quote:Op maandag 28 maart 2005 17:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij wel
quote:Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er word, afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden, vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.
No way dat die hayabusa 300 in 11 a 12 seconden kanquote:0-100 2.9 seconden
0-200 5.7 seconden
0-300 11 of 12 seconden
Ja, nee hoeft niet.quote:Ik hap niet, ik probeer jou wat te leren...
Wat lul je nou krom over ervaring?quote:Ervaring Lars
Geknepen Bandit 600 :
0-100 5,5 sec
0-170 30 seconden ofzo
Busa:
0-100 2.9 seconden
0-200 5.7 seconden
0-300 11 of 12 seconden
Maar verder best geschikt voor een beginner hoor
Vroeg of laat kom je gewoon veel te hard of een bocht af... of geef je te snel/teveel gas bij het uitkomen van de bocht en lig je op je plaat Lars Je hebt er nog niet echt veel kaas van gegeten geloof ik
Ja en? Ik had er al last mee op een GSXR600.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:23 schreef PatrickM het volgende:
De kans dat je met een Busa iets te veel gas geeft in een bocht en daardoor de achterkant uitbreekt is levensgroot aanwezig... dus enige ervaring is toch wel vereist. En zelfs dan is het nog een pittige machine...
Ik vind dat je een punt maaktquote:Op maandag 28 maart 2005 18:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja, nee hoeft niet.
[..]
Wat lul je nou krom over ervaring?Je dreunt gewoon wat specs op en daarmee toon je aan dat iemand zich dood rijdt op een bepaalde motor?
Je gaat er en passant ook nog eens vanuit dat iedereen dezelfde fout gaat maken.......
Overigens geef je zelf al aan dat de persoon zelf een (inschattings)fout kan maken, maakt het dan uit op wat voor motor je zit?Een fout is toch een fout? Ligt het aan de motor als de mens er op een fout maakt?
Oh sorry, doei.quote:
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ik vind dat je een punt maakt
maar denk zelf dat factor ervaring bij een busa van groter belang is dan op een bandit![]()
als je door geleidelijk vergroten van het vermogen waar je op rijd, leer en wen je volgens mij beter en gemakkelijker aan hoge snelheden dan gelijk op een 150+ Pk monster te stappen![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 18:49 schreef hollander172 het volgende:
dat probeerde ik Stephan duidelijk te maken
quote:Op maandag 28 maart 2005 19:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik ga een skileraar toch ook niet proberen duidelijk te maken hoe ie moet skieeën terwiijl ik zelf niet skieeën kan
Blijft moeilijk dat begrijpend lezen he?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik ga een skileraar toch ook niet proberen duidelijk te maken hoe ie moet skieeën terwiijl ik zelf niet skieeën kan
Zal ik t nog 1x proberen dan..... jij probeert mij duideiljk te maken dat het aan de persoon ligt en niet aan de motor (of voor een klein deel dan)quote:Op maandag 28 maart 2005 19:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Blijft moeilijk dat begrijpend lezen he?
quote:In het vorige topic schreef Geqxon het volgende:
Mja mijn tomos verzeker ik nog even voor die laatste paar maanden, waarna ik hem denk ik tegen een boom aanrij (verzekerings-questie, even voor 2 weken all-risk verzekeren).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |