Ik post al twee weken niet meer hier. Ik heb het wel gehad.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:17 schreef Arcee het volgende:
Ik denk dat 't de leukste BvD van het seizoen wordt. Ga nou maar kijken, Tong, anders kun je er straks niet over mee posten.
Ik red dat niet kun je hem opsuren ?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:27 schreef golfer het volgende:
Ik ga wel kijken, misschien via de video.
Bedankt voor de tip, dat wist ik nog niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:20 schreef Lambiekje het volgende:
mmm .. vanavond bij Barend en Van Dorp .. Jack Spijkerman + caberetiers.
Was op RTLniews .. ze laten dus de grappen zien die ze voor de zaterdag gepland hebben .. begreep ik..vanavondquote:Op donderdag 28 april 2005 20:31 schreef APK het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, dat wist ik nog niet.
Anders lees je even een topic door of in ieder geval wat posts boven jequote:Op donderdag 28 april 2005 20:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Was op RTLniews .. ze laten dus de grappen zien die ze voor de zaterdag gepland hebben .. begreep ik..vanavond
Tong....meer dan 20 jaar ouder. Maar je verwoord precies mijn mening.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:14 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk niet ik mag jack niet, doet precies wat ik van hem verwacht had. Zeg maar Ajax verlaten voor een paar miljoen om naar een club te gaan voor de centen spelend in Luxemburg en niet wetend of ze ooit de top halen. Dat cabaret kan me gestolen worden is al twee jaar niks aan, lijkt me strek dat ze vanavond briljant uit de hoek komen.
Ik ook, ik kijk elke keer wie er zitten en heb al weken niet meer gekeken. Maar vanavond is anders, vanavond wil ik zien.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
Ik post al twee weken niet meer hier. Ik heb het wel gehad.
als ze nix zeggen dan is t ook nie goedquote:Op donderdag 28 april 2005 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
De cabaretiers hebben iig afgesproken om steeds te zeggen dat Jack voor geld gaat. Interessant gesprek tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |