Wist niet dat ze een bond hadden en dan zal het wel joodse zijn ipv joden bond.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:40 schreef Moreno het volgende:
KNJB = Koninklijke Nederlandse Joden Bond
quote:
Dat van Jansen was dus echt wel een schorsingquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:18 schreef Bomber het volgende:
Den Bosch uit, altijd lastig!![]()
Maar ff serieus, voor Feyenoord maakt het geen reet uit, die kunnen makkelijk winnen van DB met een C-elftal, dus dan hebben die gasten die normaal spelen een weekje rust. Niet zo zeuren.
Ik vind het erger dat de KNVB te veel aan klasse justitie doet, kijk bijvoorbeeld maar naar Theo Jansen van Vitesse, daarbij werd die duw (of hoe je het wil noemen) aan Ramzi overal in slomotion herhaald en kreeg dus een vooronderzoek. In diezelfde week trapte v/d Vaart tegen het hoofd van Vogel (?) aan die nergens herhaald is en ook geen vooronderzoek krijgt, terwijl die erger was dan die overtreding van Jansen, en zo zijn er meer van die dingen.
Logisch als je als scheids zo'n domme beslissing maaktquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:34 schreef Bomber het volgende:
Het ondermijnt het oordeel van de scheidrechters, die dan niet serieus worden genomen.
Wat heeft die nou weer gedaan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:34 schreef Bomber het volgende:
Dat van Jansen was ook een schorsing, dat was duidelijk, maar waarom kreeg v/d Vaart dan niks?
Vooral de 2de keer met dat bloed was echt absoluut niets.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:34 schreef Bomber het volgende:
Dat geval met Majstorovic was gewoon onfortuinlijk kan gebeuren eigenlijk, op beelden was niet echt te zien dat ie Drent bewust raakte.
Neu ik heb niks tegen Ajax eigenlijk. Ajax is een grote club en dan lijkt het of ze met alles wegkomen, wat soms zo is, maar ook PSV heeft dat en Feyenoord ook. Grappig vind ik dan ook de supporters van PSV, die voelen zich vaak ondergewaardeerd terwijl dat niet zo is. Bij Voetbal Insite komen er altijd wel vragen voorbij waar mensen zich afvragen waarom er wel aandacht aan Ajax en Feyenoord word gegeven en aan PSV niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |