quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een derde-rangs B-film. Nee, dank u.
Ja, naast die dildo's van je.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:06 schreef Tuana het volgende:
[..]
Zoals de collectie films onder je bed bedoel je?
Nee, je verwart me met je exquote:
Ik las een portret van haar in HP/Tijd.... ze is een echte einzelganger... ben het niet altijd met haar eens, maar ik heb wel bewondering voor haar doorzettingsvermogen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:08 schreef Harry_Sack het volgende:
Condoleance Rize
De paus zou een van de 'sterke mannen' in Europa zijn geweest die de boel opgevangen heeft na de val van het communisme.. hoezo extreem?
fraude, roddel en achterklap. Uiteindelijk gaat het kabinet door en krijgt D66 er snel nog een kleinigheid bij om mee te kunnen scoren. Dat zullen ze dan speerpunt noemen ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:10 schreef Tuana het volgende:
Oké en nu weer eens inhoudelijk: Wat gaat er morgen gebeuren met D66???
Vraag het de paus, die zit eerste rang.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:10 schreef Tuana het volgende:
Wat ze net op het journaal verklaarde, had net zo goed uit de mond van Dr. Joseph Goebbels kunnen komen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik las een portret van haar in HP/Tijd.... ze is een echte einzelganger... ben het niet altijd met haar eens, maar ik heb wel bewondering voor haar doorzettingsvermogen.
Erg popi-jopi van haar.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:08 schreef Harry_Sack het volgende:
Condoleance Rize
De paus zou een van de 'sterke mannen' in Europa zijn geweest die de boel opgevangen heeft na de val van het communisme.. hoezo extreem?
Moeilijke vraag........ wat mij betreft hoeven we niet nog een keer te stemmen.... maar andersom lijkt er weer een ideologie opgestaan "om alweer een nieuwe verkiezing uit te schrijven"....quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:10 schreef Tuana het volgende:
Dat is voor de schermen...... kijk eens wat ze achter de schermen doet.....quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:14 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat ze net op het journaal verklaarde, had net zo goed uit de mond van Dr. Joseph Goebbels kunnen komen.
Vooral de woorden, sterke mannen die Europa nodig had na de eindelije val van het communisme..
Ze krijgen 4 uur gratis zendtijd van de NOS! En aangezien het zeer waarschijnlijk uitzal lopen, wat meer. En dan alle extra uitzendingen uitgezonden...quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:10 schreef Tuana het volgende:
quote:Aantal ondervoede kinderen in Irak verdubbeld
Sinds de Amerikaanse invasie in Irak, nu twee jaar geleden, is het aantal ondervoede kinderen daar verdubbeld van vier naar acht procent. In oktober 2004 schatte Unicef het aantal ondervoede Iraakse kinderen op 1,7 miljoen. Evenzoveel kinderen miste één of meerdere ledematen door clusterbommen. Hierbij moet wel gezegd worden dat er ook kinderen zijn die zowel ondervoed als gehandicapt zijn.
Uit onderzoeken van sterftecijfers vóór en na de inval werd geconcludeerd dat men in Irak 2,5 keer zo veel kans heeft om te overlijden sinds de Amerikanen Irak binnenvielen. Vooral vrouwen en kinderen sterven, voornamelijk aan ondervoeding en besmetting.
quote:Tell me why tell me why tell me why
Why can't we live together
Tell me why tell me
Why can't we live together
Everybody wants to live together
Why can't we be together
No more war no more war no more war
Just a little peace
No more war no more war all we want
Is some peace in this world
Why can't we be together
No matter no matter what color
You are still my brother
I said no matter no matter what color
You are still my brother
Why can't we be together
Everybody wants to live
Everybody has got to be together
Everybody got to be together
Everybody wants to be together
You are still my brother
You are still my brother
Why can't we be together
Gotta live together
Together!
quote:Harry_Sack mag 48 uur afkoelen. Blijft na waarschuwing doorgaan met ouwehoeren en heeft geen respect voor de moderator.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:00 schreef Harry_Sack het volgende:
-edit RATMEN- slowchatten is 1 en dat kan hier, maar beledigen is NOT DONE!
Ja, niet zo vreemd met die nieuwe mods bij news. Harry mag best eens gaan uitpuffen, dat Wilbers-gelul had ook wel weer de top bereikt. Nu kan die morgen niet mee ouwehoeren, net als pberends. Dat vind ik dan wel weer lullig.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:42 schreef Drugshond het volgende:
Ligt het aan mij.... of worden de bans nu sneller toegepast... ?!
Hij is ook buiten SC doorgegaan met Wilbers. Kan er dan ook niet rouwig om zijn dat die nu geband is, al is dat niet de reden van de ban.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:49 schreef Drugshond het volgende:
Hij heeft toch geen ban gehad voor zijn bijdrages in POL-SC... ?!...... POL-SC is wat mij betreft een anarchistisch medium/topic waar iedereen mag zeggen wat hij denkt... zonder zich op de context aangevallen te hoeven worden...... Modjes laten POL-SC ook links liggen omdat dan (bijna) eigenlijk iedereen een ban zou moeten krijgen.
Ik ben de tel kwijt, maar ik geloof tesamen met vrijwillige ban 5 of 6 keer.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:58 schreef Drugshond het volgende:
Mijn eerste ban... liep ik op in DIG..... overigens wel terecht (nog wel kontakt gehad met nikky per e-mail, maar die moest er zelf ook wel om lachen). Was gelukkig maar 48 uur...
Ik heb mijn naam dan ook tegen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:05 schreef Drugshond het volgende:
1x sinds 21 mrt 2004..... wat dat betreft heb ik een leuke track record... en ik laat mezelf ook niet snel gek maken.... (leeftijdservaring).
Dat lijkt me geen reden voor een ban. Nee, dan jij, met je Hitlerachtige-symbool.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:07 schreef Drugshond het volgende:
En je knipperende avatar.... die nog behoorlijk irri is..... verzin eens wat anders.
Heet die mod soms Sidekick?quote:Harry_Sack mag 48 uur afkoelen. Blijft na waarschuwing doorgaan met ouwehoeren en heeft geen respect voor de moderator.
Wat een bullshit, moslims hebben tegenwoordig een status apart bij linkse figuren. Gristenen mogen echter gewoon de grond in gefietst worden. Pathetic.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:14 schreef Drugshond het volgende:
hahahahahha.... ... maar ik ben geen moslim basher...... Ik kan prima met Meki, Mutant01 , Yousef, Meh7, Kimzi en ja zelfs BSB communiceren. Mutant01 is een ware (onderscheidende) diplomaat, hij denkt goed na voordat hij iets zegt. En ik mag die gozert wel , en hij is een aanwinst voor Fok! in vele opzichten......
Ik vind flamen prima, dat weet je. Maar wat die figuren vaak niet snappen is dat ze in het westen zijn en niet in de zandbak.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:22 schreef Drugshond het volgende:
Waarom, omdat ze een mening hebben met een andere invalshoek..... juist dat maakt het leuk...
"The flame wars has just begun".....
Ik heet altijd Sidekick.quote:
Dan ben jij zo'n beetje de enige. Waarvoor hulde overigens.quote:
Bij "geen respect voor de moderator" moet ik toch aan jou denken, ik kan er niks aan doen...quote:Het is toch niet zo moeilijk om de postgeschiedenis van Harry_Sack na te gaan en te bekijken waar het mis kan zijn gegaan?
Het gaat om de kwaliteiten, niet of die moslim is, dat zou wel heel erg politiek correct zijn. Verder neem ik dat kiezen van mods al totaal niet serieus.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:26 schreef Drugshond het volgende:
Overigens moslims vertegenwoordigen ongeveer 5-6 % van de Nederlandse samenleving..... in dat opzicht is het terecht dat er een moslim modje is geworden... en mutant01 op NWS en POL is helemaal een gewaagde keuze.... maar wel eentje die zich bewezen heeft (en staande heeft kunnen houden).
Ik hou niet zo van troetelX en excuusY. Ik beoordeel liever individuen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:26 schreef Drugshond het volgende:
Overigens moslims vertegenwoordigen ongeveer 5-6 % van de Nederlandse samenleving..... in dat opzicht is het terecht dat er een moslim modje is geworden... en mutant01 op NWS en POL is helemaal een gewaagde keuze.... maar wel eentje die zich bewezen heeft (en staande heeft kunnen houden).
BSB is redelijk fundamenteel qua denkwijze..... maar in real-life is het een goeie gozert....quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:23 schreef PJORourke het volgende:
Op Mutant na kan ik ze niet serieus nemen. Komt denk ik ook door het vaak nogal emotionele postgedrag, of het kunstje van BSB.
Jij misschien...quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
BSB is redelijk fundamenteel qua denkwijze..... maar in real-life is het een goeie gozert....
Hij heeft een droom over de zijn toekomst..... dat is iets wat wij als blanke Nederlanders missen... we denken aan morgen en aan onze portomonee.
In mijn optiek heeft hij de kwaliteiten in huis.... hij laat ook eens wat ander nieuws de agenda passeren dan alleen de propoganda van TV en dergelijke....quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het gaat om de kwaliteiten, niet of die moslim is, dat zou wel heel erg politiek correct zijn. Verder neem ik dat kiezen van mods al totaal niet serieus.
Ik zie zijn schrijfstijl en zuigende posts toch echt als een trucje, dat de persoon achter de entiteit waarschijnlijk slecht weergeeft.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:29 schreef Drugshond het volgende:
BSB is redelijk fundamenteel qua denkwijze..... maar in real-life is het een goeie gozert....
Hij heeft een droom over de zijn toekomst..... dat is iets wat wij als blanke Nederlanders missen... we denken aan morgen en aan onze portomonee.
Andersdenkenden is niets mis aan, wel als ze de veiligheid van mijn land gaan ondermijnen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In mijn optiek heeft hij de kwaliteiten in huis.... hij laat ook eens wat ander nieuws de agenda passeren dan alleen de propoganda van TV en dergelijke....
"Think Different".......... of moet alles hetzelfde denken en doen in jouw belevenis wereld. (wat mij betreft niet, zolang het maar objectief is).
Om eerlijk te zeggen.... ik twijfel ook.... is dat echt zijn mening of zit hij nu te trollen..... Maar het werkt zo-ie-zo op mijn lachspieren...... zijn essays zijn zo-ie-zo hylarisch te noemen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:33 schreef PJORourke het volgende:
Ik zie zijn schrijfstijl en zuigende posts toch echt als een trucje, dat de persoon achter de entiteit waarschijnlijk slecht weergeeft.
Pfffttttt....... McCarthy 1950 zegt dat jou iets.......quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Andersdenkenden is niets mis aan, wel als ze de veiligheid van mijn land gaan ondermijnen.
Ik zie een land dat overstelpt wordt met achterboerenlandbevolking. En jij denkt dat dat geen impact heeft op de gemoedstoestand van een autochtoon? Surinamers zie ik bijv. graag komen, die zijn vrolijk en uitbundig, dat achterboerenlandvolk is geniepig, zuur en onaangepast. Anders nog iets?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Pfffttttt....... McCarthy 1950 zegt dat jou iets.......
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |