Komt weer een lange post van mij aan
![]()
Langs onderstaande lijntjes wegknippen als je geen interesse hebt
8< - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Wh000h00w
![]()
Chille dag vandaag
![]()
Door internet verloedert de maatschappij
![]()
Heb zowat de hele tijd op school zitten leren aan Arabisch voor m'n tentamen en tussendoor even pauzes gehouden om te eten of een wandelingetje door de school te maken
![]()
Zo kom je er wel met je studie
Zo rond 15:00 ben ik ermee gestopt en ging ik voor Ralf naar motoport om wat pics te knallen van de SV1000s die daar te koop staat. Jammer genoeg was de zaak echt bomvol met motoren, waarschijnlijk allemaal nieuwe 2005 modellen binnengekregen. Het was dus lastig goede overzichtelijke pics te maken. Heb dus nu alleen wat matige pics en een filmpje (foto's zijn uitgeknipt van origineel en geresized):
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Filmpje kun je
hierrrrr downloaden (+/- 4 MB & 30 sec.)
Verder zag ie er zeer mooi uit zo op het eerste gezicht
![]()
(op de foto's vind ik hem minder mooi, maar dat gebeurd wel vaker bij motoren
![]()
)
Vervolgens ben ik op mijn gemakkie naar het andere schoolgebouw gereden en heb het tentamen gemaakt. Was echt een eitje!!!
![]()
Ik heb misschien wel hier en daar kleine spelfoutjes gemaakt of grammaticale fouten, maar ik ben in 1 keer door de vragen heen geraced dus heb er wel een goed gevoel over
![]()
Na het tentamen heb ik mijn motor uitgelaten, eerst een paar kilometer dijkweggetjes gepakt die ik de vorige keer ook al met Youssef had gereden
![]()
en daarna nog even semi-circuit zitten rijden. Een paar keer dit rondje gereden:
![]()
Die rotonde @ begin is echt prachtig asfalt en lekker een grote diameter. Bovendien is het een rotonde voor 3 wegen dus dat scheelt 1 weg auto's checken of ze niet stiekem voor je de rotonde op knallen als jij relaxed 360 graden aan het draaien bent
![]()
Na een omweg van ongeveer 100 km ben ik thuis gearriveerd en lekker aan het eten
![]()
Wat overigens niet meevalt, zo een lange post typen - eten - pics van je cam halen - quotes in elkaar flansen - verhaal eromheen verzinnen
![]()
Tussendoor nog een 'Page not Found' error van het Fok!Forum
Maar gelukkig heb ik de tekst gekopieerd voordat ik op preview knalde
![]()
quote:
![]()
![]()
quote:
ik heb ook moeite met correct smiley gebruik
Sinds jij die smileysite hebt gevonden gaat het anders steeds beter
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 20:18 schreef Patrick281 het volgende:Paar piccie's .. ik ga in ieder geval nooit meer een koppeling laten vervangen door een motorzaak.
![]()
Tenminste het moet ook allemaal weer terug, en werken natuurlijk. Maar het lijkt allemaal zoooo simpel.
![]()
Puzzelen!!!!!
![]()
Ziet er interessant uit
![]()
Soms heb ik ook wel eens het gevoel dat ik genoeg dingen van de brommer / motor zelf kan doen, maar laat het toch door een dealer doen omdat ik de moeite niet neem / het gereedschap er niet voor heb / mijn ontbrandingstemperatuur te hoog is
![]()
Kost alleen maar geld zo en je leert er niks van
![]()
Dus goed dat je het gewoon probeert
![]()
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 20:32 schreef Geqxon het volgende:Een GS500 uit 1990-1995 heb je al voor 1300-2000 euro, das nog best aantrekkelijk
![]()
Hoe lang nog voordat je mag beginnen met lessen?
8< - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mooie post he
[ Bericht 1% gewijzigd door hicham op 30-03-2005 22:02:09 ]