Hij loopt zeer regelmatig tegen een oevrebannetje op. Een beetje humorloze mod wordt er doodmoe van.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:36 schreef Drugshond het volgende:
Om eerlijk te zeggen.... ik twijfel ook.... is dat echt zijn mening of zit hij nu te trollen..... Maar het werkt zo-ie-zo op mijn lachspieren...... zijn essays zijn zo-ie-zo hylarisch te noemen.
Ik zou een slechte mod zijn.... ik zou hem alleen al om die reden nooit een ban geven.
Ach, ik krijg regelmatig stront over mij heen als "stalinistische mod" of iets dergelijks. Is er ooit iemand geband vanwege een gebrek aan respect voor mij?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Bij "geen respect voor de moderator" moet ik toch aan jou denken, ik kan er niks aan doen...
Yep!! Kozzmic liet mij geloof ik bannen toen ik over je woonplaats begon.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:56 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ach, ik krijg regelmatig stront over mij heen als "stalinistische mod" of iets dergelijks. Is er ooit iemand geband vanwege een gebrek aan respect voor mij?
Die vraag kan je waarschijnlijk het beste zelf beantwoorden. Ik hoop van niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:56 schreef Sidekick het volgende:
Ach, ik krijg regelmatig stront over mij heen als "stalinistische mod" of iets dergelijks. Is er ooit iemand geband vanwege een gebrek aan respect voor mij?
Dat boerenland bevolging had in de eerste plaats nooit zonder fatsoenlijke opvang in Nederland opgevangen (en te werk gesteld) moeten worden (1970-80).... Daar zat al de grootste fout.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik zie een land dat overstelpt wordt met achterboerenlandbevolking. En jij denkt dat dat geen impact heeft op de gemoedstoestand van een autochtoon? Surinamers zie ik bijv. graag komen, die zijn vrolijk en uitbundig, dat achterboerenlandvolk is geniepig, zuur en onaangepast. Anders nog iets?
Snits and quarrels?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Yep!! Kozzmic liet mij geloof ik bannen toen ik over je woonplaats begon.![]()
![]()
U zegt?quote:
Snits=Sneekquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
U zegt?
Heuh, ?!..... respect voor een mod.... moet dat tegenwoordig op een CV voordat je mag web-loggen. ? .. Je volgt een soort van pareto analyse.... 80 % van de problemen worden opgelost zonder tussenkomst van een mod....... (het verdeeld en heers principe - Machiavelli)quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:56 schreef Sidekick het volgende:
Allemaal debet aan?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat boerenland bevolging had in de eerste plaats nooit zonder fatsoenlijke opvang in Nederland opgevangen (en te werk gesteld) moeten worden (1970-80).... Daar zat al de grootste fout.
Die rekening betalen we nu dubbel en dwars terug...
Geniepig.... wat is geniepig ?!....je praat over een totale groep terwijl je alleen naar de rotte appels kijkt. Ik ken verschillende allochtonen met motivatie, respect en doorzettingsvermogen.. waar ik zelfs nog iets van kan leren..... ben ik nu gek geworden of laat je nu jezelf gek maken... (what's the difference).
Wat dat laatste betreft heeft Wilders deels wel gelijk........ ik heb niets tegen moslims maar wel tegen de uitwassen die zich stelselmatig tegen de maatschappij keren.
Objectief gezien had ik liever 2 miljoen chinezen in Nederland gehad dan 2 miljoen gastarbeiders uit een ver land met een moeilijk verenigbare cultuur..... Maar de schuldvraag is niet de vraag die we morgen in de krant lezen (met de hype erom heen), de schuldvraag moeten we ons allemaal afvragen (we zijn er allemaal debet aan)...... hebben we uberhaupt wel gelijke kansen op de arbeidsmarkt of verpest een kleine groep het voor het totaal plaatje..
En krijgen we straks niet de hypocriete constructie dat we werkvolk uit het oosten gaan importeren terwijl we een alochtone generatie (1-2 en 3) gaan afschijven.... (als een soort van mislukt experiment)
Think again........
Oh!quote:
Dus het automatisme van jou om mij ervan te verdenken blijkt compleet uit de lucht gegrepen? ...quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die vraag kan je waarschijnlijk het beste zelf beantwoorden. Ik hoop van niet.
Ik verdenk jou van andere dingen. Ik weet ook wel dat er hier niet veel geband wordt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:08 schreef Sidekick het volgende:
Dus het automatisme van jou om mij ervan te verdenken blijkt compleet uit de lucht gegrepen? ...
Amen.......... daar zit de sleutel van het probleem.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het ging te snel en met te veel.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Yep!! Kozzmic liet mij geloof ik bannen toen ik over je woonplaats begon.![]()
![]()
Kun jij nog steeds notes bekijken?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:12 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dan zou het in je notes moeten staan, en daar lees ik niks erover. Dus waarschijnlijk heb ik je toen een keer gewaarschuwd omdat het weinig bijdroeg aan de discussie, maar heb je er nog niet eens een note voor gekregen.
Notes? Wat voor Stasi-praktijken zijn dat?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:12 schreef Kozzmic het volgende:
Dan zou het in je notes moeten staan, en daar lees ik niks erover. Dus waarschijnlijk heb ik je toen een keer gewaarschuwd omdat het weinig bijdroeg aan de discussie, maar heb je er nog niet eens een note voor gekregen.
Excuses, het stond er toch in. Maar geen ban.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kun jij nog steeds notes bekijken?![]()
Ja sorry, ik weet het, ik klap uit de school... Niet verder vertellen svp...quote:Note gezet door Kozzmic op 24-10-2003 20:42 - delete
Inhoudsloze argumentatie, persoonlijk worden naar mede-user die hem serieus van repliek dient... "Eén antwoord op al je vragen: het is nog een lange weg om alle friezen geintegreerd te krijgen... Woonde ik ook maar in Sneek of omgeving. Heerlijk een euro in een klomp stoppen bij de bruggenwachter." http://forum.fok.nl/showtopic.php/410211/2/100#14114167
Je hoeft het niet te aanvaarden..... dat heeft je vader waarschijnlijk al gedaan.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik weiger dit te aanvaarden.
LOL!!!!quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:15 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Excuses, het stond er toch in. Maar geen ban.
[..]
Ja sorry, ik weet het, ik klap uit de school... Niet verder vertellen svp...
Nee, mijn vader mocht 72% belasting betalen, wat denk je?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te aanvaarden..... dat heeft je vader waarschijnlijk al gedaan.
hahhahahahahahah 24 oktober 2003.... damn.....quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:15 schreef Kozzmic het volgende:
Ja sorry, ik weet het, ik klap uit de school... Niet verder vertellen svp...
Dit was ook geen ban...quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:17 schreef PJORourke het volgende:
Dat is toch niet zo erg?
Kijk, en dat mag dus niet!quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:23 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dit was ook geen ban...
Aaah kreeg pas bans aan zijn broek toen hij herhaaldelijk mede-users voor sukkel, huilie, mongool, debiel, etc. ging uitmaken.
Een zoekfunctie in de enorme waslijst van notes zou ook geen luxe zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:15 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Aaah kennende is dat vaak... regelmatig... soms... wel van toepassing.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:23 schreef Kozzmic het volgende:
Aaah kreeg pas bans aan zijn broek toen hij herhaaldelijk mede-users voor sukkel, huilie, mongool, debiel, etc. ging uitmaken.
Wat staat er in mijn dossier?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:25 schreef Sidekick het volgende:
Een zoekfunctie in de enorme waslijst van notes zou ook geen luxe zijn.
Jij was er nog niet ten tijde van Wile_E_Coyote, dus dat valt wel mee.quote:
Was dat een mod?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:29 schreef Sidekick het volgende:
Jij was er nog niet ten tijde van Wile_E_Coyote, dus dat valt wel mee.
Ik dacht eerst dat Mic een kaalkopje was.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat mij opvalt: Kick en Mic zijn eigenlijk best conservatief. Ze hebben nog steeds dezelfde avatar!
Van mij alleen?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Een zoekfunctie in de enorme waslijst van notes zou ook geen luxe zijn.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Mic een kaalkopje was.
Zelfs mijn sig en ondertitel zijn onveranderd!quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat mij opvalt: Kick en Mic zijn eigenlijk best conservatief. Ze hebben nog steeds dezelfde avatar!
Over een jaar zijn we Kofi alweer vergeten. Wat moet je dan?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:35 schreef Sidekick het volgende:
Zelfs mijn sig en ondertitel zijn onveranderd!
Dat was ik.... omdat ik niet in kon loggen.... een hele discussie met Yvonne gehad wat er fout ging... Heb ik daarvoor een note gehad ?!?..... omdat ik een extra account had aangemaakt...met "Willy_E_Coyote" . Yvonne smeet al gelijk mijn account dicht... en ik maar mailen... Waar zijn jullie mee bezig. ... damn.... (wel gelachen met dat mens).quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:29 schreef Sidekick het volgende:
Jij was er nog niet ten tijde van Wile_E_Coyote, dus dat valt wel mee.
Wile was ooit mod van POL/NWS? Bestond toen nog niet allebei geloof ik of wel?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat was ik.... omdat ik niet in kon loggen.... een hele discussie met Yvonne gehad wat er fout ging... Heb ik daarvoor een note gehad ?!?..... omdat ik een extra account had aangemaakt...met "Willy_E_Coyote" . Yvonne smeet al gelijk mijn account dicht... en ik maar mailen... Waar zijn jullie mee bezig. ... damn.... (wel gelachen met dat mens).
LOL!! Waar miscommunicatie al niet toe kan leiden. Ze zijn bij de crew met 100.000 users waaronder vele klonen natuurlijk ook wel tegen het paranoia aan.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:50 schreef Drugshond het volgende:
hhahahahahahaha.... komisch..... ik nam dus een nick aan die overeenkomstig was met die user...
Nu snap ik pas waarom Yvonne gelijk PMS verschijnselen kreeg toen ze mij zag verschijnen met dat account... (ik had binnen 3 postings een permanent ban te pakken)..... ik weer boos en mailen... "Hey dudes fix dat oude account eens eventjes"... Dat heeft Yvonne ook netjes opgelost...
Is Lord V hier ook mod geweest?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wile was ooit mod van POL/NWS? Bestond toen nog niet allebei geloof ik of wel?
Wile werd denk ik door 70% van de users gehaat en daarna kreeg die ruzie met de crew en was die gebrouilleerd met ze.![]()
Toen heette hij nog Wile_E_Coyote, een groot drama was dat. Samen met Kozzmic regelden ze samen POL in een vroege post-Fortuyniaanse periode. Ik denk dat je je wel een voorstelling van de rellen kan maken als de etter weer eens een post, dan wel topic, verwijderde omdat de inhoud hem niet aanstond.quote:
OMFGquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:01 schreef Kaalhei het volgende:
Toen heette hij nog Wile_E_Coyote, een groot drama was dat. Samen met Kozzmic regelden ze samen POL in een vroege post-Fortuyniaanse periode. Ik denk dat je je wel een voorstelling van de rellen kan maken als de etter weer eens een post, dan wel topic, verwijderde omdat de inhoud hem niet aanstond.
Een compleet topic ja, dat heb ik ook wel eens meegemaakt!quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:01 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Toen heette hij nog Wile_E_Coyote, een groot drama was dat. Samen met Kozzmic regelden ze samen POL in een vroege post-Fortuyniaanse periode. Ik denk dat je je wel een voorstelling van de rellen kan maken als de etter weer eens een post, dan wel topic, verwijderde omdat de inhoud hem niet aanstond.
Een hysterische Ossche extreem-linkse IT-autist op POL.......dat waren nog eens tijdenquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
OMFG
Nooit geweten dit. Wel veel gehoord over die Coyote, maar ik kon hem nooit plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |