Erg leuk.quote:
Idd..Noca is laatst geweest, maar er was geen kaartje meer voor mijquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg leuk.
Helaas zijn al zijn voorstellingen steeds maar uitverkocht. Zou er graag een keer naar toe willen.
ja dat hoorde ik ookquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg leuk.
Helaas zijn al zijn voorstellingen steeds maar uitverkocht. Zou er graag een keer naar toe willen.
En SCH, volgens de Vaticaan-deskundigen op de TV gaat de keuze voor een volgende paus tussen een Italiaan of een Zuid-Amerikaan.
Was idd erg leuk golfer! Mijn zus had een kaart over en ik mocht mee, anders was ik ook nooit aan een kaart gekomen!quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Idd..Noca is laatst geweest, maar er was geen kaartje meer voor mij![]()
Ja dat ookquote:
ook lang genoeg tochquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:03 schreef rubbereend het volgende:
fijn hebben we welgeteld 13 minuten van t optreden van tiesto in Rotterdan gezien
Ja, stom!quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:03 schreef rubbereend het volgende:
fijn hebben we welgeteld 13 minuten van t optreden van tiesto in Rotterdan gezien
doe wel voorzichtig hequote:Op zaterdag 2 april 2005 00:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, stom!
* clauwheee met Nocaatje mee gaat![]()
toen was ze toch 10 ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:31 schreef rubbereend het volgende:
die Elize is echt een stuk lekker dan toen ze over tieten zong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |