In Nederland hebben wij de gewoonte om sloten te eerbiedigen, mijnheer. Wij zijn dan ook zo gesloten als wat.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:43 schreef Mutant01 het volgende:
Damn ik postte door het slotje heen.
Ja, dat heb je met Marokkanen, die trekken zich vaak weinig aan van slotjes,quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:43 schreef Mutant01 het volgende:
Damn ik postte door het slotje heen.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:08 schreef Monidique het volgende:
Wéér! 5 Marokkaanse inbrekers aangehouden in restaurant 't Harde
Het is zó moeilijk om niet een onzinnige opmerking te plaatsen.
Wie bepaalt geen spitsuur op dit moment? Toch hopelijk niet de politie?!quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:11 schreef N.E.O.R.E.J. het volgende:
Bepaalt geen spitsuur op dit moment.
Kwam die Schoonheid uit de OPW?quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:15 schreef Monidique het volgende:
Omdat dat Joden zijn. Althans, dat zag ik gisteren een schoonheid verklaren op national television.
Dat bedoelt hij nu juist, de Oosterparkwijk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
De wat? Ik zapte toevallig even langs SBS6.
OosterParkWijkquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
De wat? Ik zapte toevallig even langs SBS6.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:24 schreef Monidique het volgende:
Wat is dat trouwens, die Oosterparkwijk? Ze hadden allemaal een apart accent, of misschien dácht ik dat alleen maar vanwege de ondertiteling.
Valt me ook op dat dit soort mensen in elke stad hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:29 schreef MrX1982 het volgende:
Probleemwijken is zo triest dat het lachwekkend is
Ik zag gister een stukje van een of andere familie.
Sommige vooroordelen kloppen gewoon als je naar dat programma kijkt
Het klopt idd dat ze in heel Nederland vaak dezelfde uiterlijke kenmerken hebben. Meestal verschillen ze alleen in het soort voetbalshirt wat ze dragen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:33 schreef Chewie het volgende:
Valt me ook op dat dit soort mensen in elke stad hetzelfde zijn.
Familie uit OPW wou ook een kort geding aanspannen tegen SBS maar had er geen geld voor
http://www.tvnoord.nl/asp-rtvn/indexn.asp?pag_id=47116
quote:De families spelen een hoofdrol in de aflevering over de Oosterparkwijk, maar ze zeggen dat ze erin zijn geluisd door de programmamakers. Die zouden hebben gezegd dat de aflevering gaat over de sloop in de Oosterparkwijk en dat het jammer is dat dan de sfeer uit zo'n oude wijk verdwijnt. De programmamakers zouden zelf bier en cocaïne hebben meegenomen om een verkeerd beeld van de families te schetsen
http://www.nieuws.nl/bericht/5/56359quote:Paus Johannes Paulus II heeft vrijdag nog een groot aantal bisschoppen en andere kerkelijke functionarissen benoemd. Dat heeft het Vaticaan vrijdagmiddag bekendgemaakt. Het Vaticaan zei eerder vrijdag dat de paus zeer ernstig ziek is, maar nog bij kennis.
1 april grap natuurlijkquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.nieuws.nl/bericht/5/56359
De kardinalenkliek heeft snel nog even wat vriendjes gepromoveerd?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:59 schreef Harry_Sack het volgende:
lekker door het gras gerold, Du_ke?
Niet aanvaard.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
tvp namens pberends
Dubieus.quote:en ondergetekende!
Nicht!quote:
Kan het roesten?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:22 schreef Johan_de_With het volgende:
Niet aanvaard.
Want?quote:Dubieus.
Krullen op je hoofd, dat is nichterig.quote:Nicht!
Die schroevendraaier? Altijd.quote:
Dat is het mooie van dubio en schroom, je kunt er zo weinig over zeggen.quote:Want?
Waar heb jij ze dan laten zetten?quote:Krullen op je hoofd, dat is nichterig.
Roestvrijstaal.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Die schroevendraaier? Altijd.
Ik twijfel.quote:Dat is het mooie van dubio en schroom, je kunt er zo weinig over zeggen.
Daar ga je dus al, laten zetten. Ik ga niet met de mode mee, dat is voor nichten.quote:Waar heb jij ze dan laten zetten?
Krupp.quote:
Dan ben je af.quote:Ik twijfel.
Ik heb niets laten zetten, behalve koffie en tatoeages.quote:Daar ga je dus al, laten zetten. Ik ga niet met de mode mee, dat is voor nichten.![]()
Uit die reactie blijkt maar weer hoe onmisbaar je bent voor POL en NWS.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:08 schreef Monidique het volgende:
Wéér! 5 Marokkaanse inbrekers aangehouden in restaurant 't Harde
Het is zó moeilijk om niet een onzinnige opmerking te plaatsen.
[Dig Mode]quote:Ik wil een nieuwe pc. Ik heb nu een athlon 1700+, 512mb, gf4 ti4200. De rest voldoet wel aan de voorwaarden. De gf4 ook wel maar die past niet in een eventueel moederbord met pci-express.
Moederbord is dusdanig verouderd dat een sempron erin duwen of een athlon 3000+ geen optie is.
Wat zou jij me aanrader?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Uit die reactie blijkt maar weer hoe onmisbaar je bent voor POL en NWS.
Nee, Aha-erlebnis.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat een kuttitel trouwens. Déja vu!
Naja, whatever. Zon, bier, wijf.quote:
Ik heb minder lange vlechten dan zij.quote:
Assertiefquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:41 schreef Drugshond het volgende:
de kids waren wel oke.... en de man had een schilderspet (denk een linkse kunstenaar) op.... ze waren netjes verzorgt dat wel... geen junk taferelen... maar ze waren behhorlijk adrem (tenminste die dame dan). maar die was ook (denk ik) 15 jr jonger dan die kunstenaar.... Maar qua gedrag deed ze me een beetje (wellichrt meer) denken aan mijn ex....
[geen probleem met meiden die assertief zijn]...
Inderdaad.... ik had moeten nadenkenquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:20 schreef Harry_Sack het volgende:
Assertief.. Ze jat je lekkere biertje man
![]()
vroeger wel, nadat ze afgepakt en verbrand zijn niet meer. Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Harry, heb jij boeken over de Azteken, rekel?
Wat de auteurs precies hebben gestudeerd.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:53 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
vroeger wel, nadat ze afgepakt en verbrand zijn niet meer. Wat wil je weten?
Azteeks toch?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat de auteurs precies hebben gestudeerd.
Waarom vraag je zoiets dan ook niet gewoon op maandag?quote:
Omdat ik op maandag niets over de Azteken gelezen heb, vlooienburgemeester.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:04 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Waarom vraag je zoiets dan ook niet gewoon op maandag?
Wat wil je dan precies vertellen, meneer de bijna-alles-kenner?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat ik op maandag niets over de Azteken gelezen heb, vlooienburgemeester.
Dat je voor dat soort onderwerpen zelden of nooit gewoon geschiedenis kunt studeren. Je moet altijd minstens voor een gedeelte te rade gaan bij een talenfaculteit.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat wil je dan precies vertellen, meneer de bijna-alles-kenner?
dat weet jij dan weer..quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat je voor dat soort onderwerpen zelden of nooit gewoon geschiedenis kunt studeren. Je moet altijd minstens voor een gedeelte te rade gaan bij een talenfaculteit.
Mensenoffers?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:12 schreef Harry_Sack het volgende:
Overigens dacht ik dat je met een relaas over Boris D. zou komen, of iets dat daar parallel aan zou moeten lopen ofzo
O ja, da's waar. Wat denk je dat er morgen gaat gebeuren?quote:
quote:opel corsa
Zijn er Friezen in CIV, of bestaan medische experimenten daar niet?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:18 schreef Sidekick het volgende:
Ach, Azteken. Zelfs in civ zijn het rokdragende mietjes die niets kunnen.
Pas maar op je woorden, onze unique unit is de beruchte nietsontziende fierljepper.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zijn er Friezen in CIV, of bestaan medische experimenten daar niet?
Ga ons voor!quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wees vergankelijk!
Niet na het zingen!quote:
Hee lieverdquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Verrek, dat was die film die ik niet wilde vergeten. Begint hij zo?
(TUANA!)
De paus is dood, lang leve de paus!!quote:
Ja, jij ook?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:52 schreef Tuana het volgende:
[..]
Hee lieverdLang niet gezien! Ga je maandag naar college?
Dank je!quote:De film begint over een half uur (22.20 Net 5)
quote:The Skulls
Amerikaanse (USA) thriller uit 2000 van Rob Cohen
Ze zijn overal.. Gremlinsquote:
Het zou tijd worden, dat onverstaanbare gemompel begon hem zelfs de keel uit te hangenquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:54 schreef Drugshond het volgende:
De paus is dood...
Lang leven het heidens leven.
Nu Castro nog met zijn hysterische haat-en huilpartijen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:59 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het zou tijd worden, dat onverstaanbare gemompel begon hem zelfs de keel uit te hangen![]()
Voordat Castro weg is wil ik naar Cuba!quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nu Castro nog met zijn hysterische haat-en huilpartijen.
Twee sterren.quote:The Skulls: The Firm met studenten, maar dan sukkelig en zonder fantasie uitgewerkt.
Ze doen een 'Arafatje', het vaticaan ontkentquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nu Castro nog met zijn hysterische haat-en huilpartijen.
Als verstekeling toch?quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:02 schreef Tuana het volgende:
[..]
Voordat Castro weg is wil ik naar Cuba!
Een derde-rangs B-film. Nee, dank u.quote:
Nee, als asielzoekerquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een derde-rangs B-film. Nee, dank u.
Ja, naast die dildo's van je.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:06 schreef Tuana het volgende:
[..]
Zoals de collectie films onder je bed bedoel je?
Nee, je verwart me met je exquote:
Ik las een portret van haar in HP/Tijd.... ze is een echte einzelganger... ben het niet altijd met haar eens, maar ik heb wel bewondering voor haar doorzettingsvermogen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:08 schreef Harry_Sack het volgende:
Condoleance Rize
De paus zou een van de 'sterke mannen' in Europa zijn geweest die de boel opgevangen heeft na de val van het communisme.. hoezo extreem?
fraude, roddel en achterklap. Uiteindelijk gaat het kabinet door en krijgt D66 er snel nog een kleinigheid bij om mee te kunnen scoren. Dat zullen ze dan speerpunt noemen ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:10 schreef Tuana het volgende:
Oké en nu weer eens inhoudelijk: Wat gaat er morgen gebeuren met D66???
Vraag het de paus, die zit eerste rang.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:10 schreef Tuana het volgende:
Wat ze net op het journaal verklaarde, had net zo goed uit de mond van Dr. Joseph Goebbels kunnen komen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik las een portret van haar in HP/Tijd.... ze is een echte einzelganger... ben het niet altijd met haar eens, maar ik heb wel bewondering voor haar doorzettingsvermogen.
Erg popi-jopi van haar.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:08 schreef Harry_Sack het volgende:
Condoleance Rize
De paus zou een van de 'sterke mannen' in Europa zijn geweest die de boel opgevangen heeft na de val van het communisme.. hoezo extreem?
Moeilijke vraag........ wat mij betreft hoeven we niet nog een keer te stemmen.... maar andersom lijkt er weer een ideologie opgestaan "om alweer een nieuwe verkiezing uit te schrijven"....quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:10 schreef Tuana het volgende:
Dat is voor de schermen...... kijk eens wat ze achter de schermen doet.....quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:14 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat ze net op het journaal verklaarde, had net zo goed uit de mond van Dr. Joseph Goebbels kunnen komen.
Vooral de woorden, sterke mannen die Europa nodig had na de eindelije val van het communisme..
Ze krijgen 4 uur gratis zendtijd van de NOS! En aangezien het zeer waarschijnlijk uitzal lopen, wat meer. En dan alle extra uitzendingen uitgezonden...quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:10 schreef Tuana het volgende:
quote:Aantal ondervoede kinderen in Irak verdubbeld
Sinds de Amerikaanse invasie in Irak, nu twee jaar geleden, is het aantal ondervoede kinderen daar verdubbeld van vier naar acht procent. In oktober 2004 schatte Unicef het aantal ondervoede Iraakse kinderen op 1,7 miljoen. Evenzoveel kinderen miste één of meerdere ledematen door clusterbommen. Hierbij moet wel gezegd worden dat er ook kinderen zijn die zowel ondervoed als gehandicapt zijn.
Uit onderzoeken van sterftecijfers vóór en na de inval werd geconcludeerd dat men in Irak 2,5 keer zo veel kans heeft om te overlijden sinds de Amerikanen Irak binnenvielen. Vooral vrouwen en kinderen sterven, voornamelijk aan ondervoeding en besmetting.
quote:Tell me why tell me why tell me why
Why can't we live together
Tell me why tell me
Why can't we live together
Everybody wants to live together
Why can't we be together
No more war no more war no more war
Just a little peace
No more war no more war all we want
Is some peace in this world
Why can't we be together
No matter no matter what color
You are still my brother
I said no matter no matter what color
You are still my brother
Why can't we be together
Everybody wants to live
Everybody has got to be together
Everybody got to be together
Everybody wants to be together
You are still my brother
You are still my brother
Why can't we be together
Gotta live together
Together!
quote:Harry_Sack mag 48 uur afkoelen. Blijft na waarschuwing doorgaan met ouwehoeren en heeft geen respect voor de moderator.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:00 schreef Harry_Sack het volgende:
-edit RATMEN- slowchatten is 1 en dat kan hier, maar beledigen is NOT DONE!
Ja, niet zo vreemd met die nieuwe mods bij news. Harry mag best eens gaan uitpuffen, dat Wilbers-gelul had ook wel weer de top bereikt. Nu kan die morgen niet mee ouwehoeren, net als pberends. Dat vind ik dan wel weer lullig.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:42 schreef Drugshond het volgende:
Ligt het aan mij.... of worden de bans nu sneller toegepast... ?!
Hij is ook buiten SC doorgegaan met Wilbers. Kan er dan ook niet rouwig om zijn dat die nu geband is, al is dat niet de reden van de ban.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:49 schreef Drugshond het volgende:
Hij heeft toch geen ban gehad voor zijn bijdrages in POL-SC... ?!...... POL-SC is wat mij betreft een anarchistisch medium/topic waar iedereen mag zeggen wat hij denkt... zonder zich op de context aangevallen te hoeven worden...... Modjes laten POL-SC ook links liggen omdat dan (bijna) eigenlijk iedereen een ban zou moeten krijgen.
Ik ben de tel kwijt, maar ik geloof tesamen met vrijwillige ban 5 of 6 keer.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:58 schreef Drugshond het volgende:
Mijn eerste ban... liep ik op in DIG..... overigens wel terecht (nog wel kontakt gehad met nikky per e-mail, maar die moest er zelf ook wel om lachen). Was gelukkig maar 48 uur...
Ik heb mijn naam dan ook tegen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:05 schreef Drugshond het volgende:
1x sinds 21 mrt 2004..... wat dat betreft heb ik een leuke track record... en ik laat mezelf ook niet snel gek maken.... (leeftijdservaring).
Dat lijkt me geen reden voor een ban. Nee, dan jij, met je Hitlerachtige-symbool.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:07 schreef Drugshond het volgende:
En je knipperende avatar.... die nog behoorlijk irri is..... verzin eens wat anders.
Heet die mod soms Sidekick?quote:Harry_Sack mag 48 uur afkoelen. Blijft na waarschuwing doorgaan met ouwehoeren en heeft geen respect voor de moderator.
Wat een bullshit, moslims hebben tegenwoordig een status apart bij linkse figuren. Gristenen mogen echter gewoon de grond in gefietst worden. Pathetic.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:14 schreef Drugshond het volgende:
hahahahahha.... ... maar ik ben geen moslim basher...... Ik kan prima met Meki, Mutant01 , Yousef, Meh7, Kimzi en ja zelfs BSB communiceren. Mutant01 is een ware (onderscheidende) diplomaat, hij denkt goed na voordat hij iets zegt. En ik mag die gozert wel , en hij is een aanwinst voor Fok! in vele opzichten......
Ik vind flamen prima, dat weet je. Maar wat die figuren vaak niet snappen is dat ze in het westen zijn en niet in de zandbak.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:22 schreef Drugshond het volgende:
Waarom, omdat ze een mening hebben met een andere invalshoek..... juist dat maakt het leuk...
"The flame wars has just begun".....
Ik heet altijd Sidekick.quote:
Dan ben jij zo'n beetje de enige. Waarvoor hulde overigens.quote:
Bij "geen respect voor de moderator" moet ik toch aan jou denken, ik kan er niks aan doen...quote:Het is toch niet zo moeilijk om de postgeschiedenis van Harry_Sack na te gaan en te bekijken waar het mis kan zijn gegaan?
Het gaat om de kwaliteiten, niet of die moslim is, dat zou wel heel erg politiek correct zijn. Verder neem ik dat kiezen van mods al totaal niet serieus.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:26 schreef Drugshond het volgende:
Overigens moslims vertegenwoordigen ongeveer 5-6 % van de Nederlandse samenleving..... in dat opzicht is het terecht dat er een moslim modje is geworden... en mutant01 op NWS en POL is helemaal een gewaagde keuze.... maar wel eentje die zich bewezen heeft (en staande heeft kunnen houden).
Ik hou niet zo van troetelX en excuusY. Ik beoordeel liever individuen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:26 schreef Drugshond het volgende:
Overigens moslims vertegenwoordigen ongeveer 5-6 % van de Nederlandse samenleving..... in dat opzicht is het terecht dat er een moslim modje is geworden... en mutant01 op NWS en POL is helemaal een gewaagde keuze.... maar wel eentje die zich bewezen heeft (en staande heeft kunnen houden).
BSB is redelijk fundamenteel qua denkwijze..... maar in real-life is het een goeie gozert....quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:23 schreef PJORourke het volgende:
Op Mutant na kan ik ze niet serieus nemen. Komt denk ik ook door het vaak nogal emotionele postgedrag, of het kunstje van BSB.
Jij misschien...quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
BSB is redelijk fundamenteel qua denkwijze..... maar in real-life is het een goeie gozert....
Hij heeft een droom over de zijn toekomst..... dat is iets wat wij als blanke Nederlanders missen... we denken aan morgen en aan onze portomonee.
In mijn optiek heeft hij de kwaliteiten in huis.... hij laat ook eens wat ander nieuws de agenda passeren dan alleen de propoganda van TV en dergelijke....quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het gaat om de kwaliteiten, niet of die moslim is, dat zou wel heel erg politiek correct zijn. Verder neem ik dat kiezen van mods al totaal niet serieus.
Ik zie zijn schrijfstijl en zuigende posts toch echt als een trucje, dat de persoon achter de entiteit waarschijnlijk slecht weergeeft.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:29 schreef Drugshond het volgende:
BSB is redelijk fundamenteel qua denkwijze..... maar in real-life is het een goeie gozert....
Hij heeft een droom over de zijn toekomst..... dat is iets wat wij als blanke Nederlanders missen... we denken aan morgen en aan onze portomonee.
Andersdenkenden is niets mis aan, wel als ze de veiligheid van mijn land gaan ondermijnen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In mijn optiek heeft hij de kwaliteiten in huis.... hij laat ook eens wat ander nieuws de agenda passeren dan alleen de propoganda van TV en dergelijke....
"Think Different".......... of moet alles hetzelfde denken en doen in jouw belevenis wereld. (wat mij betreft niet, zolang het maar objectief is).
Om eerlijk te zeggen.... ik twijfel ook.... is dat echt zijn mening of zit hij nu te trollen..... Maar het werkt zo-ie-zo op mijn lachspieren...... zijn essays zijn zo-ie-zo hylarisch te noemen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:33 schreef PJORourke het volgende:
Ik zie zijn schrijfstijl en zuigende posts toch echt als een trucje, dat de persoon achter de entiteit waarschijnlijk slecht weergeeft.
Pfffttttt....... McCarthy 1950 zegt dat jou iets.......quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Andersdenkenden is niets mis aan, wel als ze de veiligheid van mijn land gaan ondermijnen.
Ik zie een land dat overstelpt wordt met achterboerenlandbevolking. En jij denkt dat dat geen impact heeft op de gemoedstoestand van een autochtoon? Surinamers zie ik bijv. graag komen, die zijn vrolijk en uitbundig, dat achterboerenlandvolk is geniepig, zuur en onaangepast. Anders nog iets?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Pfffttttt....... McCarthy 1950 zegt dat jou iets.......
[afbeelding]
Hij loopt zeer regelmatig tegen een oevrebannetje op. Een beetje humorloze mod wordt er doodmoe van.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:36 schreef Drugshond het volgende:
Om eerlijk te zeggen.... ik twijfel ook.... is dat echt zijn mening of zit hij nu te trollen..... Maar het werkt zo-ie-zo op mijn lachspieren...... zijn essays zijn zo-ie-zo hylarisch te noemen.
Ik zou een slechte mod zijn.... ik zou hem alleen al om die reden nooit een ban geven.
Ach, ik krijg regelmatig stront over mij heen als "stalinistische mod" of iets dergelijks. Is er ooit iemand geband vanwege een gebrek aan respect voor mij?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Bij "geen respect voor de moderator" moet ik toch aan jou denken, ik kan er niks aan doen...
Yep!! Kozzmic liet mij geloof ik bannen toen ik over je woonplaats begon.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:56 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ach, ik krijg regelmatig stront over mij heen als "stalinistische mod" of iets dergelijks. Is er ooit iemand geband vanwege een gebrek aan respect voor mij?
Die vraag kan je waarschijnlijk het beste zelf beantwoorden. Ik hoop van niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:56 schreef Sidekick het volgende:
Ach, ik krijg regelmatig stront over mij heen als "stalinistische mod" of iets dergelijks. Is er ooit iemand geband vanwege een gebrek aan respect voor mij?
Dat boerenland bevolging had in de eerste plaats nooit zonder fatsoenlijke opvang in Nederland opgevangen (en te werk gesteld) moeten worden (1970-80).... Daar zat al de grootste fout.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik zie een land dat overstelpt wordt met achterboerenlandbevolking. En jij denkt dat dat geen impact heeft op de gemoedstoestand van een autochtoon? Surinamers zie ik bijv. graag komen, die zijn vrolijk en uitbundig, dat achterboerenlandvolk is geniepig, zuur en onaangepast. Anders nog iets?
Snits and quarrels?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Yep!! Kozzmic liet mij geloof ik bannen toen ik over je woonplaats begon.![]()
![]()
U zegt?quote:
Snits=Sneekquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
U zegt?
Heuh, ?!..... respect voor een mod.... moet dat tegenwoordig op een CV voordat je mag web-loggen. ? .. Je volgt een soort van pareto analyse.... 80 % van de problemen worden opgelost zonder tussenkomst van een mod....... (het verdeeld en heers principe - Machiavelli)quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:56 schreef Sidekick het volgende:
Allemaal debet aan?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat boerenland bevolging had in de eerste plaats nooit zonder fatsoenlijke opvang in Nederland opgevangen (en te werk gesteld) moeten worden (1970-80).... Daar zat al de grootste fout.
Die rekening betalen we nu dubbel en dwars terug...
Geniepig.... wat is geniepig ?!....je praat over een totale groep terwijl je alleen naar de rotte appels kijkt. Ik ken verschillende allochtonen met motivatie, respect en doorzettingsvermogen.. waar ik zelfs nog iets van kan leren..... ben ik nu gek geworden of laat je nu jezelf gek maken... (what's the difference).
Wat dat laatste betreft heeft Wilders deels wel gelijk........ ik heb niets tegen moslims maar wel tegen de uitwassen die zich stelselmatig tegen de maatschappij keren.
Objectief gezien had ik liever 2 miljoen chinezen in Nederland gehad dan 2 miljoen gastarbeiders uit een ver land met een moeilijk verenigbare cultuur..... Maar de schuldvraag is niet de vraag die we morgen in de krant lezen (met de hype erom heen), de schuldvraag moeten we ons allemaal afvragen (we zijn er allemaal debet aan)...... hebben we uberhaupt wel gelijke kansen op de arbeidsmarkt of verpest een kleine groep het voor het totaal plaatje..
En krijgen we straks niet de hypocriete constructie dat we werkvolk uit het oosten gaan importeren terwijl we een alochtone generatie (1-2 en 3) gaan afschijven.... (als een soort van mislukt experiment)
Think again........
Oh!quote:
Dus het automatisme van jou om mij ervan te verdenken blijkt compleet uit de lucht gegrepen? ...quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die vraag kan je waarschijnlijk het beste zelf beantwoorden. Ik hoop van niet.
Ik verdenk jou van andere dingen. Ik weet ook wel dat er hier niet veel geband wordt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:08 schreef Sidekick het volgende:
Dus het automatisme van jou om mij ervan te verdenken blijkt compleet uit de lucht gegrepen? ...
Amen.......... daar zit de sleutel van het probleem.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het ging te snel en met te veel.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Yep!! Kozzmic liet mij geloof ik bannen toen ik over je woonplaats begon.![]()
![]()
Kun jij nog steeds notes bekijken?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:12 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dan zou het in je notes moeten staan, en daar lees ik niks erover. Dus waarschijnlijk heb ik je toen een keer gewaarschuwd omdat het weinig bijdroeg aan de discussie, maar heb je er nog niet eens een note voor gekregen.
Notes? Wat voor Stasi-praktijken zijn dat?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:12 schreef Kozzmic het volgende:
Dan zou het in je notes moeten staan, en daar lees ik niks erover. Dus waarschijnlijk heb ik je toen een keer gewaarschuwd omdat het weinig bijdroeg aan de discussie, maar heb je er nog niet eens een note voor gekregen.
Excuses, het stond er toch in. Maar geen ban.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kun jij nog steeds notes bekijken?![]()
Ja sorry, ik weet het, ik klap uit de school... Niet verder vertellen svp...quote:Note gezet door Kozzmic op 24-10-2003 20:42 - delete
Inhoudsloze argumentatie, persoonlijk worden naar mede-user die hem serieus van repliek dient... "Eén antwoord op al je vragen: het is nog een lange weg om alle friezen geintegreerd te krijgen... Woonde ik ook maar in Sneek of omgeving. Heerlijk een euro in een klomp stoppen bij de bruggenwachter." http://forum.fok.nl/showtopic.php/410211/2/100#14114167
Je hoeft het niet te aanvaarden..... dat heeft je vader waarschijnlijk al gedaan.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik weiger dit te aanvaarden.
LOL!!!!quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:15 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Excuses, het stond er toch in. Maar geen ban.
[..]
Ja sorry, ik weet het, ik klap uit de school... Niet verder vertellen svp...
Nee, mijn vader mocht 72% belasting betalen, wat denk je?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te aanvaarden..... dat heeft je vader waarschijnlijk al gedaan.
hahhahahahahahah 24 oktober 2003.... damn.....quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:15 schreef Kozzmic het volgende:
Ja sorry, ik weet het, ik klap uit de school... Niet verder vertellen svp...
Dit was ook geen ban...quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:17 schreef PJORourke het volgende:
Dat is toch niet zo erg?
Kijk, en dat mag dus niet!quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:23 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dit was ook geen ban...
Aaah kreeg pas bans aan zijn broek toen hij herhaaldelijk mede-users voor sukkel, huilie, mongool, debiel, etc. ging uitmaken.
Een zoekfunctie in de enorme waslijst van notes zou ook geen luxe zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:15 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Aaah kennende is dat vaak... regelmatig... soms... wel van toepassing.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:23 schreef Kozzmic het volgende:
Aaah kreeg pas bans aan zijn broek toen hij herhaaldelijk mede-users voor sukkel, huilie, mongool, debiel, etc. ging uitmaken.
Wat staat er in mijn dossier?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:25 schreef Sidekick het volgende:
Een zoekfunctie in de enorme waslijst van notes zou ook geen luxe zijn.
Jij was er nog niet ten tijde van Wile_E_Coyote, dus dat valt wel mee.quote:
Was dat een mod?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:29 schreef Sidekick het volgende:
Jij was er nog niet ten tijde van Wile_E_Coyote, dus dat valt wel mee.
Ik dacht eerst dat Mic een kaalkopje was.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat mij opvalt: Kick en Mic zijn eigenlijk best conservatief. Ze hebben nog steeds dezelfde avatar!
Van mij alleen?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Een zoekfunctie in de enorme waslijst van notes zou ook geen luxe zijn.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Mic een kaalkopje was.
Zelfs mijn sig en ondertitel zijn onveranderd!quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat mij opvalt: Kick en Mic zijn eigenlijk best conservatief. Ze hebben nog steeds dezelfde avatar!
Over een jaar zijn we Kofi alweer vergeten. Wat moet je dan?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:35 schreef Sidekick het volgende:
Zelfs mijn sig en ondertitel zijn onveranderd!
Dat was ik.... omdat ik niet in kon loggen.... een hele discussie met Yvonne gehad wat er fout ging... Heb ik daarvoor een note gehad ?!?..... omdat ik een extra account had aangemaakt...met "Willy_E_Coyote" . Yvonne smeet al gelijk mijn account dicht... en ik maar mailen... Waar zijn jullie mee bezig. ... damn.... (wel gelachen met dat mens).quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:29 schreef Sidekick het volgende:
Jij was er nog niet ten tijde van Wile_E_Coyote, dus dat valt wel mee.
Wile was ooit mod van POL/NWS? Bestond toen nog niet allebei geloof ik of wel?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat was ik.... omdat ik niet in kon loggen.... een hele discussie met Yvonne gehad wat er fout ging... Heb ik daarvoor een note gehad ?!?..... omdat ik een extra account had aangemaakt...met "Willy_E_Coyote" . Yvonne smeet al gelijk mijn account dicht... en ik maar mailen... Waar zijn jullie mee bezig. ... damn.... (wel gelachen met dat mens).
LOL!! Waar miscommunicatie al niet toe kan leiden. Ze zijn bij de crew met 100.000 users waaronder vele klonen natuurlijk ook wel tegen het paranoia aan.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:50 schreef Drugshond het volgende:
hhahahahahahaha.... komisch..... ik nam dus een nick aan die overeenkomstig was met die user...
Nu snap ik pas waarom Yvonne gelijk PMS verschijnselen kreeg toen ze mij zag verschijnen met dat account... (ik had binnen 3 postings een permanent ban te pakken)..... ik weer boos en mailen... "Hey dudes fix dat oude account eens eventjes"... Dat heeft Yvonne ook netjes opgelost...
Is Lord V hier ook mod geweest?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wile was ooit mod van POL/NWS? Bestond toen nog niet allebei geloof ik of wel?
Wile werd denk ik door 70% van de users gehaat en daarna kreeg die ruzie met de crew en was die gebrouilleerd met ze.![]()
Toen heette hij nog Wile_E_Coyote, een groot drama was dat. Samen met Kozzmic regelden ze samen POL in een vroege post-Fortuyniaanse periode. Ik denk dat je je wel een voorstelling van de rellen kan maken als de etter weer eens een post, dan wel topic, verwijderde omdat de inhoud hem niet aanstond.quote:
OMFGquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:01 schreef Kaalhei het volgende:
Toen heette hij nog Wile_E_Coyote, een groot drama was dat. Samen met Kozzmic regelden ze samen POL in een vroege post-Fortuyniaanse periode. Ik denk dat je je wel een voorstelling van de rellen kan maken als de etter weer eens een post, dan wel topic, verwijderde omdat de inhoud hem niet aanstond.
Een compleet topic ja, dat heb ik ook wel eens meegemaakt!quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:01 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Toen heette hij nog Wile_E_Coyote, een groot drama was dat. Samen met Kozzmic regelden ze samen POL in een vroege post-Fortuyniaanse periode. Ik denk dat je je wel een voorstelling van de rellen kan maken als de etter weer eens een post, dan wel topic, verwijderde omdat de inhoud hem niet aanstond.
Een hysterische Ossche extreem-linkse IT-autist op POL.......dat waren nog eens tijdenquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
OMFG
Nooit geweten dit. Wel veel gehoord over die Coyote, maar ik kon hem nooit plaatsen.
Een Osschenaar. Verklaard heel veel. In Oss wonen geen normale mensen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:08 schreef Kaalhei het volgende:
Een hysterische Ossche extreem-linkse IT-autist op POL.......dat waren nog eens tijdenAch, aan de andere kant: Ik ben ook nooit vies van een rel.
![]()
V. Da's ook al zo'n fles zoutzuur.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik dacht altijd dat V(erbal) ook Lord V. was en daardoor ook wijlen Wile?
quote:
Het zou mij echt niet verbazen als V. echt Lord V. is en daarmee de crew wederom een loer draait.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
V. Da's ook al zo'n fles zoutzuur.
Nee Verbal, de user met een pH-waarde lager dan 1, is al veel langer actief. Deze uber-zeiksnor post hier al veel langer dan onze Ossche oud Leidse geschiedenisstudent, aka Stalin aka WEC.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik dacht altijd dat V(erbal) ook Lord V. was en daardoor ook wijlen Wile?
Stali of Stalin?quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:17 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Nee Verbal, de user met een pH-waarde lager dan 1, is al veel langer actief. Deze uber-zeiksnor post hier al veel langer dan onze Ossche oud Leidse geschiedenisstudent, aka Stalin aka WEC.![]()
Ongelooflijk. Wat een opgekropte frustratie, afgunst en nijd.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het zou mij echt niet verbazen als V. echt Lord V. is en daarmee de crew wederom een loer draait.
Wat in het vat zit verzuurd niet en wat er in V. zit is al zuur.![]()
Gelukkig heb ik te weinig tijd om die fles koningswater dat te gunnen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Stali of Stalin?![]()
![]()
V. doet wel zijn best om goed te doen, ik gaf hem zelfs een complimentje gisteren.![]()
Famke wel en ik vond Famke een prachtcreatie!quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:28 schreef Tarak het volgende:
Een aantal mensen hebben een POL/ NWS ban, MeaCulpa en -Famke- mogen niet meer terugkomen, beiden waren ook redelijk duidelijk klonen. Maar van wie? Is dat bij iemand bekend?
Als ik dit topic zo bekijk, is rechts nog redelijk vertegenwoordigt in POL/NWS trouwens.
Ja, ik heb wel een idee van wie. Anton aus Tirol, Jeukaanmenaat een een paar andere fraaie creaties zijn ook uit het brein van deze Hagenees ontsproten.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:28 schreef Tarak het volgende:
Een aantal mensen hebben een POL/ NWS ban, MeaCulpa en -Famke- mogen niet meer terugkomen, beiden waren ook redelijk duidelijk klonen. Maar van wie? Is dat bij iemand bekend?
Als ik dit topic zo bekijk, is rechts nog redelijk vertegenwoordigt in POL/NWS trouwens.
Hoeveel linkse users posten hier regelmatig nog? Verbal, ryan3, SCH, Sidekick, Monidique, DaveM, Harry_Sack en verder? Als er zoveel geband waren geweest van links als nu van rechts was er niemand ter linker zijde meer overquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:28 schreef Tarak het volgende:
Famek was leuk inderdaad!!quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Famke wel en ik vond Famke een prachtcreatie!![]()
![]()
Da's een behoorlijke ontruiming idd.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoeveel linkse users posten hier regelmatig nog? Verbal, ryan3, SCH, Sidekick, Monidique, DaveM, Harry_Sack en verder? Als er zoveel geband waren geweest van links als nu van rechts was er niemand ter linker zijde meer over
Ryan3 zie ik nooit meer. Scheelt een hoop leeswerk.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hoeveel linkse users posten hier regelmatig nog? Verbal, ryan3, SCH, Sidekick, Monidique, DaveM, Harry_Sack en verder? Als er zoveel geband waren geweest van links als nu van rechts was er niemand ter linker zijde meer over
Radovan zeker.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:31 schreef Kaalhei het volgende:
Ja, ik heb wel een idee van wie. Anton aus Tirol, Jeukaanmenaat een een paar andere fraaie creaties zijn ook uit het brein van deze Hagenees ontsproten.
Wat kom jij hier doen?quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:35 schreef Monidique het volgende:
Juist, zie ik het goed, is POL-SC zojuist overgenomen door de rechtserlingen?
Die basht toch alleen maar.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:36 schreef Tarak het volgende:
Ryan3 zie ik nooit meer. Scheelt een hoop leeswerk.
Ik ben vanavond naar een vriend geweest, heb hier met hem Team America gekeken, daarna met hem gepraat over neuken en wijven al bier drinkend en Guns'n'Roses en The Shavers luisterend.quote:
Als het zo doorgaat met de exodus van links ben ik straks de meest linkse persoon. Niet echt een rol die ik graag zou vervullen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Da's een behoorlijke ontruiming idd.
Wees maar niet bang, ik blijf nog in SC.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat met de exodus van links ben ik straks de meest linkse persoon. Niet echt een rol die ik graag zou vervullen.![]()
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, ik blijf nog in SC.
Welkom, rechtserling!quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:38 schreef Monidique het volgende:
neuken en wijven al bier drinkend
The Shavers luisterend.
...nu de paus dood is.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:59 schreef Monidique het volgende:
Ik kan zelfs de lelijkste boerin niet krijgen.
'k Ken hun echt wel kroige!quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Aaah zielig. Ik heb met je te doen kerel!
Geen wapens gebruiken!quote:
En dat kan ik wel waarderen, want zo denk ik ook (erover).quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:06 schreef Monidique het volgende:
Ik hoop dat het valt, niet omdat dat zogenaamd goed is voor het land, of zoiets, maar gewoon, gewoon, gewoon omdat dat weer eens wat anders is...
Nou,quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En dat kan ik wel waarderen, want zo denk ik ook (erover).
En wie kan dat iets schelen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:01 schreef Tuana het volgende:
Ja, ik ga ook naar college.
Trouwens ik heb vrijdag een paar boeken gehaald op de faculteit (ze waren gratis... INTEGRATIE MENSEN) en er zitten wel wat leuke titels bij:
Frank Parkin, Marxism and class theory; A bourgeois critique
Christopher Hill, Lenin and the Russian Revolution"
René Kok Max Blokzijl, stem van het Nationaal-Socialisme
Oh ja, en ben sinds de bezitter van "Kavgam" (Mein Kampf)
Tuana wil graag met je delen dat ze Hitler zijn snor best okay vindt?quote:
Ik heb nog een hele mooie foto van de paus. Heb jij wat webspace?quote:
Imageshack!quote:Op zaterdag 2 april 2005 09:57 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele mooie foto van de paus. Heb jij wat webspace?
Dat is de foto die ik gebruikte (via nu.nl dan wel). Echte showpik die Paus.quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:03 schreef George-Butters het volgende:
[afbeelding]
[[url=http://img26.exs.cx/img26/767/depaus8qw.jpg]afbeelding][/URL]
Lekker reisjes maken, wijn drinken. Achter de nonnetjes aan.quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:12 schreef George-Butters het volgende:
maagdelijke playboy
De hele dag een grote jurk aan hebben. Superman cape om. Grote staf in z'n handenquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Lekker reisjes maken, wijn drinken. Achter de nonnetjes aan.
Ik mis haar, ik weet zeker dat ze meelurkt, mijn geyle zeepdoosje.quote:
Je gaat van het dakterras pissen?quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:27 schreef George-Butters het volgende:
Ik zit nu al 1,5 uur op het dakterras een beetje te analyseren wat er in de wereld gebeurt..
Tijd om zo zelf s wat te laten gebeuren in deze wereld! De maatschappelijke verhoudingen eens flink los
te schudden.
De onderburen zijn nog niet wakker. Daar wacht ik nog even op.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je gaat van het dakterras pissen?![]()
Een laptop is wel lekker, maar ook gevoeliger voor schade.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:36 schreef George-Butters het volgende:
[..]
De onderburen zijn nog niet wakker. Daar wacht ik nog even op.
Ik zit een beetje de prijzen te vergelijken. Je kan momenteel beter een laptop kopen dan een desktop pc. Nog even doorsparen dan maar. Spelletjes doen op de pc verveelt.
Mooie fotofuck!quote:
Pis ik wel niet op m'n laptopquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een laptop is wel lekker, maar ook gevoeliger voor schade.
Beter.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:05 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Pis ik wel niet op m'n laptop![]()
Kun je mooi je eigen abo opzeggen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
De wifi ligt er al. Als ik buiten zit heb ik 3 netwerken waar ik uit kan kiezen![]()
Lijkt me duidelijk. Krijgen zij vanzelf de Bumra-stemra op bezoek.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kun je mooi je eigen abo opzeggen.![]()
Behalve als je bij xs4all zit. Die verraden hun klanten tenminste niet zomaar.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:15 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Krijgen zij vanzelf de Bumra-stemra op bezoek.
Ik stem voor.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:44 schreef Monidique het volgende:
Zo. Wie wil dat ik verbannen word?
Tegen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:44 schreef Monidique het volgende:
Zo. Wie wil dat ik verbannen word?
Dat vind ik wel erg progressief van je!quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tegen.
Ik wil dat je zelf de beslissing neemt.
Liberalen kunnen zeer progressief zijn!quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat vind ik wel erg progressief van je!
De aanleiding was dan ook het gezuig van een extreem-links rukkertje.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:56 schreef Monidique het volgende:
Ondertussen weer een geweldig topic: Is het zijn van sociaal/tolerant belangrijk?
Ongefundeerd en zonder inhoud, typisch rechts weer.
Ja, Landmass kan heel erg zijn, ja.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De aanleiding was dan ook het gezuig van een extreem-links rukkertje.![]()
Ik zie in de OP een streepjescode-entiteit die gequoteerd wordt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, Landmass kan heel erg zijn, ja.
De OP lees ik nooit, ik post alleen maar in topics om ze te verkloten, om rechtse gebruikers een leuke dag te gunnen en om zuigend en baggerend een einde te maken aan de entiteit Monidique.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zie in de OP een streepjescode-entiteit die gequoteerd wordt.
Meer je best doen!quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
De OP lees ik nooit, ik post alleen maar in topics om ze te verkloten, om rechtse gebruikers een leuke dag te gunnen en om zuigend en baggerend een einde te maken aan de entiteit Monidique.
Jouw oma is lievv. Mijn oma is gestopt met roken.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:26 schreef Monidique het volgende:
Ik mag van mijn oma deel één tot en met tien, als ik het goed heb, hebben van Het Koninkrijk der Nederlanden in de Tweede Wereldoorlog.
http://www.washingtonpost(...)A19704-2005Apr1.htmlquote:As many as 20 teenagers may have known ahead of time about plans for the shooting spree that resulted in the deaths of 10 people on the Indian reservation here March 21, tribal and federal officials said Friday.
Maar zelf wel aftreden omdat hij persoonlijk geen heil meer zag in kabinetsdeelname.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:29 schreef Monidique het volgende:
Thom de Graaf zei voor het congres begon dat het niet goed voor het land was en zeker niet goed voor de partij als er nu nieuwe verkiezingen zouden worden gehouden.
Je gooit het lekker op een hoop, zodat het lijkt alsof Thommie tegen verkiezingen is.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:29 schreef Monidique het volgende:
Thom de Graaf zei voor het congres begon dat het niet goed voor het land was en zeker niet goed voor de partij als er nu nieuwe verkiezingen zouden worden gehouden. Een democraat die meent dat het slecht is dat mensen hun stem geven, mooi.
Kijk, dat is wat De Graaf zei.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je gooit het lekker op een hoop, zodat het lijkt alsof Thommie tegen verkiezingen is.
Slim, maar doorzichtig voor een intelligent persoon.![]()
quote:Zeehondenjager zit SP-Kamerlid achterna met mes
Uitgegeven: 2 april 2005 14:06
Laatst gewijzigd: 2 april 2005 14:21
CHARLOTTETOWN - Een zeehondenjager in het Canadese Charlottetown heeft zaterdag SP-Tweede Kamerlid Van Velzen met een mes bedreigd. "Hij zat met een mes achter me aan. Zijn handen zaten vol met bloed. Het was doodeng", zei Van Velzen, die hard moest rennen om aan haar belager te ontkomen.
Ze is in Canada om met eigen ogen te zien hoe de zeehondenjacht er aan toe gaat. Deze week is daar de jaarlijkse zeehondenjacht begonnen. Van Velzen was op pad met actievoerders van Amerikaanse en Canadese dierenrechtenorganisaties en een Nederlandse medewerker van Bont voor Dieren.
Helikopter
De man verhinderde ruim driekwartier lang dat de helikopter waarin Van Velzen zou vertrekken, kon opstijgen. "Hij zwaaide met zijn mes in de lucht", aldus de SP'er. De piloot was bang dat de man verstrikt zou raken in de rotor. De man heeft vervolgens de politie gebeld. "Hij wil ons een proces aan doen", aldus een verontwaardigde Van Velzen.
Zij is ontdaan van wat ze heeft gezien. Ze omschrijft de jacht als "Auschwitz voor zeehonden".
Alles is smerigheid.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Jij bent walgelijk
Ik ben walgelijk
Wij zijn walgelijk
U bent walgelijk
iedereen is walgelijk
quote:Amerikaanse regering: 'Internet wordt enorm'
WASHINGTON, 2 APRIL. Internet wordt ,,the next big thing''. Dat voorspelt de Amerikaanse regering in haar rapport Signpost in Cyberspace, dat gisteren werd gepubliceerd.
De voorspelling komt een beetje laat, beseft de regering zelf ook. Het rapport over de betekenis van internet was dan ook al in 1998 door het Congres gevraagd. De Congresleden zagen dat het webgebruik toenam en verzochten het ministerie van Handel en de National Academy of Sciences om een onderzoek naar IP-adressen, domeinnamen en handelsmerken.
Twee presidentiële ambtstermijnen, drie ministers, een implosie van de interneteconomie en zeven jaar later komen de ambtenaren met hun conclusies: internet moet beter worden beveiligd tegen hackers, het zou verstandig zijn om jaarlijks nieuwe domeinextensies (als .info en .eu) toe te voegen.
Vrijwel alle internetdeskundigen zijn het er over eens dat niemand meer op deze conclusies van het ministerie van Handel en de onderzoekers zit te wachten. In de tussenliggende periode is internet ingrijpend veranderd: alleen al het aantal webadressen is van 2,2 miljoen naar 65 miljoen gegroeid, zoekmachine google en high-speed-verbindingen werden geïntroduceerd en de dot.com-economie is gegroeid en weer ingestort.
Onderzoeker Charles Brownstein gaf als verklaring voor de vertraging dat ze merkten dat ze door de ontwikkelingen werden ingehaald. Het ministerie van Handel gaf geen commentaar.
Het Amerikaanse Congres spreekt schande van het vertraagde rapport. ,,De Nationale Academy of Sciences heeft zojuist één miljoen dollar aan belastinggeld verspild. Volgens mij krijgen ze hier een dikke onvoldoende voor'', zei Afgevaardigde James Sensenbrenner Jr., die het onderzoek had aangevraagd. (AP)
Speedfreak en coquote:Extreem-rechtse jongeren zorgwekkend snel radicaler
Door onze redacteur Margriet Oostveen
ROTTERDAM, 2 APRIL. Politie en onderzoekers naar extreem-rechts zien door heel Nederland jongeren in zorgwekkend tempo radicaliseren. Het hoofd van de regionale inlichtingendienst RID in Utrecht noemt ,,het proces van radicalisering'' in zijn regio ,,potentieel gevaarlijker dan moslimterrorisme''.
Uit een rondgang blijkt dat politie en gemeenten in verscheidene plaatsen onderzoeken naar 'Lonsdale-jongeren' zijn begonnen. Het gaat om overwegend autochtone tieners die het kledingmerk Lonsdale dragen. Een harde kern uit zich racistisch en genereert meer overlast en geweld dan tot nu toe bekend was.
Onderzoekers van de Universiteit Leiden en de Anne Frank Stichting telden de eerste maand na de moord op Theo van Gogh 106 gevallen van antimoslimgeweld. Bij ruim een kwart daarvan waren Lonsdale-jongeren betrokken. Recentelijk doen zich steeds nieuwe incidenten voor. In Uden werd vorig weekeinde voor de tweede maal een islamitische school in brand gestoken.
Onderzoeker J. van Donselaar moet de precieze tellingen over de laatste maanden nog afronden. Gevraagd naar de landelijke cijfers over incidenten rond Lonsdale-jongeren zegt hij dat het om ,,alweer een veelvoud'' gaat van eerdere inventarisaties. ,,Zeker is dat het veel meer is dan we zelf aanvankelijk dachten, en dat het toeneemt.'' Gevraagd naar de regio's die er het meeste last van hebben: ,,Er zijn eigenlijk nog maar heel weinig gebieden waar het níet voorkomt.''
Politie en jeugdonderzoekers beschouwen Lonsdale-jongeren temeer als een gevaar, nu een algemeen klimaat van verrechtsing hen sneller tot daden aanzet. ,,Vanuit de openbare orde gezien vormen ze een potentieel kruitvat'', aldus districtschef W. van Amerongen van de politie in Venlo. J. van Donselaar: ,,Die jongeren lijken te handelen in de geest van wat veel ouders ook vinden. Ik kan me geen jeugdcultuur herinneren die zo mééging in een maatschappelijke controverse.''
Politie en onderzoekers maken zich ook grote zorgen om jongeren van allochtone afkomst die autochtone racistische jongeren opzoeken. In Veenendaal en Geldrop deden zich onlangs massale vechtpartijen voor. Politiekorpsen proberen weinig ruchtbaarheid te geven aan nieuwe incidenten uit vrees voor een sneeuwbaleffect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |