His condition has worsened.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:00 schreef Dos37 het volgende:
Zo de paus is dood
volgens mij zeiden ze op CNN net
Gelukkig! Weer een Moslim minder....quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:00 schreef Dos37 het volgende:
Zo de paus is dood
Sorry maar er kwam hier iemand naar boven heen sprinten schreeuwen dat ie dood wasquote:
Ga naar buiten.quote:
wat was daar ook alweer het internetadres van ?quote:
Idd wel mooi dat ie z'n as over het Ijsselmeer uitgestrooid wil hebben.quote:
http://webmessenger.msn.comquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:30 schreef superjoden het volgende:
[..]
wat was daar ook alweer het internetadres van ?
Nou, met name Suijk en Bos slagen er regelmatig in mij te kloppen hoor. Alleen niet als jij er bij bent.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:44 schreef Eilanden het volgende:
Als jij meedoet, dan zakt bij de rest al de moed in de schoenen
dank jequote:
Toch goed dat ik je naar zo'n hoog niveau tilquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, met name Suijk en Bos slagen er regelmatig in mij te kloppen hoor. Alleen niet als jij er bij bent.
Ik ben je ook zeer erkentelijk!quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Toch goed dat ik je naar zo'n hoog niveau til
In welk programma zit Tong?
Publiek dus.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:38 schreef tong80 het volgende:
Ik was vanmiddag bij de opnamen van het programma Popquiz à go go.
Er werden vragen gesteld aan het publiek over hun favoriete plaat ooit.
Ik mocht ook m'n voorkeur kenbaar maken.
En volgens de programmamakers kom ik zeker in de uitzending.
Ik laat het aan jullie over om vrijdag te raden wie Tong is
Popquiz à go go, 19.50 uur, Ned-3
Wel kijken want ik zit er echt in.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:02 schreef Dos37 het volgende:
ik neem het wel op.
begrijpelijk ik ga wel ff kijkenquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:00 schreef tong80 het volgende:
Ik ben in het zwart en ik zeg niet of ik in het publiek zit of één van de deelnemers ben.
Ik heb wel altijd m''n haar achterover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |