Hahaquote:Op maandag 25 april 2005 23:37 schreef milagro het volgende:
Die Sauer praat alsof ie een paar borrels op heeft
Hij praat geen poep of zo, maar hij klinkt lichtelijk lodderig zo af en toe
quote:Bart Jungmann & Jan Carmiggelt
Schrijvers
Wim Jungmann, oud-journalist van Het Parool, hield in de laatste maanden van het leven van hemzelf en zijn vrouw Loes een dagboekje bij. Na het overlijden van Wim Jungmann vonden zonen Jan Carmiggelt en Bart Jungmann het dagboek. Ze vulden het aan het het levensverhaal van het echtpaar en publiceerden het. Vanavond zijn beide mannen bij BvD.
Harry van Raaij
Oud-voorzitter PSV
In de halve finale van de Champions League moet PSV het opnemen tegen AC Milan. Naast een uitvoerige analyse van Jan Mulder is ook Harry van Raaij in de studio van BvD aanwezig om zijn licht te laten schijnen over de wedstrijd...
Hadewych Minis
Actrice
Aanstaande zaterdagavond, als Nederland aan het feestvieren is tijdens de festiviteiten rond Koninginnedag, zendt de VPRO de tv-film 'De Kroon' uit. De film draait om de situatie rond het wel of niet verschijnen van de vader van prinses Máxima bij het Koninklijk Huwelijk. Hadewych Minis speelt in die film de rol van prinses Máxima... Vanavond praat ze erover bij BvD aan tafel...
Madrugada
Band
Als je aan de drie leden van de Noorse band Madrugada vraagt waarom hun nieuwe album 'The Deep End' heet, geven ze allemaal een ander antwoord. Van het gevoel van zwemmen in het diepe tot het feit dat het op verschillende levels werkt. Hoe het ook moge zijn, vanavond treden ze op bij BvD met song 'The Kids Are On High Street'...
Ziekquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:04 schreef Bruce117 het volgende:
Waar is Frits gebleven ?
Henk is toch nix zonder Frits, Henk babbelt er altijd maar altijd wat bijquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben benieuwd hoe Henk het volhoudt. Eerste 10minuten vond ik hilarisch.
Hiervoor ga ik niet eens proberen te kijkenquote:Atzo Nicolaï
Staatssecretaris Buitenlandse Zaken
Het zijn uiterst spannende tijden voor (politiek) Nederland. Op 1 juni gaan we, massaal of niet, naar de stembus voor het referendum voor de Europese Grondwet. Omdat er nogal wat onduidelijkheden bestaan over de inhoud ervan, komt staatssecretaris Atzo Nicolaï vanavond uitleg geven. Hij houdt zich voornamelijk bezig met Europese Zaken...
Coos Huijsen
Historicus
Coos Huijsen wilde geen gelegenheidsboek maken rondom het 25-jarig regeringsjubileum van koningin Baetrix. Hij wilde een impressie van de werkelijkheid, en dat is gelukt. Hij sprak met de belangrijkste politici met wie de koningin te maken heeft gehad, met haar medewerkers, haar intimi en met de koningin zélf. Vanavond is hij bij BvD om te praten over het boek.
Bart Chabot
Schrijver/Entertainer
Het gaat nu bijna gebeuren. Koningin Beatrix trekt het land in om haar 25 jaar op de troon te vieren met het volk. Daarbij laat ze geen activiteit onbenut. Bart Chabot neemt vanavond het programma van koningin Beatrix onder de loep en bekijkt wat ze allemaal van plan is..
Ik ook niet.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hiervoor ga ik niet eens proberen te kijken
Die is erg irritant inderdaad.quote:Op maandag 25 april 2005 23:52 schreef ChRoNiC het volgende:
Cherry: Jan Mulder spant de kroon..
vergeleken met jan mulder is hij heilig!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:
wat is die Atzo Nicolaï toch een vervelende man
Ik post al twee weken niet meer hier. Ik heb het wel gehad.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:17 schreef Arcee het volgende:
Ik denk dat 't de leukste BvD van het seizoen wordt. Ga nou maar kijken, Tong, anders kun je er straks niet over mee posten.
Ik red dat niet kun je hem opsuren ?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:27 schreef golfer het volgende:
Ik ga wel kijken, misschien via de video.
Bedankt voor de tip, dat wist ik nog niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:20 schreef Lambiekje het volgende:
mmm .. vanavond bij Barend en Van Dorp .. Jack Spijkerman + caberetiers.
Was op RTLniews .. ze laten dus de grappen zien die ze voor de zaterdag gepland hebben .. begreep ik..vanavondquote:Op donderdag 28 april 2005 20:31 schreef APK het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, dat wist ik nog niet.
Anders lees je even een topic door of in ieder geval wat posts boven jequote:Op donderdag 28 april 2005 20:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Was op RTLniews .. ze laten dus de grappen zien die ze voor de zaterdag gepland hebben .. begreep ik..vanavond
Tong....meer dan 20 jaar ouder. Maar je verwoord precies mijn mening.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:14 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk niet ik mag jack niet, doet precies wat ik van hem verwacht had. Zeg maar Ajax verlaten voor een paar miljoen om naar een club te gaan voor de centen spelend in Luxemburg en niet wetend of ze ooit de top halen. Dat cabaret kan me gestolen worden is al twee jaar niks aan, lijkt me strek dat ze vanavond briljant uit de hoek komen.
Ik ook, ik kijk elke keer wie er zitten en heb al weken niet meer gekeken. Maar vanavond is anders, vanavond wil ik zien.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
Ik post al twee weken niet meer hier. Ik heb het wel gehad.
als ze nix zeggen dan is t ook nie goedquote:Op donderdag 28 april 2005 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
De cabaretiers hebben iig afgesproken om steeds te zeggen dat Jack voor geld gaat. Interessant gesprek tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |