abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26393549
Herhaling nu maar eens kijken.
pi_26393684
wat een sukkel die supporter, kijken naar de oorzaak van dergelijk gedrag, right
ze worden natuurlijk geprovoceerd, oh nee wacht het was een hinderlaag.. van the powers that be ...
het zijn gewoon aso's, klaar, die hebben geen oorzaak of aanleiding nodig om een trein te slopen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_26393686
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:04 schreef Ambrosius het volgende:
Pff..herhaling pas om 1.07. Niemand die het begin gezien heeft met de Ajax-supporters en die kunnen vertellen of het wat was?
Zit het nu ook te kijken. Deze meneer loopt te verkondigen dat de Ajax supporters lieverdjes waren en slechts uit zelfverdediging hebben gehandeld. Yeah right en Feyenoord wordt alsnog landskampioen en PSV wint de CL
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_26393739
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:24 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Zit het nu ook te kijken. Deze meneer loopt te verkondigen dat de Ajax supporters lieverdjes waren en slechts uit zelfverdediging hebben gehandeld. Yeah right en Feyenoord wordt alsnog landskampioen en PSV wint de CL
Hij zegt niet dat ze lieverdjes zijn en onschuldig zijn. Alleen dat de schuld niet gelijk bijvoorbaat 100% bij de Ajaxsupporters gelegd moet worden. Tuurlijk blijft het slopen van de trein onnodig en triest, maar wanneer die trein niet stil was komen te staan, waren er in ieder geval geen problemen geweest. Dat wil ik best geloven.
pi_26393983
ja want als een trein stil staat, sloop je alle banken eruit natuurlijk, dat doet iedereen namelijk

als als als als ... gewoon aso's
pi_26394057
Wat een domme lul zeg. En zo'n proleet is voorzitter van de Ajax-supportersvereniging? En dan hebben Ajacieden het altijd over "boeren" als ze over tegenstanders anders dan Feyenoord, Utrecht en Ado praten. Die supporter met z'n stijlvolle Ajax-vest is de grootste boerenlul van Nederland.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26394095
Cultheld. Niet zo slap lullen. Bovendien is het geen vest. .
slettebak [@] gmail.com
pi_26394106
TVP
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 april 2005 @ 01:56:48 #109
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26394206
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:47 schreef cultheld het volgende:
Wat een domme lul zeg. En zo'n proleet is voorzitter van de Ajax-supportersvereniging? En dan hebben Ajacieden het altijd over "boeren" als ze over tegenstanders anders dan Feyenoord, Utrecht en Ado praten. Die supporter met z'n stijlvolle Ajax-vest is de grootste boerenlul van Nederland.
k ben ook niet bepaald trots op de voorzitter van onze supportersvereniging
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26394495

zomaar een voorzitter

voorzatter nu
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 april 2005 @ 02:18:23 #111
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26394516
van Raaij is een held
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26394531
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:24 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Zit het nu ook te kijken. Deze meneer loopt te verkondigen dat de Ajax supporters lieverdjes waren en slechts uit zelfverdediging hebben gehandeld.
ik krijg in de file ook altijd de neiging om mijn banken op de A16 te gooien..........
Refuse/Resist/Innerself
pi_26394558
quote:
Op donderdag 21 april 2005 02:18 schreef rubbereend het volgende:
van Raaij is een held
het is een superschuimpje
pi_26394797
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:42 schreef milagro het volgende:
ja want als een trein stil staat, sloop je alle banken eruit natuurlijk, dat doet iedereen namelijk

als als als als ... gewoon aso's
Lekker makkelijk generaliseren

1600 man in de trein allemaal aso's, ja, en alle marokkanen zijn tasjesdieven!
pi_26394844
quote:
Op donderdag 21 april 2005 02:40 schreef MaxPower het volgende:

[..]

schande hé,dat ze na gedane arbeid(het demonteren van een trein)geen water kregen....
Refuse/Resist/Innerself
pi_26394978
quote:
Op donderdag 21 april 2005 02:45 schreef woediewokkie het volgende:

[..]

schande hé,dat ze na gedane arbeid(het demonteren van een trein)geen water kregen....
Ik zeg toch niet dat ik dat goedkeur, ik zeg alleen dat niet alle 1600 supporters aso's zijn.
pi_26394995
quote:
Op donderdag 21 april 2005 03:00 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat ik dat goedkeur, ik zeg alleen dat niet alle 1600 supporters aso's zijn.
ik zie milagro ook niet zeggen dat het alle x aso's zijn.............
Refuse/Resist/Innerself
pi_26395038
quote:
Op donderdag 21 april 2005 02:40 schreef MaxPower het volgende:

[..]

degene die zijn gaan slopen zijn aso's
daar gaat het toch om hier, vandalisme in de trein door BEPAALDE supporters, dat soort lieden hebben geen aanleiding nodig, of liever alles is een aanleiding, al naar gelang de pet staat.

je hoeft je dus helemaal niet aangesproken te voelen, schat, en er ook geen Marokkanen bij te slepen
pi_26395108
quote:
Op donderdag 21 april 2005 03:07 schreef milagro het volgende:

degene die zijn gaan slopen zijn aso's

daar gaat het toch om hier, vandalisme in de trein door BEPAALDE supporters, dat soort lieden hebben geen aanleiding nodig, of liever alles is een aanleiding, al naar gelang de pet staat.
precies, en dat hebben ze op zaterdag in de kroeg ook. Is het dan een supportersprobleem of een maatschappelijk probleem? Het is echt maar een klein gedeelte waar de stoppen doorslaan, want degene die bewust rellen gaan echt niet met een zwaar bewaakt treinvervoer mee.

Ik moet nog zien wat er uit het onderzoek komt. Heb met mijn eigen cluppie vorig jaar een akkefietje gehad waar uiteindelijk 4 van de 86 supporters daadwerkelijk iets gedaan hadden. Destijds stonden de kranten ook vol van de "aso's" in de trein.

Laten we zeggen dat (uit ervaring!) ik geen groot vertrouwen in het inschattingsvermogen en beslissingssnelheid van bestuurders en politie heb rondom voetbalwedstrijden. Had de trein niet op een verkeerde wissel gestaan, dan hadden Feyenoordsupporters de trein nooit kunnen bekogelen, en hadden de ajacieden de trein niet gesloopt om uit zelfverdediging terug te gooien. Had die supporters snel naar A'dam (of in het stadion) vervoerd, en de rellen met Feyenoordsupporters na de wedstrijd waren bijvoorbeeld nooit ontstaan.
pi_26395215
Ja eeh sorry maar daar had ik het niet over
die knul beweerde dat je moest zoeken naar de oorzaak van dat geweld, en ik zeg dat aso's slopen omdat ze er zin aan hebben
de oorzaak is dus gewoon het aso zijn, en niet slecht geregeld vervoer, een stilstaande trein, of een verkeerde wissel ... een hinderlaag zei die knul, ooooooh please
pi_26397365
Vandaag te gast:

- Jan Cremer, de schrijver, schilder en graficus die vandaag 65 jaar wordt (waarom zou je op je verjaardag naar een praatprogramma gaan )
- Hans Sleutelaar, hij heeft het boek 'Brieven 1956 - 1996' samengesteld van de brieven van Jan.
sig verwijderd door FA
pi_26402752
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:47 schreef cultheld het volgende:
Veel ajax-supporters komen inmiddels uit "het hele land", zoals hij ook al zei

En een club afmeten aan zijn supporters is natuurlijk wel een beetje zielig Ga me nou niet vertellen dat de voorzitters van die arbeidersclub uit krottendam of de boeruh uut iendhoevuh zulke coole figuren zijn
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  donderdag 21 april 2005 @ 23:01:24 #123
6941 APK
Factual, I think.
pi_26417395
Gok hier hoe vaak Jan Cremer nog 'hč' gaat zeggen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_26417947
Niets nieuws onder de zon hoor. Ajax-supporters komen uit Margraten, Vrouwenpolder, Hengelo, Uden en meer van dat soort boerengehuchten. Stel kutboeren zijn het.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26418040
Jan Cremer
pi_26418134
Toch een leuke uitzending tot nu toe.
sig verwijderd door FA
pi_26419256
Morgen: Gullit & Petrovic .
sig verwijderd door FA
pi_26419359
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:54 schreef kamagurka het volgende:

[..]

En een club afmeten aan zijn supporters is natuurlijk wel een beetje zielig Ga me nou niet vertellen dat de voorzitters van die arbeidersclub uit krottendam of de boeruh uut iendhoevuh zulke coole figuren zijn
Daar heb ik ook helemaal geen problemen mee hoor, maar dan moeten die Ajacieden toch wel de laatsten zijn die anderen voor provinciaaltjes uit durven te maken.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26437733
Dat wijf van Royaal Gebaar was wel heel erg dom zeg.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 22 april 2005 @ 18:48:32 #130
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_26437893
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 18:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat wijf van Royaal Gebaar was wel heel erg dom zeg.
Inderdaad. Vind ik een beetje jammer, want ik vind dat die 26.000 mogen blijven.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_26437934
Ik vind niet dat ze mogen blijven en dat mens heeft daar niets aan kunnen veranderen. Ze had echt geen argumenten alleen wat loos geblaat en ze wist zelf niet eens waar ze het over had.
  vrijdag 22 april 2005 @ 19:05:20 #132
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_26438322
Ik ben het met je eens dat ze gewoon wat loos zat te blaten, maar die mensen mogen wat mij betreft blijven want sommige zitten al jaren in Nederland en om ze weg te sturen na zoveel jaren lijkt me een beetje flauw.

Maar er zullen vast wat 'rotte eieren' zitten tussen die 26.000 mensen, dus het zijn vast niet allemaal van die engeltjes.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_26438415
Er schijnen heel wat rotte eieren tussen te zitten inderdaad, maar die moeten sowieso weg volgens mij.

Tja, vervelend dat ze hier jaren hebben gezeten, dat is een fout geweest van de overheid, we hadden ze meteen weg moeten sturen toen ze uitgeprocedeerd waren, maar aan dat getreuzel kunnen ze geen rechten ontlenen natuurlijk.
pi_26445194
Heb het deel met Petro en Gullit half gezien, veel hadden ze eigenlijk niet te zeggen. Jan kwam iig tot dezelfde conclusie als dat ik al was gekomen: de verdediging is niet goed genoeg, die moet versterkt worden.
sig verwijderd door FA
pi_26445542
Gullit is in elk geval bezig met versterkingen. Bosvelt komt dus niet terug, Boateng wil hij er wel bij hebben maar Boateng wil zelf niet lijkt me.
  Trouwste user 2022 zaterdag 23 april 2005 @ 00:14:43 #136
7889 tong80
Spleenheup
pi_26445941
Domme man Gullit. Hij stemt niet want dat maakt toch niet uit.

Hij bedoeld daar heb ik geen verstand van en verdiep me er niet in.

Ik neuk en voetbal.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 23 april 2005 @ 02:27:24 #137
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_26447684
quote:
Op donderdag 21 april 2005 03:40 schreef milagro het volgende:
Ja eeh sorry maar daar had ik het niet over
die knul beweerde dat je moest zoeken naar de oorzaak van dat geweld, en ik zeg dat aso's slopen omdat ze er zin aan hebben
de oorzaak is dus gewoon het aso zijn, en niet slecht geregeld vervoer, een stilstaande trein, of een verkeerde wissel ... een hinderlaag zei die knul, ooooooh please
Hoe je het ook wend of keert, in de vele malen dat ik (vanuit Breda en dus niet vanuit A'dam ) met de terin ben gegaan naar de Kuip heeft er nog nooit 1 trein bij ons in de buurt gestaan. In dit geval wel, feyenoorders mochten uitstappen, zagen dat in de stilstaande trein ajax supporters zaten en zijn die gaan bekogelen. Wat er verder allemaal is gebeurd, triest natuurlijk, maar ja.. je laten bekogelen is ook weer niet mens eigen zeg maar. Er zijn aso's in het spel geweest (van beide kanten), maar er zijn - wetende dat deze twee clubs geen vriendjes zijn - echt flink wat organisatorische fouten gemaakt.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zaterdag 23 april 2005 @ 02:32:35 #138
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_26447726
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 19:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er schijnen heel wat rotte eieren tussen te zitten inderdaad, maar die moeten sowieso weg volgens mij.

Tja, vervelend dat ze hier jaren hebben gezeten, dat is een fout geweest van de overheid, we hadden ze meteen weg moeten sturen toen ze uitgeprocedeerd waren, maar aan dat getreuzel kunnen ze geen rechten ontlenen natuurlijk.
Nee tuurlijk niet... wel hebben we natuurlijk rechten om het leven van 26.000 mensen nu zomaar weg te gooien. Dat wij ze hebben opgevangen is onze fout geweest wellicht, maar dan neem je de verantwoordelijkheid dan ook maar. En dan vanaf nu maar eens een goed beleid gaan voeren.

Wat was dat trouwens voor dom gelul over "alles hangt van die paar minuutjes af" doelend op de 1-1 tegen psv en de 2-2 / 2-3 tegen ajax. Je verliest geen seizoen in een paar minuutjes, dat doe je m dat er al langer iets stuctureel mis zit. Toen ik ooit bleef zitten met een 5,3 voor Economie bleef ik echt niet op 0,2 zitten, maar op veel meer.
  zaterdag 23 april 2005 @ 02:34:09 #139
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_26447741
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:54 schreef kamagurka het volgende:

[..]

En een club afmeten aan zijn supporters is natuurlijk wel een beetje zielig Ga me nou niet vertellen dat de voorzitters van die arbeidersclub uit krottendam of de boeruh uut iendhoevuh zulke coole figuren zijn BLAAAAAAAAAAAT
En toch zijn wij boeren? Ik wil wel eens weten hoevel % amsterdams is in de arena
pi_26449483
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 02:32 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet... wel hebben we natuurlijk rechten om het leven van 26.000 mensen nu zomaar weg te gooien. Dat wij ze hebben opgevangen is onze fout geweest wellicht, maar dan neem je de verantwoordelijkheid dan ook maar. En dan vanaf nu maar eens een goed beleid gaan voeren.

Wat was dat trouwens voor dom gelul over "alles hangt van die paar minuutjes af" doelend op de 1-1 tegen psv en de 2-2 / 2-3 tegen ajax. Je verliest geen seizoen in een paar minuutjes, dat doe je m dat er al langer iets stuctureel mis zit. Toen ik ooit bleef zitten met een 5,3 voor Economie bleef ik echt niet op 0,2 zitten, maar op veel meer.
We gooien geen 26.000 levens weg. Het was deze mensen al jaren duidelijk dat ze hier weg zouden moeten. Toch hebben ze tegen beter weten in alles gedaan om hun verblijf hier te rekken, dat maakt het vertrekt automatisch emotioneel moeilijker natuurlijk. Ook met behulp van linkse geitenwollensokkenclubs is dat verblijf gerekt, in de hoop om meer en meer in te kunnen zetten op irrationele argumenten. Deze mensen zal al tijden uitgeprocedeerd en gaan nu eindelijk eens weg. Het werd tijd.

Onzin van Gullit inderdaad. Een voetbalwedstrijd gaat over 90 minuten + blessuretijd. Een goal in de 92e minuut is net zo goed een goal als een goal in de 1e minuut.
pi_26449503
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 02:34 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

En toch zijn wij boeren? Ik wil wel eens weten hoevel % amsterdams is in de arena
Niet veel, heel weinig zelfs. In De Meer zaten relatief gezien nog wel veel Amsterdammers, nu echt niet meer. Echt allemaal mensen uit Margraten, Vrouwenpolder, Uden, Hengelo, het Gooi, Almere, etc....
pi_26456711
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 02:34 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Alleen jullie minderwaardigheidscomplex verraad steeds dat jullie echte boeren zijn ja
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zaterdag 23 april 2005 @ 17:45:45 #143
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_26456927
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:33 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Alleen jullie minderwaardigheidscomplex verraad steeds dat jullie echte boeren zijn ja
Minderwaardigheidscomplex
pi_26507295
quote:
Derk Sauer
Media-ondernemer

Media-ondernemer Derk Sauer stichtte vorige week de nieuwe uitgeverij Nieuw Amsterdam. Een groot aantal medewerkers en auteurs van concurrent L.J. Veen stapt over naar het nieuwe bedrijf. Hij verkocht daarvoor zijn Russische tijdschriftenuitgeverij Independent Media. Vanavond is hij te gast bij BvD.

Kenneth Perez
Aanvaller AZ

Het gaat AZ behoorlijk voor de wind. In de strijd voor de UEFA Cup doet de club nog goed mee... En ook in de Eredivisie gaat het lang niet slecht. De uit Denemarken afkomstige aanvaller Kenneth Perez schuift vanavond aan bij Frits en Henk om over dit alles te vertellen...

Michael Boogerd
Wielrenner

Tijdens de mistige Amstel Gold Race, twee weken geleden, behaalde Michael Boogerd de tweede plaats. Dit weekend moest hij het in Luik met een derde plek doen. In zijn nieuwste column schrijf Michael dat hij "genoeg heeft van tweede plaatsen"... Zijn reactie over dit alles, vanavond in BvD!!

Daniel Powter
Zanger

"I never really know what I'm playing. I just follow what sounds good in my head and keep going", is de omschrijving die Daniel Powter zelf geeft over zijn muziek. Vanavond is hij in de studio aanwezig om zijn single 'Bad Day' ten gehore te brengen!!
Boogerd en Perez, wel de moeite waard om te kijken.
pi_26507382
Derk Sauer, Kenneth Perez en Michael Boogerd. Ik ga zeker kijken, dit kan best een leuke uitzending worden.
pi_26507890
Op zich begrijp ik Boogerd wel, het moet ook wel frustrerend zijn om steeds niet te winnen.
sig verwijderd door FA
pi_26507918
Ik heb net een stukje gekeken maar ik vind dat ze weer erg slecht interviewen...
pi_26508179
De oorzaak ligt vooral bij het slechte koersinzicht van Boogerd zelf. Met zijn uitspraak vlak na die wedstrijd heeft hij dan ook de spijker op de kop geslagen.

Barend & van Dorp vind ik sowieso matige interviewers, Jan Mulder al helemaal.
pi_26508601
Die Sauer praat alsof ie een paar borrels op heeft
Hij praat geen poep of zo, maar hij klinkt lichtelijk lodderig zo af en toe
pi_26508925
Als je niet kijkt lijkt het net of De Kneet aan het woord is als die mediagast spreekt (qua stem).
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')