Henk corrigeert Frits in dezequote:Op donderdag 14 april 2005 16:42 schreef Z het volgende:
Ik zet er 5 euro op dat ze Di-rect niet goed uitspreken!
Die-ruikt!quote:Op donderdag 14 april 2005 16:42 schreef Z het volgende:
Ik zet er 5 euro op dat ze Di-rect niet goed uitspreken!
Heb nog nooit zo'n slechte gast gezien.. wat een kneus!!!quote:Op donderdag 14 april 2005 23:39 schreef tong80 het volgende:
Wat een sukkel die niks te zeggen heeft
Nope.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:47 schreef BB-King het volgende:
Wat een junk.
Is die Sonja Barend trouwens familie van Frits?
Hmm dat denk ik niet. Ze hebben gewoon de verkeerde persoon uitgenodigd. De heren hoopte op sappige roddels over het kabinet. Maar die vent is gewoon beleidsmaker/strateeg (en dan bedoel ik niet in zijn negatieve vorm) op communicatie gebied.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:46 schreef golfer het volgende:
Ik heb die gast nog niets inhoudelijks horen zeggen.
Volgens mij heeft ie een stevige borrel op.
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:48 schreef tong80 het volgende:
Conclusie :
Van te voren een alcohol controle houden
Lijkt me niet hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2005 02:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[knip]
En hij heeft de pech dat hij 3 topinterviewers tegenover zich heeft
Door z'n, uhm, 'omvangrijke' antwoorden kon hij maar niet bij z'n punt komen; hij werd steeds onderbroken met een andere vraag van Mulder, Frits of Henk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 02:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
Lijkt me niet hoor.
Hij liet zich helemaal niet interviewen. Hij was niet eens in staat om een redelijke vraag (te begrijpen en) te beantwoorden.
Ach, als je je zo presenteert, niet de besmuikte blikken ziet van de mensen om je heen, ben je dan een communicatiedeskundige? Ik denk dat tong gelijk had en dat ie een tikje aangeschoten was en in z'n bekende riedeltje schoot.quote:Op vrijdag 15 april 2005 02:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Door z'n, uhm, 'omvangrijke' antwoorden kon hij maar niet bij z'n punt komen; hij werd steeds onderbroken met een andere vraag van Mulder, Frits of Henk.
Maar dat'ie niet met voorbeelden kwam, of iets anders concreets w.d.b., was wel zwak.
Frits W. brengt het als een feit dus ja... hij's wel vaag bezig vandaag hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:31 schreef Hedgehog het volgende:
Wat een vertoning net zeg. Ze kunnen net zo goed heel dat programma opdoeken, want wat heb je aan gasten als je ze niet eens laat uitpraten. Het enige wat er gedaan wordt, is het neerzetten van de eigen mening van Frits, Henk en Jan. Iemand met een andere visie mag die niet eens fatsoenlijk toelichten. Ik vond het gewoon weg schandalig![]()
zijn voorbeeld over de vrouw en haar zoon was immers duidelijk genoegquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:01 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Frits W. brengt het als een feit dus ja... hij's wel vaag bezig vandaag hoor.
Haha! Ik verstond ook nog langer Frans.quote:Op zaterdag 16 april 2005 02:44 schreef Greetings het volgende:
En ja hoor, weer een fout bij de aankondiging van de muziek![]()
Lange Frans & Frans B![]()
Idd. Mijn GOD wat waren die presantatoren, hofnar Jan Mulder voorop, weer tenenkrommend onprofessioneel en gekleurd bezig toen Frits Wester het in de SP propaganda machine waagde te zeggen dat hij tegen een royaal gebaar van de Koningin was. Zo ga je toch niet met je gasten om? Jan heeft weer eens aangetoond niet voor rede vatbaar te zijn. Naast de "Nationale IQ test" zou je ook een "Nationaal Pieter Baancentrum test" moeten hebben. Ik weet al welke autisten daar niet voor zouden slagen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wester is een held. RTL4 na de VARA een tweede links bolwerk.. gatverdamme..
Dįt is nou ook commerciele televisie.quote:Op zondag 17 april 2005 12:53 schreef sizzler het volgende:
[..]
Idd. Mijn GOD wat waren die presantatoren, hofnar Jan Mulder voorop, weer tenenkrommend onprofessioneel en gekleurd bezig toen Frits Wester het in de SP propaganda machine waagde te zeggen dat hij tegen een royaal gebaar van de Koningin was. Zo ga je toch niet met je gasten om? Jan heeft weer eens aangetoond niet voor rede vatbaar te zijn. Naast de "Nationale IQ test" zou je ook een "Nationaal Pieter Baancentrum test" moeten hebben. Ik weet al welke autisten daar niet voor zouden slagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |