quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een derde-rangs B-film. Nee, dank u.
Ja, naast die dildo's van je.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:06 schreef Tuana het volgende:
[..]
Zoals de collectie films onder je bed bedoel je?
Nee, je verwart me met je exquote:
Ik las een portret van haar in HP/Tijd.... ze is een echte einzelganger... ben het niet altijd met haar eens, maar ik heb wel bewondering voor haar doorzettingsvermogen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:08 schreef Harry_Sack het volgende:
Condoleance Rize
De paus zou een van de 'sterke mannen' in Europa zijn geweest die de boel opgevangen heeft na de val van het communisme.. hoezo extreem?
fraude, roddel en achterklap. Uiteindelijk gaat het kabinet door en krijgt D66 er snel nog een kleinigheid bij om mee te kunnen scoren. Dat zullen ze dan speerpunt noemen ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:10 schreef Tuana het volgende:
Oké en nu weer eens inhoudelijk: Wat gaat er morgen gebeuren met D66???
Vraag het de paus, die zit eerste rang.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:10 schreef Tuana het volgende:
Wat ze net op het journaal verklaarde, had net zo goed uit de mond van Dr. Joseph Goebbels kunnen komen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik las een portret van haar in HP/Tijd.... ze is een echte einzelganger... ben het niet altijd met haar eens, maar ik heb wel bewondering voor haar doorzettingsvermogen.
Erg popi-jopi van haar.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:08 schreef Harry_Sack het volgende:
Condoleance Rize
De paus zou een van de 'sterke mannen' in Europa zijn geweest die de boel opgevangen heeft na de val van het communisme.. hoezo extreem?
Moeilijke vraag........ wat mij betreft hoeven we niet nog een keer te stemmen.... maar andersom lijkt er weer een ideologie opgestaan "om alweer een nieuwe verkiezing uit te schrijven"....quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:10 schreef Tuana het volgende:
Dat is voor de schermen...... kijk eens wat ze achter de schermen doet.....quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:14 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat ze net op het journaal verklaarde, had net zo goed uit de mond van Dr. Joseph Goebbels kunnen komen.
Vooral de woorden, sterke mannen die Europa nodig had na de eindelije val van het communisme..
Ze krijgen 4 uur gratis zendtijd van de NOS! En aangezien het zeer waarschijnlijk uitzal lopen, wat meer. En dan alle extra uitzendingen uitgezonden...quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:10 schreef Tuana het volgende:
quote:Aantal ondervoede kinderen in Irak verdubbeld
Sinds de Amerikaanse invasie in Irak, nu twee jaar geleden, is het aantal ondervoede kinderen daar verdubbeld van vier naar acht procent. In oktober 2004 schatte Unicef het aantal ondervoede Iraakse kinderen op 1,7 miljoen. Evenzoveel kinderen miste één of meerdere ledematen door clusterbommen. Hierbij moet wel gezegd worden dat er ook kinderen zijn die zowel ondervoed als gehandicapt zijn.
Uit onderzoeken van sterftecijfers vóór en na de inval werd geconcludeerd dat men in Irak 2,5 keer zo veel kans heeft om te overlijden sinds de Amerikanen Irak binnenvielen. Vooral vrouwen en kinderen sterven, voornamelijk aan ondervoeding en besmetting.
quote:Tell me why tell me why tell me why
Why can't we live together
Tell me why tell me
Why can't we live together
Everybody wants to live together
Why can't we be together
No more war no more war no more war
Just a little peace
No more war no more war all we want
Is some peace in this world
Why can't we be together
No matter no matter what color
You are still my brother
I said no matter no matter what color
You are still my brother
Why can't we be together
Everybody wants to live
Everybody has got to be together
Everybody got to be together
Everybody wants to be together
You are still my brother
You are still my brother
Why can't we be together
Gotta live together
Together!
quote:Harry_Sack mag 48 uur afkoelen. Blijft na waarschuwing doorgaan met ouwehoeren en heeft geen respect voor de moderator.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:00 schreef Harry_Sack het volgende:
-edit RATMEN- slowchatten is 1 en dat kan hier, maar beledigen is NOT DONE!
Ja, niet zo vreemd met die nieuwe mods bij news. Harry mag best eens gaan uitpuffen, dat Wilbers-gelul had ook wel weer de top bereikt. Nu kan die morgen niet mee ouwehoeren, net als pberends. Dat vind ik dan wel weer lullig.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:42 schreef Drugshond het volgende:
Ligt het aan mij.... of worden de bans nu sneller toegepast... ?!
Hij is ook buiten SC doorgegaan met Wilbers. Kan er dan ook niet rouwig om zijn dat die nu geband is, al is dat niet de reden van de ban.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:49 schreef Drugshond het volgende:
Hij heeft toch geen ban gehad voor zijn bijdrages in POL-SC... ?!...... POL-SC is wat mij betreft een anarchistisch medium/topic waar iedereen mag zeggen wat hij denkt... zonder zich op de context aangevallen te hoeven worden...... Modjes laten POL-SC ook links liggen omdat dan (bijna) eigenlijk iedereen een ban zou moeten krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |