Dat zou leuk zijn maar zo gaat het niet omdat die stemmingen echt geheim en van dat moment zijn. Al die kardinalen kunnen in verschillende stemronden stemmen. Er zit geen gezamenlijke strategie achter.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zie ik dus nooit gebeuren, k denk een Italiaan om daarna over een jaar of 10 a 15 iemand uit Afrika of Zuid Amerika te kunnen kiezen
da's wel heel naief, al jaren hebben die heren het er bij diverse ontmoetingen over wie ze wel en niet zien zitten. Er zijn echt allang kliekjes ontstaan die achter een bepaalde kandidaat staan.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn maar zo gaat het niet omdat die stemmingen echt geheim en van dat moment zijn. Al die kardinalen kunnen in verschillende stemronden stemmen. Er zit geen gezamenlijke strategie achter.
Zoals in Angels & Demonsquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's wel heel naief, al jaren hebben die heren het er bij diverse ontmoetingen over wie ze wel en niet zien zitten. Er zijn echt allang kliekjes ontstaan die achter een bepaalde kandidaat staan.
ken k niequote:
Tuurlijk, er wordt wel wat afgesmiespeld onder die jurken maar het is niet echt mogelijk om de stemming helemaal te bepalen, daar zijn het er ook te veel voor. En iedereen is kandidaat.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's wel heel naief, al jaren hebben die heren het er bij diverse ontmoetingen over wie ze wel en niet zien zitten. Er zijn echt allang kliekjes ontstaan die achter een bepaalde kandidaat staan.
als je na de eerste ronde één kandidaat hebt die een aardig aantal jurken achter zich heeft wordt zo iemand automatisch in de aandacht geplaatst. Ik denk dat er al vrij snel een aantal kandidaten overblijven die veel stemmen krijgen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk, er wordt wel wat afgesmiespeld onder die jurken maar het is niet echt mogelijk om de stemming helemaal te bepalen, daar zijn het er ook te veel voor. En iedereen is kandidaat.
Wordt Axel de nieuwe paus? Soort van reincarnatiequote:Op vrijdag 1 april 2005 23:28 schreef Againzender het volgende:
Ligt de paus weer op sterven? Ik mis kennelijk niets dus.....
Daarom zijn er ook wel wat favorieten maar het ligt niet echt vast. De keuze voor Wojtyla was ook een verrassing.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je na de eerste ronde één kandidaat hebt die een aardig aantal jurken achter zich heeft wordt zo iemand automatisch in de aandacht geplaatst. Ik denk dat er al vrij snel een aantal kandidaten overblijven die veel stemmen krijgen.
huh wat voor een berichtenquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:30 schreef rubbereend het volgende:
k blijf me trouwens mateloos ergeren aan die achtelijke berichten als je gepost hebt, god wat is het iritant dat je niet terug komt in het topic.
klopt maar t zal intern doord e jurken al wel bekokstoofd zijnquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook wel wat favorieten maar het ligt niet echt vast. De keuze voor Wojtyla was ook een verrassing.
zoiets:quote:
Geen last van, je kan dat gewoon uitzetten in je optiesquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoiets:
Je bericht was leeg. Ga terug en voer je reactie alsnog in.
en:
Deze functie is voor onderhoudsdoeleinden uitgeschakeld.
grapje van Fok
ros er anders een topic over los in feedbackquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoiets:
Je bericht was leeg. Ga terug en voer je reactie alsnog in.
en:
Deze functie is voor onderhoudsdoeleinden uitgeschakeld.
grapje van Fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |