Dat is de foto die ik gebruikte (via nu.nl dan wel). Echte showpik die Paus.quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:03 schreef George-Butters het volgende:
[afbeelding]
[[url=http://img26.exs.cx/img26/767/depaus8qw.jpg]afbeelding][/URL]
Lekker reisjes maken, wijn drinken. Achter de nonnetjes aan.quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:12 schreef George-Butters het volgende:
maagdelijke playboy
De hele dag een grote jurk aan hebben. Superman cape om. Grote staf in z'n handenquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Lekker reisjes maken, wijn drinken. Achter de nonnetjes aan.
Ik mis haar, ik weet zeker dat ze meelurkt, mijn geyle zeepdoosje.quote:
Je gaat van het dakterras pissen?quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:27 schreef George-Butters het volgende:
Ik zit nu al 1,5 uur op het dakterras een beetje te analyseren wat er in de wereld gebeurt..
Tijd om zo zelf s wat te laten gebeuren in deze wereld! De maatschappelijke verhoudingen eens flink los
te schudden.
De onderburen zijn nog niet wakker. Daar wacht ik nog even op.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je gaat van het dakterras pissen?![]()
Een laptop is wel lekker, maar ook gevoeliger voor schade.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:36 schreef George-Butters het volgende:
[..]
De onderburen zijn nog niet wakker. Daar wacht ik nog even op.
Ik zit een beetje de prijzen te vergelijken. Je kan momenteel beter een laptop kopen dan een desktop pc. Nog even doorsparen dan maar. Spelletjes doen op de pc verveelt.
Mooie fotofuck!quote:
Pis ik wel niet op m'n laptopquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een laptop is wel lekker, maar ook gevoeliger voor schade.
Beter.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:05 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Pis ik wel niet op m'n laptop![]()
Kun je mooi je eigen abo opzeggen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
De wifi ligt er al. Als ik buiten zit heb ik 3 netwerken waar ik uit kan kiezen![]()
Lijkt me duidelijk. Krijgen zij vanzelf de Bumra-stemra op bezoek.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kun je mooi je eigen abo opzeggen.![]()
Behalve als je bij xs4all zit. Die verraden hun klanten tenminste niet zomaar.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:15 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Krijgen zij vanzelf de Bumra-stemra op bezoek.
Ik stem voor.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:44 schreef Monidique het volgende:
Zo. Wie wil dat ik verbannen word?
Tegen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:44 schreef Monidique het volgende:
Zo. Wie wil dat ik verbannen word?
Dat vind ik wel erg progressief van je!quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tegen.
Ik wil dat je zelf de beslissing neemt.
Liberalen kunnen zeer progressief zijn!quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat vind ik wel erg progressief van je!
De aanleiding was dan ook het gezuig van een extreem-links rukkertje.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:56 schreef Monidique het volgende:
Ondertussen weer een geweldig topic: Is het zijn van sociaal/tolerant belangrijk?
Ongefundeerd en zonder inhoud, typisch rechts weer.
Ja, Landmass kan heel erg zijn, ja.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De aanleiding was dan ook het gezuig van een extreem-links rukkertje.![]()
Ik zie in de OP een streepjescode-entiteit die gequoteerd wordt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, Landmass kan heel erg zijn, ja.
De OP lees ik nooit, ik post alleen maar in topics om ze te verkloten, om rechtse gebruikers een leuke dag te gunnen en om zuigend en baggerend een einde te maken aan de entiteit Monidique.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zie in de OP een streepjescode-entiteit die gequoteerd wordt.
Meer je best doen!quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
De OP lees ik nooit, ik post alleen maar in topics om ze te verkloten, om rechtse gebruikers een leuke dag te gunnen en om zuigend en baggerend een einde te maken aan de entiteit Monidique.
Jouw oma is lievv. Mijn oma is gestopt met roken.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:26 schreef Monidique het volgende:
Ik mag van mijn oma deel één tot en met tien, als ik het goed heb, hebben van Het Koninkrijk der Nederlanden in de Tweede Wereldoorlog.
http://www.washingtonpost(...)A19704-2005Apr1.htmlquote:As many as 20 teenagers may have known ahead of time about plans for the shooting spree that resulted in the deaths of 10 people on the Indian reservation here March 21, tribal and federal officials said Friday.
Maar zelf wel aftreden omdat hij persoonlijk geen heil meer zag in kabinetsdeelname.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:29 schreef Monidique het volgende:
Thom de Graaf zei voor het congres begon dat het niet goed voor het land was en zeker niet goed voor de partij als er nu nieuwe verkiezingen zouden worden gehouden.
Je gooit het lekker op een hoop, zodat het lijkt alsof Thommie tegen verkiezingen is.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:29 schreef Monidique het volgende:
Thom de Graaf zei voor het congres begon dat het niet goed voor het land was en zeker niet goed voor de partij als er nu nieuwe verkiezingen zouden worden gehouden. Een democraat die meent dat het slecht is dat mensen hun stem geven, mooi.
Kijk, dat is wat De Graaf zei.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je gooit het lekker op een hoop, zodat het lijkt alsof Thommie tegen verkiezingen is.
Slim, maar doorzichtig voor een intelligent persoon.![]()
quote:Zeehondenjager zit SP-Kamerlid achterna met mes
Uitgegeven: 2 april 2005 14:06
Laatst gewijzigd: 2 april 2005 14:21
CHARLOTTETOWN - Een zeehondenjager in het Canadese Charlottetown heeft zaterdag SP-Tweede Kamerlid Van Velzen met een mes bedreigd. "Hij zat met een mes achter me aan. Zijn handen zaten vol met bloed. Het was doodeng", zei Van Velzen, die hard moest rennen om aan haar belager te ontkomen.
Ze is in Canada om met eigen ogen te zien hoe de zeehondenjacht er aan toe gaat. Deze week is daar de jaarlijkse zeehondenjacht begonnen. Van Velzen was op pad met actievoerders van Amerikaanse en Canadese dierenrechtenorganisaties en een Nederlandse medewerker van Bont voor Dieren.
Helikopter
De man verhinderde ruim driekwartier lang dat de helikopter waarin Van Velzen zou vertrekken, kon opstijgen. "Hij zwaaide met zijn mes in de lucht", aldus de SP'er. De piloot was bang dat de man verstrikt zou raken in de rotor. De man heeft vervolgens de politie gebeld. "Hij wil ons een proces aan doen", aldus een verontwaardigde Van Velzen.
Zij is ontdaan van wat ze heeft gezien. Ze omschrijft de jacht als "Auschwitz voor zeehonden".
Alles is smerigheid.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Jij bent walgelijk
Ik ben walgelijk
Wij zijn walgelijk
U bent walgelijk
iedereen is walgelijk
quote:Amerikaanse regering: 'Internet wordt enorm'
WASHINGTON, 2 APRIL. Internet wordt ,,the next big thing''. Dat voorspelt de Amerikaanse regering in haar rapport Signpost in Cyberspace, dat gisteren werd gepubliceerd.
De voorspelling komt een beetje laat, beseft de regering zelf ook. Het rapport over de betekenis van internet was dan ook al in 1998 door het Congres gevraagd. De Congresleden zagen dat het webgebruik toenam en verzochten het ministerie van Handel en de National Academy of Sciences om een onderzoek naar IP-adressen, domeinnamen en handelsmerken.
Twee presidentiële ambtstermijnen, drie ministers, een implosie van de interneteconomie en zeven jaar later komen de ambtenaren met hun conclusies: internet moet beter worden beveiligd tegen hackers, het zou verstandig zijn om jaarlijks nieuwe domeinextensies (als .info en .eu) toe te voegen.
Vrijwel alle internetdeskundigen zijn het er over eens dat niemand meer op deze conclusies van het ministerie van Handel en de onderzoekers zit te wachten. In de tussenliggende periode is internet ingrijpend veranderd: alleen al het aantal webadressen is van 2,2 miljoen naar 65 miljoen gegroeid, zoekmachine google en high-speed-verbindingen werden geïntroduceerd en de dot.com-economie is gegroeid en weer ingestort.
Onderzoeker Charles Brownstein gaf als verklaring voor de vertraging dat ze merkten dat ze door de ontwikkelingen werden ingehaald. Het ministerie van Handel gaf geen commentaar.
Het Amerikaanse Congres spreekt schande van het vertraagde rapport. ,,De Nationale Academy of Sciences heeft zojuist één miljoen dollar aan belastinggeld verspild. Volgens mij krijgen ze hier een dikke onvoldoende voor'', zei Afgevaardigde James Sensenbrenner Jr., die het onderzoek had aangevraagd. (AP)
Speedfreak en coquote:Extreem-rechtse jongeren zorgwekkend snel radicaler
Door onze redacteur Margriet Oostveen
ROTTERDAM, 2 APRIL. Politie en onderzoekers naar extreem-rechts zien door heel Nederland jongeren in zorgwekkend tempo radicaliseren. Het hoofd van de regionale inlichtingendienst RID in Utrecht noemt ,,het proces van radicalisering'' in zijn regio ,,potentieel gevaarlijker dan moslimterrorisme''.
Uit een rondgang blijkt dat politie en gemeenten in verscheidene plaatsen onderzoeken naar 'Lonsdale-jongeren' zijn begonnen. Het gaat om overwegend autochtone tieners die het kledingmerk Lonsdale dragen. Een harde kern uit zich racistisch en genereert meer overlast en geweld dan tot nu toe bekend was.
Onderzoekers van de Universiteit Leiden en de Anne Frank Stichting telden de eerste maand na de moord op Theo van Gogh 106 gevallen van antimoslimgeweld. Bij ruim een kwart daarvan waren Lonsdale-jongeren betrokken. Recentelijk doen zich steeds nieuwe incidenten voor. In Uden werd vorig weekeinde voor de tweede maal een islamitische school in brand gestoken.
Onderzoeker J. van Donselaar moet de precieze tellingen over de laatste maanden nog afronden. Gevraagd naar de landelijke cijfers over incidenten rond Lonsdale-jongeren zegt hij dat het om ,,alweer een veelvoud'' gaat van eerdere inventarisaties. ,,Zeker is dat het veel meer is dan we zelf aanvankelijk dachten, en dat het toeneemt.'' Gevraagd naar de regio's die er het meeste last van hebben: ,,Er zijn eigenlijk nog maar heel weinig gebieden waar het níet voorkomt.''
Politie en jeugdonderzoekers beschouwen Lonsdale-jongeren temeer als een gevaar, nu een algemeen klimaat van verrechtsing hen sneller tot daden aanzet. ,,Vanuit de openbare orde gezien vormen ze een potentieel kruitvat'', aldus districtschef W. van Amerongen van de politie in Venlo. J. van Donselaar: ,,Die jongeren lijken te handelen in de geest van wat veel ouders ook vinden. Ik kan me geen jeugdcultuur herinneren die zo mééging in een maatschappelijke controverse.''
Politie en onderzoekers maken zich ook grote zorgen om jongeren van allochtone afkomst die autochtone racistische jongeren opzoeken. In Veenendaal en Geldrop deden zich onlangs massale vechtpartijen voor. Politiekorpsen proberen weinig ruchtbaarheid te geven aan nieuwe incidenten uit vrees voor een sneeuwbaleffect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |