In Nederland hebben wij de gewoonte om sloten te eerbiedigen, mijnheer. Wij zijn dan ook zo gesloten als wat.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:43 schreef Mutant01 het volgende:
Damn ik postte door het slotje heen.
Ja, dat heb je met Marokkanen, die trekken zich vaak weinig aan van slotjes,quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:43 schreef Mutant01 het volgende:
Damn ik postte door het slotje heen.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:08 schreef Monidique het volgende:
Wéér! 5 Marokkaanse inbrekers aangehouden in restaurant 't Harde
Het is zó moeilijk om niet een onzinnige opmerking te plaatsen.
Wie bepaalt geen spitsuur op dit moment? Toch hopelijk niet de politie?!quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:11 schreef N.E.O.R.E.J. het volgende:
Bepaalt geen spitsuur op dit moment.
Kwam die Schoonheid uit de OPW?quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:15 schreef Monidique het volgende:
Omdat dat Joden zijn. Althans, dat zag ik gisteren een schoonheid verklaren op national television.
Dat bedoelt hij nu juist, de Oosterparkwijk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
De wat? Ik zapte toevallig even langs SBS6.
OosterParkWijkquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
De wat? Ik zapte toevallig even langs SBS6.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:24 schreef Monidique het volgende:
Wat is dat trouwens, die Oosterparkwijk? Ze hadden allemaal een apart accent, of misschien dácht ik dat alleen maar vanwege de ondertiteling.
Valt me ook op dat dit soort mensen in elke stad hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:29 schreef MrX1982 het volgende:
Probleemwijken is zo triest dat het lachwekkend is
Ik zag gister een stukje van een of andere familie.
Sommige vooroordelen kloppen gewoon als je naar dat programma kijkt
Het klopt idd dat ze in heel Nederland vaak dezelfde uiterlijke kenmerken hebben. Meestal verschillen ze alleen in het soort voetbalshirt wat ze dragen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:33 schreef Chewie het volgende:
Valt me ook op dat dit soort mensen in elke stad hetzelfde zijn.
Familie uit OPW wou ook een kort geding aanspannen tegen SBS maar had er geen geld voor
http://www.tvnoord.nl/asp-rtvn/indexn.asp?pag_id=47116
quote:De families spelen een hoofdrol in de aflevering over de Oosterparkwijk, maar ze zeggen dat ze erin zijn geluisd door de programmamakers. Die zouden hebben gezegd dat de aflevering gaat over de sloop in de Oosterparkwijk en dat het jammer is dat dan de sfeer uit zo'n oude wijk verdwijnt. De programmamakers zouden zelf bier en cocaïne hebben meegenomen om een verkeerd beeld van de families te schetsen
http://www.nieuws.nl/bericht/5/56359quote:Paus Johannes Paulus II heeft vrijdag nog een groot aantal bisschoppen en andere kerkelijke functionarissen benoemd. Dat heeft het Vaticaan vrijdagmiddag bekendgemaakt. Het Vaticaan zei eerder vrijdag dat de paus zeer ernstig ziek is, maar nog bij kennis.
1 april grap natuurlijkquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.nieuws.nl/bericht/5/56359
De kardinalenkliek heeft snel nog even wat vriendjes gepromoveerd?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:59 schreef Harry_Sack het volgende:
lekker door het gras gerold, Du_ke?
Niet aanvaard.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
tvp namens pberends
Dubieus.quote:en ondergetekende!
Nicht!quote:
Kan het roesten?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:22 schreef Johan_de_With het volgende:
Niet aanvaard.
Want?quote:Dubieus.
Krullen op je hoofd, dat is nichterig.quote:Nicht!
Die schroevendraaier? Altijd.quote:
Dat is het mooie van dubio en schroom, je kunt er zo weinig over zeggen.quote:Want?
Waar heb jij ze dan laten zetten?quote:Krullen op je hoofd, dat is nichterig.
Roestvrijstaal.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Die schroevendraaier? Altijd.
Ik twijfel.quote:Dat is het mooie van dubio en schroom, je kunt er zo weinig over zeggen.
Daar ga je dus al, laten zetten. Ik ga niet met de mode mee, dat is voor nichten.quote:Waar heb jij ze dan laten zetten?
Krupp.quote:
Dan ben je af.quote:Ik twijfel.
Ik heb niets laten zetten, behalve koffie en tatoeages.quote:Daar ga je dus al, laten zetten. Ik ga niet met de mode mee, dat is voor nichten.![]()
Uit die reactie blijkt maar weer hoe onmisbaar je bent voor POL en NWS.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:08 schreef Monidique het volgende:
Wéér! 5 Marokkaanse inbrekers aangehouden in restaurant 't Harde
Het is zó moeilijk om niet een onzinnige opmerking te plaatsen.
[Dig Mode]quote:Ik wil een nieuwe pc. Ik heb nu een athlon 1700+, 512mb, gf4 ti4200. De rest voldoet wel aan de voorwaarden. De gf4 ook wel maar die past niet in een eventueel moederbord met pci-express.
Moederbord is dusdanig verouderd dat een sempron erin duwen of een athlon 3000+ geen optie is.
Wat zou jij me aanrader?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Uit die reactie blijkt maar weer hoe onmisbaar je bent voor POL en NWS.
Nee, Aha-erlebnis.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat een kuttitel trouwens. Déja vu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |