Van Luyn en Wallis de Vries?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:01 schreef rubbereend het volgende:
aha de ex geliefden naast elkaar op een kruk
Van Luyn en Wallis de Vriesquote:Op donderdag 28 april 2005 23:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Van Luyn en Wallis de Vries?
Of Wallis de Vries en Waas?
Ja en Van Hanegem!quote:Op donderdag 28 april 2005 23:44 schreef BliksemSchigt het volgende:Van Muiswinkel met zijn typetjes als Van Raaij en Geesink blijft hoe dan ook fantastisch.
Van Raaijquote:Op donderdag 28 april 2005 23:46 schreef dolfg het volgende:
Wat is van Muijswinkel toch onnavolgbaar goed!!![]()
Ja inderdaad, ik vind het zo ook veel leuker dan bij Kopspijkers zelf. Het is veel spannender.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:46 schreef Wepeel2 het volgende:![]()
Nu ze spontaan dingen verzinnen is het eigenlijk leuker dan bij Kopspijkers. Beetje hit en miss, maar iig een beetje dezelfde losse sfeer als bij DWHN.
Inderdaad. Hij is de persoon die zich niet aan zijn afspraken houdt. Heel simpel. Als ik de VARA was zou ik hem ook niet zomaar laten gaan. Wat voor waarde heeft een contract dan nog.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het ís naief, Jack.
Hij zei ook al bij BvD dat 'ie geen miljonair is. Hij kan niet zonder werk.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:22 schreef dolfg het volgende:
Overigens gaat het grote geld bij Kopspijkers volgens mij naar de cabaretiers en niet naar de presentator.
Nee tuurlijk niet, maar de VARA doet aan zelfvernietiging momenteel... read my lips...quote:Op donderdag 28 april 2005 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat denkt Jack nou? Dat de Vara hem succes wenst en laat gaan. Er kijken bepaald niet weinig kijkers...
pciesss.. tuurlijk. Maar dan is het toch triest om het programma direct te stoppen en het gehel decor gewoon af te breken... dat is niet anders te verklaren dan pesterij / straf.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:06 schreef Ambrosius het volgende:
Ik kan allebei de kanten van het verhaal wel begrijpen.
Jack krijgt de kans van z'n leven, de Vara verliest hun best bekeken programma.
Genee kwam een contract verlenging van 3 jaar overheen met RTL en schijnt nu ook naar Tien te gaanquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:34 schreef APK het volgende:
Wat was dat 'Geneetje' trouwens
Heeft hij ook getekend bij De Mol en zich weer bedacht oid?
En RTL zegt 'okay, bye'quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:
Genee kwam een contract verlenging van 3 jaar overheen met RTL en schijnt nu ook naar Tien te gaan
nouja dat is dus nog niet helemaal openbaar hoe dat zit. Maar Genee schijnt onder zn principe overeenkomst uit te kunnen. Bij de Mol schijnt Genee 2 keer zoveel te kunnen gaan verdienen en hoofd sport te worden.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
En RTL zegt 'okay, bye'
De opmerking werd toch gemaakt in de context of Spijkerman eventueel terug zou gaan naar de VARA?
Het is ook wel een kuthoer die De Mol.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:44 schreef rubbereend het volgende:
nouja dat is dus nog niet helemaal openbaar hoe dat zit. Maar Genee schijnt onder zn principe overeenkomst uit te kunnen. Bij de Mol schijnt Genee 2 keer zoveel te kunnen gaan verdienen en hoofd sport te worden.
Achterlijk eigenlijk, dat de hele uitzending hier over ging.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:49 schreef rubbereend het volgende:de Mol is goed bezig
leuk om al die omroepen in paniek te zien
tis gewoon de actualiteit van de dag, heel t land heeft t erover.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
Achterlijk eigenlijk, dat de hele uitzending hier over ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |