Eindelijk, just me.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:12 schreef just me het volgende:
mijn parket is zooooooooo moooooooooooi geworden
![]()
[afbeelding]
Weet je dat echt niet ?quote:
Dat was ook het 1e waar ik aan dacht toen ik de foto zagquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Trouwens, is dat luikje in de vloer de toegang tot je speelkeldertje?
Nee, op het moment niet. Maar ik ben bang dat daarna weer een "oja-moment" volgt en ik doe graag mee aan flauwe grappenquote:
Je zou al iets moeten ruiken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, op het moment niet. Maar ik ben bang dat daarna weer een "oja-moment" volgt en ik doe graag mee aan flauwe grappen![]()
Vinger --> trekken --> scheetquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, op het moment niet. Maar ik ben bang dat daarna weer een "oja-moment" volgt en ik doe graag mee aan flauwe grappen![]()
quote:Een journalist van de Britse staatsomroep BBC moet gedacht hebben dat het wel interessant zou zijn om een exclusief interview te houden met reggaezanger Bob Marley. In een mail aan de Bob Marley Foundation werd verzocht of de rastafari een of twee dagen aanwezig kon zijn voor de opnames van een show rond Marley's hit 'No Woman, No Cry'.
In de mail werd benadrukt dat het programma alleen kon slagen met medewerking van de zanger zelf. Het schaamrood kleurde echter de kaken van de journalist toen hij te horen kreeg dat Marley al 24 jaar dood is. De reggaezanger overleed in 1981 op 36-jarige leeftijd aan kanker.
"Wij hadden geen idee dat er op deze planeet iemand rondliep die niet wist dat Bob Marley al jaren dood was", zei een woordvoerder van de Bob Marley Foundation. De BBC benadrukte dat de vergissing geen 1-aprilgrap was. "We schamen ons diep", liet een zegsman van de omroep weten.
Noca en Sand dacht ikquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:28 schreef superjoden het volgende:
mmm lastige keuze die bannersdoe maar die 2de. Door wie zijn ze eigenlijk ontworpen?
Allebei door Tong.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:28 schreef superjoden het volgende:
mmm lastige keuze die bannersdoe maar die 2de. Door wie zijn ze eigenlijk ontworpen?
Noca en Sandman.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:28 schreef superjoden het volgende:
moeilijke keuze in ieder geval maar er is knap werk afgeleverdquote:
Welk?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:37 schreef FrankyMcG het volgende:
Dat 410 verhaal zal overigens ook wel een 1 April gra zijn neem ik aan?
www.vak410.nlquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:38 schreef VoreG het volgende:
Welk?
quote:
Wat leuk je krijgt er nog een vismaaltijd bij ook.quote:
Nee hoor, t is echtquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:45 schreef Suijk het volgende:
Of je houdt ons voor de gek, of ze houden jou voor de gek, bloem.
Kotsend boven de plee hangen waarschijnlijk!quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Net Tagliatella a la Boezelaar voor mn huisgenoten gekookt en gegeten, nu maar es kijken wat ik de rest van de avond ga doen
1 april sgatquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:44 schreef Blumchen het volgende:Gewonnen
Ik ga woensdag naar Euro Disney toe, opening van de space mountain!!
En Tiesto komt draaien.. en we slapen ook daar, en.... alles is gratis
En mag 3 mensen mee nemen!!
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:46 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Kotsend boven de plee hangen waarschijnlijk!
Dan is dat wel leuk.quote:
Nee ik moest bellen als ik space of mountain in een nummer hoorde.. ik was eigenlijk te laat, maar had wel een leuk gesprek met die gast aan de telefoon.. en vandaag belde ze terug.. en t was kop of muntquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan is dat wel leuk.![]()
Wat moest je doen? Raden hoeveel veters een schoen heeft?
En bij wie/wat was dat?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:53 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nee ik moest bellen als ik space of mountain in een nummer hoorde.. ik was eigenlijk te laat, maar had wel een leuk gesprek met die gast aan de telefoon.. en vandaag belde ze terug.. en t was kop of munten nu heb ik gewonnen
![]()
Hoezo kostuum?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:49 schreef superjoden het volgende:
Wat een kostuum had Kylie btw aan joh bij haar optreden in Ahoy
Verdomme, gemist. Zijn de awards dan al begonnenquote:
Zal je zien dat ze popquiz a go go vervangen door een ingelast journaalquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zometeen weer extra nieuws op ned2 en een nieuwe statement van het vaticaan.
His condition has worsened.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:00 schreef Dos37 het volgende:
Zo de paus is dood
volgens mij zeiden ze op CNN net
Gelukkig! Weer een Moslim minder....quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:00 schreef Dos37 het volgende:
Zo de paus is dood
Sorry maar er kwam hier iemand naar boven heen sprinten schreeuwen dat ie dood wasquote:
Ga naar buiten.quote:
wat was daar ook alweer het internetadres van ?quote:
Idd wel mooi dat ie z'n as over het Ijsselmeer uitgestrooid wil hebben.quote:
http://webmessenger.msn.comquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:30 schreef superjoden het volgende:
[..]
wat was daar ook alweer het internetadres van ?
Nou, met name Suijk en Bos slagen er regelmatig in mij te kloppen hoor. Alleen niet als jij er bij bent.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:44 schreef Eilanden het volgende:
Als jij meedoet, dan zakt bij de rest al de moed in de schoenen
dank jequote:
Toch goed dat ik je naar zo'n hoog niveau tilquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, met name Suijk en Bos slagen er regelmatig in mij te kloppen hoor. Alleen niet als jij er bij bent.
Ik ben je ook zeer erkentelijk!quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Toch goed dat ik je naar zo'n hoog niveau til
In welk programma zit Tong?
Publiek dus.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:38 schreef tong80 het volgende:
Ik was vanmiddag bij de opnamen van het programma Popquiz à go go.
Er werden vragen gesteld aan het publiek over hun favoriete plaat ooit.
Ik mocht ook m'n voorkeur kenbaar maken.
En volgens de programmamakers kom ik zeker in de uitzending.
Ik laat het aan jullie over om vrijdag te raden wie Tong is
Popquiz à go go, 19.50 uur, Ned-3
Wel kijken want ik zit er echt in.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:02 schreef Dos37 het volgende:
ik neem het wel op.
begrijpelijk ik ga wel ff kijkenquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:00 schreef tong80 het volgende:
Ik ben in het zwart en ik zeg niet of ik in het publiek zit of één van de deelnemers ben.
Ik heb wel altijd m''n haar achterover.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:44 schreef Blumchen het volgende:Gewonnen
Ik ga woensdag naar Euro Disney toe, opening van de space mountain!!
En Tiesto komt draaien.. en we slapen ook daar, en.... alles is gratis
En mag 3 mensen mee nemen!!
Wat lul je nou ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Tongs grap van vorig jaar was beter, vond ik.
Vandaag schooltelevisie over baby's... Toepasselijk voor Againzender!
Kijk dan manquote:
niet grappigquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Superjoden, telefoon voor je net. Of je terug wil bellen. 020-5233400, vragen naar De Leeuw.
Mooi goed werk van spartaquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:13 schreef superjoden het volgende:
lekker zeg .... snap er geen reet meer vanSparta op 1-0 in ieder geval
Gelukkig heb ik Friends daarvoor niet aan de kant gezetquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:21 schreef superjoden het volgende:
SJ sluit zichzelf op, computer uit , tv uit. Zo nu geen geintjes meer
Ach ja het was voor mij wel duidelijk dat het een 1 april grap was. Je had al uit de Hools van woensdag kunnen halen, dat het een 1 april grap zou kunnen zijn.quote:
Je plant toch geen grap twee dagen van te voren!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:20 schreef methodmich het volgende:
Een ban eisen omdat je niet naar de datum hebt gekeken is hetzelfde als nu op Balkenende zeuren terwijl je niet of LPF hebt gestemd.
Toen was ik er nietquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja het was voor mij wel duidelijk dat het een 1 april grap was. Je had al uit de Hools van woensdag kunnen halen, dat het een 1 april grap zou kunnen zijn.
Maar toch was het wel leuk om eens een keer naar dat programma te kijken
Dan ken je tong niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je plant toch geen grap twee dagen van te voren!
Ja, alleen weet ik niet wie Knut is, is dat erg?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:25 schreef methodmich het volgende:
Wisten jullie al dat Knut jarig is vandaag?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:25 schreef methodmich het volgende:
Dat weet niemand, maar ja, dat komt steeds in beeld, tussen alle bans en lege berichten door.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, alleen weet ik niet wie Knut is, is dat erg?
eenSCH isquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:26 schreef methodmich het volgende:
Het zijn wel dit soort dingen die van tong een legendarische FOK-ker maken. Of een FOK-legende, zoals mijn vriendin altijd zegt.
Je praat met je vriendin over Fok!?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:26 schreef methodmich het volgende:
Het zijn wel dit soort dingen die van tong een legendarische FOK-ker maken. Of een FOK-legende, zoals mijn vriendin altijd zegt.
Nee, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:25 schreef methodmich het volgende:
Ehmm, neequote:Op vrijdag 1 april 2005 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je dat 'grapje' nog niet bij een van de posts gehad?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:30 schreef Dos37 het volgende:
kwam net trouwens ook nog een triest topic tegen in KLB
Kots hier op de KNJB
Ned 1 meld het nou ook maar nog niet officieelquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens de Italianen is de Paus dood.
Cool hoor eendjequote:Op vrijdag 1 april 2005 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]die prijs voor Euro Disney is dus ook nog eens gewoon voor het optreden van Tiesto, me is jaloers
gelukkig ga ik binnenkort ook naar Tiesto toe
Dankje wel zie ik Siebquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:04 schreef Bluezz het volgende:
Nu bij paul de leeuw :
Iemand uit Eindhoven zoekt mensen voor een homo-voetbalelftal
quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik lees het nu pas, Blumchen
feli, leuke prijs
jeejquote:Hoi Melanie,
Hartstikke gefeliciteerd! Jij hebt de hoofdprijs gewonnen in de Space Mountain week bij Radio Veronica!
A.s. woensdagochtend 6 april vertrek je samen met Mario de Pizzaman en 3 vrienden per Thalys naar Disneyland Resort Parijs. Op donderdag 7 april gaan jullie weer retour.
Er zijn een aantal zaken die we maandag even doorspreken per telefoon. Ik zal je dan even bellen.
Zou je er dan voor kunnen zorgen dat je de namen en gegevens van de mensen hebt die meegaan?
Ik spreek je maandag!
Met vriendelijke groet,
Juri Verstappen
Radio Veronica
Niet gillen hè!quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:20 schreef Blumchen het volgende:
Ja das ook een Dj van de radioWel lache dat tie mee gaat.. We zijn in de middag live te horen als we in de Space mountain gaan
Dat is wel leuk. Jammer dat ik waarschijnlijk niet kan luisteren. Ik verwacht niet dat ze op het werk radio Veronica aan hebben staan.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:20 schreef Blumchen het volgende:
Ja das ook een Dj van de radioWel lache dat tie mee gaat.. We zijn in de middag live te horen als we in de Space mountain gaan
k denk dat ze nog tegen hem staan te roepenquote:
Denk ut ook niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nou, herr Paus gaat dit topic toch echt niet overleven denk ik
nou zeg nooit nooitquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nou, herr Paus gaat dit topic toch echt niet overleven denk ik
Dat zei ik vanavond ook al alhoewel ik niet denk dat die hier nog weer uitkomtquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:47 schreef rubbereend het volgende:
ik sta nergens meer van te kijken bij deze paus, tis al een wonder dat hij 2005 heeft gehaald
Die wedstrijd wil je inderdaad zo snel mogelijk vergeten. Gebeurd niet al te vaak dat 1 speler 2 keer een eigen doelpunt maakt in een wedstrijd. Niet leuk voor zo'n speler.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:48 schreef Noca het volgende:
Haha!
GO AHEAD EAGLES 2 HAARLEM 1
Moharram (41/ed, 87/ed) Katipana (23)
Dan voel je je lullig
Ben je ook geen goede fotoshopper?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:53 schreef rubbereend het volgende:
nou Tong ik geef het op ik kan Dione echt nergens vinden op een foto waar ze sportief bezig is
doed me denken aan touzani dit seizoenquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:48 schreef Noca het volgende:
Haha!
GO AHEAD EAGLES 2 HAARLEM 1
Moharram (41/ed, 87/ed) Katipana (23)
Dan voel je je lullig
helaas anders had ik wel toevallig ergens een plaatje gevondenquote:
Nee, een Jasper is heel anders dan een Tongquote:
Elizequote:Op vrijdag 1 april 2005 20:30 schreef rubbereend het volgende:
speciaal voor sandman is nu ELize aan het zingen bij de TMF awards
Ze zitten vast TMF-awards te kijkenquote:
Inderdaad die troep hadden ze nooit moeten uitvinden. Zo verslavend en je merkt nauwelijks dat er alcohol in zit.quote:
Ja aghquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad die troep hadden ze nooit moeten uitvinden. Zo verslavend en je merkt nauwelijks dat er alcohol in zit.
Ik vind dat je dat iets eerder merkt. Zo'n Breezer smaakt gewoon naar limonade en zo drinkt het ook weg.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja agh
Bier merk je het ook niet maar daar kom je wel snel achter![]()
Mensen die gedronken hebben zeggen altijd verstandige dingenquote:
Ja precies alleen die zie je wel vakerquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:43 schreef rubbereend het volgende:
Sandman ziet veel van deze meisjes: B®3Ez@H Saajts #14
geweldig he, k volg t met veel plezierquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:44 schreef Suijk het volgende:
Wat een topic Rubbereend.
Je zou je zus maar opeens zien opduiken in zo'n topic...
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geweldig he, k volg t met veel plezier
Voor je het weet heb je er 3 achtermekaar binnen omdat je zo'n dorst hebtquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat iets eerder merkt. Zo'n Breezer smaakt gewoon naar limonade en zo drinkt het ook weg.
Maar Bier en Breezer zijn alletwee alcoholische dranken, die je alletwee met mate moet drinken.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:52 schreef Suijk het volgende:
Hij had toch als journalistieke specialiteit Religie ofzo?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hebt een beter geheugen dan dat je verstand van voetbal hebt![]()
![]()
PauSCH Japie de 1equote:Op vrijdag 1 april 2005 22:51 schreef rubbereend het volgende:
hoezo moet SCH de nieuwe paus worden?
als al die jurken achter slot en grendel gaan om ff later een vuurtje aan te steken..... bedoel je dat?quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:52 schreef SCH het volgende:
Ik zou dolgraag naar Rome willen maar de kro heeft de heilige vader ingepikt.
Het wordt trouwens pas over 2 weken echt leuk.
Idd. Da's echt spannend, net een bevalling.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als al die jurken achter slot en grendel gaan om ff later een vuurtje aan te steken..... bedoel je dat?
Die jurk zal je prima staan.quote:
Papen zijn gek op Japen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:56 schreef VoreG het volgende:
Ik weet niet maar had de kerk niet iets tegen Jaapen?
Goed boekquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:01 schreef Suijk het volgende:
Ik las trouwens pas over die hele procedure, toen ik 'Angels and Demons' had gelezen.
Ik kan me de vorige 2x nog herinneren bij de voorgangers van deze paus.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:01 schreef Suijk het volgende:
Ik las trouwens pas over die hele procedure, toen ik 'Angels and Demons' had gelezen.
Tijdje geleequote:Op vrijdag 1 april 2005 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan me de vorige 2x nog herinneren bij de voorgangers van deze paus.![]()
Degene hiervoor was het maar kort he? Ik was nog niet geboren toen deze paus paus werd.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet je er wel bij zeggen dat die ene binnen een jaar al doodgingquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Die lag er ook wel erg dik bovenop, maar des te leuker dat ons Sandmannetje er in getuind is.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:04 schreef SCH het volgende:
Da Sandman is met open ogen in mijn april grap getuind!!!
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/13047
Precies, die poppenkast 2x vlak achter elkaar en maar wachten op witte rook.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:05 schreef SCH het volgende:
Dan moet je er wel bij zeggen dat die ene binnen een jaar al doodging![]()
Hij is leukquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:04 schreef SCH het volgende:
Da Sandman is met open ogen in mijn april grap getuind!!!
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/13047
ja dit word mijn eerste keer dat zo'n kerel dood gaatquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:01 schreef Suijk het volgende:
Ik kan het me ook nog erg goed herinneren, het heeft wel iets van het songfestival.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, die poppenkast 2x vlak achter elkaar en maar wachten op witte rook.
Ja, hun doelgroep is ook hetzelfde: de homo's zijn er gek op.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:11 schreef SCH het volgende:
Ik kan het me ook nog erg goed herinneren, het heeft wel iets van het songfestival.
And the 12 points go toquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kan het me ook nog erg goed herinneren, het heeft wel iets van het songfestival.
italie of zuid amerikaquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:13 schreef Suijk het volgende:
Uit welk land komt trouwens de favoriet voor de volgende Paus?
Er wordt al heel lang over gespeculeerd. Zal het een wat progressievere paus worden, of eindelijk eens een Afrikaanse zwarte paus. Maar het ligt het meest voor de hand dat de nieuwe paus uit Italie komt.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:13 schreef Suijk het volgende:
daar houden mannen in jurken ookal vanquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Jochem Meyer gezien?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:13 schreef Suijk het volgende:
dat zie ik dus nooit gebeuren, k denk een Italiaan om daarna over een jaar of 10 a 15 iemand uit Afrika of Zuid Amerika te kunnen kiezenquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Er wordt al heel lang over gespeculeerd. Zal het een wat progressievere paus worden, of eindelijk eens een Afrikaanse zwarte paus. Maar het ligt het meest voor de hand dat de nieuwe paus uit Italie komt.
Er is wel een rijtje met favorieten maar het leuke is dat de verkiezing echt nogal onvoorspelbaar is door de manier waarop de paus wordt gekozen. Dus het zou zomaar Danneels uit Belgie kunnen worden wat een zegen voor de mensheid zou zijn.
quote:
Ja, daarom wordt er ook verwacht dat er een conservatieve nieuwe paus gekozen wordt. Danneels hoort zeker bij de progressieve stroming, itt Simonis.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:18 schreef Suijk het volgende:
Is die Danneels dan wat progressiever?
En deze paus heeft toch juist veel conservatieve kardinalen aangesteld enzo?
Dat zou leuk zijn maar zo gaat het niet omdat die stemmingen echt geheim en van dat moment zijn. Al die kardinalen kunnen in verschillende stemronden stemmen. Er zit geen gezamenlijke strategie achter.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zie ik dus nooit gebeuren, k denk een Italiaan om daarna over een jaar of 10 a 15 iemand uit Afrika of Zuid Amerika te kunnen kiezen
da's wel heel naief, al jaren hebben die heren het er bij diverse ontmoetingen over wie ze wel en niet zien zitten. Er zijn echt allang kliekjes ontstaan die achter een bepaalde kandidaat staan.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn maar zo gaat het niet omdat die stemmingen echt geheim en van dat moment zijn. Al die kardinalen kunnen in verschillende stemronden stemmen. Er zit geen gezamenlijke strategie achter.
Zoals in Angels & Demonsquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's wel heel naief, al jaren hebben die heren het er bij diverse ontmoetingen over wie ze wel en niet zien zitten. Er zijn echt allang kliekjes ontstaan die achter een bepaalde kandidaat staan.
ken k niequote:
Tuurlijk, er wordt wel wat afgesmiespeld onder die jurken maar het is niet echt mogelijk om de stemming helemaal te bepalen, daar zijn het er ook te veel voor. En iedereen is kandidaat.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's wel heel naief, al jaren hebben die heren het er bij diverse ontmoetingen over wie ze wel en niet zien zitten. Er zijn echt allang kliekjes ontstaan die achter een bepaalde kandidaat staan.
als je na de eerste ronde één kandidaat hebt die een aardig aantal jurken achter zich heeft wordt zo iemand automatisch in de aandacht geplaatst. Ik denk dat er al vrij snel een aantal kandidaten overblijven die veel stemmen krijgen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk, er wordt wel wat afgesmiespeld onder die jurken maar het is niet echt mogelijk om de stemming helemaal te bepalen, daar zijn het er ook te veel voor. En iedereen is kandidaat.
Wordt Axel de nieuwe paus? Soort van reincarnatiequote:Op vrijdag 1 april 2005 23:28 schreef Againzender het volgende:
Ligt de paus weer op sterven? Ik mis kennelijk niets dus.....
Daarom zijn er ook wel wat favorieten maar het ligt niet echt vast. De keuze voor Wojtyla was ook een verrassing.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je na de eerste ronde één kandidaat hebt die een aardig aantal jurken achter zich heeft wordt zo iemand automatisch in de aandacht geplaatst. Ik denk dat er al vrij snel een aantal kandidaten overblijven die veel stemmen krijgen.
huh wat voor een berichtenquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:30 schreef rubbereend het volgende:
k blijf me trouwens mateloos ergeren aan die achtelijke berichten als je gepost hebt, god wat is het iritant dat je niet terug komt in het topic.
klopt maar t zal intern doord e jurken al wel bekokstoofd zijnquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook wel wat favorieten maar het ligt niet echt vast. De keuze voor Wojtyla was ook een verrassing.
zoiets:quote:
Geen last van, je kan dat gewoon uitzetten in je optiesquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoiets:
Je bericht was leeg. Ga terug en voer je reactie alsnog in.
en:
Deze functie is voor onderhoudsdoeleinden uitgeschakeld.
grapje van Fok
ros er anders een topic over los in feedbackquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoiets:
Je bericht was leeg. Ga terug en voer je reactie alsnog in.
en:
Deze functie is voor onderhoudsdoeleinden uitgeschakeld.
grapje van Fok
quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn: Ja
Tjah dronken worden ze niet zonder breezerquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog niet denderend, vandaar dat ik effe ken fokken
Erg leuk.quote:
Idd..Noca is laatst geweest, maar er was geen kaartje meer voor mijquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg leuk.
Helaas zijn al zijn voorstellingen steeds maar uitverkocht. Zou er graag een keer naar toe willen.
ja dat hoorde ik ookquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg leuk.
Helaas zijn al zijn voorstellingen steeds maar uitverkocht. Zou er graag een keer naar toe willen.
En SCH, volgens de Vaticaan-deskundigen op de TV gaat de keuze voor een volgende paus tussen een Italiaan of een Zuid-Amerikaan.
Was idd erg leuk golfer! Mijn zus had een kaart over en ik mocht mee, anders was ik ook nooit aan een kaart gekomen!quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Idd..Noca is laatst geweest, maar er was geen kaartje meer voor mij![]()
Ja dat ookquote:
ook lang genoeg tochquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:03 schreef rubbereend het volgende:
fijn hebben we welgeteld 13 minuten van t optreden van tiesto in Rotterdan gezien
Ja, stom!quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:03 schreef rubbereend het volgende:
fijn hebben we welgeteld 13 minuten van t optreden van tiesto in Rotterdan gezien
doe wel voorzichtig hequote:Op zaterdag 2 april 2005 00:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, stom!
* clauwheee met Nocaatje mee gaat![]()
toen was ze toch 10 ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:31 schreef rubbereend het volgende:
die Elize is echt een stuk lekker dan toen ze over tieten zong
Dankjequote:Op zaterdag 2 april 2005 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Toen maakte de tekst nog wat goed Eend? En een H##ne#en voor Appelsientje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |