Wat nou je wist van niks. En ik weet zeker dat je toch je twijfels had tot het einde van de uitzending.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:20 schreef golfer het volgende:
We hebben er graag aan meegewerkt de afgelopen 2 dagen.
Er zijn in ieder geval toch een paar mensen ingetuind.
Jij had het lekker ook fout!!!!quote:
ja duh!quote:
Ik heb zelfs GTST gemist...quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:27 schreef milagro het volgende:
ik heb de hele show gemist en ik kijk altijd zo graag
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:27 schreef milagro het volgende:
Dacht ik toch dat Tong een lekker ding was, is- ie het niet
dat mis al jaaaaaaaaarenquote:
Wat jammer nou voor je dat je MSN nog steeds niet werkt, anders had je er gelijk al voor dit weekend werk van kunnen maken.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:31 schreef milagro het volgende:
[..]
dat mis al jaaaaaaaaaren
zit ik me gvd te concentreren op een man in zwart met achterovergekamd haar, mis ik alle leuke clips/muziek daardoor
ja lach maar, eindelijk eindelijke een lekkere vent op Fok, is het een of andere geöliede nobody..quote:
Je had ook in het fotoboek kunnen kijkenquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:36 schreef milagro het volgende:
[..]
ja lach maar, eindelijk eindelijke een lekkere vent op Fok, is het een of andere geöliede nobody..
de VARA maar eens mailen.. kunt u mij in kontakt brengen met die man die niet Tong is maar wel onder het bordje DAMES zat tijdens de Pop quiz? Bij voorbaatdank en met vriendelijke groet.... of is dat héél raar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |