quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:21 schreef superjoden het volgende:
SJ sluit zichzelf op, computer uit , tv uit. Zo nu geen geintjes meer
Ach ja het was voor mij wel duidelijk dat het een 1 april grap was. Je had al uit de Hools van woensdag kunnen halen, dat het een 1 april grap zou kunnen zijn.quote:
Je plant toch geen grap twee dagen van te voren!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:20 schreef methodmich het volgende:
Een ban eisen omdat je niet naar de datum hebt gekeken is hetzelfde als nu op Balkenende zeuren terwijl je niet of LPF hebt gestemd.
Toen was ik er nietquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja het was voor mij wel duidelijk dat het een 1 april grap was. Je had al uit de Hools van woensdag kunnen halen, dat het een 1 april grap zou kunnen zijn.
Maar toch was het wel leuk om eens een keer naar dat programma te kijken
Dan ken je tong niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je plant toch geen grap twee dagen van te voren!
Ja, alleen weet ik niet wie Knut is, is dat erg?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:25 schreef methodmich het volgende:
Wisten jullie al dat Knut jarig is vandaag?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:25 schreef methodmich het volgende:
Wisten jullie al dat Knut jarig is vandaag?
Dat weet niemand, maar ja, dat komt steeds in beeld, tussen alle bans en lege berichten door.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, alleen weet ik niet wie Knut is, is dat erg?
eenSCH isquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:26 schreef methodmich het volgende:
Het zijn wel dit soort dingen die van tong een legendarische FOK-ker maken. Of een FOK-legende, zoals mijn vriendin altijd zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |