Pas maar op je woorden, onze unique unit is de beruchte nietsontziende fierljepper.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zijn er Friezen in CIV, of bestaan medische experimenten daar niet?
Ga ons voor!quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wees vergankelijk!
Niet na het zingen!quote:
Hee lieverdquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Verrek, dat was die film die ik niet wilde vergeten. Begint hij zo?
(TUANA!)
De paus is dood, lang leve de paus!!quote:
Ja, jij ook?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:52 schreef Tuana het volgende:
[..]
Hee lieverdLang niet gezien! Ga je maandag naar college?
Dank je!quote:De film begint over een half uur (22.20 Net 5)
quote:The Skulls
Amerikaanse (USA) thriller uit 2000 van Rob Cohen
Ze zijn overal.. Gremlinsquote:
Het zou tijd worden, dat onverstaanbare gemompel begon hem zelfs de keel uit te hangenquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:54 schreef Drugshond het volgende:
De paus is dood...
Lang leven het heidens leven.
Nu Castro nog met zijn hysterische haat-en huilpartijen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:59 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het zou tijd worden, dat onverstaanbare gemompel begon hem zelfs de keel uit te hangen![]()
Voordat Castro weg is wil ik naar Cuba!quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nu Castro nog met zijn hysterische haat-en huilpartijen.
Twee sterren.quote:The Skulls: The Firm met studenten, maar dan sukkelig en zonder fantasie uitgewerkt.
Ze doen een 'Arafatje', het vaticaan ontkentquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nu Castro nog met zijn hysterische haat-en huilpartijen.
Als verstekeling toch?quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:02 schreef Tuana het volgende:
[..]
Voordat Castro weg is wil ik naar Cuba!
Een derde-rangs B-film. Nee, dank u.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |