Dat is de foto die ik gebruikte (via nu.nl dan wel). Echte showpik die Paus.quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:03 schreef George-Butters het volgende:
[afbeelding]
[[url=http://img26.exs.cx/img26/767/depaus8qw.jpg]afbeelding][/URL]
Lekker reisjes maken, wijn drinken. Achter de nonnetjes aan.quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:12 schreef George-Butters het volgende:
maagdelijke playboy
De hele dag een grote jurk aan hebben. Superman cape om. Grote staf in z'n handenquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Lekker reisjes maken, wijn drinken. Achter de nonnetjes aan.
Ik mis haar, ik weet zeker dat ze meelurkt, mijn geyle zeepdoosje.quote:
Je gaat van het dakterras pissen?quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:27 schreef George-Butters het volgende:
Ik zit nu al 1,5 uur op het dakterras een beetje te analyseren wat er in de wereld gebeurt..
Tijd om zo zelf s wat te laten gebeuren in deze wereld! De maatschappelijke verhoudingen eens flink los
te schudden.
De onderburen zijn nog niet wakker. Daar wacht ik nog even op.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je gaat van het dakterras pissen?![]()
Een laptop is wel lekker, maar ook gevoeliger voor schade.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:36 schreef George-Butters het volgende:
[..]
De onderburen zijn nog niet wakker. Daar wacht ik nog even op.
Ik zit een beetje de prijzen te vergelijken. Je kan momenteel beter een laptop kopen dan een desktop pc. Nog even doorsparen dan maar. Spelletjes doen op de pc verveelt.
Mooie fotofuck!quote:
Pis ik wel niet op m'n laptopquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een laptop is wel lekker, maar ook gevoeliger voor schade.
Beter.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:05 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Pis ik wel niet op m'n laptop![]()
Kun je mooi je eigen abo opzeggen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
De wifi ligt er al. Als ik buiten zit heb ik 3 netwerken waar ik uit kan kiezen![]()
Lijkt me duidelijk. Krijgen zij vanzelf de Bumra-stemra op bezoek.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kun je mooi je eigen abo opzeggen.![]()
Behalve als je bij xs4all zit. Die verraden hun klanten tenminste niet zomaar.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:15 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Krijgen zij vanzelf de Bumra-stemra op bezoek.
Ik stem voor.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:44 schreef Monidique het volgende:
Zo. Wie wil dat ik verbannen word?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |