De weduwe van..quote:Op maandag 18 april 2005 22:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie is Petra Heyhoer?
hehe ja, ze is wel opvallend ja..quote:Op maandag 18 april 2005 23:02 schreef APK het volgende:
Kolere, wat een kerstboom!
Dat je nog nog normaal kunt praten met zo'n ding aan tafel.
Nee hoor.quote:Op maandag 18 april 2005 23:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze is bezopen denk ik
Mee eens.quote:Op maandag 18 april 2005 22:56 schreef golfer het volgende:
Ze ziet er...uhm...heel bijzonder uit weer.
Inderdaad!quote:Op maandag 18 april 2005 23:02 schreef APK het volgende:
Kolere, wat een kerstboom!
Dat je nog nog normaal kunt praten met zo'n ding aan tafel.
Mee eens.quote:Op maandag 18 april 2005 23:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat mens spoort echt niet.
Inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2005 23:06 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
hehe ja, ze is wel opvallend ja..
Mee eens.quote:Op maandag 18 april 2005 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
Belachelijk mens.
Ik hoop van wel.quote:Op maandag 18 april 2005 23:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kan dat mens niet gewoon in een gesticht worden gestopt?
Volkomen mee eens!quote:Op maandag 18 april 2005 23:13 schreef cultheld het volgende:
Waarom is die zweefteef de hele tijd aan het woord? Ik wil Hiddink horen.
Spreek jij die aan met excellentie?quote:Op maandag 18 april 2005 23:29 schreef tong80 het volgende:
Moeilijk te accepteren dat iemand anders is dan je schoonmoeder
Daar was geen geld voor.quote:Op maandag 18 april 2005 23:43 schreef cultheld het volgende:
VDV naar PSV
En Robinho misschien ook wel![]()
En toen begon Frits over Chelsea en ging Hiddink in lettergrepen antwoorden.quote:
Guus was lekker vaag.quote:Op maandag 18 april 2005 23:42 schreef APK het volgende:
Lijkt me duidelijk, VD Vaart naar PSV....
quote:Monseigneur Bär
'Oud' Bisschop van Rotterdam
Vanavond is er een nieuwe paus gekozen. Benedictus XVI, voorheen kardinaal Ratzinger, verscheen vanavond als nieuwe paus op het balkon van de St. Pieterskerk. Monseigneur Bär komt vanavond aan tafel over zijn ontmoetingen met de nieuwe paus praten.....
Clémence Ross-van Dorp
Staatssecretaris van Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Sinds 22 juli 2002 is Clémence Ross-van Dorp staatssecretaris van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. De laatste weken is de slechte situatie rondom verzorgingstehuizen een heet hangijzer in de samenleving. Staatssecretaris Ross reageert op de verhalen en de kritiek...
Jeroen van Merwijk
Voorman Nieuw Elitair Elan
Jeroen van Merwijk is de voorman van Nieuw Elitair Elan. Hij vindt dat de elite op de Nederlandse televisie niet meer wordt bediend. 'De intellectuele elite heeft bij de VPRO niets meer te zoeken', verklaart Van Merwijk. 'Netmanagagers en kijkcijferdwang houden ook die omroep in de wurggreep'. Vanavond licht hij in BvD zijn uitspraken toe...
Christiaan Kuyvenhoven, SUN Yingdi en Anton Salnikov
Finalisten 7de Internationaal Franz Liszt Pianoconcours
Vorige week vond in Muziekcentrum Vredenburg Utrecht het 7de Internationaal Franz Liszt Pianoconcours plaats. De Eerste Prijs is door de internationale Jury toegekend aan de Chinese pianist SUN Yingdi. Anton Salnikov uit Rusland ontving de Tweede Prijs en de Derde Prijs werd toegekend aan de Nederlandse Christiaan Kuyvenhoven. Vanavond zijn de drie winnaars bij BvD voor een exclusief optreden...
Gelukkig wel tot nu toe.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
En ze laten de voetbalrellen zitten, goede zaak. Prioriteiten stellen.
# Riemer van der Velde. De voorzitter van voetbalclub SC Heerenveen komt praten over de veiligheid in stadions.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ranzige teef inderdaad.
Wie komen er vanavond?
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Begin gemist met Ajax supporters. Straks dan maar even helemaal kijken.
Ben dus weggezapt. PSV - Feyenoord werd penalties. Ga het straks nog wel even kijken denk ik.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Hadden ze nog wat interessants/zinnigs te melden?
En ze had zich speciaal nog zo mooi opgemaakt...quote:Op woensdag 20 april 2005 01:01 schreef DrDentz het volgende:
gadverdamme, dat wijf van gisteren [van maandag] vond ik super goor! GADVERDAMME!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |