voor geld gaat. Interessant gesprek tot nu toe.
Van Luyn en Wallis de Vries?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:01 schreef rubbereend het volgende:
aha de ex geliefden naast elkaar op een kruk
Van Luyn en Wallis de Vriesquote:Op donderdag 28 april 2005 23:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Van Luyn en Wallis de Vries?
Of Wallis de Vries en Waas?
Ja en Van Hanegem!quote:Op donderdag 28 april 2005 23:44 schreef BliksemSchigt het volgende:Van Muiswinkel met zijn typetjes als Van Raaij en Geesink blijft hoe dan ook fantastisch.
Van Raaijquote:Op donderdag 28 april 2005 23:46 schreef dolfg het volgende:
Wat is van Muijswinkel toch onnavolgbaar goed!!![]()
Ja inderdaad, ik vind het zo ook veel leuker dan bij Kopspijkers zelf. Het is veel spannender.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:46 schreef Wepeel2 het volgende:![]()
Nu ze spontaan dingen verzinnen is het eigenlijk leuker dan bij Kopspijkers. Beetje hit en miss, maar iig een beetje dezelfde losse sfeer als bij DWHN.
Inderdaad. Hij is de persoon die zich niet aan zijn afspraken houdt. Heel simpel. Als ik de VARA was zou ik hem ook niet zomaar laten gaan. Wat voor waarde heeft een contract dan nog.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het ís naief, Jack.
Hij zei ook al bij BvD dat 'ie geen miljonair is. Hij kan niet zonder werk.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:22 schreef dolfg het volgende:
Overigens gaat het grote geld bij Kopspijkers volgens mij naar de cabaretiers en niet naar de presentator.
Nee tuurlijk niet, maar de VARA doet aan zelfvernietiging momenteel... read my lips...quote:Op donderdag 28 april 2005 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat denkt Jack nou? Dat de Vara hem succes wenst en laat gaan. Er kijken bepaald niet weinig kijkers...
pciesss.. tuurlijk. Maar dan is het toch triest om het programma direct te stoppen en het gehel decor gewoon af te breken... dat is niet anders te verklaren dan pesterij / straf.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:06 schreef Ambrosius het volgende:
Ik kan allebei de kanten van het verhaal wel begrijpen.
Jack krijgt de kans van z'n leven, de Vara verliest hun best bekeken programma.
Genee kwam een contract verlenging van 3 jaar overheen met RTL en schijnt nu ook naar Tien te gaanquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:34 schreef APK het volgende:
Wat was dat 'Geneetje' trouwens
Heeft hij ook getekend bij De Mol en zich weer bedacht oid?
En RTL zegt 'okay, bye'quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:
Genee kwam een contract verlenging van 3 jaar overheen met RTL en schijnt nu ook naar Tien te gaan
nouja dat is dus nog niet helemaal openbaar hoe dat zit. Maar Genee schijnt onder zn principe overeenkomst uit te kunnen. Bij de Mol schijnt Genee 2 keer zoveel te kunnen gaan verdienen en hoofd sport te worden.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
En RTL zegt 'okay, bye'
De opmerking werd toch gemaakt in de context of Spijkerman eventueel terug zou gaan naar de VARA?
Het is ook wel een kuthoer die De Mol.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:44 schreef rubbereend het volgende:
nouja dat is dus nog niet helemaal openbaar hoe dat zit. Maar Genee schijnt onder zn principe overeenkomst uit te kunnen. Bij de Mol schijnt Genee 2 keer zoveel te kunnen gaan verdienen en hoofd sport te worden.
Achterlijk eigenlijk, dat de hele uitzending hier over ging.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:49 schreef rubbereend het volgende:de Mol is goed bezig
leuk om al die omroepen in paniek te zien
tis gewoon de actualiteit van de dag, heel t land heeft t erover.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
Achterlijk eigenlijk, dat de hele uitzending hier over ging.
Ik begrijp het ook van beide kanten, maar ze hoeven helemaal niet hun programma te verliezen. Sowieso is het programma 50% van Jack en 50% van de Vara. Gezien hij een contract heeft kan hij onder geen voorwaarde stoppen. Ze hadden gewoon die laatste paar keer door moeten gaan en het daarna moeten bepraten. Ze lopen een hoop geld mis en de kijkers zijn ook teleurgesteld.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:06 schreef Ambrosius het volgende:
Ik kan allebei de kanten van het verhaal wel begrijpen.
Jack krijgt de kans van z'n leven, de Vara verliest hun best bekeken programma.
Ik boycot niks, ik vind het prachtig hoe De Mol al die omroepen op de kast jaagt!quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Iets zegt me dat Nederlanders dit toch niet pikken en volgend jaar die nieuwe zender gewoon lekker boycotten. Niet alles is te koop, meneer John de Mol.
Hij praat met een nasale stem en praat overal omheen, zoals elke gevestigde politicus het ook doet. Hij heeft nergens een antwoord op, daar moet ie nog over nadenken en verder uitwerken. Op een paar puntjes na kon hij niets concreets vertellen. Wat een afgang.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind Peter R. de Vries wel goed spreken
Ben benieuwd met wat voor punten 'ie naar buiten gaat komen...
Je praat alsof je hem vanavond voor het eerst hebt gezien.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij praat met een nasale stem en praat overal omheen, zoals elke gevestigde politicus het ook doet. Hij heeft nergens een antwoord op, daar moet ie nog over nadenken en verder uitwerken. Op een paar puntjes na kon hij niets concreets vertellen. Wat een afgang.
Precies, hij zei niet dat hij wil dat de politie 42,5 uur gaat werken, hij zei niet dat-ie voor legalisering van softdrugs is, hij zei niet dat-ie voor sociale dienstplicht is, hij zei niet dat-ie tegen de Europese grondwet is, hij zei niet dat-ie voor een generaal pardon is van 30.000 asielzoekers en hij zei niet dat-ie de 0.7% ontwikkelingshulp wil verhogen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:44 schreef pberends het volgende:
Hij heeft nergens een antwoord op... kon hij niets concreets vertellen.
Die standpunten kan elke Nederlander binnen 1 minuut verzinnen. Aangezien er geen samenhang inzit is daar niets bijzonders gaan. Dus morgen 16,3 miljoen Nederlanders in het journaal en Barend en van Dorp die even pakweg 5 a 6 standpuntjes droppen?quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, hij zei niet dat hij wil dat de politie 42,5 uur gaat werken, hij zei niet dat-ie voor legalisering van softdrugs is, hij zei niet dat-ie voor sociale dienstplicht is, hij zei niet dat-ie tegen de Europese grondwet is, hij zei niet dat-ie voor een generaal pardon is van 30.000 asielzoekers en hij zei niet dat-ie de 0.7% ontwikkelingshulp wil verhogen.
Zijn standpunten zijn alles behalve nieuw, als jullie een beetje bekend waren met de politiek wisten jullie dat andere partijen die allang hadden ingenomen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, hij zei niet dat hij wil dat de politie 42,5 uur gaat werken, hij zei niet dat-ie voor legalisering van softdrugs is, hij zei niet dat-ie voor sociale dienstplicht is, hij zei niet dat-ie tegen de Europese grondwet is, hij zei niet dat-ie voor een generaal pardon is van 30.000 asielzoekers en hij zei niet dat-ie de 0.7% ontwikkelingshulp wil verhogen.
Nou laat ik eens wat dingetjes zeggen waar bijna iedereen het wel mee eens is:quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:12 schreef bloodymary het volgende:
Precies! Hij gaf juist zoveel standpunten en meningen en steeds dacht ik, ja, dat vind ik ook!
Het enige waar hij niet inhoudelijk op inging was het fileprobleem, maar hij zal gek zijn, dan wordt het nu al afgeschoten of misschien juist gepikt. Ik vond hem echt geweldig. En helemaal niet omdat het een bekend figuur is of een bepaald charisma heeft, ik heb juist een hekel aan die Fortuyn-Wilders-Ratelband figuren. Maar ik deel zijn standpunten en vind hem erg daadkrachtig.
Je bent vast wel iemand die veel illegale shit download, dus waarom zou je uberhaupt overwegen op deze landverrader te stemmen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:59 schreef dolfg het volgende:
[..]
Je praat alsof je hem vanavond voor het eerst hebt gezien.
Peter R. de Vries is toch geen vreemde voor je mag ik hopen.
Een verademing dat er eindelijk weer iemand is die niet in de dinosaurusdiscussie links/rechts stapt.
Ik voorspel een grote toekomst voor Peter R. in de politiek.
Terwijl hij dingen zegt die hem absoluut stemmen gaan kosten (zoals over ontwikkelingshulp)... maar hij heeft daarin wel enorm gelijk.
Echter: ik heb de politici de laatste jaren daar niet meer over gehoord, want het is al jaren een non-issue.
Dat ie dus niks concreets zegt is onzin: maar waarom zou ie alle kaarten eigenlijk open op tafel moeten gooien?
Ik gun m in ieder geval het voordeel van de twijfel.
Ja, hij was ook van uiterst goede kwaliteit.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:22 schreef Arcee het volgende:
Gaaf, pberends reageert twéél keer op m'n post.
I know.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:22 schreef pberends het volgende:
Ja, hij was ook van uiterst goede kwaliteit.
Daar heb je gelijk in, maar wat is niet beter dan het huidige autistische kabinet?quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:23 schreef bloodymary het volgende:
Ja, maar niet allemaal tegelijk. De enige partij die daar een beetje bij in de buurt kwam was D66 (wat ik tot nu toe meestal gestemd heb, maar die mij de laatste maanden hevig teleurgesteld hebben).
Verder spreekt de combinatie van zijn standpunt over de Europese Grondwet (nee!), tegen doodstraf, voor generaal pardon, voor legalisering softdrugs, tegen erfrechtelijke opvolging van het staatshoofd etc. etc. plus het feit dat het een figuur is van geen woorden, maar daden mij erg aan.
Ik denk ook niet dat je hem moet onderschatten, het is niet zo maar een presentator of zo, die vent is echt wel door de wol geverfd en weet volgens mij meer van de maatschappij dan het hele huidige kabinet bij elkaar.
Wie is elke Nederlander eigenlijk? Ik ken hem niet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Die standpunten kan elke Nederlander binnen 1 minuut verzinnen.
Bullshit, zijn standpunten zijn veel concreter.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou laat ik eens wat dingetjes zeggen waar bijna iedereen het wel mee eens is:
- Criminaliteit moet hard bestreden worden.
- Mensen die aan het werk kunnen moeten dat ook.
- De ziektekosten zijn te hoog.
- Files zijn een grote ergenis.
- Nederland moet teruggegeven worden aan de burger.
- Terroristen moeten worden opgepakt.
Onzin, zonder uitspraken heb je helemaal geen stem. Dus elke mafketel doet af en toe uitspraken waar hij of zij zowel stemmen mee wint als verliest.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:25 schreef dolfg het volgende:
[..]
Wie is elke Nederlander eigenlijk? Ik ken hem niet.
Geen enkele beginnend politicus durft dit uit te spreken omdat ie bang is voor stemmenverlies.
Peter R. doet dit wel, daar zou je op zijn minst respect voor kunnen hebben.
Bovendien verwoordt hij net niet de grootste gemene deler...
De gemiddelde Nederlander interesseert het geen reet of er 5000 kilometer verderop baby's sterven.
Peter R. zegt eigenlijk een hoop.... Jack Spijkerman zei niks gisteravond.
Ik ben bang dat je in het verkeerde topic zit Berends!
Dat zou je nog ernstig verbazen, allerlei peilingen geven aan dat de meeste Nederlanders ontwikkelingshulp zeer goed vinden en dat het eigenlijk meer zou moeten worden.quote:De gemiddelde Nederlander interesseert het geen reet of er 5000 kilometer verderop baby's sterven.
Tegen de doodstraf is geen standpunt. Als je voor de doodstraf bent moet je namelijk uit de EU stappen, en ik neem aan dat Peter R. dat sowieso niet wil.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:26 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Bullshit, zijn standpunten zijn veel concreter.
En het feit dat hij zegt tegen doodstraf, voor legalisering softdrugs en eigenlijk tegen koningshuis te zijn is echt niet iets wat de massa aanspreekt.
Sorry hoor, hier sla je de plank volledig mis, het is geen roepmaarwathetvolkwilfiguur zoals Fortuyn was en Wilders is.
Ah, je deinst er niet voor terug iemand ongevraagd van van alles en nog wat te beschuldigen...quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Je bent vast wel iemand die veel illegale shit download, dus waarom zou je uberhaupt overwegen op deze landverrader te stemmen?
Wel, hij is tegen erfopvolging van het staatshoofd, dus dan ben je automatisch tegen het staatshoofd.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Peter R. is niet tegen het Koningshuis, maar wil wel macht inperken, daar zijn veel Nederlanders ook voor, vergis je niet.
Echt hilarisch dit!quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:27 schreef pberends het volgende:
Dat zou je nog ernstig verbazen, allerlei peilingen geven aan dat de meeste Nederlanders ontwikkelingshulp zeer goed vinden en dat het eigenlijk meer zou moeten worden.
Als er morgen verkiezingen zijn dan zou ik me verbazenquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:48 schreef DrDentz het volgende:
als er morgen verkiezingen zouden zijn stem ik op peter!
Gaap, ik ga geen moeite doen voor een niet-informeerd iemand als jij. Zoek jij anders lekker onderzoeken op waaruit blijkt dat mensen in grote meerderheid tegen ontwikkelingshulp zijn. Ja, dat Fokkers zeer kritisch zijn over ontwikkelingshulp weet ik, maar Fok is het volk niet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:45 schreef dolfg het volgende:
[..]
Echt hilarisch dit!
'Allerlei peilingen'???
Ik ken ze niet hoor, maak me eens gek met de feiten Berends.
Ontwikkelingshulp komt heel ver na het flessen in de glasbak gooien en kleding inzamelen... zeg maar puntje 25 op de prioriteitenlijst van 'de meeste Nederlanders'.
Ik ookquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:35 schreef bloodymary het volgende:
Ik bedoel tegen het koningshuis.
Ook teveel gezopen.....
Naast meer geld krijgen ze bij De Mol misschien ook wel meer ruimte om dingen te doen die ze altijd al wilden doen, zoals een sportprogramma voor Spijkerman en "Studio Sport" voor Genée....quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vind dat die mensen zich wel heel erg laten kennen. Dan heb ik respect voor een Matthijs van Nieuwkerk die gewoon kiest voor plezier in zijn werk.
Ik hoop dat je gelijk hebt. Ik ben wel zo naief om te denken dat het daarom gaat. Maar als ratten achter de man met de fluit aan, ik verbaas me hooglijk.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Naast meer geld krijgen ze bij De Mol misschien ook wel meer ruimte om dingen te doen die ze altijd al wilden doen, zoals een sportprogramma voor Spijkerman en "Studio Sport" voor Genée....
Natuurlijk speelt geld ook een grote rol, misschien wel de grootste rol, maar ik kan best begrijpen dat iemand na tientallen jaren eens wat anders wil of de uitdaging aan wil gaan om dingen te doen die bij de VARA of RTL5 niet mogelijk waren. Zoals het sportprogramma van Spijkerman en de droom van Genée om voetbal op primetime te presenteren.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt. Ik ben wel zo naief om te denken dat het daarom gaat. Maar als ratten achter de man met de fluit aan, ik verbaas me hooglijk.
Denk ik ook. Maar is het rond of nietquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De Mol heeft de rechten op Eredivisievoetbal gekocht en ziet in Genée een geschikte presentator. So be it. Ik denk dat Genée dat best zou kunnen ook, ik vind het minder irritant dan een Mart Smeets of Jack van Gelder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |