Je praat met je vriendin over Fok!?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:26 schreef methodmich het volgende:
Het zijn wel dit soort dingen die van tong een legendarische FOK-ker maken. Of een FOK-legende, zoals mijn vriendin altijd zegt.
Nee, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:25 schreef methodmich het volgende:
Wisten jullie al dat Knut jarig is vandaag?
Ehmm, neequote:Op vrijdag 1 april 2005 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je dat 'grapje' nog niet bij een van de posts gehad?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:30 schreef Dos37 het volgende:
kwam net trouwens ook nog een triest topic tegen in KLB
Kots hier op de KNJB
Ned 1 meld het nou ook maar nog niet officieelquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens de Italianen is de Paus dood.
Cool hoor eendjequote:Op vrijdag 1 april 2005 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]die prijs voor Euro Disney is dus ook nog eens gewoon voor het optreden van Tiesto, me is jaloers
gelukkig ga ik binnenkort ook naar Tiesto toe
Dankje wel zie ik Siebquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:04 schreef Bluezz het volgende:
Nu bij paul de leeuw :
Iemand uit Eindhoven zoekt mensen voor een homo-voetbalelftal
quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik lees het nu pas, Blumchen
feli, leuke prijs
jeejquote:Hoi Melanie,
Hartstikke gefeliciteerd! Jij hebt de hoofdprijs gewonnen in de Space Mountain week bij Radio Veronica!
A.s. woensdagochtend 6 april vertrek je samen met Mario de Pizzaman en 3 vrienden per Thalys naar Disneyland Resort Parijs. Op donderdag 7 april gaan jullie weer retour.
Er zijn een aantal zaken die we maandag even doorspreken per telefoon. Ik zal je dan even bellen.
Zou je er dan voor kunnen zorgen dat je de namen en gegevens van de mensen hebt die meegaan?
Ik spreek je maandag!
Met vriendelijke groet,
Juri Verstappen
Radio Veronica
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |