quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geweldig he, k volg t met veel plezier
Voor je het weet heb je er 3 achtermekaar binnen omdat je zo'n dorst hebtquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat iets eerder merkt. Zo'n Breezer smaakt gewoon naar limonade en zo drinkt het ook weg.
Maar Bier en Breezer zijn alletwee alcoholische dranken, die je alletwee met mate moet drinken.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:52 schreef Suijk het volgende:
Hij had toch als journalistieke specialiteit Religie ofzo?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hebt een beter geheugen dan dat je verstand van voetbal hebt![]()
![]()
PauSCH Japie de 1equote:Op vrijdag 1 april 2005 22:51 schreef rubbereend het volgende:
hoezo moet SCH de nieuwe paus worden?
als al die jurken achter slot en grendel gaan om ff later een vuurtje aan te steken..... bedoel je dat?quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:52 schreef SCH het volgende:
Ik zou dolgraag naar Rome willen maar de kro heeft de heilige vader ingepikt.
Het wordt trouwens pas over 2 weken echt leuk.
Idd. Da's echt spannend, net een bevalling.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als al die jurken achter slot en grendel gaan om ff later een vuurtje aan te steken..... bedoel je dat?
Die jurk zal je prima staan.quote:
Papen zijn gek op Japen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:56 schreef VoreG het volgende:
Ik weet niet maar had de kerk niet iets tegen Jaapen?
Goed boekquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:01 schreef Suijk het volgende:
Ik las trouwens pas over die hele procedure, toen ik 'Angels and Demons' had gelezen.
Ik kan me de vorige 2x nog herinneren bij de voorgangers van deze paus.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:01 schreef Suijk het volgende:
Ik las trouwens pas over die hele procedure, toen ik 'Angels and Demons' had gelezen.
Tijdje geleequote:Op vrijdag 1 april 2005 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan me de vorige 2x nog herinneren bij de voorgangers van deze paus.![]()
Degene hiervoor was het maar kort he? Ik was nog niet geboren toen deze paus paus werd.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet je er wel bij zeggen dat die ene binnen een jaar al doodgingquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Die lag er ook wel erg dik bovenop, maar des te leuker dat ons Sandmannetje er in getuind is.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:04 schreef SCH het volgende:
Da Sandman is met open ogen in mijn april grap getuind!!!
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/13047
Precies, die poppenkast 2x vlak achter elkaar en maar wachten op witte rook.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:05 schreef SCH het volgende:
Dan moet je er wel bij zeggen dat die ene binnen een jaar al doodging![]()
Hij is leukquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:04 schreef SCH het volgende:
Da Sandman is met open ogen in mijn april grap getuind!!!
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/13047
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |