ik weet niet wat de plannen hiervan zijn maar die data beginnen aardig te naderen, dus willen we iets gaan organiseren mag er wat bewogen worden onderhandquote:De data voor een eventuele meetplanning zijn al geroepen. Namelijk 16 & 17 april, kijk dus alvast even of je dan kan en hou die data vrij.
als ik jouw post lees komt er ineens bij mij op..................quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:39 schreef hicham het volgende:
Bij nader inzien doe ik dat toch maar niet, kost me iets teveel tijd om mezelf weer in m'n motorpak te hijsen en heb ook geen zin om met het OV te gaan (moet je 30 kilometer lopen volgens mij) Dus dat doe ik straks wel als ik naar het andere schoolgebouw ga waar ik mijn tentamen heb
@Mercy en andere 'arbeiders':
Achterlijke cultuurWerken voor je geld!!
Beetje op fok zitten posten he?
![]()
Ik ga ook zo vrij makenquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:40 schreef ondeugend het volgende:
Free your mind..... and the rest will follow.....
* ondeugend is vrij
quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als ik jouw post lees komt er ineens bij mij op.................. [afbeelding]
Wie is er hier nou de lamstraal ?![]()
A.s. vrijdag?quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:50 schreef ondeugend het volgende:
Zo heb ik vrijdag vrijgenomen.... nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelbelovender
Ze zijn het een keer eens...quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:57 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
A.s. vrijdag?
Laten we dan maar hard duimen dat ze dit keer de weersvoorspelling goed hebben.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als ik jouw post lees komt er ineens bij mij op.................. [afbeelding]
Wie is er hier nou de lamstraal ?![]()
En als ie dat niet doet?quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:57 schreef Free-Spirit het volgende:
@ Pepijn
Neem je vrijdagmiddag vrij?
Kunnen we vrijdag alvast naar Amsterdam, nemen we de toeristische route![]()
We gingen voor hem naar Amsterdamquote:
Het is niet te hopen dat je enkelbanden gescheurd zijn OPM.... dan zou het nog wel eens even kunnen duren voor je weer pijnloos kunt motorrijden. Beterschap in ieder gevalquote:Op woensdag 30 maart 2005 08:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik weet niet wat de plannen hiervan zijn maar die data beginnen aardig te naderen, dus willen we iets gaan organiseren mag er wat bewogen worden onderhand
trouwens, enkel suckt nog steedsvrijdag naar de dokter...
Roep dan watquote:Op woensdag 30 maart 2005 08:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik weet niet wat de plannen hiervan zijn maar die data beginnen aardig te naderen, dus willen we iets gaan organiseren mag er wat bewogen worden onderhand
Hij kan beter z'n nickname veranderen in Relvaerderquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je kan het ook echt niet laten he?
Jammer inderdaad dat ze hier niet aan nick changes doen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:45 schreef Romius het volgende:
[..]
Hij kan beter z'n nickname veranderen in Relvaerder![]()
No offence maar die doet het wat subtieler.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:50 schreef Rietvaerder het volgende:
En Hicham het doet word er niks gezegd
quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:13 schreef Free-Spirit het volgende:
Ik breng hem zo natuurlijk wel op slechte ideeen![]()
Ga ik snel een route uitstippelenquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
NeeeH..
Ik heb net wel wat leuks gezien voor de terugweg.![]()
Vrijdagmiddag vrij: done.![]()
Knuffelpolitiek rox0rquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:50 schreef Rietvaerder het volgende:
En Hicham het doet word er niks gezegd
ik denk dat het ook het smiley gebruik is bij Hicam hij weet het erg leuk te brengenquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:58 schreef Rietvaerder het volgende:
De bedoeling is hetzelfde... dus wat maakt het uit of je het subtiel doet of nietTis misschien alleen wat schijnheiliger...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 08:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
trouwens, enkel suckt nog steedsvrijdag naar de dokter...
Zal ik de voorzet maar geven dan ?quote:
Ik weet precies hoe je je voelt.quote:
staan de fruitbomen al een beetje in bloei?quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo, heb lekker stukje geredenWaalbanddijk bij Herwijnen, langs de Linge en ben nog in Beesd geweest
gewoon een rondje ergens rijden ?quote:
volvo nog gezienquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo, heb lekker stukje geredenWaalbanddijk bij Herwijnen, langs de Linge en ben nog in Beesd geweest
Ik had wel ff gezochtquote:
Tsja neuken ook en dan houd ik het liever daarbij.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:01 schreef Patrick281 het volgende:
Luiwammessenfietsen is gezond voor je.
![]()
![]()
Een marathon loper traint ook niet alleen met marathons.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:42 schreef hollander172 het volgende:
Tsja neuken ook en dan houd ik het liever daarbij.
Hey volgens mij vergis jij je hier met het Brommer-forumquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:28 schreef Geqxon het volgende:
KUTZOOI! GRAFFTAKKEN HOEREZOOI!
Nog net geen 30 uur van mijn gloednieuwe binnenband kunnen genieten
Je schrikt je dood als je met 30 vol naar links en daarna vol naar rechts uitbreekt
Ik heb deze week al bijna meer dan een uur met die tomos moeten lopen
een Hayabutsa he ?quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:38 schreef Geqxon het volgende:
Youp, ik leef met je mee
Mercy_symbol: Nee manMja ik ben een beetje in dit forum gewend. Geziene ik nu in de situatie zit met welke motor ik ga kopen
thnxquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:38 schreef Geqxon het volgende:
Youp, ik leef met je mee
Mercy_symbol: Nee manMja ik ben een beetje in dit forum gewend. Geziene ik nu in de situatie zit met welke motor ik ga kopen
Nog niet gekeken. Toen de fietsenwinkel mijn band fixte, zat er een dikke schroef in. Plug in de buitenband, en een nieuwe binnenband.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:40 schreef Youp het volgende:
[..]
thnx
maarre.. die binneband van je.. heb je de binnekant van je oude band al eens bekeken of er geen scherpe stukjes in zitten enzo? of je velgrand... ik ben bekend met het probleem uit mijn brommer periode
quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:42 schreef PatrickM het volgende:
Vandaag weer wat moois meegemaakt
Reed op een tweebaansweg op de rechterbaan, op de linkerbaan een groene Passat o.i.d.. Vlak na een kruising waar we beiden door groen reden bleef die eikel links reden. Ik bleef nog een stuk achter 'm rijden om de ruimte te geven dat 'ie naar rechts kon. Maar el-eikelo-extremo vond de linkerbaan kennelijk mooier. Dus ik er rechts langs (ik ga geen 75 rijden war ik 80 mag). Gaat die klootzak terwijl ik hem bijna voorbij ben naar rechts om mij proberen te snijden
Vervolgens stuurde die gelijk weer naar links
Heb m'n motor ff weer af laten zaken zodat ik naast hem reed. Vervolgens door zijn raampje strak aangekeken, maar de held (een ca. 60 jarige lul) durfde alleen nog maar verkrampt rechtuit kijken, en af en toe in z'n ooghoeken spieden of ik er nog zat. Ben er toen schuin voor gaan rijden om 'm de duim te geven en ff te applaudiseren voor z'n heldenaktie
Wat een achtelijke idioten heb je hier toch op de aardkloot...![]()
een 180cc scooterquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:43 schreef Geqxon het volgende:
Mja de keuzen zijn zo groot ondanks de 25kw beperkingBeetje scooter model ala Runner 180, Dragster 180 of DNA 180, of beetje lesmotor richting Honda CB(250,400,500)
Honda CB500 is een ideale beginnersmotorquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:43 schreef Geqxon het volgende:
Mja de keuzen zijn zo groot ondanks de 25kw beperkingBeetje scooter model ala Runner 180, Dragster 180 of DNA 180, of beetje lesmotor richting Honda CB(250,400,500)
Gewoon op je tomosje blijven rijdenquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:50 schreef Geqxon het volgende:
Maar is een CB / GS 500 wel < 25kw?
Ow en uhm, als je mijn tomos dan toch afkraakt, wat moet ik dan gaan rijden tot mijn 18e? "Scootah?"
alles beter dan een scooterquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:50 schreef Geqxon het volgende:
Ow en uhm, als je mijn tomos dan toch afkraakt, wat moet ik dan gaan rijden tot mijn 18e? "Scootah?"
kijk hier eens 23KW brommersquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:50 schreef Geqxon het volgende:
Inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:28 schreef Geqxon het volgende:
KUTZOOI! GRAFFTAKKEN HOEREZOOI!
neem dan een CB600F hornet met 25kw begrenzingquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:54 schreef Geqxon het volgende:
Ik zie het hier op de suzuki / honda websiteBeetje hetzelfde model (80% ongeveer), maar die CBF500 heeft ABS als optie
Ik neem aan dat ik ze beide op mijn 21ste op kan fokken naar zo een 36kw?
Ik zou haast zeggen....... wat is nieuwquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:42 schreef PatrickM het volgende:
Vandaag weer wat moois meegemaakt
Reed op een tweebaansweg op de rechterbaan, op de linkerbaan een groene Passat o.i.d.. Vlak na een kruising waar we beiden door groen reden bleef die eikel links reden. Ik bleef nog een stuk achter 'm rijden om de ruimte te geven dat 'ie naar rechts kon. Maar el-eikelo-extremo vond de linkerbaan kennelijk mooier. Dus ik er rechts langs (ik ga geen 75 rijden war ik 80 mag). Gaat die klootzak terwijl ik hem bijna voorbij ben naar rechts om mij proberen te snijden
Vervolgens stuurde die gelijk weer naar links
Heb m'n motor ff weer af laten zaken zodat ik naast hem reed. Vervolgens door zijn raampje strak aangekeken, maar de held (een ca. 60 jarige lul) durfde alleen nog maar verkrampt rechtuit kijken, en af en toe in z'n ooghoeken spieden of ik er nog zat. Ben er toen schuin voor gaan rijden om 'm de duim te geven en ff te applaudiseren voor z'n heldenaktie
Wat een achtelijke idioten heb je hier toch op de aardkloot...![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben weer eens toe aan nieuwe kettingset..... paar rotte schakels er tussen en hangt telkens weer slapWeet niet hoe de vorige eigenaar gesmeerd heeft.... misschien wel niet?
Jawel maar hij is er niet zo vaak.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Spreek je hem niet meer op de MSN?
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk dat het ook het smiley gebruik is bij Hicam hij weet het erg leuk te brengen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
no offence to u
soms lig ik al in een deuk als ik posts van hem lees![]()
Sinds jij die smileysite hebt gevonden gaat het anders steeds beterquote:
ik heb ook moeite met correct smiley gebruik![]()
![]()
Puzzelen!!!!!quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:18 schreef Patrick281 het volgende:
Paar piccie's .. ik ga in ieder geval nooit meer een koppeling laten vervangen door een motorzaak.
Tenminste het moet ook allemaal weer terug, en werken natuurlijk. Maar het lijkt allemaal zoooo simpel.
Hoe lang nog voordat je mag beginnen met lessen?quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:32 schreef Geqxon het volgende:
Een GS500 uit 1990-1995 heb je al voor 1300-2000 euro, das nog best aantrekkelijk
Voorspelbaar, ik ga niet eens wachten op de 'clou'quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie ziet de 3 verschillen
http://members.home.nl/saen/Special/zoeken.html
ik heb zequote:Op woensdag 30 maart 2005 21:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Beetje rare zinquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:44 schreef hicham het volgende:
alleen jammer dat het daar best druk was de keren dat ik er was
Ik trap er niet in !!!quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:35 schreef Rietvaerder het volgende:
De download of het afspelen? Bij mij doet ie het gewoon hoor, downloaden heb ik ook getestquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:50 schreef ondeugend het volgende:
hicham dat filmpje werkt niet
Die plaatjes zijn van de motor die RB wilde gaan zien ? Wel een aparte kleur zeg.
Blaatquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:03 schreef hicham het volgende:
Oops, zie nu dat ie via het forum bij mij ook niet werkt. Was vergeten http:// ervoor te zetten, daardoor veranderde dit forum het naar http://forum.fok.nl/ en dan mijn link erachteraan.
Ja... maar waarom zou ik ?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:03 schreef hicham het volgende:
Oops, zie nu dat ie via het forum bij mij ook niet werkt. Was vergeten http:// ervoor te zetten, daardoor veranderde dit forum het naar http://forum.fok.nl/ en dan mijn link erachteraan. Nu klopt ie wel als het goed isHad je zelf toch ook kunnen zien dat forum.fok.nl ervoor stond
Waar heb je het overquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:04 schreef Rietvaerder het volgende:
"willen gaan zien" lol
quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja... maar waarom zou ik ?
Jij doet het wel voor mij.![]()
Is goed.... ik heb een vaatwasser.quote:
Een Miele zeker hèquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Is goed.... ik heb een vaatwasser.
Boschquote:
Vertel.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Volgens mij haal je nu 2 dingen door elkaar
Hoe kom je er bij, er wordt alleen zo weing gepost.quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:36 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
het is wel erg rustig hier vanmorgen
Voetbal, maar je kan op vrijwel alles wedden eigenlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:06 schreef bwt het volgende:
Yoo, wat voor bets zijn dat dan. (ja ja, ik snap er de ballen van)
De notering is bij elke bookie zo:quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:32 schreef bwt het volgende:
K,
Slowakije - Portugal 2@2.00 050330 1.00
Hier in herken ik de 2 ploegen en een datum de rest (2@2.00 en 1.00) is mij geheel onduidelijk.
Maarja, ik heb het gokken al jaren geleden op gegeven
ik dacht dat er voor a.s weekend ook meetplannen waren ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Zaterdag word ook al zo mooi zeggen ze....... 80% kans op zon en 10% op neerslagBerg en Dal?
Is de zaterdag dan geen weekend bij jouquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik dacht dat er voor a.s weekend ook meetplannen waren ?
Wat was er nou onduidelijk aan mijn post ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Is de zaterdag dan geen weekend bij jou
Bronquote:De KLPD gaat op 25 plekken in nederland motoren aanhouden en controleren op geluidsoverschreiding en algehele staat van de motor (profieldiepte en de remmen vooral), tevens moet het hele papierwerk uiteraard in orde zijn.
De exacte lokatie weet ik niet maar het zal denk ik vooral langs snelwegen zijn waar ze de ruimte hebben om apparatuur te kunnen neerzetten om geluidsmetingen goed te kunnen doen.
Werk zelf bij regio NO-gelderland dus vandaar dat ik de info net heb gekregen.
Doe je voordeel hiermee zou ik zeggen.
mmm, maar goed dat ie uit elkaar ligt.... enige dat wel in orde was, waren de remmenquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
@OPM ik zou als ik jou was dit weekend maar binnen blijven.![]()
[..]
Bron
Kort gezegd: je hebt dus weer wat te doen?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:09 schreef Geqxon het volgende:
HOERIGE TYFUS KUTHOERE LIJERZOOI
Gaat op school alles goed, is thuis mijn band lek, flikkert dat kut ding om , handrem volledig eraf gebroken. En er lekte benzine uit de tankdop
HOER!
Begin je weer?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wat was er nou onduidelijk aan mijn post ?![]()
Begin jij altijd zo een post?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:09 schreef Geqxon het volgende:
HOERIGE TYFUS KUTHOERE LIJERZOOI
Ja ik begin weerquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Begin je weer?
Nee, ik zei dus... "zaterdag geven ze goed weer op, zullen we naar Berg en Dal gaan?" Zeg jij, "ik dacht dat er voor a.s. weekend ook meetplannen waren?"![]()
En je ben zeker te lam om terug te kijken ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat heb je voorgesteld danDaar heb ik dus over heen gelezen, maar ik dacht dat de rest allemaal richting Berg en Dal wou... vandaar
Bakken met geldquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:17 schreef Geqxon het volgende:
Nieuwe gas-hendel + remnevel: 23,95
Nieuwe buitenband: 25,00Kost me bakken geld die kut zooi
De foto/startpagina van Tomos zegt genoeg over hun doelgroep.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:20 schreef hicham het volgende:
Waarom heb je überhaupt een Tomos?
Eenieder die zich voortbeweegt op een Tomos is bij voorbaat kansloos in de maatschappij
Ja, die Marokkaan heeft last van ontwenningsverschijnselen denk ikquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:05 schreef stinkie het volgende:
mmm, spelen de rellen zich tegenwoordig af in Riet's fotoboek? Direct bij de bron dus
Hey dat heb je vandaag wel meer gehad hequote:Op donderdag 31 maart 2005 19:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, die Marokkaan heeft last van ontwenningsverschijnselen denk ikWant hij lult aardig onzin, of hij ik snapt er ECHT geen bal van
Snap ipv snapt bedoel je?quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hey dat heb je vandaag wel meer gehad he![]()
![]()
Nu heb ik al betaald voor de garage een middag te hurenquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:49 schreef PatrickM het volgende:
Wat gaat er gebeuren? Zaterdag gewoon rijden ipv sleutelen (daar is het weer namelijk wel naar![]()
)
quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nu heb ik al betaald voor de garage een middag te huren![]()
nou eigenlijk slaat het op dat jij volgens mij een heleboel dingen mis omdat je het niet leestquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Snap ipv snapt bedoel je?
Leg eens uit trouwens.... waar is dat dan weer op gebaseerd?
Door op de datum naast je username te klikken van de postquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
hoe kan je nou een specifieke post aangeven
TNX wist ik dus niet hequote:Op donderdag 31 maart 2005 20:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Door op de datum naast je username te klikken van de post
Is de laatste tijd ook niet van toepassingquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, je had het zelf eens gezegd..... er word gewoon teveel gepost om alles te lezen
Ik heb ook andere dingen gedaan de laatste dagen.... vandaar dat het zo rustig was... dus ook niet alles gelezen...quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Is de laatste tijd ook niet van toepassinger waren tijden van 1 topic per dag
![]()
Met een beetje geluk hoeven we helemaal niet te sleutelen. Volgens de handleiding moet er een 155 sproeier in, in mijn geval. Maar er moet ook nog ergens een luchtmengselschroef zitten die zeer hoogst waarschijnlijk niet is afgesteldquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare, wij gaan toch zaterdag sleutelen Patrick?En daarna nog stukje rijden... ? Was ik vergeten
Heb net voor het eerst weer eens het kitje te voorschijn gehaald met daar de handleiding in. Jammer genoeg hebben ze bij SR niet de moeite genomen kennelijk om de handleiding door te lezen (hij vertelde dat ie Tovami had gebeld om te vragen welke sproeier erin moet, terwij het gewoon in de handleiding staat (1 a4'tje))...quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok dan
quote:De verkeerspolitie van het Korps landelijke politiediensten maakt bekend dat in week 13 van 2005, van maandag 28 maart tot en met zondag 4 april, in heel Nederland op snelheid zal worden gecontroleerd.
bron
Maak je eigen Fok! Tomos Club, dump het niet hierquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:52 schreef Geqxon het volgende:
Mja, waar moet ik als tomos-bestuurder hier op fok mijn ei dan kwijt?
Is dat stiekem een wraakactie op de gesloopte trajectcontrole van laatstquote:
Zou kunnen, want tja, waar controleren ze (KLPD)? Uhm... ja, uh, heel Nederland...quote:
klote manquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:32 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
![]()
Komt mn pa net, "waar hebbie je motor gelaten"
Dus ik naar buiten, en ja, mn ergste nachtmerrie is uitgekomen..... DE BANDIT IS WEG GVD!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stond gewoon op slot met schijfremslot en een dik kettingslot zoals altijd!!!!!!Ga maar aangifte doen
1 Aprilquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:32 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
![]()
Dus ik naar buiten, en ja, mn ergste nachtmerrie is uitgekomen..... DE BANDIT IS WEG GVD!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stond gewoon op slot met schijfremslot en een dik kettingslot zoals altijd!!!!!!Ga maar aangifte doen
Gelukkig wel... wa+beperkt casco.. krijg als het goed is de dagwaarde terug. Net afspraak gemaakt bij de politie, 13:00 aangifte doenquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
klote man
motor van maat van me is 2 weken geleden ook gejat
Was ie verzekerd?
Jullie hebben toch ook een Hond ?? en die niet gehoord vanacht ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Was t maar zoErgens hoop ik nog dat mn pa een grap heeft uitgehaald maar ik vrees van niet
We hebben een hond, maar niks gehoord...quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Jullie hebben toch ook een Hond ?? en die niet gehoord vanacht ?
ik denk dat jou pa leuk is hoor![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:12 schreef bwt het volgende:
"Het forum is succesvol van de server verwijderd" - die fokkers zijn lekker bezig met 1 april
quote:Je bent gebanned. Heb je geen idee waarom je gebanned bent, mail dan naar forum@fok.nl
In 2000 is mijn droom bike gestolen, een GSX-R1100WP, notabene op tweede kerstavond terwijl we bij familie aan het socializen waren.quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:09 schreef bwt het volgende:
Kut man,
Heb zo iets ook eens gehad. Bleek de motor een honderd meter verder achter een schaftkeet te staan en hadden ze geprobeerd het slot door te knippen. Dat knippen was gelukkig niet gelukt.
Ik voel met je mee.
Wat voor sloten had je er aan hangen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Ketting is gewoon doorgeknipt....
Een motor stelen op 1 april is nooit grappigquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In 2000 is mijn droom bike gestolen, een GSX-R1100WP, notabene op tweede kerstavond terwijl we bij familie aan het socializen waren.
Wij moeten voor de verzekering de motoren aan een vast punt bevestigenquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Blijkbaar, er hing een schijfremslot aan van Abus 4 sterren en een kettingslot van Abus.. niet 6 kantig.. maar dat is ook niet nodig, want een schijfremslot is voldoende voor de verzekering, maar dat kettignslot gewoon voor de veiligheid er bij gehangen....
quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:53 schreef ZX9R het volgende:
Ik hoop nog steeds dat ze dat met mijn brommer doen![]()
Wat is fok toch grappigquote:De bestandsnaam is te lang. Hernoem het bestand en upload het daarna opnieuw.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:39 schreef Patrick281 het volgende:
Wanneer ga je aangifte doen, bonnen zoeken, enzzzzzzzzzzz ............
En snel melden bij het VAR ..
quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Net afspraak gemaakt bij de politie, 13:00 aangifte doen
Geen andere grappenmakers in de buurt?quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
We hebben een hond, maar niks gehoord...
Enne denk niet dat mn pa zoiets doet, waarom moet ie immers de motor laten, in de schuur staan zijn motor al... verder geen plek
er hangt al 3 maanden nieuw mooi stoer leren pak klaar voor mooi weerquote:
Meen je niet......quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:32 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fetisjist.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er hangt al 3 maanden nieuw mooi stoer leren pak klaar voor mooi weer
is het dan zo vreem dat ik het wil dragen ?
niet om jullie ongerust te maken, maar drie sloten zijn 5 minuten werk. Fiets van een kennis is ook gestolen en dat was per toeval gefilmd met de beveiligingscamera van de supermarkt.... binnen notime was die fiets weg, stond ook met stuurslot, remslot en ketting vastquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Blijkbaar, er hing een schijfremslot aan van Abus 4 sterren en een kettingslot van Abus.. niet 6 kantig.. maar dat is ook niet nodig, want een schijfremslot is voldoende voor de verzekering, maar dat kettignslot gewoon voor de veiligheid er bij gehangen....
ik vind ook dat ie te rustig blijftquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:35 schreef ondeugend het volgende:
Ik geloof er eigenlijk nog helemaal niets van.
Is het morgen nog zo dan vind ik het nu alvast heel erg rot voor je.
Overheen gelezenquote:
Klopt, het beste slot duurde geloof ik 190 seconden ofzo bij 1 of andere test in een motorblad.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
niet om jullie ongerust te maken, maar drie sloten zijn 5 minuten werk. Fiets van een kennis is ook gestolen en dat was per toeval gefilmd met de beveiligingscamera van de supermarkt.... binnen notime was die fiets weg, stond ook met stuurslot, remslot en ketting vast
idemquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:35 schreef ondeugend het volgende:
Ik geloof er eigenlijk nog helemaal niets van.
Is het morgen nog zo dan vind ik het nu alvast heel erg rot voor je.
Have fun met wat je ook gaat doen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:39 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
idem![]()
Wij gaan zo naar Amsterdam
Allemaal een prettige dag verder en maak niet teveel 1 april grappen, op 2 april zijn ze veel leuker![]()
Wat moet ik dan.... met schelden komt ie niet terug lijkt me.... hoop nog steeds dat mn pa een geintje maaktquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik vind ook dat ie te rustig blijft![]()
ik hoop het ook voor jequote:Op vrijdag 1 april 2005 11:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat moet ik dan.... met schelden komt ie niet terug lijkt me.... hoop nog steeds dat mn pa een geintje maakt
quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:32 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Xeramic heb ik ookquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:35 schreef PatrickM het volgende:
Oja, bij Hans van Wijk heb ik trouwens Xeramic Kettingspray gehaald (hopen dat dat wat minder spettert dan die klote Castrol. Ook heb ik een bus S100 Kettingreiniger gehaald. Maar volgens mij kan je met dat spul welgeteld 1,5 ketting mee reinigen
Hmm ... moeilijke hoor, zomaar een gok: ben je naar Engeland geweestquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Idd....... ff een spelletje, "Raad de omgeving"
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Kan je wel verklappen dat ik aardig versleten ben
Zo te lezen heeft je KLX dus geen reservestand?quote:
Tja, Duitsland, maar WAAR in Duitsland, en je ziet ook NL dusquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:47 schreef hicham het volgende:
Hmm ... moeilijke hoor, zomaar een gok: ben je naar Engeland geweest
Dat ligt ook echt bij de grens van Nederland jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:56 schreef hicham het volgende:
Ben niet zo bekend met DuitslandBerlijn?
Broertje is net terug dus ik wacht even tot hij klaar is gaan we toeren
Vandaar ook de 'quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat ligt ook echt bij de grens van Nederland ja
In Nederland ben je wel bekend wou je zeggen....
Na de reservestand nog ff roulette gespeeldquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft je KLX dus geen reservestand?
Of ging je na de reservestand nog even 'roulette' spelen
Uhm, op de grens van NL en Duitslandquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:15 schreef Rietvaerder het volgende:
En PatM, weet jij waar de foto's gemaakt zijn
Het was bij mij echt dikke troep wat er nog op zat (restanten van Belray) aan de zijkant. Ben nu met petroleum de zijkanten aan het reinigen... echt een klote klusquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:14 schreef Rietvaerder het volgende:
ik doe gewoon 1 keer in de maand of 2 maanden de ketting reinigen met S100 kettingreiniger... dan afspoelen met krachtige straal en daarna droogmaken met een doek, en gelijk daarna een nieuwe laag vet er op....
Sommige mensen zeggen dat je absoluut nooit moet reinigen omdat je anders de O-ringen beschadigd... bovendien zijn er zat mensen die nooit reinigen en makkelijk 30.000km halen met een kettingset...
Dus ik weet het nietmisschien alleen doen als ie ECHT vies is (ongewild in een zandbak terecht komen
)
zorg dan es dat je zelf iemand achterop kunt nemenquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:33 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben weer eens achterop geweest vanmiddag.... ik ben er gewoon moe van zeg !
quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zorg dan es dat je zelf iemand achterop kunt nemen![]()
*meldtquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:14 schreef Rietvaerder het volgende:
ik doe gewoon 1 keer in de maand of 2 maanden de ketting reinigen met S100 kettingreiniger... dan afspoelen met krachtige straal en daarna droogmaken met een doek, en gelijk daarna een nieuwe laag vet er op....
Sommige mensen zeggen dat je absoluut nooit moet reinigen omdat je anders de O-ringen beschadigd... bovendien zijn er zat mensen die nooit reinigen en makkelijk 30.000km halen met een kettingset...
Dus ik weet het nietmisschien alleen doen als ie ECHT vies is (ongewild in een zandbak terecht komen
)
uhuhquote:
Ach we kijken naar blondines maar hebben een brunette thuis op de bank.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
uhuh
als die blauwe het maar niet leest![]()
Jij hebt het echt alleen maar over jezelf he?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:56 schreef PatrickM het volgende:
Bij mij zitten er ook enkele schakels tussen die zo goed als niet meer bewegen...
Maar de pest bij mij is dat het vet omhooggeslingerd wordt (bij gebrek aan een kettingbeschermer). Ik hoop dat nu enigzins te kunnen gaan verminderen...
Ik woon daar in de buurt jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Mercy ik ben nog over de dijk langs Den Bosch gekomenWaar je opeens langs zo'n flat komt... met hobbels
Woon je daar ergens in de buurt? Ik was die hele dijk van Nijmegen (Ravenstein enzo, Lith) uit gereden tot bij Den Bosch ergens, en toen weer richting Well geloof ik
Nog niet echt, maar ik zie dat het niet echt heeeeeel veel meer scheeltquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
nog even een paar keer de noodstop geoefend met Rausging heel goed Raus had niet door dat ik de lat die we gebruikten om te weten wanneer we stil moesten staan steeds iets dichterbij had gelegd
ze heeft zelfs een stoppie gemaakt dus erg veel vooruitgang geboekt
Je kan step-risers kopen ja..... enne, als je druk zet op het stepje terwijl die over het asfalt schraapt val jequote:Op vrijdag 1 april 2005 22:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog niet echt, maar ik zie dat het niet echt heeeeeel veel meer scheelt
Kan je ze niet verhogen?En stepjes klappen toch in als je ze tegen de grond rijdt?
Mja, ik mag die Rietvaerder niet zo, dus als jij zegt dat het zo is dan geloof ik je welquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je kan step-risers kopen ja..... enne, als je druk zet op het stepje terwijl die over het asfalt schraapt val jeVraag maar aan ene Rietvaerder
Ja, ik ben toch zelf het belangrijkst? Voor mezelf danquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij hebt het echt alleen maar over jezelf he?
Die promotie krijg je niet, die moet je verdienen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:37 schreef PatrickM het volgende:
Ja, ik ben toch zelf het belangrijkst? Voor mezelf dan![]()
Om over mezelf door te gaan... ik kreeg vandaag te horen dat ik per vandaag promotie hebt gemaakt en een functie hoger heb gekregen
Volgens mij is ie gewoon een verdieping hoger gaan werken en moet ie dus voortaan een extra trap nemenquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die promotie krijg je niet, die moet je verdienen.![]()
Tenzij het niet zo'n spannend verschil is.Dit klinkt mij veel te passief in de oren.
Maar je gaat dus meer verdienen?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |