Niet gillen hè!quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:20 schreef Blumchen het volgende:
Ja das ook een Dj van de radioWel lache dat tie mee gaat.. We zijn in de middag live te horen als we in de Space mountain gaan
Dat is wel leuk. Jammer dat ik waarschijnlijk niet kan luisteren. Ik verwacht niet dat ze op het werk radio Veronica aan hebben staan.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:20 schreef Blumchen het volgende:
Ja das ook een Dj van de radioWel lache dat tie mee gaat.. We zijn in de middag live te horen als we in de Space mountain gaan
k denk dat ze nog tegen hem staan te roepenquote:
Denk ut ook niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nou, herr Paus gaat dit topic toch echt niet overleven denk ik
nou zeg nooit nooitquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nou, herr Paus gaat dit topic toch echt niet overleven denk ik
Dat zei ik vanavond ook al alhoewel ik niet denk dat die hier nog weer uitkomtquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:47 schreef rubbereend het volgende:
ik sta nergens meer van te kijken bij deze paus, tis al een wonder dat hij 2005 heeft gehaald
Die wedstrijd wil je inderdaad zo snel mogelijk vergeten. Gebeurd niet al te vaak dat 1 speler 2 keer een eigen doelpunt maakt in een wedstrijd. Niet leuk voor zo'n speler.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:48 schreef Noca het volgende:
Haha!
GO AHEAD EAGLES 2 HAARLEM 1
Moharram (41/ed, 87/ed) Katipana (23)
Dan voel je je lullig
Ben je ook geen goede fotoshopper?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:53 schreef rubbereend het volgende:
nou Tong ik geef het op ik kan Dione echt nergens vinden op een foto waar ze sportief bezig is
doed me denken aan touzani dit seizoenquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:48 schreef Noca het volgende:
Haha!
GO AHEAD EAGLES 2 HAARLEM 1
Moharram (41/ed, 87/ed) Katipana (23)
Dan voel je je lullig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |