Wordt Axel de nieuwe paus? Soort van reincarnatiequote:Op vrijdag 1 april 2005 23:28 schreef Againzender het volgende:
Ligt de paus weer op sterven? Ik mis kennelijk niets dus.....
Daarom zijn er ook wel wat favorieten maar het ligt niet echt vast. De keuze voor Wojtyla was ook een verrassing.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je na de eerste ronde één kandidaat hebt die een aardig aantal jurken achter zich heeft wordt zo iemand automatisch in de aandacht geplaatst. Ik denk dat er al vrij snel een aantal kandidaten overblijven die veel stemmen krijgen.
huh wat voor een berichtenquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:30 schreef rubbereend het volgende:
k blijf me trouwens mateloos ergeren aan die achtelijke berichten als je gepost hebt, god wat is het iritant dat je niet terug komt in het topic.
klopt maar t zal intern doord e jurken al wel bekokstoofd zijnquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook wel wat favorieten maar het ligt niet echt vast. De keuze voor Wojtyla was ook een verrassing.
zoiets:quote:
Geen last van, je kan dat gewoon uitzetten in je optiesquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoiets:
Je bericht was leeg. Ga terug en voer je reactie alsnog in.
en:
Deze functie is voor onderhoudsdoeleinden uitgeschakeld.
grapje van Fok
ros er anders een topic over los in feedbackquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoiets:
Je bericht was leeg. Ga terug en voer je reactie alsnog in.
en:
Deze functie is voor onderhoudsdoeleinden uitgeschakeld.
grapje van Fok
quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn: Ja
Tjah dronken worden ze niet zonder breezerquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog niet denderend, vandaar dat ik effe ken fokken
Erg leuk.quote:
Idd..Noca is laatst geweest, maar er was geen kaartje meer voor mijquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg leuk.
Helaas zijn al zijn voorstellingen steeds maar uitverkocht. Zou er graag een keer naar toe willen.
ja dat hoorde ik ookquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg leuk.
Helaas zijn al zijn voorstellingen steeds maar uitverkocht. Zou er graag een keer naar toe willen.
En SCH, volgens de Vaticaan-deskundigen op de TV gaat de keuze voor een volgende paus tussen een Italiaan of een Zuid-Amerikaan.
Was idd erg leuk golfer! Mijn zus had een kaart over en ik mocht mee, anders was ik ook nooit aan een kaart gekomen!quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Idd..Noca is laatst geweest, maar er was geen kaartje meer voor mij![]()
Ja dat ookquote:
ook lang genoeg tochquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:03 schreef rubbereend het volgende:
fijn hebben we welgeteld 13 minuten van t optreden van tiesto in Rotterdan gezien
Ja, stom!quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:03 schreef rubbereend het volgende:
fijn hebben we welgeteld 13 minuten van t optreden van tiesto in Rotterdan gezien
doe wel voorzichtig hequote:Op zaterdag 2 april 2005 00:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, stom!
* clauwheee met Nocaatje mee gaat![]()
toen was ze toch 10 ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:31 schreef rubbereend het volgende:
die Elize is echt een stuk lekker dan toen ze over tieten zong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |