Ned 1 meld het nou ook maar nog niet officieelquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens de Italianen is de Paus dood.
Cool hoor eendjequote:Op vrijdag 1 april 2005 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]die prijs voor Euro Disney is dus ook nog eens gewoon voor het optreden van Tiesto, me is jaloers
gelukkig ga ik binnenkort ook naar Tiesto toe
Dankje wel zie ik Siebquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:04 schreef Bluezz het volgende:
Nu bij paul de leeuw :
Iemand uit Eindhoven zoekt mensen voor een homo-voetbalelftal
quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik lees het nu pas, Blumchen
feli, leuke prijs
jeejquote:Hoi Melanie,
Hartstikke gefeliciteerd! Jij hebt de hoofdprijs gewonnen in de Space Mountain week bij Radio Veronica!
A.s. woensdagochtend 6 april vertrek je samen met Mario de Pizzaman en 3 vrienden per Thalys naar Disneyland Resort Parijs. Op donderdag 7 april gaan jullie weer retour.
Er zijn een aantal zaken die we maandag even doorspreken per telefoon. Ik zal je dan even bellen.
Zou je er dan voor kunnen zorgen dat je de namen en gegevens van de mensen hebt die meegaan?
Ik spreek je maandag!
Met vriendelijke groet,
Juri Verstappen
Radio Veronica
Niet gillen hè!quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:20 schreef Blumchen het volgende:
Ja das ook een Dj van de radioWel lache dat tie mee gaat.. We zijn in de middag live te horen als we in de Space mountain gaan
Dat is wel leuk. Jammer dat ik waarschijnlijk niet kan luisteren. Ik verwacht niet dat ze op het werk radio Veronica aan hebben staan.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:20 schreef Blumchen het volgende:
Ja das ook een Dj van de radioWel lache dat tie mee gaat.. We zijn in de middag live te horen als we in de Space mountain gaan
k denk dat ze nog tegen hem staan te roepenquote:
Denk ut ook niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nou, herr Paus gaat dit topic toch echt niet overleven denk ik
nou zeg nooit nooitquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nou, herr Paus gaat dit topic toch echt niet overleven denk ik
Dat zei ik vanavond ook al alhoewel ik niet denk dat die hier nog weer uitkomtquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:47 schreef rubbereend het volgende:
ik sta nergens meer van te kijken bij deze paus, tis al een wonder dat hij 2005 heeft gehaald
Die wedstrijd wil je inderdaad zo snel mogelijk vergeten. Gebeurd niet al te vaak dat 1 speler 2 keer een eigen doelpunt maakt in een wedstrijd. Niet leuk voor zo'n speler.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:48 schreef Noca het volgende:
Haha!
GO AHEAD EAGLES 2 HAARLEM 1
Moharram (41/ed, 87/ed) Katipana (23)
Dan voel je je lullig
Ben je ook geen goede fotoshopper?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:53 schreef rubbereend het volgende:
nou Tong ik geef het op ik kan Dione echt nergens vinden op een foto waar ze sportief bezig is
doed me denken aan touzani dit seizoenquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:48 schreef Noca het volgende:
Haha!
GO AHEAD EAGLES 2 HAARLEM 1
Moharram (41/ed, 87/ed) Katipana (23)
Dan voel je je lullig
helaas anders had ik wel toevallig ergens een plaatje gevondenquote:
Nee, een Jasper is heel anders dan een Tongquote:
Elizequote:Op vrijdag 1 april 2005 20:30 schreef rubbereend het volgende:
speciaal voor sandman is nu ELize aan het zingen bij de TMF awards
Ze zitten vast TMF-awards te kijkenquote:
Inderdaad die troep hadden ze nooit moeten uitvinden. Zo verslavend en je merkt nauwelijks dat er alcohol in zit.quote:
Ja aghquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad die troep hadden ze nooit moeten uitvinden. Zo verslavend en je merkt nauwelijks dat er alcohol in zit.
Ik vind dat je dat iets eerder merkt. Zo'n Breezer smaakt gewoon naar limonade en zo drinkt het ook weg.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja agh
Bier merk je het ook niet maar daar kom je wel snel achter![]()
Mensen die gedronken hebben zeggen altijd verstandige dingenquote:
Ja precies alleen die zie je wel vakerquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:43 schreef rubbereend het volgende:
Sandman ziet veel van deze meisjes: B®3Ez@H Saajts #14
geweldig he, k volg t met veel plezierquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:44 schreef Suijk het volgende:
Wat een topic Rubbereend.
Je zou je zus maar opeens zien opduiken in zo'n topic...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |