Ik heb minder lange vlechten dan zij.quote:
Assertiefquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:41 schreef Drugshond het volgende:
de kids waren wel oke.... en de man had een schilderspet (denk een linkse kunstenaar) op.... ze waren netjes verzorgt dat wel... geen junk taferelen... maar ze waren behhorlijk adrem (tenminste die dame dan). maar die was ook (denk ik) 15 jr jonger dan die kunstenaar.... Maar qua gedrag deed ze me een beetje (wellichrt meer) denken aan mijn ex....
[geen probleem met meiden die assertief zijn]...
Inderdaad.... ik had moeten nadenkenquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:20 schreef Harry_Sack het volgende:
Assertief.. Ze jat je lekkere biertje man
![]()
vroeger wel, nadat ze afgepakt en verbrand zijn niet meer. Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Harry, heb jij boeken over de Azteken, rekel?
Wat de auteurs precies hebben gestudeerd.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:53 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
vroeger wel, nadat ze afgepakt en verbrand zijn niet meer. Wat wil je weten?
Azteeks toch?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat de auteurs precies hebben gestudeerd.
Waarom vraag je zoiets dan ook niet gewoon op maandag?quote:
Omdat ik op maandag niets over de Azteken gelezen heb, vlooienburgemeester.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:04 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Waarom vraag je zoiets dan ook niet gewoon op maandag?
Wat wil je dan precies vertellen, meneer de bijna-alles-kenner?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat ik op maandag niets over de Azteken gelezen heb, vlooienburgemeester.
Dat je voor dat soort onderwerpen zelden of nooit gewoon geschiedenis kunt studeren. Je moet altijd minstens voor een gedeelte te rade gaan bij een talenfaculteit.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat wil je dan precies vertellen, meneer de bijna-alles-kenner?
dat weet jij dan weer..quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat je voor dat soort onderwerpen zelden of nooit gewoon geschiedenis kunt studeren. Je moet altijd minstens voor een gedeelte te rade gaan bij een talenfaculteit.
Mensenoffers?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:12 schreef Harry_Sack het volgende:
Overigens dacht ik dat je met een relaas over Boris D. zou komen, of iets dat daar parallel aan zou moeten lopen ofzo
O ja, da's waar. Wat denk je dat er morgen gaat gebeuren?quote:
quote:opel corsa
Zijn er Friezen in CIV, of bestaan medische experimenten daar niet?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:18 schreef Sidekick het volgende:
Ach, Azteken. Zelfs in civ zijn het rokdragende mietjes die niets kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |